Jump to content

Un vis implinit


C_o_s_m_i_n

Recommended Posts

Intr-adevar lumina astuia nou e NET superioara fata de cel vechi. Acum... ori e temperatura, ori e vechimea.

Mie imi place lumina mai alba, gen 5000K (as avea posibilitate sa iau varianta asta, cu un minim de efort), dar am prins multe nopti cu ceata si cel putin cu becurile vechi era jale. Nu stiu cat de mare ar fi diferenta pe ceata intre becurile astea (4150K) si cele de 5000K.

 

Am vazut multe Mercedes-uri noi in trafic (inclusiv S-uri) cu becuri de ~4150K (asa le aproximez eu acum) si ma miram cum de au lupe si n-au xenon (asa credeam eu).

Poate sunt eu mai "old style", dar nu ma impac cu lumina asta galbuie...

 

Poze. Becul de la sofer e cel vechi, la pasager e cel nou (4150k):

 

http://img585.imageshack.us/img585/7650/dsc0135ws.jpg

http://img6.imageshack.us/img6/4769/dsc0136go.jpg

http://img543.imageshack.us/img543/2016/dsc0137cu.jpghttp://img801.imageshack.us/img801/3476/dsc0138rf.jpg

http://img809.imageshack.us/img809/338/dsc0143or.jpg

 

http://img405.imageshack.us/img405/4699/dsc0144oh.jpg

http://img26.imageshack.us/img26/9210/dsc0145fx.jpg

http://img694.imageshack.us/img694/7214/dsc0146dt.jpg

http://img10.imageshack.us/img10/5269/dsc0147rw.jpg

http://img29.imageshack.us/img29/3154/dsc0148sf.jpg

 

Pan' la urma tot n-am inteles de care dracului sunt cele OE pe E60? 4150k? 4300k? 5000k?

Link to comment
Share on other sites

Diferenta de luminozitate e mare. Banuiesc ca de la vechimea becului existent pe masina, nu neaparat culoarea. Sau... ?

Am lupe, normal.

 

Deci ori raman la astea, ori pot lua Philips xenstart de 5000k.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Am cateva seturi de becuri noi-noute demontate de pe niste bmw-uri, cateva de pe seria3 si 2 de pe seria 5 toate fabricate dupa 2009. Deci masinile astea au avut o km la bord.

Absolut toate becurile sint D1S marca Philips XenStart. Temp de culoare este de 4300 dar ele sint aproape galbene cand sint aprinse. Din astea mi-am pus si eu pe masina si vad perfect indiferent de conditiile de drum (ploaie, etc)

EDIT: Anul trecut am schimbat becurile la un CLS 500 din 2011. Becurile erau roz, abia mai vedea omul cu ele noaptea. Am fost la reprezentanta Auto-Schunn si am comandat becuri noi. 170E bucata, marca Osram Xenarc. Cele care le-am demontat de pe masina erau ca cele din pozele de mai sus, cu abtipild cu codul lipit pe carcasa becului. Astea ce le-am cumparat erau stantate pe carcasa metalica.

 

http://250kb.de/u/101213/j/7wh1ossZr7yx.jpg

Edited by Calin78
Link to comment
Share on other sites

Becurile erau roz, abia mai vedea omul cu ele noaptea.

Acum cand vad diferenta, imi dau seama ca eram in aceeasi situatie. Cand ai luminile praf, obisnuit fiind cu ele, nici nu-ti dai seama.

Acum astept si un set Philips Xenstart de 5000k si o sa vad la care raman.

 

Cand vad cum sunt gravate becurile tale, imi dau seama ce pocnitori aveam si am eu pe masina. Si sunt originalele ale masinii...

Link to comment
Share on other sites

Hai ca toti avem impresia ca cele OE sunt de 4300k. Intrebarea e: unde scrie asta? Daca pe site-ul oficial OSRAM din cele 3 produse D1S , 2 sunt de 4150k si 1 cool blue intense de 5500k.

In fine...nu mai conteaza daca noi spunem una iar datasheet-ul becului arata cu totul altceva.

Cosmin, lasa-le pe astea ca sunt foarte ok.

 

http://speedy.sh/r563u/OSRAM-D1S-Silverstar.pdf

http://speedy.sh/M4CEK/OSRAM-D1S-Cool-Blue-Intense.pdf

http://speedy.sh/VhGE4/OSRAM-D1S-ORIGINAL.pdf

Edited by Andrei_VUV
Link to comment
Share on other sites

De ex philips-u cu care vine masina din fabrica are 4300K am intrebat si la magazin .Diferentele de culoare difera de la bec la bec de ex daca schimbi azi un bec si sapt cealalta pe celalalt cu exact acelas bec nu va fi la fel culoarea,nu mai vb de diferentele dintre marci. Edited by 99buz
Link to comment
Share on other sites

Becurile care vin standard pe e60 sunt fabricate de osram [ sunt producator pe oem pentru bmw de la bmw e46/e39 ] ce vine standard e 4300k. Totusi ce vad la tine e putin ciudat , becul de la sofer bate spre albastru , in consecinta soferul are 4300k garantat , cel de la pasager are 4150k [ si da ai dreptate , stau mai prost pe ceata ca unele de 5000k ]

 

Uite aici cateva poze cu xenon pe 5000k si lupe de sticla ZKW [ farurile sunt custom ]... becurile sunt de calitatea medie [ uite te atent la cut off sa observi nuanta ]

 

http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/704168_499305313423451_1550514137_o.jpg

 

http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/323055_503532576334058_1043694921_o.jpg

 

http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/464978_499305320090117_1733095159_o.jpg

 

http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/704661_499305243423458_2025760585_o.jpg

 

Gasesti Osram xenarc CBI [ 5000k ] pe ebay germania cu 150 de euro setul ! eu zic ca merita !

