Jump to content

Grave probleme la 118d


Clauu

Recommended Posts

Salutare tuturor,

 

As vrea sa va spun patania cu BMW-ul meu seria 1 si apoi sa citesc parerile voastre.

 

Am un BMW seria 1, 118d, 143de cai putere, an de fabricatie 2007, prima imatriculare decembrie 2007, eu fiind al doi-lea propietar, am cumparat masina de la recuperate leasing, in iulie 2009 la 43.000 km.

 

Inainte de cumparare, am fost la BMW pentru test sa vad ce cumpar iar baietii de acolo mi-au spus ca masina este impecabila ceea ce s-a dovedit a fi adevarat pana anul acest cand au inceput problemele.

 

Masina a fost in garantie pana in decembrie 2010, timp in care am schimbat ce era de schimbat pe garantie plus alte piese care nu erau pe garantie, adica am avut grija de ea si am ingrijit-o.

 

Anul acesta prin septembrie, au inceput problemele, mai exact dupa ce am facut cu ea 90.000 km prima problema ar fi ca s-a aprins martorul de la motor ( culoarea galbena ), am sunat mecanicul ei de la BMW si m-a invitat sa le fac o vizita la tester. Acolo nu-i dadeau de cap, ba ca este nu stiu ce senzor care citeste, ca gazele care intra in catalizator au – 40 de grade, am schimbat senzorul, apoi au spus ca este EGR-ul, urmand sa-l schimb si pe acesta.

 

Cat am stat cu masina la test si au pornit motorul si l-au oprit, mecanicii au spus ca mai am probleme cu distributia si cu motorul propriu-zis, ca are un zgomot nu tocmai ok si aveau dreptate eu mergand cu masina zi de zi nu am bagat de seama ca s-a schimbat sunteul motorului dar masina iesind din garantie, trebuia sa scot bani din buzunar....

 

Am plecat dezamagit ca trebuie sa scot din buzunar destui bani ca sa o repar...Dupa cateva zile, m-a sunat mecanicul care de altfel imi este si prieten, ca s-a dat o ordonanta interna pentru masinile BMW, an de fabricatie 2007-2008, cu probleme la motor, se extinde garantia. Am inceput sa dau din coada ca un catel si am fugit la service :D. Am lasat masina pentru test dar test facut in timp real cu tehnicul din Germania sa vada si ei problemele motorului, valori, presiune ulei plus o persoana de la tehnic din Romania ca sa vorbeasca cu cei din Germania, in fine.....

 

Cam dupa 8 zile ma suna de la service si-mi spun ca masina este gata si ca pot merge sa o iau. Au schimbat cam tot ce era in motor, cuzineti, vibrochen, patine, distributie si probabil si alte piese la care eu nu ma pricep, ce sa mai motorul ca nou ( cel putin din punctul meu de vedere si al mecanicilor )! Am luat-o dupa ce am platit manopera si inca cateva piese care nu intrau pe garantie, adica un total de 3500 de lei si mi-am vazut de drum. Intradevar motorul era mult mai silentios, nu mai suna ca un Aro 10 si mergea ca uns.

 

Pe la inceputul lui octombrie, dupa ce am facut cam 1000 de km cu ea, s-a aprins in bord cu culoare rosie martorul de la ulei, am scos-o din viteza si am last-o sa curga pana am putut sa trag pe dreapta. Am verificat uleiul la joja, era pe nivel maxim, am verificat si in computerul de bord era pe nivel maxim, am zis ca poate este doar o eroare si am mai pornit-o inca o data si dupa aproximativ 10-15 secunde becul s-a aprin iar.

 

Am sunat mecanicul si i-am spus problema iar acesta mi-a spus sa nu merg cu ea si sa o aduc pe platforma, ceea ce am si facut.

