Jump to content

Garantia la Auto Bavaria


fbdcnt

Recommended Posts

  • Replies 145
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Eu unul cred ca fiecare are dreptul la opinie in mod civilizat,sigur gusturile sunt diferite iar multi am tot citit sunt nemultumiti de BMW eu unul nu va pot ajuta dar la japoneze nu o sa trec numai daca imi cumpar ceva mica de teren sa ma plimb pe munti.AB sa nu uitam nu are nimic de a face cu BMW Group este un dealer autorizat care pote face si garantia si post garantia problema e a vostra ca mai merge-ti acolo la service eu unul sau ma duc la altul sau daca nu exista schimb marca caci altfel nu se poate,poate ar fii bine de reclamat si la BMW Group direct eu va inteleg f f bine dar nu cred ca este BMW de vina.Cu fiabilitatea marcilor nu e chiar asa doar ma uit des ce fac si altii ma refer la constructori si chiar asa rai nu suntem inca si nici probleme masive nu prea vad.E o problema mai mult locala.

157906[/snapback]

 

:blink:

Link to comment
Share on other sites

Am avut la M3 discurile de frana proaste de noi, volanul bataia rau in frana. Discurile nu se uzau uniform, nu erau lucioase cum e normal, aveau niste dare pe ele. Nu am abuzat masina in nici un fel si defectul a fost de noua. Trec peste calitatea componentelor la o masina de 67K CIP. Am sesizat problema, am convenit sa mai asteptam sa vedem ce se intimpla, nu s-a intamplat nimic, am dus masina la remediere la 8000Km. S-au schimbat discurile si placutele, problema s-a rezolvat, nu mai bataie. Ce ma deranjeaza este ca mi s-au facturat placutele 8.5 mil. si nu cred ca e normal. Bineinteles placutele scoase aproape noi s-au evaporat. O sa le platesc dar nu cred ca e in ordine. De ce sa platesc eu placute bune/ proaste cum or fi la numai 8000km ca masina facuta de ei are defect?

157765[/snapback]

 

Placutele ,in cazul acesta,intra la garantie.Toata lumea spune ca placutele sunt consumabile,dar exista si exceptii.

Discul a fost defect,implicit si placutele s-au stricat.Daca masina avea 50.000km,atunci da,chiar daca discurile erau defecte,placutele se schimbau pe banii clientului deoarece erau foarte uzate.

 

 

Am avut aceeasi problema la 5.Mici vibratii la franare si un zgomot la franare usoara.Am lasat masina la service(nu in Romania),am fost intrebat ce masina doresc pana este gata(3,X3,X5) si asta a fost tot.M-au sunat dupa cateva ore.Au schimbat senzorul de frana(recall,facea zgomot la franare),placutele si discurile.Masina avea ,daca tin bine minte,pana in 15.000km.Pentru mine asta inseamna BMW,sa platesc pentru o masina premium si sa obtin servicii premium.

Tot facem comparatie cu cei din afara,domne ca uite cum conduc,domne dar ce servicii...etc.Pai atunci daca tot vrem sa se schimbe ceva ,ce sa ne mai ascundem dupa deget,sa vorbim deschis despre serviciile oferite de dealer.Nu se doreste o campanie anti dealer BMW(indiferent care ar fi el),doar pareri si impresii din service,nimeni nu are nimic de ascuns sau de acoperit.Cum sunt serviciile asa sunt si comentariile,deci,Doru,eu zic ca nu are sens sa te superi,toti avem dreptul la opinie,in masura bunului simt.

Revenind,pentru placute NU trebuie sa platesti,ca ti se ofera alte servicii,mi se pare penibil cum pun problema.Ai dat zeci de mii de euro pe o masina(e totusi un M3)nu se face "targ" cand este vorba de piese acoperite de garantie.

Eu nici nu ma enervam ,scriam direct in Germania ,sa aud si o a 2-a parere.

 

Parerea mea...

Link to comment
Share on other sites

Eu personal am o parere proasta despre AB. Nu vreau sa dezgrop mortii acuma, dar am avut niste experiente putin placute cu ei. Cu toate astea viitoarea masina tot de la ei o sa o cumpar (80%), asta pentru ca nu prea am de unde altundeva :blink:

 

As fi curios sa vad un poll de-ala stupid de genul: "Ce parere aveti despre AB?"

Ca si intrebarea aia cu increderea in politicieni. Intrebare stupida, dar procentajul ala ar spune multe.

