Jump to content

RoDiesel

Members
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    X6

RoDiesel's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

1

Reputation

  1. Salutari tuturor O intrebare rapida. Am diferentialul spate stricat (.. rulmentii ..) la X3 F25 si am luat altul 2nd. Pentru montarea diferentialului este nevoie sa se desfaca si suruburile de prindere ale bratelor suspensiei spate? Sau se poate scoate diferentialul mai usor, fara sa demontez parti din suspensia spate? Ma gandesc ca daca il las usor jos, dupa ce desfac piulita de prindere a cardanului si celelalte suruburi de prindere, pot scoate planetarele fara sa mai desfac suspensia (cel putin intr-o parte). Poate cineva sa imi confirme sau infirme ipoteza? Va intreb pentru ca mi se pare exagerat pretul (minim 150 euro) cerut de mecanic pentru demontare/montare dif spate si poate ma apuc chiar eu de "operatie". Merci
  2. Salut tuturor Chiar daca nu este un seria 3 curat, ci un X3, F25/2015, motor B47 de 2L si 190CP, ~120.000 KM, am zis ca este locul cel mai potrivit aici sa vorbesc despre "problema" mea, avand in vedere ca motorul este des intalnit pe acest tip de masina (seria 3). Consumul AFISAT pe bord, dupa multe mii de km, oras si extern, oscileaza intre 8,3 si 8,9 l/100 km. Dar consumul REAL, facut la pompa, de la plin la plin, se situeaza intre 5.2 si 7.06 l/100 km. Aproximativ cu 2 litri mai mic! Statistica pe ultimii 13.000 km, de cand masor, este 6.08 l/100km media, cu min 5.2 si max 7.06. Este doar cazul meu? Nu ma plang(!!!), dar care ar putea sa fie cauza? De unde diferenta asa de mare? Merg cu masina normal, poate putin mai lejer, destul de des in sport - mai ales pe dealuri si la munte, in oras fara demaraje in tromba. Nu am chip tuning pe masina, fara modificari de filtre sau orice altceva. Opinii?
  3. Un manual de service / workshop / repair pentru X3 F25 are cineva? In orice limba ... Merci mult!
  4. Subscriu si eu afirmatiti de mai sus. 6HP Gear 1 2 3 4 5 6 R Ratio 4.1708 2.3397 1.5211 1.1428 0.8672 0.6911 - 3.4025 8HP Gear 1 2 3 4 5 6 7 8 R Ratio 4.7143 3.1429 2.1064 1.6667 1.2854 1.0000 0.8387 0.6667 - 3.2952 In ultima treapta de viteza, diferentele nu sunt foarte mari: 0.6911 vs 0.6667. Adica 3.5%. Sa inteleg ca, la aceeasi viteza, turatia ar putea scadea de la 2500 rpm la 6HP la 2412 rpm ptr 8HP? Nu pare semnificativa diferenta.
  5. Salutari Ca sa nu mai deschid alt topic, am si eu cateva intrebari legate de o posibila achizitie a unui X1. In primul rand m-am decis pe tractiune integrala si motor diesel (oricum nu prea gasesc pe benzina...). Facand abstractie de alte dotari, credeti ca este o diferenta majora intre cutia automata cu 6 trepte si cea cu 8 trepte (ZF 6HP vs 8HP)? Singura referinta pe care am gasit-o este aici: pe la minutul 6. Este zgomotoasa masina cu 6HP pe autostrada? Cei care aveti cutie automata, imi puteti spune cam la ce turatie sta motorul la 140 km/h? Cutie in 8 trepte au pus pe masina dupa 2013, ceea ce implicit duce pretul mai sus. Dar merita diferenta? Multumesc
  6. Aveti dreptate, pana la schimbarea placutelor de frana fata mai am exact 16.000 km. Asta poate fi singura explicatie! Multumesc mult!!!!
  7. Merci de raspuns. Stiam de metoda asta de resetare. Asa au facut si ei in service initial si nu se reseta in iDrive intervalul de service. Asa ca au intrat cu un aparat conectat prin OBD, resetat inverval si abia atunci s-a facut actualizarea si acolo. Dar a ramas diferenta intre afisajul din meniul iDrive si cel de pe bord, la pornirea motorului. Intre timp am incercat si eu o resetare cu Foxwell, prin OBD, dar tot degeaba. Au ramas doua valori distincte (28000 vs 16000 km). Alta idee? Multumesc
  8. Salutari tuturor Recent, am fost la un service pentru schimbul de ulei la un E71 si dupa resetarea intervalului de service, am urmatoarea problema: pe dispaly-ul central (CIC) imi este afisat ca urmatorul schimb de ulei se va realiza peste 28.000 km, iar atunci cand pornesc masina, pe ecranul dintre turometru si vitezometru este afisata valoarea de 16.000 km pana la urmatorul schimb de ulei. Ce trebuie sa fac ca sa nu mai am aceasta discrepanta? Am la dispozitie un Foxwell NT520 Pro si un cititor OBD, cu diverse programe instalate pe telefon. Am incercat resetarea intervalului de schimb ulei cu Foxwell, dar valorile raman aceleasi, 28k in CIC si 16k in bord. Vreo idee? Merci mult
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.