Jump to content

Mult fum alb.....


serginious

Recommended Posts

Am plecat zilele trecute linistit si la primul semafor, cand accelerez ramane in urma un mare nor de fum .....am zis ca e ceva minor si daca o turez un pic voi scapa de problema. O mare prostie la al doilea semafor plecat de pe loc fum alb schimbat a doua, a treia la turatii de 3500 si cand ma uit in spate parca era ceata.

Am verificat uleiul ca mai patisem in urma cu un an ca scazuse putin uleiul si scoatea foarte putin fum alb, dupa completarea aceasi problema, dar ca in doua drumuri de 60 km prin bucuresti mi-a consumat cam 200 gr ulei.

Masina trage, si nu am avut pana cum nici o problema. Se aude un mic zgomot parca ar fi un furtun spart

 

Aveti vreo idee ce poate fi sau o recomandare de un service bun prin Bucuresti. Imi e cam frica sa ies cu problema asta prin Bucuresti ca la cate semafoare sunt ajung acasa cu frigiderul plin.....:(

 

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Cand masina scoate fum alb inseamna ca masina iti mananca ulei , verfica si tu turbina sau senzoru de presiune al turbinei

 

 

Fumul negru este in general de la motorina proasta , injectoare ,egr sau ca se merge sub-turat cu masina

 

 

 

 

p.s cu fumul negru depinde cand scoate daca scoate la kick down nu este nici o problema , daca scoate continu in merg verifica injectoare si egr-ul

Link to comment
Share on other sites

Cand masina scoate fum alb inseamna ca masina iti mananca ulei , verfica si tu turbina sau senzoru de presiune al turbinei

 

 

Fumul negru este in general de la motorina proasta , injectoare ,egr sau ca se merge sub-turat cu masina

 

 

 

 

p.s cu fumul negru depinde cand scoate daca scoate la kick down nu este nici o problema , daca scoate continu in merg verifica injectoare si egr-ul

 

 

scotea foarte putin fum negru...de la turbo am zis si eu cu toate ca masina trage si se intareste furtunul deci face presiune.din ce am inteles eu o turbina cade la 160-180mii eu am 210mii. da ulei papa si papa f mult,iam pus castrol recomandat de un mecanic dar nu sunt multumit de el,va rog recomandatimi voi unul bun sincer nu asi mai vrea castrol!

Link to comment
Share on other sites

cu turbo ma poate ajuta cineva? vrun service serios prin bucuresti unde sa-mi schimba kit-ul de la turbo si la ce pret?

 

si-a spalat cineva motorul inainte de schimbul de ulei?asi vrea sa o fac dar nu stiu cu ce,am auzit ca sunt niste solutii ce le pui peste ulei inainte de al schimba cu vro 100 de km...

Edited by sori_ral
Link to comment
Share on other sites

cu turbo ma poate ajuta cineva? vrun service serios prin bucuresti unde sa-mi schimba kit-ul de la turbo si la ce pret?????

 

si-a spalat cineva motorul inainte de schimbul de ulei?asi vrea sa o fac dar nu stiu cu ce,am auzit ca sunt niste solutii ce le pui peste ulei inainte de al schimba cu vro 100 de km...

 

mai am o problema cu acul de combustibil...nu mai indica bn am ramas fara motorina desi ini arata ca am ceva...nustiu de la ce poate fi iam scos mufele de la pompa si de la sonda si nu cade jos ramane blocat acolo,dar cand ii iau contactu cade la normal,cond pun contactul urca la jumatate si s4e plimba cand mai sus cand mai jos vreo 2 min si apoi se opreste si acolo intepeneste...aveti idee sau a patit cineva? va rog ajutatima si spuneti-mi si mie!

Link to comment
Share on other sites

La recomandarea unui prieten am pornit masiana si am pus un servetel alb la 20 cm de teava de esapament pentru a verifica impuritatile eliminate. Dupa ce am, turat masina vreo 5 minute servetul era ca nou.....insemnad ca nu e de la turbina (neoficial)

 

Ca ulei pana acum am folosit doar BMW 5W30, singura problema e ca nu am o sursa constanta si sigura si tare ma gandesc ca ultima oara am luat contrafacut.

 

Marti ma duc cu masina la un mecanic , gasit pe forum si voi reveni cu detalii.