Link to comment
Share on other sites

Placutele ,in cazul acesta,intra la garantie.Toata lumea spune ca placutele sunt consumabile,dar exista si exceptii.

Discul a fost defect,implicit si placutele s-au stricat.Daca masina avea 50.000km,atunci da,chiar daca discurile erau defecte,placutele se schimbau pe banii clientului deoarece erau foarte uzate.

158041[/snapback]

Subscriu. Mi se pare o ciomageala tipic romaneasca de rahat felul asta de abordare la o masina de tzispe zeci de mii de euro. Auzi tu, lasa dom'le ca iti dam servicii gratis alta data.... Mie mi-ar fi si jena sa le mai cer cind va veni acel alta data, domnu' Wolff stiti din factura asta de M6-nou-la-trade-cu-M3-ca-m-am-plictisit-de-el tre' sa mai scadeti cam doua placute si jumatate... Sa concluzionez, o porcarie. Iar daca tot n-au facut dosar de garantie (ca daca faceau nu era nici o problema sa nu-l puna pe Doru sa plateasca nmic, right?), cine a sutit placutele vechi, si de ce? :blink:

 

Inca ceva. Doru, ai pus mina sa scrii un mail scurt la BMW AG? Si acum, si cind te-a mai deranjat ceva la AB? Daca nu o facem cind nu ni se pare ceva corect, nu o sa se schimbe nimic prea curind. Zic si eu asa... nu vreau sa te superi pe mine. Si nu spune nici ca iti bagi picioarele in cit costa doua placute, nu e vorba de bani ci de a face ceva sa fie mai bine. Bine, poate nici nu iti mai pasa, ca vrei celese... :)

 

LE: mai trebuie spus ca eu personal nu am avut nici o problema cu AB sau BMW AG, relativ la garantie/kulanz. Mi-au schimbat cind a fost cazul (de ex. farurui, bord, trapa, turbina, ba odata si brate...), fara sa comenteze nimic. Asa am si votat in pollu' cu pricina.

Link to comment
Share on other sites

Inca ceva. Doru, ai pus mina sa scrii un mail scurt la BMW AG? Si acum, si cind te-a mai deranjat ceva la AB?

 

O singura data cand mi-au vandut o moto de aproape 20k folosita, probabil la test si cu zgarieturi si sparturi in carene. M-au sunat a doua zi sa ma asigure ca rezolva tot lucru pe care l-au facut si il faceau oricum. Altfel nu am avut de ce, problemele mele nu au fost cu persoanele de acolo, toate foarte agreabile in relatia cu mine ci cu masinile defecte de noi si gradul de competenta. Deci chestii strict tehnice/profesionale. Ce sa le faca BMW AG? Cu placutele alea mi-e si jena, asa cum ziceai, de asta le si platesc.

LE- nu mai iau CLS, nu gasesc o masina sa imi placa realmente. Mai tin M-ul ca e fun si cred ca mai iau o Toyota RAV4 pe linga casa pt. cand o fi zapada mare.

Edited by Doru
Link to comment
Share on other sites

sa fim seriosi....M-ul lui Doru a fost si el alergat inainte de vanzare, frane noi, neincalzite, normal ca s-au ovalizat discurile. si acum nu era normal sa refuze la garantie? daca nu refuzau la garantie trebuiau sa justifice de ce masina nu corespunde cand ea a parasit fabrica in stare perfecta. au ales solutia cea mai buna pt ei...sa-l vrajeasca pe client.

si pana la urma asta e o problema cam generala in romania asa ca nu stiu de ce va tot faceti probleme. astfel de probleme au fost semnalate de cand a aparut forumul asta acum cativa ani. ce credeati ca se schimba? te duci la interviu la Ab si iti dai seama dupa ce citesti aici ca e imposibil sa angajeze un om capabil...ar reprezenta o amenintare pentru cei de acolo.

oricum e interesant ca nu au bun simt absolut de loc si le fac inclusiv clientilor fideli care baga bani multi in fundul lor => Doru.

Apropo Doru mai bine iti iei o lada niva. macar daca pierzi banii stii de ce. (asta era o gluma bineinteles)

Link to comment
Share on other sites

sa fim seriosi....M-ul lui Doru a fost si el alergat inainte de vanzare, frane noi, neincalzite, normal ca s-au ovalizat discurile.