In service au desfacut motorul si s-a constatat ca problema era de la un surub de la axul din pompa de ulei care se rupsese ( spusele lor ), au inlocuit surubul, verificat iar motorul, patine, cuzineti si gata masina. Am luat-o din service si iar dezamagire, motorul nu tragea de nicio culoare, adica din cei 143 de cai cred ca aveam si eu cam 80 si cum masina am luat-o la sfarsitul programului, adica pe la 17:00 am sunat iar mecanicul care mi-a spus ca sa merg cu ea asa si sa ma intorc a doua zi. A doua zi am urcat in masina sa ma duc pana la birou ca apoi sa ma duc la service, pt ca la ora 07:00 service-ul era inchis... evident ca nu am reusit sa ajung la birou deoarece motorul s-a oprit in mers, iar am tras pe dreapta, am incercat sa o pronesc numai ca nu a mai pornit.... am plecat pe jos la birou, la 8 am sunat mecanicul sa-i spun patania, evident ca raspunsul a fost acelasi, platforma....

 

Iar in service, iar desfacut motor, numai ca nu gaseau buba, intr-un final ma suna si imi spun ca nu mai mergea turbina, se blocase. M-am dus la service si intradevar mi-au aratat turbina, cu paleta de la admisie mancata din cauza piulitei din capatul ei...se desfacuse piulita din capaul axiului si a bolcat paleta. Am intrebat ce-i de facut iar omaenii mi-au spus ca trimit problema la BMW Romania sa schimbe turbina post garantie pentru ca nu este vina mea si ca problema poate fi de la faptul ca nu am mai avut presiune in motor. Binenteles ca acest lucru nu s-a intamplat iar o turbina noua costa 4500 de lei, norocul meu este ca am turbina Garret care am reconditionat-o cu 1200 de lei. Am adus turbina inapoi, au montat-o, am platit ceva pe acolo ( nu cat trebuia sa fie manopera ci mai putin ) printre care si platforma, deci am mai cheltuit cam 1600 de lei cu tot cu reconditionat, platforma.... pana acum dupa socotelile mele am cheltuit intr-o luna si jumatate cam 5400 de lei cu piese, atentii, manopere, piese, platforme...

 

In fine au facut masina, am luat-o si mi-am vazut de drum, incantat ca turbina reconditionata merge foarte bine, nu face zgomot, merge ca unsa.

 

Ce credeti ca am patit sambata pe 3 dec cand eram si eu cu familia la munte ? Normal ca s-a aprins iar becul de la ulei, iar platforma iar in service, iar bani cheltuiti, nervi, stres si asteptarea celor de la BMW Tehnic din Romania...

 

Momentan sunt in asteptarea unui raspuns al celor de la BMW Tehnic, cei de la service, le-au recomandat schimbarea motorului cu totul, inclusiv pompa de ulei si ce mai este de schimbata pe acolo....

 

P.S.

Ca uitasem sa va spun, sambata dimineata, inainte sa se aprinda iar becul la ulei, am avut o alta surpriza, cand am bagat cheia in contact, a aparut cu culoarea galbena, pe computerul de bord o cheie cu o dunga pe ea. M-am interesat la service si mi-au spus ca este o problema la un senzor pe coloana de directie si ca este posibil dupa un timp sa se blocheze, adica urmeaza sa pice si asta si din pacate senzorul nu se poate schimba fara a schimba coloana de directie cu totul, pentru ca este integrat in coloana de directie....Pretul unei coloande de directie este aproximativ 2000 de lei.

 

Acum poate sunt eu ghinionist dar cred ca sunt cam multe probleme pentru o masina care abia luna aceasta implineste 4 ani si nu are nici 100.000 de km, mai ales ca de 2 ani de cand o am, masina nu a vazut alta motorina decat cea mai scumpa de la OMW, ce a fost de schimbat s-a schimbat, uleiul, filtre schimbate la 15000 de km nu la 30000 cum recomanda BMW, adica masina ingrijita si avut grija de ea.....L

 

Acum sincer va spun, dupa toate problemele mentionate mai sus, am ajuns la concluzia ca si BMW s-a stricat ca brand si vor sa castige bani din servisare, iar cumparatorul este de fapt cel care testeaza masinile, din pacate, nu se mai fabrica masinile care se fabricau candva iar producatorii..... nu mai zic nimic....

