Jump to content

Anunt! Boicot OMV


DarKWavE

Recommended Posts

  • Replies 101
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

hmm...vrei sa spui campanie de imagine a celor de la rptrl...mai degraba de produs, sustinuta de imagine... :blink:  parerea mea...

154767[/snapback]

 

OK... nu am vazut reclama dar imi dadeam cu presupusul... daca nu apare nici un nume de produs in reclama ci doar Rompetrol atunci e de imagine... daca apare un produs (ceva de genul noul ..... etc) atunci e de produs.... Oricum ar fi doresc sa imprumute din imaginea BMW sau sa se asocieze cu ea or la nivel de produs ori de imagine a companiei...

Link to comment
Share on other sites

da, e ceva card de credit nou, cu plata la pompa...am vazut-o pe la 1.30 noaptea...creca pe A1  :blink:

154778[/snapback]

 

atunci e o greseala din partea lor...:) cardul de credit si in general plata cu cardul trebuie promovata ca ceva simplu si usor de facut accesibil oricui deci nu era cazul sa se foloseasca un BMW ci mai degraba o Dacia Logan...:) e o imagine amestecata in aceasta reclama in care ceea ce poate oferi BMW nu este compatibil cu produsul popularizat...:) folosind BMW-ul au dat o nota exclusivista produsului si nu cred ca asta era intentia lor...

 

PS- dupa mine as concedia 90% din oamenii de MKTG care lucreaza prin firmele din Romania... desihur, daca exista departament de asa ceva prin firme...:D

Link to comment
Share on other sites

atunci e o greseala din partea lor...:) cardul de credit si in general plata cu cardul trebuie promovata ca ceva simplu si usor de facut accesibil oricui deci nu era cazul sa se foloseasca un BMW ci mai degraba o Dacia Logan...:) e o imagine amestecata in aceasta reclama in care ceea ce poate oferi BMW nu este compatibil cu produsul popularizat...:) folosind BMW-ul au dat o nota exclusivista produsului si nu cred ca asta era intentia lor...

 

PS- dupa mine as concedia 90% din oamenii de MKTG care lucreaza prin firmele din Romania... desihur, daca exista departament de asa ceva prin firme...:D

154782[/snapback]

 

N-ai pe cine sa concediezi ptr ca marketingul nu sta sa gandeasca idei de promovare ci o agentie... Marketingul doar aproba sau nu conceptul agentiei... dar de regula acest concept este aprobat de catre patron, dir gen. etc... Marketingul foarte rar poate lua decizia de capul lui...

Asocierea cu cei puternici este mult mai bine perceputa de oameni, indiferent daca au Logan sau mercedes... Parerea generala ca aceasta asociere cu imaginea BMW se datoreaza unei greseli nu e ok. In primul rand ca pentru astfel de asocieri de imagine se cere acordul proprietarului marcii... In al doilea rand, BMW AG (sau compania de PR ptr BMW AG) nu ar fi permis asocierea in astfel de cazuri daca ar fi constatat ca aceasta contravine intereselor BMW si imaginii de piata a BMW.

Chiar daca unii spun ca merge bine, altii spun ca merge la fel, asocierea cu un BMW duce automat la ideea ca oricine si-ar pune Efix in masina n-ar avea nimic de pierdut ci doar de castigat, mai ales daca un motor pretentios cum e BMW foloseste Efix.

:blink:

Edited by Apple
Link to comment
Share on other sites

Marketingul foarte rar poate lua decizia de capul lui...

....................

Chiar daca unii spun ca merge bine, altii spun ca merge la fel, asocierea cu un BMW duce automat la ideea ca oricine si-ar pune Efix in masina n-ar avea nimic de pierdut ci doar de castigat, mai ales daca un motor pretentios cum e BMW foloseste Efix.

:blink:

154887[/snapback]

hmmmm...ai fi surprins... :)

 

p.s. nu era reclama la efix ci la un card de credit (am zis mai sus :) )

Link to comment
Share on other sites

hmmmm...ai fi surprins... :blink:

 

p.s. nu era reclama la efix ci la un card de credit (am zis mai sus  :) )

154889[/snapback]

A... nu intelesesem eu prea bine .... Atunci cu atat mai mult e justificata ideea de card de credit... Daca iti permiti un BMW sau o masina asemanatoare atunci cheltui multi bani si poate ramai in pana de benzina... poti folosi cardul... ca doar nu e greu pentru ei sa iti incaseze dobanda cand iei salariul.. :)

Link to comment
Share on other sites

A... nu intelesesem eu prea bine .... Atunci cu atat mai mult e justificata ideea de card de credit... Daca iti permiti un BMW sau o masina asemanatoare atunci cheltui multi bani si poate ramai in pana de benzina... poti folosi cardul... ca doar nu e greu pentru ei sa iti incaseze dobanda cand iei salariul.. :)

154891[/snapback]

exact asta era mesajul. :blink:

Link to comment
Share on other sites

exact asta era mesajul.  :blink:

154893[/snapback]

Sunt dupa 2 weekenduri la munca si 4 deadline-uri de reviste... Ma prind mai greu... :)

in alta ordine de idei, a vazut cineva pe undeva vreun test al benzinei efix? Vreun laborator care sa spuna ce si cum contine?