158094[/snapback]

daca e asa, cineva sa plateasca! nu sa se puna in circa clientului. de fapt, se vede ca nu au concurenta. ca altfel, nu si-ar permite sa scirbeasca un client (si nu unul oarecare) cu asa chestii jenante.

 

si pana la urma asta e o problema cam generala in romania asa ca nu stiu de ce va tot faceti probleme.

158094[/snapback]

pentru ca vrem naibii odata sa mearga mai bine. si daca toti ne complacem si ne vaicarim, nu o sa mearga mai bine veci! noi romanii nu avem nici un fel de... nu stiu cum sa-i spun... simt civic? vrem sa mearga bine, dar nu ne-am implica cu nimic, macar cu un mail sa-i facem de kko cind o merita. asa se progreseaza, cu suturi in fund!

Link to comment
Share on other sites

daca e asa, cineva sa plateasca! nu sa se puna in circa clientului. de fapt, se vede ca nu au concurenta. ca altfel, nu si-ar permite sa scirbeasca un client (si nu unul oarecare) cu asa chestii jenante.

din pacate e prea tarziu, scandalul pe treaba asta trebuia facut atunci ..pe loc. eram curios sa fiu de fata sa vad cum pot ei explica ca la o masina de 60k+ euro, noua ara discuri ovalizate din fabrica.

pentru ca vrem naibii odata sa mearga mai bine. si daca toti ne complacem si ne vaicarim, nu o sa mearga mai bine veci! noi romanii nu avem nici un fel de... nu stiu cum sa-i spun... simt civic? vrem sa mearga bine, dar nu ne-am implica cu nimic, macar cu un mail sa-i facem de kko cind o merita. asa se progreseaza, cu suturi in fund!

cred ca nu m-am exprimat chiar bine. ma refeream la faptul ca orientarea catre satisfacerea clientului prin servicii in romania lasa de dorit. ba chiar as putea spune ca e inexistenta. aici daca esti vanzator si vorbesti frumos cu cineva deja i se pare suspect...in loc sa i se para normal. si pe buna dreptate. astea sunt trainingurile de vanzari. diversiune. abate atentia clientului de la problema reala. pe doru l-au vrajit cu "vedem daca nu se lasa in cateva mii de km" dar nu si-a dat seama ca peste cateva mii de km era prea tarziu. discuri + placute la o masina sport sunt foarte consumabile. 8000km (parca atat zicea doru) e timp destul sa faci franele varza. deci ei au o scuza foarte plauzibila.

pe de alta parte totul e bine si frumos la ab. bussinesul merge bine, au un nou showroom mai mare si mai frumos, toata lumea e multumita in birourile cu scaune de piele.....cui sa ii mai pese de ala care a trebuit sa plateasca din banii lui piese doar pt ca un angajat (sau mai multi) au avut si ei un pic de "fun" cu un M3.

scuze daca-s cam ambiguu dar cateodata vreau sa spun multe in putin timp si poate nu gasesc cea mai fericita exprimare :blink:

Link to comment
Share on other sites

OT-

zilele trecute au adus la VW Bacau un R32 pt un client. inca nu imi vine sa cred cam ce faceau prin curtea din spate angajatii cu masina asta... ce rodaj, ala e numai pt client, las' ca noi putem sa-i dam sa sara pistoanele prin capota...

nu e numai la AB, e cam peste tot...

Edited by cat
Link to comment
Share on other sites

corect @cat, fenomenul e generalizat in Ro si tocmai de aia ziceam eu ca trebuie sa existe un cadru legislativ foarte corect si exact cu privire la conditiile de garantie, iar pana la cca 30k este OBLIGATORIU ca orice piesa defecta sa se schimbe, nu sa imi vina mie astia cu replici cum ca nu stiu ce piesa e consumabil, orice consumabil are si garantie cu privire la defectele de fabricatie, dar se pare ca unii nu vor sa inteleaga asta, nu ca nu ar fi capabili sa inteleaga.

De exemplu la Skoda, un amortizor este in garantie pana la 30k, apoi se considera ca este uzat, mai ales pe drumurile din Ro, asta a fost doar un exemplu, din cate inteleg la BMW, adica AB daca iti pica un amortizor dupa 10 zile de cand ai luat masina ei vin si spun ca ala e consumabil ?!? pai defectele de fabricatie unde se mai incadreaza?... ce sa mai imi e sila si unii ziceau ca de ce zic ca imi e sila sa traiesc in Romania, uite tocmai de asta, unii au ajuns sa se duca la Szeged in Ungaria, suntem de rasul lumii... si mai si vezi pe unii ca dau bani aiurea la AB, contrar oricarei logici.

