Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

FPK

Contributors
  • Posts

    465
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    12

FPK last won the day on April 19

FPK had the most liked content!

About FPK

Contact Methods

  • Website URL
    https://www.youtube.com/c/fpk23

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Arad

Previous Fields

  • Masina
    E93 335i si E36 316i

Recent Profile Visitors

8259 profile views

FPK's Achievements

Collaborator

Collaborator (7/15)

  • Contributor 2024 Rare
  • Dedicated Rare
  • Very Popular Rare
  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

218

Reputation

  1. Looks brand new!
  2. A ajuns nuca schimbător. Dacă doriți să vă faceți carbon skinning, sugerez Sadovski (farcebook) sau sadovskiliquid (Instagram). E absolut impecabil cât de bine a ieșit.
  3. Arata super nice. Culoarea o prinde bine de tot. Motorul B58 e ceva special, am vazut doar review-uri bune. Apropo, legat de estetica si manevrabilitate... nu ai de gand sa modifici suspensia?
  4. Astăzi am primit poze de la Sadovski. A ieșit genial nuca schimbător. Teoretic in 2 saptamani ar trebui să-mi ajungă și volanul.
  5. Am revenit cu noi update-uri, dupa aproximativ 4 luni. Revenind la dotarea exterioare de fabrica (M Sport), am decis sa fac niste upgrade-uri estetice. Aripile din față au rămas cele M3 Style, pentru că mi-au plăcut designul și se integrează bine cu designul M Sport. Ce a mai rămas din vechiul body kit, sunt pragurile de M3 Style, pentru că sunt mult mai agresive și au fitment bun. La aripile față M3 Style, am achiziționat side markerele din fibră de carbon, împreună cu semnalizările pe LED smoke și emblemă custom 335i. Arată super nice, si semnalizarea este secvențială. Mergând spre partea din spate a mașinii, am achiziționat tipsuri de 102mm negre lucios Pilot Power Tuning împreună cu un difuzor din fibră de carbon. Iar în partea din lateral avem niște capace OEM Style din fibră de carbon, nu batman style și toate minunățiile planetei. :)) Fitmentul este super nice. Ca și eleron, voi merge în continuare pe PSM Style V2 din fibră de carbon, doar că-l voi da jos și îi voi da un lac pentru că s-a exfoliat în timp lacul. Am mers tot pe acest eleron, pentru că forma din profil la E93 este una mult mai rotundă decât la E92, eleronul ajută la remedierea problemei. La exterior mai urmează lip față GTS Style din fibră de carbon, împreună cu extensii la praguri tot din carbon. Așadar, extensiile estetice toate vor fi din același tip de carbon, care arată fenomenal pe mașină. În zona de interior, am achiziționat un volan din fibră de carbon și am trimis nuca de la schimbător pentru un carbon skinning. Pe interior va exista o combinație între alcantara și carbonul lucios, care arată super elegant și bine. Nimic prea mult. Volanul nu va avea cusături galbene, ci altceva mai simplu. Am ales cu yellow stitch pe mijloc pentru că am etrierii galbeni și air scoops din față este tot galben.
  6. Știu că multă lume încă e de părere că manuala e de fapt pentru pasionați, dar nu există cutie care să schimbe mai rapid și mai eficient decât un DCT. Am avut cutia cu soft stock timp de 3 ani, timp în care am făcut mentenanța la cutie (piese OE), iar apoi am făcut soft xHP Stage 3. Dacă stock schimba superb, ei bine cu xHP uneori ai presimțirea că plutești la schimbarea treptelor, nu simți smucituri sau alte nereguli de genul. Am activat launch control (pe care nu l-am folosit niciodată), am activat creep (funcție în care mașina pleacă de pe loc doar dacă apeși pedala de accelerație) și am setat la launch control rpm-ul. Legat de vânzarea ei, sunt conștient că nu voi primi prețul corect în România..
  7. Pofta inimii...
  8. Mulțumesc, asemenea! O am din 2018 și încă nu m-am plictisit de ea. Am avut unele faze când am vrut să vând 335-ul, dar nu m-a lăsat inima. Nu pot să mănânc c*cat, trebuie să și recunosc că o țin pentru că i-a crescut prețul ca și model, în special la cele cu DCT (DKG). Dar per total, senzația care ți-o oferă.. cred că doar un M pur sânge ți-o mai poate oferi. Sunetul, demarajul, schimbarea vitezei.. este o experiență de care nu mă pot sătura și parcă mă face să mă reîndrăgostesc de tot ceea ce însemna și înseamnă marca BMW.
  9. De cand n-am mai postat aici, multe lucruri s-au intamplat cu E93-ul. In primul rand, am ramas fără talon în Octombrie 2023, dintr-o prostie de a mea. Am fost la o spălătorie auto și când am ieșit de acolo, am făcut-o fără numere pe față (deobicei când spăl mașina, dau jos numerele, acestea fiind cu magneți). Băieții de la rutieră m-au văzut și m-au oprit. Talonul a zburat mult mai devreme decât mi-am imaginat, așa că mașina stat în garaj până anul acesta în Iunie când am redobândit talonul. Am renunțat la stilul "M3", așa că m-am întors înapoi la origini.. M Sport. A durat o eternitate să găsesc pe cineva cu care să fac schimb de bări + să achit diferența. Am pus bara față, cu tuneluri, cu proiectoare și oglinzile. Am pus bara spate, cu diffuser și evacuare finală. Singurele elemente care au rămas de la vechile modificări, sunt aripile față și pragurile. Îmi plac mai mult decât cele originale M Sport. New updates soon...
  10. N-am mai postat de jumătate de an, dar lucrurile s-au mișcat în direcția bună. Swap-ul la M44 a fost realizat cu succes. Am fost cumva nevoit să achiziționez și instalația electrică de la motor, acolo a durat ceva până am găsit instalație de M44 318is (E36). Plus încă cam o lună jumate până când mecanicul s-a ocupat de mașină... După ce am făcut swap-ul la M44 și s-a instalat kitul de pornire, am trimis mașina la Timișoara pentru refacerea instalației electrice din interior. Acum, E36-le nu are nicio eroare, funcționează toate sistemele electrice și pornirea e la sfert de cheie. Într-adevăr, lipsește carcasa de la filtrul de aer, dar voi rezolva și problema aceea. Urmează un detailing la interior, montat tot ce înseamnă garnituri, mânere, interior iar apoi ne apucăm de un detailing la exterior, o suspensie bună și niște jante frumoase.
  11. Mă spăl pe mâini mai des, aia e
  12. Așa am zis și eu.. până am văzut pe Instagram un E36 foarte clean, care avea volan full alcantara. Când l-am ridicat ieri de la atelier, chiar mi-a plăcut maxim. Vedem cum o să arate interiorul când o să fie full asamblat.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.