Jump to content

probleme pornire BMW e 46 320d


Recommended Posts

ok...sa zicem ca e asa dar nu da simptome de injectoare....plus ca odata ce a pornit si s-a incalzit nu mai are probleme.porneste la sfert.iar in cand nu porneste nu se aude pompa de sub scaunul soferului.din cat de putin ma pricep eu,astea nu sunt simptome de injectoare sau de pompa de injectie plus ca bujiile le-am schimbat la inceputul anului asta (pe toate 4).parerea mea e ca poate fi ori pompa de combustibil (cea de sub scaunul soferului) care se dezamorseaza (dar ca sa se dezamorseze ar trebui sa se auda pornind cand pun contactul si totusi motorul sa nu porneasca) sau sa fie releul care nu da curent pompei si in consecinta nu targe motorina.intrebarea e de ce face figuri numai cand e rece afara?cand e cald (peste 15 grade) porneste la sfert,fara nici un fel de problema.m-am gandit si la baterie dar din moment ce claxonul,luminile si alti consumatori functioneaza,nu vad dc nu ar functiona si pompa.totusi asta este doar parerea mea si sper sa am dreptate pentru ca nu ar costa mult reparatia :smile:
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 76
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

dap....dar cand nu porneste nu se aude nici pompa de sub scaun.adica:cand pun contactul,pompa de combustibil de sub scaunul soferului nu se aude,adica nu porneste si trebuie sa ii pun contactul de N ori pana cand se aude ca porneste pompa si atunci porneste si masina.

unde este pompa asta la modelul de 136 cai??? are cineva un foto va rog

Link to comment
Share on other sites

la modelul de 136 de cai nu stiu sa iti spun unde este,la cel de 150 CP este sub scaunul soferului,pe langa filtrul de combustibil

cel de 136 are doar in rezervor din cate ma inteles nu are sub scaun. Nu stiu de ce toti spun sub scaun si la cel de 136 :((

Link to comment
Share on other sites

a mea nu porneste decat la rece...la prima cheie dimineata cand sunt temperaturi scazute.deja cum a ajuns temp la 10 grade nu mai porneste.trebuie sa ii pun contactul de vreo 10-15 ori pana cand se aude sunetul ala de la pompa.depa ce a pornit si s-a incalzit motorul nu mai am probleme,o ia la sfert.problema e ca nu gasesc releul asta de la pompa.nu stiu nici codul de piesa si pe unde am fost mi l-au cerut...

 

dai jos torpedoul din cele 6 suruburi si chiar in spate sunt 4 relee...3 verzi si unul portocaliu. primul releu este cel care comanda pompa de motorina

Link to comment
Share on other sites

320d 136 cv , trage bine dupa ce porneste , dar daca il lasa 2 ore chair si la cald porneste greu, 3 -4 incercari, porneste si se opreste , pompa de motorina din rezervor se aude la pornire (cati bari trebuie sa bage) . Bujiile sunt ok , care ar fi cauza??????
Link to comment
Share on other sites

320d 136 cv , trage bine dupa ce porneste , dar daca il lasa 2 ore chair si la cald porneste greu, 3 -4 incercari, porneste si se opreste , pompa de motorina din rezervor se aude la pornire (cati bari trebuie sa bage) . Bujiile sunt ok , care ar fi cauza??????

 

Pompa injectie,in cel mai rau caz.Demaror batran,in cel mai bun.Daca nu invarte la turatia necesara invarte mult pana porneste.... La mine pompa avea 2500 km de cand era schimbata si bateria un an....a fost deci de la electromotor,cazul fericit.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

la mine problema a fost de la releu.am chimbat releul de o saptamana si acum nu mai am probleme.porneste la sfert...deci daca aveti probleme cu pornirea la rece....inainte sa schimbati bujii (cum am facut eu) sau pompa verificati inainte si releul de la pompa de motorina.

La mine cand am avut probleme era releul de la bujii.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
SI EU AM ACEIASI PROBLEMA:DACA E SUB 15 GRADE NU PORNESTE NICI...STITI VOI,CUM SE INCALZESTE UN PIC PORNESTE DAR MAI GREU II PUN SI CONTACTUL DE VREO 10 ORI NUMAI CA REZISTENTA AIA NU STA NICI 2 SEC,MA ROG CAND MOTORUL E CALD PORNESTE LA SFERT SA FIE ACEL RELEU AL POMPEI DE MOTORINA SAU RELEUL DE BUJII????ATEPT OPINIILE VOASTRE
Link to comment
Share on other sites

aceeasi problema am avut-o si eu...nu pornea la rece,trebuia sa ii pun contactul de vreo 10-15 ori.pana la urma s-a dovedit a fi releul de la pompa de motorine.and era frig nu se auzea pompa cand pornea.daca esti atent,cand pui contactul se aude un sunet de sub scaunul soferului,aceea este pompa de motorina,daca se aude e ok,inseamna ca trage motorina,daca nu se aude atunci inseamna ca nu ajunge curent la ea.la mine asa se manifesta,ii puneam contactul pana cand auzeam ca porneste pompa.de cand am schimbat releul nu mai am nici un fel de problema la pornire
Link to comment
Share on other sites

Am rezolvat problema cu pornirea exact aceasi problema ca si voi cand venea frigul porneam foarte foarte greu pana acum cateva zile cand nu a mai pornit deloc.Am intrebat in dreapta stanga pe unul si pe altul si majoritatea mi au spus ca i pompa ba ca sunt bujiile ba ca injectoarele . Am dus masina la un prieten care are service si la test mi a vazut releu de bujii ars bineinteles ca acesta era bun si atunci am cautat mirifica siguranta de 100 am verificat o si normal ca era arsa. Dupa ce am schimbat siguranta nu vreau sa exagerez dar porneste la sfert.
Link to comment
Share on other sites

a mea porneste la sfert la rece, dar daca ma duc pana la facultate si incerc sa o pornesc am emotii ca raman fara baterie pana porneste. releul de la pompa de motorina l-am schimbat mai ramane cel de la bujii, da ala tacane, la prima pornire becul de bujii sta aprins mai mult timp, dar dupa aceea sta doar 2 secunde maxim, cand a fost in service cu alte probleme nu au gasit nici o eroare desi problema se manifesta si atunci, ce ziceti sa fac?
Link to comment
Share on other sites

a mea porneste la sfert la rece, dar daca ma duc pana la facultate si incerc sa o pornesc am emotii ca raman fara baterie pana porneste. releul de la pompa de motorina l-am schimbat mai ramane cel de la bujii, da ala tacane, la prima pornire becul de bujii sta aprins mai mult timp, dar dupa aceea sta doar 2 secunde maxim, cand a fost in service cu alte probleme nu au gasit nici o eroare desi problema se manifesta si atunci, ce ziceti sa fac?

ai probleme cu pomap de injectie cred. te lasa partea electronica. sau pompa de motorina nu functioneaza dupa ce se incalzeste. ... greu de spus

Link to comment
Share on other sites

@maniac18 - am avut si eu exact aceeasi problema. Bine, la mine partea electronica de la pompa de injectie a fost schimbata si cred ca asta cauza problema. Am rezolvat-o la userul Dereglatu' - George din Pitesti. Din cate stiu nu este in tara momentan. Detaliat din pacate nu stiu sa iti zic insa pe scurt: a pus un releu care in momentul in care pui contactul comanda bujiile sa se aprinda. Cred ca trece peste releul de bujii. sper sa iti fie de folos...Bafta!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.