 

Oricum imi va face placere sa ascult parerile voastre si va voi tine la curent cu ce sa va intampla in continuare.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

DacĂŁ nu sunt mai mulți cu aceleași probleme, pot fi diverse explicații.

 

De exemplu o mașinĂŁ luatĂŁ din astfel de recuperĂŁri este destul de rar ĂŽn cea mai bunĂŁ stare. La service se face o verificare sumarĂŁ pentru cĂŁ altfel ar ĂŽnsemna sĂŁ demonteze mașina și sĂŁ verifice piesĂŁ cu piesĂŁ.

 

Apoi un diesel pentru oraș e cam problematic și el. MeritĂŁ luat numai dacĂŁ ai drumuri ceva mai lungi pentru cĂŁ stresul e prea mare ĂŽn oraș. Nu se ating temperaturile necesare, nu se tureazĂŁ suficient de mult etc. și ĂŽn timp cad diverse piese.

 

Revizia BMW ĂŽn mod oficial e prea optimistĂŁ pentru România. Eu schimb uleiul și toate filtrele la 10k km.

 

Ăn service se lucreazĂŁ neglijent. Am n cazuri ĂŽn care mecanicii au uitat sĂŁ facĂŁ ceva sau au refolosit piese care sunt de fapt de unicĂŁ folosințĂŁ, cum este cazul multor șuruburi. Nu este specific BMW.

Link to comment
Share on other sites

Foarte naspa situatia... eu mai am pe langa seria 3 si o vectra 1.9 cdti 150 cp automata....am bagat si eu vreo 4500 ron sa ii schimb pompa de ulei de la cutie , dar macar acum merge. Eu credeam ca eu sunt ghinionist, dar la tine e ceva special...Oricum mi se pare ca multe branduri s-au stricat si masinile sunt mai putin rezistente ca predecesoarele. Incearca sa o faci si apoi sa o dai cumva tot la ei, sa faci un buy-back cumva sa scapi de ea.
Link to comment
Share on other sites

Dupa cum ai povestit tot ce ai cheltuit trebuie sa fie suportat de catre BMW Germania si inclusiv Romania.

Germanii au recunoscut ca sunt probleme cu motorul si i-au pus pe romani sa-l repare.

L-au reparat amatoriceste si de aici au inceput problemele.( ba un surub , ba o piulita, ba o turbina, etc etc).

Sper sa-ti acorde motor NOU(sau cel putin remanufacturat in DE) pentru ca altfel problemele vor tot curge.

 

Oricum aviz amatorilor de 118d(2007-2008). Cine gaseste SIB-ul ar fi interesat daca l-ar posta.

Edited by siulian
Link to comment
Share on other sites

Problemele tale nu sunt din pacate chiar atat de extraordinare, insa dupa parerea mea ai avut noroc, nu ca esti ghinonist. :)

Modele facelift de seria 1 (118 si 120 pe motorina), au probleme la distributie - destul de multe au avut schimbata distributia pana la 80-90 mii de km. Ai avut destul de mare noroc ca problema a fost depistata la timp si ca nu sa rupt lantul - cei cu lant rupt chiar au fost si vor fi ghinionisti.

Problema cu turbina este una la fel de comuna insa iarasi ai avut noroc - daca ar fi intrat paleta in motor la pistoane, dauna ar fi mult mai mare. Din acesta cauza multi au scos palete de la galerie de admisie, sau fac verificari cam la 30-40 de mii de km starea lor (cate stiu eu Bmw oficial nu recunoaste greseala in legatura cu galeria de admisie, insa primul model de admisie nu se mai fabrica, iar al doilea este mai bun, din punct de vedere a paletelor, insa are alta problema - garniturile cedeaza mult mai repede.