Sa se inteleaga clar, eu inca nu m-am lovit de AB deci sunt spectator, dar m-am lovit de exact acelasi comportament din partea altor reprezentante si de aceea imi permit sa comentez.

Sa va zic altceva, pe langa subiectul in sine si @Romulus, te rog putina atentie la ce zic eu :), aveam un Renault Master, microbuz de persoane si era in garantie, la masina asta trenul de rulare are garantie doar 30k, eu la 15k reclamasem zgomot la trenul fata, la revizia de la 45k am reclamat din nou si am facut destul de "urat" pe acolo ca imi pune in pericol siguranta mea si a pasagerilor, au schimbat piese de 72 milioane la masina, pe garantie, cu toate ca masina iesise din garantie, doar pentru ca au cautat in fisele de service si eu reclamasem inca de la 15k acele defectiuni, sa vad Romulus ce ai de zis, sa nu ma interpretezi gresit, iti cer o parere amicala si nu vreau sa intelegi ca te-am luat la tinta doar pentru faptul ca ai alta parere cu mine :blink: imi place sa dezbatem civilizat o problema. Si sa revin la Renault, deci iata ce au facut cei de la Renault service, iar astia de la AB la masini care costa cat 3 Renaulturi Master se kka pe ei pe romaneste pentru niste prapadite de placute de frana de ajunge clientul sa le plateasca de rusinea lor... rusinos pentru AB, stiu ca dupa discutii s-a ajuns ca sa ii dea lui Doru "servicii" in schimb... as zice, PENIBIL pentru AB.

Link to comment
Share on other sites

...din cate inteleg la BMW, adica AB daca iti pica un amortizor dupa 10 zile de cand ai luat masina ei vin si spun ca ala e consumabil ?!? pai defectele de fabricatie unde se mai incadreaza?...

158138[/snapback]

sa ne intelegem. o fi avind AB probleme, dar la partea de garantie la tren de rulare au fost super domni. au inlocuit in garantie si bratele! si crede-ma, am mers cu ele pe niste coclauri.... (arad-oradea-satu mare, mai exact, cine stie... i se ridica parul pe spate instantaneu), nu aveau bratele alea nici o problema de fabricatie, eu le-am distrus cu manutza/piciorul meu. nu cred ca mai e alta marca+dealer care face asta. cel putin eu nu stiu...

 

LE: va rog pe toti, nu generalizati. si mai ales, nu vorbiti de rau pe AB sau pe alt dealer, bazat pe presupuneri sau pe orice altceva decit experiente proprii! asa e fair. multumesc.

Link to comment
Share on other sites

[...]Si sa revin la Renault[...]

158138[/snapback]

 

Nu revenii, ca mai sus eu despre un Nissan vorbeam si e in grupul Renault. Si Nissan ar trebui sa fie o marca pozitionata mai sus decat Renault. Cu Renault Romania ma certam. Si acum la masina la 13.000 km bate ceva pe fata si mi se spune ca sunt placutele proiectate sa aiba putin joc. Lasa Renault in pace ca nu tine...

Link to comment
Share on other sites

Thebe, nu ne intelegem romaneste vad, Romulus a zis ca placutele de frana si amortizoarele intra la consumabile, eu nu am vorbit de bucse sau brate, asa ca eu nu am facut nicio presupunere ci am vorbit pe date concrete.

Romulus, vrei sa iti trimit scan cu fisele de service de la masina, ca le-am pastrat. Ca sa vezi ca e adevarat ceea ce iti spun eu.

De unde ai scos-o p'asta ca Nissan e peste Renault? Cat despre faptul ca e in grup, stii foarte bine ca inca nu este acelasi lucru in grupul Renault cum e in VAG, asa ca iti zic eu ca ti-ai facut o idee gresita.

Ca ziceai de jocul de la placute, pai asta exista la orice masina, este un joc functional dar asta nu inseamna ca trebuie sa se auda, sa fie deranjant, verifica personal sau cu un mecanic in care ai incredere toate bucsele, bratele, pivoti si tot ce e pe fata, rulmenti etc, daca totul e ok atunci poti sa banuiest ca ar fi zgomot de la placute.

