Jump to content

Un vis implinit


C_o_s_m_i_n

Recommended Posts

Cosmin ,cat am mers cu a ta eu zic ca nu se auzea nimic suspect la distributie. Mai degraba la mine desi tu ai zis ca nu dupa "test".

Mie mi se pare ca am o trepidatie cand o scot din viteza sau cand plec de pe loc,a 1-a,a 2-a.

Nici eu nu stiu ce sa mai cred,fiecare aude cate ceva,crede,presupune,vede...etc.

 

Pana la urma bine ca l-ai montat la loc si e totul ok.

Link to comment
Share on other sites

Felicitari pentru munca depusa, e bine cand totul se termina cu bine.

Cat despre surubul de sub cutia DDE, nu poti sa bagi o tija flexibila cu magnet in capat? Stii la ce ma refer, insa doar daca ai loc s-o bagi sa agati surubul si sa-l scoti.

Ma bate gandul sa-mi iau si eu ceva cu motor N47, crezi ca m-ai putea ajuta sa repetam operatiunea? Vorbesc ca si idee....

Link to comment
Share on other sites

Locul e foarte ingust, cam 1.5cm. A cazut pe unde e sageata. Nici nu mi-ar fi trecut prin cap ca acolo e o zona imposibila.

Am incercat cu sarme, tija cu magneti... nimic. Surubul e din inox si nu-l atrage magnetul, tinea catalizatorul pe suport. Am montat altul, dar imi sta pe creier cel vechi.

Singura sansa cred ca e o microcamera endoscopica, dar nu stiu de unde sa fac rost.

 

Cat despre motor... sincer nu m-as mai baga la asa ceva. E un volum imens de munca. :)

post-41488-0-77397900-1350236424_thumb.jpg

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa-l lasi asa, mai ales ca ai pus altul in loc. Se mai intampla sa scapi suruburi, asta e. Bine ca nu a cazut in vreun loc unde ar fi putut cauza pagube, sa fie invartit de ceva, prins pe undeva de ceva in miscare etc. Asa poate sa stea linistit acolo.

Pinionul de la vibrochen l-ai putut schimba separat? Pentru ca am vazut discutii cum ca se schimba cu tot cu vibrochen....

Link to comment
Share on other sites

Nu, n-a fost cazul. Pinioanele nu au uzura deloc. Cred ca am intervenit destul de devreme pentru a evita complicatiile.

 

Ce nu-mi place la motorul asta e ca lantul pompei de ulei nu are intinzator si nici nu e foarte intins. Ma asteptam la mai multa precizie. Nu cred sa fie probleme din cauza asta, dar asa ca idee...

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Mda, era printre ultimele pagini un filmulet cu lantul ala. La fel e si cel nou al meu dar zgomotul a disparut.

Poate cauza tuturor belelelor e lantul asta ce ajunge sa se largeasca prea mult, se rupe si se incurca in cel de distributie. In cazul asta cred ca era destul sa aiba un disc separator intre cele 2 pinioane ale vibrochenului si evitau amestecarea lanturilor in cazul cedarii astuia de la pompa.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

felicitari pentru munca depusa si rezultatele obtinute :thumbsup: , sunt curios daca vor mai aparea zgomotele care ti s-au parut suspecte si care te-au determinat sa faci operatiunea asta...sa speram ca nu!

Multumesc. Asa sa fie! :)

Acum sunt linistit, nu ma mai framanta gandul asta.

 

Andrei... deocamdata am. Dar dupa ce termin si cu flansele ma cam opresc. Am facut un calcul si intr-un an de cand e la mine, am bagat 10.000 de lei doar in piese si modificari.

Imi ajunge. Vreau sa ma bucur de ea si atat. :)

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Oricum n-o tii mai mult de 5 ani. Pana atunci F10 se duce la 14,15k euro...daca n-o mai aparea si altul intre timp :)

Eu singurul lucru pe care l-as face curand si nu prea ii gasesc rezolvare e desfacerea sticlei de la un far. In USA se practica des mai ales la cei care schimba AE-ul cu Orion led.

Link to comment
Share on other sites

Felicitari si tot respectul pentru ce ai reusit. Putini sunt care s-ar incumeta la asa treaba. D-asta BMW cere 2000 euro din astfel de lucrari. Bine ca ai conditiile si spatiul necesar si nu in cele din urma cunostintele. Daca am vreodata nevoie stiu unde sa apelez. :smile:
Link to comment
Share on other sites

Da, chiar trebuie multe scule si in special foarte multe E-uri.

Trebuie priza de centrat discul inapoi pe volanta, scripete separat pentru motor, separat pentru cutie... e ceva de lucru.

Dar cu rabdare si pricepere totul se face. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.