Link to comment
Share on other sites

salut cine poate sa-mi raspunda cauza fumului negru la un bmw 320 d automatik doar cand plec si o accelerez mai tare

Daca ai filtru de particule si in general mergi subturat (posibil ca automatul schimba cam repede in sus) atunci poate sa fie doar de la arderea particulelor din esapament.

Link to comment
Share on other sites

La recomandarea unui prieten am pornit masiana si am pus un servetel alb la 20 cm de teava de esapament pentru a verifica impuritatile eliminate. Dupa ce am, turat masina vreo 5 minute servetul era ca nou.....insemnad ca nu e de la turbina (neoficial)

 

Ca ulei pana acum am folosit doar BMW 5W30, singura problema e ca nu am o sursa constanta si sigura si tare ma gandesc ca ultima oara am luat contrafacut.

 

Marti ma duc cu masina la un mecanic , gasit pe forum si voi reveni cu detalii.

Metoda mai buna e sa scoti furtunul de aer de la admisie. Daca ai ulei pe la admisie http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=AS71&mospid=47635&btnr=11_3521&hg=11&fg=40 (vezi pe la nr. 10) inseamna ca incepe sa-ti intre ulei de la turbina in admisie si ar cam trebui schimbata daca nu vrei sa patesti ceva mai grav.

Link to comment
Share on other sites

@serginious Cu siguranta e trubina. Altceva nu are ce sa fie, mai ales cand iti arde atat ulei. Fumul ala alb e uleiul care iti lipsete tie din motor. Cum iti explici? Pe unde ar ajunge sa fie ars daca nu pe la turbina? Ai face bine sa nu mai mergi cu ea pana nu rezolvi cu turbina ca e foarte probabil sa "o ia pe ulei". Daca turbo nu fluiera si trage inseamna ca trebuie schimbate numai lagarele si bucsele.
Link to comment
Share on other sites

am fost astazi la mecanic...... si a cam ramas surprins, de ce a vazut.

Am plecat la o proba si dupa ce a turat masina 1 km, a disparut complet fumul alb (dupa spusele lui e albastru). Oricat o acceleram nu mai scotea fum. Ne-am intors la el la service am oprit motorul 5 minute pana a eliberat rampa si cand am pornito a scos iar mult fum. Pe tester nu apare absolut nici o eroare.

 

AM stabilit cu mecanicul sa facem un schimb de ulei deoarece era cam ars, si neaparat sa schimb filtrul epurator care in 50 000 de km nu l-am schimbat niciodata si nu stiu daca a fost schimbat inainte(masina o am de 3 ani). In functie de schimburi vedem cum se comporta masina.

S-a uitat dupa ulei aruncat prin\pe langa motor si era foarte curat.

Ca incercare inocenta am curatat EGR-ul, care era plin de ulei. Dupa ce am plecat de la service cum am accelerat nor de fum in spate dar dupa maxim 5 minute a disparut, nu complet. Am facut in jur de 70 de km in Bucuresti si s-a redus nivelul fumului cu 70-80 %, si nu a scazut absolut deloc nivelul apei si al uleiului.

 

 

CatuXXX ai intrebat cat de des folosesc masina, lunar un drum la Bacau dus-intors si prin Bucuresti foarte putin 1-2 zile pe saptamana in special in weekend. Masina mai mult sta, stiu ca nu e bine, deoarece am patit-o acum 3 luni cand mi s-a blocat frana. Nu am atat de multa treaba care sa merite sa merg cu masina.

 

 

dextercos320d am fost astazi la 2 mecanici zic eu foarte buni in doua locuri diferite si amandoi mi-ai sugerat sa fac schimburile mai sus mentionate. Din ce am vazut mecanici lucreaza prin eliminare. Mi se pare normal sa schimb uleiul si filtrele deoarece vine sezonul rece si e bine sa fie masina pregatita de iarna si daca se elimina prolema e bine, daca nu ii dam mai departe cu alte eliminari (taiere de pe foaie a posibilelor variante) poate se rezolva.

 

 

Voi mai reveni zilele viitoare cu alte updateuri. Va multumesc pentru sfaturi si pentru idei

Link to comment
Share on other sites

Scuze de post care nu te ajuta dar poate ajuta pe altii raspunsul tau.

Cam care este stilul tau de condus? Este cumva potolit, mai la consum, cumva?

Te intreb pentru ca sunt in zona critica, ma apropii de 190kkm si totusi nu da semne de oboseala.

Eu merg turat afara, fac ~o data pe luna 270km de autostrada, niciodata sub 3000rpm chiar daca nu merg mereu tare.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.