 

LE: Am gasit-o eu... e atasata mai jos...

Edited by Apple
Link to comment
Share on other sites

N-ai pe cine sa concediezi ptr ca marketingul nu sta sa gandeasca idei de promovare ci o agentie... Marketingul doar aproba sau nu conceptul agentiei... dar de regula acest concept este aprobat de catre patron, dir gen. etc... Marketingul foarte rar poate lua decizia de capul lui...

Asocierea cu cei puternici este mult mai bine perceputa de oameni, indiferent daca au Logan sau mercedes... Parerea generala ca aceasta asociere cu imaginea BMW se datoreaza unei greseli nu e ok. In primul rand ca pentru astfel de asocieri de imagine se cere acordul proprietarului marcii... In al doilea rand, BMW AG (sau compania de PR ptr BMW AG) nu ar fi permis asocierea in astfel de cazuri daca ar fi constatat ca aceasta contravine intereselor BMW si imaginii de piata a BMW.

Chiar daca unii spun ca merge bine, altii spun ca merge la fel, asocierea cu un BMW duce automat la ideea ca oricine si-ar pune Efix in masina n-ar avea nimic de pierdut ci doar de castigat, mai ales daca un motor pretentios cum e BMW foloseste Efix.

:blink:

154887[/snapback]

 

hehehehe...

 

mda... daca reclama era la benzina efix era OK dar din pacate ptr toata explicatia ta, laudabil efortul, reclama era la un card... dupa cum am mai spus e destul de evident ca exista o reticenta la utilizarea cardului iar asocierea utilizarii cu un lucru scump sau o imagine exclusivista nu va promova scopul reclamei... deci, daca vrei sa faci o reclama la card care sa mearga trebuie s-o acosiezi cu imaginea romanului mediu care isi permite un Logan sau hai o Skoda si eventual are familia cu el in masina... asa e mai pe intelesul tuturor si transmite mesajul... un tanar smecher in BMW nu transmite deloc ideea de accesibilitate...

Link to comment
Share on other sites

In primul rand ca pentru astfel de asocieri de imagine se cere acordul proprietarului marcii... In al doilea rand, BMW AG (sau compania de PR ptr BMW AG) nu ar fi permis asocierea in astfel de cazuri daca ar fi constatat ca aceasta contravine intereselor BMW si imaginii de piata a BMW.

 

Da, apropos de asocierea marcii, ultimul spot la Allianz, cu ...."soferii incorecti primesc amenzi..." si il vedem pe un baiat cu un e46 care ia fatza unui alt sofer in trafic....BMW ar fi trebuit sa faca scandal pentru ca cei care au facut spotul au legat imaginea unui sofer nesimtit de marca BMW. Cu alte cuvinte, multi dintre cei care conduc ca idiotii sint posesori de BMW ceea ce nu e deloc in regula.

Nu cred ca in cazul asta i-a intrebat cineva ceva pe cei de la BMW....

Link to comment
Share on other sites

Da, apropos de asocierea marcii, ultimul spot la Allianz, cu ...."soferii incorecti primesc amenzi..." si il vedem pe un baiat cu un e46 care ia fatza unui alt sofer in trafic....BMW ar fi trebuit sa faca scandal pentru ca cei care au facut spotul au legat imaginea unui sofer nesimtit de marca BMW. Cu alte cuvinte, multi dintre cei care conduc ca idiotii sint posesori de BMW ceea ce nu e deloc in regula.

Nu cred ca in cazul asta i-a intrebat cineva ceva pe cei de la BMW....

154953[/snapback]

Nu cred ca se vede exact sigla BMW pe acolo... :blink: Deci nu e folosire explicita...

Link to comment
Share on other sites

nu-mi spune ca ti-a spalat si geamurile...! :)  :)

154946[/snapback]

 

 

Probabil rezervorul... :)

154951[/snapback]

Mai degraba mi-a facut loc in buzunar (de fapt am platit cu card...bun). De spalat gemurile nu-mi mai aduceti aminte, m-am sacrificat aseara si am pierdut timpul spaland masina, la spalatorie bineinteles si numai bine ca azi o pasarica cu aripi s-a gasit sa se cacaceasca pe masina mea frumos lucitoare, asa ca a trebuit sa fac servicul sa-mi spal "parrebrise-ul" , asa am mai simtit si eu ceva spuma in apa aia de spalat gemurile ca la Petrom nu puneau calicii aia nimic in apa :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.