Cand eu am reclamat la Reanult Master ca trancane pe fata mi-a zis un mecanic de la service Renault ca "toate face asa" si apoi la urmatoarea revizie, deci dupa 15k altum mi-a zis ca tot trenul de rulare fata e varza si e varza demult, asa ca atunci m-am dus frumusel la director si m-am luat de viata lor un pic, apoi am mers personal si am "tras" cu levierul si ranga de toata puntea fata si am cautat si eu ce are joc si ce nu.

Cat depsre pozitionarea marcilor gen Renault si Nissan, esti intr-o mare eroare, diferentierea se face din punct de vedere al echiparii si accesorizarii masinii si nu are legatura cu partea mecanica, daca Nissan ofera pe ALmera sau Primera motorizari V6 sau V8 as intelege dar tot o marca obisnuita e si Nissan. Iar pentru faptul ca te certai cu Renault Romania, iti spun eu, vorbeai singur, nu te baga nimeni in seama, mie nu mi-a ramas decat sa le pun o bomba ( la figurat bineinteles) si am avut noroc cu garantia de cei de la service APAN Bralia, ca sa iti dau toate detaliile, ca daca era dupa Renault ROmania, hihi, astia iti cer bani si pe aerul pe care il respiri.

L.E. Romulus, cand ai probleme de genul cu placutele de frana, spune-le sa iti dovedeasca ca fac toate masinile asa, iei pur si simplu masina de drive test si vezi daca face, mai iei o masina noua din parc si pe o distanta minima de cateva sute de metri sa iti dovedeasca ca face, adica sa mergi cu ea pe aceeasi zona unde masina ta face acele zgomote, daca celelalte nu fac, pune-i sa iti repare masina si recomanda-le sa nu mai fie "nesimtitori", la zgomotele suspensiilor.

Edited by d-rive
Link to comment
Share on other sites

Thebe, nu ne intelegem romaneste vad, Romulus a zis ca placutele de frana si amortizoarele intra la consumabile, eu nu am vorbit de bucse sau brate, asa ca eu nu am facut nicio presupunere ci am vorbit pe date concrete.

158153[/snapback]

Pai nu vad ce nu pricepi. Doru a avut o problema. Parerea mea relativ la asta o poti citi cu citeva posturi mai sus. Sint scirbit. Te-am rugat doar ca de la povestea lui Doru sa nu incepem sa o luam pe aratura, de ex. tu cu nu-s-ce caz fericit de suspensii de Renault. 1. nu se compara 2. ca si contraargument, ti-am spus ce si cum am "patit" eu cu suspensia BMW la AB. Gata cu deraiarile. Postati la subiect (BMW, garantie sau postgarantie, experimentat pe pielea proprie), sau deloc. Altfel se lasa cu warn.

Link to comment
Share on other sites

Altfel se lasa cu warn.

158154[/snapback]

 

Bun argumentul :) :blink:

Nu sunt eu cel care a zis ca si amortizoarele intra la consumabile si ma refer la BMW adica sunt On-Topic, cat despre faptul ca tu ai schimbat totul pe garantie mi se pare ceva foarte normal, nu stiu de ce tie ti se pare ceva deosebit.

Am zis de Renault pentru faptul ca aia sunt renumiti ca fiind niste neseriosi, nu ma asteptam la cei de la AB sa se compare cu cei de la Reno, totusi BMW este infinit mai sus decat o marca supercomerciala precum Reno.

Au mai zis si altii inaintea mea ca unora nu le place sa luam atitudine si sa criticam sau sa laudam unde e cazul comportamentul diversilor prestatori de service, vad ca se practica metoda "Altfel se lasa cu warn", stii ceva Thebe, da-mi te rog infinit % warn. Probabil ca asta este solutia pentru rezolvarea neajunsurilor lui Doru sau a multor altora in legatura cu AB.

Scuza-ma ca m-am bagat in seama si am dar exemple si de alte service-uri unde in anumite situatii am aratat ca se poate, stiu, AB sunt cei mai buni si nu trebuie criticati... pai daca nu ne comparam cu ceva cum naiba stim unde ne situam? In fine se pare ca pentru unii devine ceva personal fata de cei care au curaj sa spuna lucrurilor pe nume. Ca idee, ai vazut ca cineva sa fi sarit de fund in sus cand unii au laudat AB?... NU, nu a sarit nimeni, numai ca asta nu inteleg unii critica are loc langa lauda si nu ar trebui sa supere pe nimeni, iar eu nu am aruncat cu kko in AB ci am zis ca ar fi bine ca sa vada parerea oamenilor si sa vada ca trebuie sa isi schimbe atitudinea in aceste situatii...negative din pacate.