Ultima problema cu senzorul de la coloana de directie, este la fel cunoscuta ca celalalte insa daca eroare se stinge poti sa ai noroc incat senzorul de la coloana o sa mearga mult si bine - chiar si 2-3 ani. In caz contrar daca becul nu se stinge singura solutia este cum as scris si tu - senzor cu tot cu coloana noua.

Daca te hotarasti sa pastrezi masina, sper ca o sa ai mai mult noroc. De fapt cred ca singul lucru pe care mai poate sa cedeze ar fii injectoare, pentru restul le ai deja schimbat cam pe toate. :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Pfff sunt posesor de 118d fabricatie mai 2007. Imi poti spune prodigy mai exact ce probleme sunt la distributie? Si ce ar trebui sa fac sa previn? Am 94000km, am masina de 15000km si merge superb.

 

Multumesc. Imi pae rau s-aud de rau despre masina asta, personal fiind extrem de multumit.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc pt raspunsul prompt. Am sunat astazi la Bavaria, si mi-au confirmat ca nu am niciun recall pentru seria mea de sasiu si ca sa nu-mi fac griji. Subscriu la faptul ca masina fiind recuperata din leasing nu a fost in mintile ei la momentul in care a fost cumparata, si poate si mecanicii nu au facut treaba ok atunci. Poate e un caz izolat, eu neauzing oameni nemultumiti de motoarele BMW.
Link to comment
Share on other sites

Pfff sunt posesor de 118d fabricatie mai 2007. Imi poti spune prodigy mai exact ce probleme sunt la distributie? Si ce ar trebui sa fac sa previn? Am 94000km, am masina de 15000km si merge superb.

 

Multumesc. Imi pae rau s-aud de rau despre masina asta, personal fiind extrem de multumit.

 

Problema la distributie consta in slabirea lantului (se aude un zgomot metalic cand lantul atinge alte piese - asa au spus cei care au avut probleme) si pana la urma lantul se rupe. Remedierea problemei se rezolva numai prin schimbarea distributiei sau daca lantul este deja rupt, in unele cazuri este mai putin costisitor daca se schimba motorul.

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Imi pare rau sa aud ca ai avut atatea probleme cu masina, insa asta este problema, pe care am descoperit-o si eu de altfel, cand cumperi o masina sh. Mereu vei avea surprize, de cele mai multe ori neplacute. Daca vrei da-mi un PM cu adresa de e-mail si-ti trimit Manualul De Utilizare pt. Seria 1 si vei putea vedea singur cum sunt martorii de bord. Sunt foarte multi si de cele mai multe ori lucratorii de la service cred ca alta este problema.

In plus, problemele pe care le-ai avut tu nu sunt rare deloc. Problema e ca nu te anunta nimeni dinainte ce te asteapta (turbina suspensie volanta distributie etc.).

 

P.S. Daca doresti manualul propriu, trebuie sa completezi pe bmw.ro o cerere si iti vine acasa in cateva saptamani gratis un dvd cu toate variantele posibile.

 

Sper sa nu mai ai alte probleme.

Numai bine.

Link to comment
Share on other sites

Asta pentru amatorii de diesel.. :thumbsup:

 

Ontopic: incearca sa-ti recuperezi banii. Daca cei din Romania nu dau un raspuns favorabil atunci adreseaza-te Germaniei. Nu mi se pare ok ceea ce ai patit.

 

Offtopic:

Nu cred ca ce spui este corect. Mult mai corect ar fi : pentru amatorii de diesel care nu au grija de masini.

 

Marea majoritatea a oamenilor cred ca daca le schimbi uleiul si filtrele asta e tot.

 

Dar cum ramane cu celelalte? Spre exemplu: Cum ramane cu uleiul din cutia de viteze? Cum ramane cu galeria de admisie ?

