Jump to content

norflex

Members
  • Posts

    34
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Luxembourg

Contact Methods

  • Yahoo
    obiovi

norflex's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Am incercat cu pattex dar nu a tinut si am anulat pompa.La mine nu baga aer cald dupa orirea motorului chiar si cu cheia pe pozitia motor...acelasi sistem este pe mercedesul pe care lucrez dar la acela merge..Consumul e mic 110-12l/100 in orash am talpa foarte mare 45 :))
  2. Salutare, Pierd apa pe la pompa auxiliara de incalzire.am desfacut-o si am vazut ca garnitura este slabita,am cautat sa o inlocuiesc dar nu gasesc alta,cei de la Bmw imi vand pompa cu totul si este destul de scumpa.Intrebarea mea este daca cineva a anulat acea pompa si a conectat direct in electrovalve furtunul? http://bmwfans.info/original/E34/tou/525td...64/ill-64_0114/ Bafta si consum mic.
  3. Eu am avut aceasi problema si am rezolvata foarte simplu.primul lucru cauta furtun de retur la garaj bmw nu este scump in jur de 1 euro pe metru.si mai cauta o valva anti retur care o montezi pe furtunul de retur,este sub galeria de admisie,eu acolo am pus valva.La mine pornea greu sau deloc dupa o pauza de cateva zile.Valva a costat in jur de 15E aici. Bafta si consum mic.
  4. Care electroventilator?La modelul meu nu este decat o elice care este conectata cu motorul direct prin vascocupla.Si se conecteaza doar cand temperatura apei ajunge pe la 95*C si poti sa il auzi cand este cuplat doar cand turezi mototrul daca il lasi la relanti il poti oprii cu mana(cu manusa) si poti sa o turezi din nou ca nu se cupleaza pana nu ajunge din nou la o turatie mai mare a elicei si atunci se conecteaza.Am facut teste si am putut sa opresc elicea si dupa ce sa cuplat vascocupla.
  5. Am rezolvat problema.De ce nu mi se cupla elicea?? Din cauza ca stateam cu capota deschisa si oprisem elicea de aceea nu se incalzea acel bimetal desi am ajuns la temperatura de 100*C in motor.Acum mai trebuie sa vad de ce imi face presiune mare in borcan si nu se disipa chiar si dupa 10 ore.Poate fii de la buson??ca il strang prea tare sau are el o anumita presiune la care deschide si poate sa iasa presiunea din borcan. Multam tuturor pentru ajutor. Bafta si consum mic.
  6. Aerisirea am facut-o dupa instructiunile luate de pe sait de vreo 3 ori.Azi a fost a 3 oara si asa am vazut ca nu sa cuplat ventilatorul. schimba vascocupla si o sa-ti mearga :blink: aditzzza a avut aceeasi problema. a schimbat-o si i-a mers :) Dar la el se incalzea apa peste 90*C in mers sau ramanea ca la mine la temperatura de 90??Vroiam sa stiu daca pot sa verific eu daca merge sau nu inainte de a merge la un garaj BMW pt ca la garajele mici sunt niste pacalici de mecanici care o dau la cotita cand le pui intrebari.
  7. Aerisirea am facut-o dupa instructiunile luate de pe sait de vreo 3 ori.Azi a fost a 3 oara si asa am vazut ca nu sa cuplat ventilatorul.
  8. Termostatul l-am schimbat acum cateva zile pt ca nu mergea incalzirea ,apa imi statea doar la 60*C iar dupa ce am schimbat termostatul apa este undeva pe la 80-90*C.Am accelerat motorul pana pe la 3500 ture sa vad daca se cupleaza dar nimic.Am sa mai incerc cu mersul prin orash daca apa depaseste 90*C.Ma pregatesc sa vin in Romania si nu vreau sa am surprize cu masina pe drum.
  9. In mers nu il aud dar apa nu trece de 90*C,dar e destul de frig aici cam 10*C are dreptate paul :blink: vascocuplajul este sigur.... elicea se invarte in mod normal ? sau deloc ?:) Elicea se invarte dar poti sa o opresti cu mana,am lasat sa se incalzeasca apa pana la 100*c si tot nu sa cuplat.Deci ramane vascocuplajul care poate sa fie defect.Cum se actioneaza acest vascocuplaj??la cele electrice inteleg dar aici cine ii da comanda de pornire??
  10. Sal, Bmw525tds 1995.Nu se cupleaza ventilatorul desi am ajuns la temperatura de 100*C stand pe loc.Elicea este conectata direct pe axul motorului nu este electric.Cum pot sa remediez problema?? Multam si consum mic
  11. este posibil sa fie si busonul de la vasul de expansiune De ce zici ca poate sa fie busonul de la vas???Te intreb pt ca am schimbat termostatul la E34 525tds '95 ca nu imi mergea caldura si acul imi statea tot timpul la 60-70 *C maxim,iar acuma imi urca pana la 85 dar imi face presiune foarte mare in vasul de expansiune iar furtunul de la radiator cel de jos este rece iar cel de sus fierbinte.acum ma gandesc sa nu fii pus cumva termostatul invers dar nu aveam cum pt ca are oringul pe exterior si daca il inversam atunci imi curgea apa pe langa.Sa fie Termostatul de vina si sa nu deschida decat dupa 90* desi pe el scrie 80*.Aerisirea am facuto esact cum scrie pe forum.parca inainte nu aveam asa mare presiunea in vas.Acel buson trebuie strans la maxim sau trebuie lasat mai liber??el are o supapa inauntru ma gandeam ca daca se face prea mare presiunea sa zicem de 3 bari atunci se deschide si lasa sa iese presiunea sa nu puste vreun furtun. Bafta si consum mic.nu ca mine 12L/100km in orash :blink:(
  12. Multam fain.Dar nici aici nu gasesc 525tds cel de 143 CP doar Td.Cautam sa vad dimensiunile cauciucurilor si viteza maxima care o prinde.Oricum inca odata multam.
  13. Are cineva manualul de utilizare pt E34 525tds. Multumesc anticipat.
  14. Cum te uiti la portbagaj sunt pe partea stanga?Eu acolo am doar firele de incalzire a lunetei.La mine sunt pe partea dreapta sunt cele infasurate in plasa de sarma.Acolo sunt si cele de la comanda stergatorului.Multam de "tipul" cu desfacerea protectiei unde sunt sculele. Bafta si consum mic.
  15. Este careva de pe forum care lucreaza la un service Bmw ca mecanic?Ce marca de discuri se folosesc pt bmw E34 525 '95?Si daca poate sa imi confirme ca orice disc pt masinile de zi cu zi au un voal.Acest voal permite departarea placutelor.Daca nu ele ar ramane continuu in contact cu discul si sar incalzi.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.