Am precizat ca nu am nimic cu AB si am zis ca imi doresc sa fie la nivelul marcii BMW, ca viitor posesor imi pasa de ce se intampla iar alternativa nu este sa mergi in alta parte, cu toate ca Romulus a sugerat asta, dar nu ne-a dat si indiicii concrete. Probabil se referea la Ungaria, Austria, Germania.

Ca idee, Thebe, de ce niciunul care si-a facut revizia sau a schimbat pe acolo, adica prin tarile alea ceva la masina nu are nimic de criticat? Incearca sa iti raspunzi singur. Eu ma retrag si nu o sa mai postez nimic, sper fericirea unora.

Link to comment
Share on other sites

@d-rive: eºti cel mai bun exemplu de "bãgãtor în seamã" ºi n-ai înþeles scopul discuþiei. Ia un BMW ºi apoi povesteºte-ne din experienþã proprie de problemele mãrcii ºi despre neajunsurile sau incompetenþa dealerilor. ªi eu ºi Thebe am fãcut mai multe revizii cu maºinile astea în Germania ºi sunt martori pe forum care pot confirma. Eu sãptãmâna trecutã am fost într-un service din Germania ºi sãptãmana viitoare voi ajunge din nou. Lasã-l pe Doru cã-ºi poartã singur de grijã si vezi-þi tu de problemele la care AI EXPERIENÞÃ, nu vorbi din auzite, cã nimic nu e ceea ce pare.

 

De aia ai fost avertizat pe bunĂŁ dreptate de Thebe.

Link to comment
Share on other sites

@Romulus si Thebe, sunt cel mai bun exemplu de bagator in seama, asa ca va rog pe voi "nebagatorii in seama" si cei cu experienta sa imi explice si mie, un umil doritor de ceea ce altii au, care este scopul discutiei?

Cat despre daca sa-l las sau sa nu-l las pe Doru e treaba mea si nu a voastra. NU vorbesc din auzite ci citesc niste posturi ale unora care au patit ceva real in relatia lor cu service-ul BMW. Am mai si zis, problema garantiei este generalizata si de aia mi-am permis sa comentez si eu ca un "bagator in seama".

Si sunt curios care e scopul discutiei? Chiar sunt foarte curios de raspunsul tau sau al lui Thebe. Nivelul meu de inteligenta nu se ridica de piciorul broastei si vreau sa aflu de la cei de stiu cu adevarat cum sta treaba cu garantia si serviciile din service, chiar si cele din Germania.

Link to comment
Share on other sites

@Romulus si Thebe, sunt cel mai bun exemplu de bagator in seama, asa ca va rog pe voi "nebagatorii in seama" si cei cu experienta sa imi explice si mie, un umil doritor de ceea ce altii au, care este scopul discutiei?

158166[/snapback]

 

Scopul discutiei este de a discuta despre ce e bine si ce e rau la garantia si postgarantia de la BMW. Cred ca initiatorul topicului s-a referit doar in tara (si asta inseamna doar AB) insa eu zic ca sint valabile parerile si de prin alte tari. Insa doar BMW, nu Trabant, nu Moskvich sau alte Wartburguri. Nu e relevant.

 

In plus, nu vreau sa aud pe nimeni ca face cu ou si otet pe cineva pe baza "am auzit eu la coltz de strada". Sa imi fie cu iertare, dar a citi niste posturi e din categoria i-o zis lu' tata un om. Noi maxim ne putem da cu parerea aici, bazat pe ce citim. Cei care au patit pe pielea lor, pot sa zica ca da dom'le dealeru X e de kko. Daca vi s-a intimplat vre-o nedreptate insa si nu vi s-a acceptat garantia, sau dimpotriva, daca vi s-a facut ceva pe garantie sau postgarantie, vrem sa auzim. Sa stim. Si ne dam cu parera. Iar cel care a patit-o pe propria-i piele, va putea sa decida ce face mai departe.

 

In mod deosebit, as vrea sa stiu (eu personal) cum e cu costul pieselor in postgarantie, acoperite de AB doar partial (conform contracturlui de postgarantie - 50% in primul an, etc.... sau cum era). Daca are cineva asa storyuri, sa faca un pas in fata.

 

Au mai zis si altii inaintea mea ca unora nu le place sa luam atitudine si sa criticam sau sa laudam unde e cazul comportamentul diversilor prestatori de service...

