Jump to content

Un vis implinit


C_o_s_m_i_n

Recommended Posts

O statie de lipit cu controlul temperaturii + un varf subtire si faci treaba buna.

 

E greu sa scoti acele de pe motorase? Mie de asta imi este cel mai teama: sa nu stric un ac sau axul motorasului.

 

Nu am chef apoi sa umblu dupa alte motorase, sh-uri etc. ca sa imi repar bordul.

Link to comment
Share on other sites

Bala treaba cu acele este cea mai simpla treaba :)

 

impingi de ele invers in timp ce tragi spre sus si ies fara probleme, n-ai ce sa strici.

 

cand le pui la loc e putin mai trichi, dar tot asa le calibrezi , dai de ele in sens invers pana la pozitia corecta..daca am facut si eu care n-aveam nici o experienta in domeniu asta iti dai seama

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Si mie mi-ar trebui una ca la cat m-am chinuit cu un amarat de pistol. ;)

Cu vreo 3000 de lei esti rezolvat. Crezi ca merita? :D

 

Gelu, la E60 nu merge asa. Poti roti de ace pana te ia ameteala. Motorasele nu au capat.

Iar axul motorasului e din plastic. Trebuie foarte mare atentie.

Link to comment
Share on other sites

@Gelu - am lucrat la o firma care produce borduri pentru volvo.

 

M-am jucat cu astfel de borduri. Au asa cum zice si Cosmin, acele sunt din ceva plastic. Exista o masinarie care le preseaza acolo cu o anumita forta si nu sunt facute pentru a fi dezasamblate. Dupa ce ai prins cum e sistemul, se scot destul de usor daca ai grija.

 

Din pacate sunt sisteme diferite si mi-e frica sa incerc pe al meu. Sper sa fac rost de un bord defect si sa fac "probe" pe ala.

Link to comment
Share on other sites

La calibrare te chinui sa-l pui pe pozitie din prima. Altfel trebuie scos iar. :)

Da... e din plastic transparent si in acelasi timp si ghid de lumina pentru ace.

 

E acelasi si la E90, X5, X3... Toate au acelasi sistem.

Pusesem ochii pe niste ace de Audi cu inel cromat (ca tot zice Gelu ca am eu ceva cu Audi :D) si am fost surprins sa descopar ca nu se pupa tija pe care intra acul.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Motorul deja are noile lanturi, patine si intinzatoare pe el, dar o sa fac maine alte poze ca deja sunt rupt..

Vechile piese nu au NICI cea mai mica urma de uzura. Lanturile au aceeasi lungime ca si cele noi, patinele nici macar o urma pe ele. Nu stiu ce zgomot se auzea. Parca vad ca se va auzi fix la fel si cu astea noi...

 

Chiulasa NU se demonteaza. Nici galeriile.

Se scoate motorul, se demonteaza ambreiajul de pe el, baia, capacul de la distributie, injectoare, rampa de inalte, capacul de culbutori si... cam atat. Si bineinteles lanturile.

Sincer spun ca banii de manopera ce ii cer la service sunt meritati cu varf si indesat. Ai de demontat de-ti vine acru... :logik:

 

Mai jos sunt poze din timpul operatiunii. In 7 ore am scos motorul, demontat toate cele si inlocuit lanturi + patine + intinzatoare.

post-41488-0-87673500-1349987129_thumb.jpg

post-41488-0-03048900-1349987137_thumb.jpg

post-41488-0-86389000-1349987146_thumb.jpg

Edited by C_o_s_m_i_n
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Motorul deja are noile lanturi, patine si intinzatoare pe el, dar o sa fac maine alte poze ca deja sunt rupt..

Vechile piese nu au NICI cea mai mica urma de uzura. Lanturile au aceeasi lungime ca si cele noi, patinele nici macar o urma pe ele. Nu stiu ce zgomot se auzea. Parca vad ca se va auzi fix la fel si cu astea noi...

 

Chiulasa NU se demonteaza. Nici galeriile.

Se scoate motorul, se demonteaza ambreiajul de pe el, baia, capacul de la distributie, injectoare, rampa de inalte, capacul de culbutori si... cam atat. Si bineinteles lanturile.

Sincer spun ca banii de manopera ce ii cer la service sunt meritati cu varf si indesat. Ai de demontat de-ti vine acru... :logik:

 

Mai jos sunt poze din timpul operatiunii. In 7 ore am scos motorul, demontat toate cele si inlocuit lanturi + patine + intinzatoare.

 

Cat te-a costat toata "distractia"?? Macar stai linistit...

Link to comment
Share on other sites

Bravo lui ca le-a demonstrat celor sceptici de pe forum cum se face meserie.

Topicul ala cu distributia a innebunit pe multi cu N47 dar doar unul singur a reusit sa vada cu ochii lui realitatea. Restul sunt vorbe.

 

Ma gandeam eu ca are de lucru la masina ca toata ziua n-a aparut pe net.

Ai grija Cosmine cum le pui la loc ca acum vine partea mai nasoala.

Edited by Andrei_VUV
Link to comment
Share on other sites

Bala, eu zic ca tu nu trebuie sa-ti faci probleme. N-are rost sa le schimbi. La mine la cei 160.000 de km, inclusiv pinioanele de pe arbore sunt in perfecta stare. Nu stiu de ce se uzeaza la altii mai repede.

Aaaa... si NU trebuie decapsat lantul. :) Cine a inventat povestea a vazut prea multe filme.

Azi o sa fac poze mai amanuntite sa vedeti ce se intampla.

 

Ce a fost greu a trecut. Cum spuneam, deja sunt montate lanturile, patinele si intinzatoarele. Distributia e pusa la punct.

Urmeaza operatiunea inversa, de montare a capacelor, clemelor, mufelor, care... sunt destule si au enorm de multe suruburi. Cand am vazut de aproape cate are pe el, mi s-a parut motor de avion.

Azi o sa schimb si termostatul si o sa curat turbina.

 

Multumesc de sustinere baieti. :)

Edited by C_o_s_m_i_n
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Bala, eu zic ca tu nu trebuie sa-ti faci probleme. N-are rost sa le schimbi. La mine la cei 160.000 de km, inclusiv pinioanele de pe arbore sunt in perfecta stare. Nu stiu de ce se uzeaza la altii mai repede.

Aaaa... si NU trebuie decapsat lantul. :) Cine a inventat povestea a vazut prea multe filme.

Azi o sa fac poze mai amanuntite sa vedeti ce se intampla.

 

Ce a fost greu a trecut. Cum spuneam, deja sunt montate lanturile, patinele si intinzatoarele. Distributia e pusa la punct.

Urmeaza operatiunea inversa, de montare a capacelor, clemelor, mufelor, care... sunt destule si au enorm de multe suruburi. Cand am vazut de aproape cate are pe el, mi s-a parut motor de avion.

Azi o sa schimb si termostatul si o sa curat turbina.

 

Multumesc de sustinere baieti. :)

 

 

Daca am fi toti ca tine ar da toate service-urile faliment :goodjob:

 

Ai inclinatie in a fi mecanic, nu gluma.

Edited by srb_alex
Link to comment
Share on other sites

salut,

 

eu am ramas blocat cu ledurile din bord :). sa inteleg ca acum ai limbile rosii si lumina din BC portocalie...

poti sa pui niste poze, sa vad cum ar arata bordul si consola cu combinatia de rosu/alb si portocaliu? as vrea sa imi fac modificarea pe care o ofera cei de la retrofit my car si ma gandesc sa nu arate ca un brad inauntru sau diferentele sunt subtile.... Mersi.

Edited by andrei d1z
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.