Jump to content

Regenerari foarte frecvente


Recommended Posts

Salut, 

La un BMW 520d (B47 fara AdBlue) in ultima vreme observ ca face regenerari foarte des. Am verificat asta cu BimmerLink la drumuri pe autostrada, si pare ca face regenerari din 30 in 30 km. Grila din spatele narilor sta deschisa chiar si cand masina sta pe loc pornita.

Inclin sa cred ca are legatura ori cu un DPF incarcat (masina are 276.000 km si nu s-a schimbat DPF-ul) sau cu senzorul de presiune diferentiala (pe loc citeste 11g soot daca o accelereze 2-3 secunde pana pe la 3000 RPM dupa ce las acceleratia vede 23 g) 

Oil Ash mass e ~ 30g.

Eu am mers cu masina preponderent pe autostrada, a avut ocazia sa faca regenerari (pe care le-a facut cu success)

Nu am nici un martor in bord.

 

Putin context:

Masina am luat-o in urma cu ~3000 km

Am avut un termostat defect (blocat pe deschis) - schimbat

Am avut erori in DDE pe legat de senzorul de temperatura/presiune - din topic-ul de mai jos - am schimbat conducta cu tot cu senzor.

 Recent am schimbat uleiul, Ravenol VMP 5W30 (am trecut de la ulei BMW original la acesta)

 

Dupa schimbarea termostatului si a conductei (fara erori prezente in DDE), am facut un drum Timisoara Sibiu si retur unde am observat mai bine comportamentul asta (regenerari foarte dese).

Cand am ajuns acasa am scanat masina din nou :

245700 (Particulate filter system: Particulate filter heavily loaded (exhaus back pressure high) ) in DDE.

 

Distanta de la ultima regenerare a fost 67 de km, pare sa fie in crestere si speranta mea e ca se va curata pe parcurs (daca mentin stilul de condus pe autostrada).

 

S-a mai lovit cineva de asta ?

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salut, iti zice foarte clar eroarea pe care o ai, dpf ul tau este foarte incarcat, este full, aka kaput:)). Scuze de ironie. Degeaba mergi tu numai pe autostrada acum daca nu sti ce a facut cel dinaintea ta si tu ai masina de doar 3000 de km.

Nu mai merge cu masina asa, da l jos si trimite l la curatat sau daca vrei dai 7000-8000 de lei si pui unul nou. Cei mai buni din tara pe curatat sunt cei de la odorheiul secuiesc, il curata prin suflare cu aer fierbinte, aia cu spalatul cu apa mai rau ii face.

Dupa curatare sa setezi din ista ca ai pus dpf nou. Bine ar fi sa curati si galeria de admisie si sa iti schimbi racitorul de egr pe rechemar,  daca nu a fost schimbat. Dpf-ul infundat cu probleme la racitor si galerie admisie comaltata = ia foc bmw ul.

  • Like 1
  • De acord! 4
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
6 minutes ago, Ciprian01 said:

Nu e ce trebuie atunci.

X3 2018 B47, facuta rechemarea, dupa ce am plecat cu ea, e mai "responsive" pe acceleratie + consum mai mic parca 🙂 

SI eu am schimbat EGR si racitor pe rechemare, si nici eu n-am simtit nimic 🤣 X3 G01 2019 B57.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.