...

...stiu, AB sunt cei mai buni si nu trebuie criticati... pai daca nu ne comparam cu ceva cum naiba stim unde ne situam?...

....In fine se pare ca pentru unii devine ceva personal fata de cei care au curaj sa spuna lucrurilor pe nume.

158164[/snapback]

Nu am spus eu asa ceva. Dimpotriva, mi-am spus parerea in cazul lui Doru. Si daca e de auzit de bine/rau de AB sau orice alt dealer (de BMW, nu de Moskviciuri), sa auzim! Tot ce te-am (v-am) rugat este sa fie despre BMW si sa fie din proprie experienta. Si da, ne comparam! Cu Autonustiucum Hoffman din Regensburg, de exemplu, de ce nu? Dar nu cu serviceul Nissan de pe centura, ca nu are nici o relevanta. Ce e asa de greu de priceput?

 

Nivelul meu de inteligenta nu se ridica de piciorul broastei si vreau sa aflu de la cei de stiu cu adevarat cum sta treaba cu garantia si serviciile din service, chiar si cele din Germania.

158166[/snapback]

Cu textul de mai sus mie mi se pare ca faci invitatie la flame. Te rog sa te potolesti. Cita vreme vorbesti frumos, o sa ti se raspunda frumos. Nu e nevoie sa faci nici pe desteptul si nici sa jignesi sau sa faci misto. Multumesc pentru intelegere.

Link to comment
Share on other sites

Doru, nu pot sa nu-mi spun parerea personala, relativ la acest subiect.

 

1. Placutele de frana ale unei masini sunt consumabile. Trebuie sa consulti conditiile de garantie, acolo se explica pe indelete ce si cum.

 

2. Daca discurile au fost defecte din fabrica, si cei de la Automobile Bavaria au acceptat sa le schimbe, placutele fiind consumabile, vor fi suportate de catre utilizator - asa mi se pare normal.

 

3. Daca dl. Wolf, a inteles foarte bine, ca din cauza discurilor defecte, vor trebui schimbate si placutele - desi BMW nu schimba in garantie consumabile, consider ca oferta Dansului, de a recompensa prin servicii contravaloarea pieselor schimbate, este cat se poate de corecta.

 

Parerea mea personala, concluzionata prin prisma celor postate de tine aici si fara alte informatii, este ca ceea ce a facut Automobile Bavaria prin dl. Wolf ar trebui sa fie multumitor pentru un client BMW.

 

Alte marci au garantia de 3 ani si cand mi s-a defectat bateria am constatat ca garantia acopera in primul an 100% din aceasta, in al doilea doar 50% si in al treilea 25%. Mai mult, cand am spus ca suport eu 50% din garantie, mi-au spus ca o baterie la ei costa 500 lei - adica eu trebuia sa suport 250 lei - dar totodata mi-au recomandat sa cumpar una noua si mai buna, Varta cu 200 lei. Ceea ce am si facut.

 

Mai mult, iarna trecuta, masina respectiva avea 8.000 km. Intr-o dimineata, nu a mai pornit. Am chemat service-ul lor mobil si n-au vrut sa vina fara plata. I-am platit si in service au constatat ca sunt bujiile defecte, sau asa au spus ei. Dupa 8.000 km!!!!!!!! Le-au schimbat si m-au pus sa platesc si bujiile si manopera si transportul pe trailer a masinii. Am platit cei 600 lei si am ramas sa ma cert cu importatorul. Ceea ce am si facut, iar dupa o luna, am constat ca ma lupt cu morile de vant.

 

In cazul tau, din ce inteleg eu, ai doar de platit placutele de frana, bani ce vor fi recuperati in urmatoarea perioada de timp. Ce anume te nemultumeste, ca tii blocati niste bani acolo?

 

PS Supraveghez acest topic si nu voi permite sa devina un topic anti BMW sau anti Automobile Bavaria.

157857[/snapback]

 

 

Inteleg sa nu de vina un topic anti bmw dar cand spui anti AB ma gandesc ca ai un interes.Imi place BMW, am BMW, cumparate de la AB unul 0km, unul din Germania la 10000km.Cel cumparat din Ro are acum 30000km, si am avut n probleme la el, unele din ele chiar grave, luat foc monitor din bord, planetara rupta etc, altele mai putin grave si nerezolvate de cei de la AB din incompetenta si pe care am ajuns sa le ignor pana voi avea de facut primul drum in Germania cu masina.