 

Tot va incurcati cu acele coduri , dar e simplu : de exemplu sunt doua coduri 66144 [ 4150k ] si 66145 [ 4300k ] !

Link to comment
Share on other sites

Tot va incurcati cu acele coduri , dar e simplu : de exemplu sunt doua coduri 66144 [ 4150k ] si 66145 [ 4300k ] !

Conform spec. OSRAM oficiale D1S are urm. coduri: Original 66144 (4150K) , Silverstar 66140SVS (tot 4150K) , Cool Blue Intense 66144CBI (5500K). Astea 3 sunt,atat. 4300K nu exista la Osram, cel putin din ce dau ei in catalogul ala.

 

Daca e asa pe vorbe...exista si Osram FAKE de 6000K...dar fake,nu original...si cu alte coduri care nu coincid. Trag o eticheta osram pe spate si nici nu mai stii ce e :)

Link to comment
Share on other sites

Asa cred si eu. Cert e ca, ceea ce am eu nu e ok.

 

Si Osram si Philips echipeaza pe original, asa ca totuna e.

 

Nu e tot una. BMW are ceva cerinte parca legate de spectru (sa emita lumina mai concentrata in spectrul vizibil/util). Nu mai tin minte exact insa un OE xenon nu e tot una cu cel de pe piata. Chiar daca are aceiasi culoare.

Link to comment
Share on other sites

Asa cred si eu. Cert e ca, ceea ce am eu nu e ok.Si Osram si Philips echipeaza pe original, asa ca totuna e.PS: la tine arata foarte bine cele de 5000. :)

 

 

Eu inca nu am dat peste bmw cu ochipare OEM philips ci doar osram !

 

 

Conform spec. OSRAM oficiale D1S are urm. coduri: Original 66144 (4150K) , Silverstar 66140SVS (tot 4150K) , Cool Blue Intense 66144CBI (5500K). Astea 3 sunt,atat. 4300K nu exista la Osram, cel putin din ce dau ei in catalogul ala.Daca e asa pe vorbe...exista si Osram FAKE de 6000K...dar fake,nu original...si cu alte coduri care nu coincid. Trag o eticheta osram pe spate si nici nu mai stii ce e :)

 

Osram pe 6000k sunt fake uri , asta e clar ! cat despre acele coduri , nu vorbim de echiparea de producator ci de cea oem iar bmw a avut numai 4300k ! Lupele alea sunt facute dupa anumite specificatii , iar ce e sub acel 4300 vezi rezultat ul in pozele lui cosmin [ se vede usor la cut off ul lupei , ca becurile alea de 4150 nu vor bate cum trebuie pe drum ]

 

Multumesc , sa vezi ce fel bat pe timp de ceata , au fost cazuri unde aveam curajul sa ma bag in depasiri pe ceata deasa , doar din cauza ca efectiv puteam sa vad mai bine ca alte masini echipate cu xenon de fabrica , farurile sunt custom made pe e36 , la baza sunt cele DEPO tip ZKW [ cele originale , nu cele de germania care sunt facute sub licenta FK si au lupe de pexiglass ], eu le am comandat din america [ iar banuiala mea a fost una de bun augur ]

 

 

Nu e tot una. BMW are ceva cerinte parca legate de spectru (sa emita lumina mai concentrata in spectrul vizibil/util). Nu mai tin minte exact insa un OE xenon nu e tot una cu cel de pe piata. Chiar daca are aceiasi culoare.

 

Exact bala , lupele de pe bmw sunt contruite dupa alte specificatii de asta echiparea pe producator cere neaparat 4300 , unde la mercedes sunt 4150k exceptie facand modelele recente de e class si c class facelift unde becurile sunt de 4500k sau 5000k [ am vazut pe viu ce pot face farurile echipate cu acele becuri , dar nu stiu producatorul exact ]

Link to comment
Share on other sites

Da Catalin, la 5000k am ramas. :)

Trebuie sa-mi ajunga saptamana viitoare. O sa fac si niste poze comparative intre 4150k si 5000k. Sunt convins ca o sa dea mult mai bine cele de 5000.

 

Acum... suspensia... E PERFECTA. :first:

In sfarsit am si eu suspensia ce mi-am dorit-o dintotdeauna. Dintre variantele OEM, suspensia Sport (nu Msport si nici standard) cred ca e cel mai bun raport confort/stabilitate.

 

http://img72.imageshack.us/img72/2250/dsc0148iu.jpg

Bataile erau tot din cauza amortizoarelor fata. Acum e liniste totala.

 

 

 

Si... noile optiuni active in iDrive:

- inspectie tehnica periodica

- interval inlocuire antigel

- interval inlocuire bujii

- interval verificare noxe

- interval inlocuire ulei grup (diferential)

 

http://img163.imageshack.us/img163/5004/dsc0153xs.jpg http://img689.imageshack.us/img689/3774/dsc0155n.jpg

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Chiar te rog sa faci un review la ele ! eu sunt interesat pentru d2s la farurile de e46 , sa nu dau banii degeaba pe ele !

 

Vezi daca ai ceva in zona la tine , pe careva care ma poate ajuta cu niste capace de jante OZ MITO 2 ! as vrea sa cumpar altele noi , dar nu am gasit decat fake uri majoritatea !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.