Daca toata lumea ar fi schimbat galeria de admisie la 80k km(asa cum recomanda bmw) eu nu cred ca ar mai fi fost motoare "moarte" din cauza paletelor.

Dar toata lumea zice: de ce dracu sa schimb galeria? Pai pentru ca este o bucata de plastic care imbatraneste si care suporta presiuni mari ? Nu mai vorbim de jegul care se depunde si care este curatat cu surubelnita de unii :p

 

Pe toti ii auzi cu expresii de genul : n-am avut nici o problema cu masina timp de 100k km.

Pai ma bucur,ai avut noroc. Totusi, n-ar fi mai bine sa schimbam din timp anumite componente altfel incat sa nu ajungem cu masina la munte si sa ramanem acolo?

Link to comment
Share on other sites

Cred ca lucrurile s-au derulat cam asa cu masina din discutie:

 

1. Masina a avut un recall pentru problemele de la distributie. ( pana aici nimic grav)

2. Reparatia "capitala" a fost facuta de meseriasii romani si de aici probleme.

Una e cand iti vine un motorul (short block, long block) din Germania si alta e cand isi baga Vasile mecanicul nasul.

Pompa aia de ulei nu a fost stransa la cuplu cum trebuie de aia a cedat surubul.

Intre timp motorul nu a avut presiune suficienta la ulei => turbina nu se unge cum trebuie => turbina picata.

 

Restul sunt probleme mici frecvente gen senzor coloana de directie, etc.

Link to comment
Share on other sites

Da dar stii care-i problema si mai grava? Ca acel Vasile a reprezentat Bavaria, adica oamenii care teoretic sunt cei mai pregatiti sa-ti asigure o manopera ca la carte. daca treaba asta o facea un service de cartier intelegeam, insa asa... este de neacceptat!
Link to comment
Share on other sites

Vreti sa va zic ce a patit un prieten cu cun Touareg acum vreo 2-3 ani? A fost la reprezentanta in Focsani,(el fiind din Bz) a lasat masina acolo, ca avea probleme la cutia de viteze si in cateva zile l-au sunat ca a avut loc un incident, si nu era farsa de la Buzdugan :) Au scapat masina de pe elevator! Praf toata partea din spate. Bine , a suportat serviceul toata reparatia fara probleme, dar a durat vreo luna. A, si oricum pana la urma problemele la cutia de viteze nu s-au putut rezolva in Ro , a dus masina la Munchen, unde i-au facut-o cam in 5-6 zile. Si a platit aproape 5000 euro. Edited by kevinn14
Link to comment
Share on other sites

Cum ramane cu galeria de admisie ?

Daca toata lumea ar fi schimbat galeria de admisie la 80k km(asa cum recomanda bmw) eu nu cred ca ar mai fi fost motoare "moarte" din cauza paletelor.

Dar toata lumea zice: de ce dracu sa schimb galeria? Pai pentru ca este o bucata de plastic care imbatraneste si care suporta presiuni mari ? Nu mai vorbim de jegul care se depunde si care este curatat cu surubelnita de unii :p

 

Pe toti ii auzi cu expresii de genul : n-am avut nici o problema cu masina timp de 100k km.

Pai ma bucur,ai avut noroc. Totusi, n-ar fi mai bine sa schimbam din timp anumite componente altfel incat sa nu ajungem cu masina la munte si sa ramanem acolo?

 

Asta-i culmea acum sa ne apucam cu totii sa schimbam juma' de masina ca poate pica ceva.Exemplul dat de tine cu galeria de admisie este pur si simplu o eroare de proiectare si singura vina o are fabricantul nu clientul! Daca ar fi facut galeria aia din alt material mai dur nu se intamplau astfel de probleme!

Bmw-urile ca si alte marci sunt pline de probleme de proiectare care se vad in timp.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.