Si ca sa nu fiu inteles gresit, astept noul x5 sa apara si sa il cumpar pt ca imi place bmw iar placerea de a conduce bmw depaseste defectele care le are.Dar un lucru e clar, in viata mea nu voi mai cumpara masini de la AB pentru ca este mai mult decat evident ca este o alta calitate pentru masinile pentru Europa de est(recomand acest lucru tuturor, in special lui doru)si pentru modul total incompetent cu care sunt tratat de cei de la AB.Din lipsa de timp nu stau sa enumar toate neplacerile avute cu cei del la AB pentru ca mi-ar trebui o zi intreaga, dar credeti-ma, sunt faze de neinchipuit pentru o firma care se respecta.Sunt lucruri care se intimpla datorita exclusivitatii pe care o au in Romania si sper sa nu mai dureze mult acest lucru.

 

PS: Masina cumparata din Germania are 25000 si probleme 0.Va las pe voi sa trageti concluziile si in special pe romulus pe care cu riscul de a ma bana ii recomand sa fie corect si sa vada lucrurile asa cum sunt.

Link to comment
Share on other sites

PS Supraveghez acest topic si nu voi permite sa devina un topic anti BMW sau anti Automobile Bavaria.

157857[/snapback]

Ce sa inteleg, daca critici esti impotriva nu?adica esti anti AB, eu nu zic asta, dar ca viitor client ma intereseaza ce se intampla pe acolo, nu mi-ar palcea deloc sa isi bata joc aia de mine.

 

Sigur D-l Romulus ramane cum am stabilit. As dori sa stiu daca exista ceva ce ar putea face BMW sau AB si care sa spuneti ca nu e in ordine.

P.S Puteti inchide topicul pentru ca iar veti auzi lucruri pe care nu doriti sa le auziti.

157858[/snapback]

 

Uite aici o sinteza adevarata a ceea ce se intampla.

 

Am fost prin service-ul Automobile Bavaria mai mult decat majoritatea clientilor, nu presupune ca le stii pe toate.

157867[/snapback]

 

Uite ca nu incitam la flame si m-ai interpretat gresit, am zis si pe buna dreptate ca eu fata de altii nu ma ridic mai sus de picorul broastei ca si cunostinta a relatiei cu service-ul, Romulus e un exemplu concret de "client" al celor de la AB si chiar vreau sa stiu ce a patit el pozitiv sau negativ cu ei, atata tot, nu am venit pe forum sa fiu "cel mai bun exemplu de bagator in seama" si sa stii ca nu am gustat deloc afirmatia, eu chiar eram serios cu ceea ce spuneam si daca am gresit cu ceva e suficient sa imi spuneti treaba asta nu sa imi aduceti atingeri, nu e deloc elegant din partea voastra, unul sa ma dea exemplu iar altul sa am ameninte cu warn, chiar nu ma sperii de nici una din situatii dar am venit aici pe forum sa invat, am zis de mai multe ori lucrurl asta, daca ma consideram mai destept ca voi probabil ca nu va bagam in seama :blink: glumesc desigur.

Consider discutia incheiata aici si chiar nu am nicio rautate fata de nimeni, chiar sunt un tip care vrea sa faca ceva constructiv.

 

Thebe iti multumesc pentru raspuns, la modul cel mai serios si sunt de acord sa ne EXPRIMAM civilizat.

Link to comment
Share on other sites

  Nu sunt eu cel care a zis ca si amortizoarele intra la consumabile si ma refer la BMW adica sunt On-Topic, cat despre faptul ca tu ai schimbat totul pe garantie mi se pare ceva foarte normal, nu stiu de ce tie ti se pare ceva deosebit.

 

158164[/snapback]

eu am spus asta, nu Romulus.

conditia ca AB sa acorde garantie pe amortizoare este ca masina sa fie folosita in conditii normale. adica sa nu ai impresia ca pe portbagaj ai un "X" in plus.

dar cum la noi, offroad-ul face parte din cotidian e loc destul pentru interpretari. insa cu o atitudine pozitiva, cred ca se rezolva si aspectul asta... :blink:

 

ontopic: postgarantia e un lucru bun. pt asta eu am dat mai mult pe masina decat daca as fi luat-o "la liber"...dar hartia aia cu procente m-a convins...totusi, cum spunea un coleg, mai e de lucru la partea de organizare interna...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.