Jump to content

Seria 3, E90 vs. E92


adrianrus

Recommended Posts

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Colegul nostru intrebase daca sa fie E90 sau E92 neaparat benzina. Eu, ca fost posesor de E90, i-am recomandat E90 pt ca este mult mai util, el si-a ales E92. Fie vorba intre noi si mie mi-ar placea mai mult un E30 2.8i, bineinteles, incomparabil cu E92, doar asa ca masina de duminica.

 

P.S. ceva de genul "tata urs"...daca va mai aduceti aminte :pardon:

Edited by fantozzi007
Link to comment
Share on other sites

Aici nu e vorba de intretinut, sunt piese care pica pentru ca au fost prost proiectate. Nu e vorba de "daca", ci de "cand".

Toti il sfatuiti sa isi ia 335 de parca ii platiti voi pompa cand va pica.

 

Prezentati-i si verso-ul medaliei.

 

Cat costa o pompa dasta? Ca doar nu pica saptamanal..

P.s. La fel de bine poti lua un E92 330i, e un compromis perfect. Motor simplu, aspirat.

Link to comment
Share on other sites

premiul de "engine of the year" nu e pentru fiabilitate.

Cat espre pompa daca e aia cu probleme sa inlocuieste moca. Dar nu intreba la frecangii de la bavaria, trimite mail direct la BMW AG, dureaza 2 saptamani pana iti raspund dar vei primi un raspuns clar .

Sunt romani nemernici pusi pe profit, nu pe facut reputatie.... trag de fiecare RON..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

si 100 de euro e mult cand nu ii ai..

oricum la o masina de calibru si varsta aia sunt alte chestii mai marunte care pot fi costisitoare.. practic nu prea exista problema ieftina.. si apare aceva inevitabil..

eu as intreba cat costa niste cauciucuri la un 335i si cat tin de exemplu...

E posibil sa aibe un mic soc si sa realizeze ca pompa aia care pica la fiecare 50k e o picatura intr-un ocean...

Link to comment
Share on other sites

Foloseste aceleasi cauciucuri ca orice alta masina - minim 17 inch. Si nu speria omul - nu se tocesc asa repede dacĂŁ nu ai piciorul greu. Intre modelele alese de el nu cred ca sunt diferența semnificative in costurile de ĂŽntreținere. Toate cer destui bani
Link to comment
Share on other sites

nu e vorba de cerculete sau burn-out... dar e o regula, cu cat masina e mai puternica cu atat iti trebuie si gume mai performante care tin mai putin.

Eu nu am avut gume de vara sa sara de 18.k.km, ( la cati km fac eu inseamna cam asa.. martie-octombrie + inca 2-3 luni din sezonul urmator.

si am o masina mult mai slaba..

Eu am jante de 16 inch si dau cam 120-150 euro /cauciuc., cateodata mai am bulan si prind oferte.

 

Nu iti iei 335i ca sa mergi cu 90 de km/h in afara localitatii..

 

Link to comment
Share on other sites

sunt perfect de acord cu Bogdan,335i HPF + injectoare N54 depuneri de carbon si ceva recall la injectoare,am zis si o repet in ceea ce priveste BMW mai sus de E46 nu vreau sa urc.Bine mai sunt nimicuri pe partea electrica la E90 actuatoare si prostii de genul asta.(si sa nu uitam ca astea sunt masini de 4-5 ani in timp mai pica piese "clasice" pompa electrica de apa de ex)dar again cu zicea cineva daca dai 20,000 eur se presupune ca il si poti intretine. Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Peste 3500 Euro inmatricularea la un motor de 3L? Dumnezeule...

 

Nu sunt 100% sigur insa Motorul de 3L de pe 330i facelift adica N53B30 cu injectie directa de 272cp dupa 2009 este Euro 5 si atunci taxa de inmatriculare ar fi pe undeva pe la 600 E .

Edited by THX-1
Link to comment
Share on other sites

Exista o chestiune de care ma feresc: motor mai slab ca pe E46 325i. Va fi familie și concediu cu mașina asta. Neapărat benzina. Asta cred ca reduce discutia. Si fara tata urs pentru ironici. Exista google pt detalii.

 

Nu era nicio ironie la adresa ta. Am afirmat ca mi-ar placea, pt sufletul meu, un E30 2.8i, ca cel al lui "tata urs" ...

Familie si concediu cu E92 3.5i ?! Gusturile nu se discuta, pana la urma, indiferent de sfaturile de pe forum, tu vei face alegerea.

 

Nu sunt 100% sigur insa Motorul de 3L de pe 330i facelift adica N53B30 cu injectie directa de 272cp dupa 2009 este Euro 5 si atunci taxa de inmatriculare ar fi pe undeva pe la 600 E .

Dar si pretul de achizitie este mult mai mare decat una din 2007 ( sa zicem ).

Edited by fantozzi007
Link to comment
Share on other sites

Ce situatie te forteaza?

A,stiu.Asta: "Frustrare şi nemulţumirea că există atât de multe BMW în oraşul în care locuiesc mă face să mă gândesc puţin mai departe."

 

Cefi, daca cautai post-urile si topic-urile scrise de colegul nostru observai ca al lui E46 325i a fost cam sifonat, si se pune problema de dauna totala. Afirmatia facuta de tine ii cam in plus, nu cred ca are nevoie omul de glume in momentele astea!

 

On:@adrianrus,as alege E92, dar tu stii cel mai bine ce prioritati si nevoi ai

Edited by iulian.purcari
Link to comment
Share on other sites

"... parcă înclin spre E90, motorul de 3L.De aici sau DE înca nu stiu.

 

Pentru un BMW 330i cu motorizarea de 3.0 l , fabricat sa zicem la jumatatea anului 2007, taxa de prima inmatriculare este undeva in jurul sumei de 4.000 E, iar taxa creste invers proportional cu vechimea masinii; cu cat este anul de fabricatie mai recent cu atat taxa de inmatriculare este mai mare .

Impozitul este si el in jur de 2500 Ron/an, consumul in oras este undeva intre 15-20 litrii/100km(1l benzina = ~5.8 Ron, cu alte cuvinte platesti ~120 ron/100km parcursi in oras), intretinerea unei astfel de masini doar cu consumabile costa foarte mult, pretul de achizitie al unei astfel de masini este de peste 14-15.000 E. Vrei sa o cumperi pt a-ti servi ca masina de familie, pt concedii, pt mers la serviciu,etc. Eu mi-as cumpara un 320dA, fie el si E90 sau E92, si restul de bani mi l-as pune bine pt concedii .

Daca iti cumperi 330i sau 335i doar de dragul ca ai un badge pe portbagaj pe care nu il au toti posesorii de BMW si ca este un altfel de BMW care atrage priviri de admiratie, faci o mare gresala , de fapt o faci pe buzunarul tau. Pana la urma nu sunt eu in masura sa-ti spun pe ce sa-ti cheltuiesti tu banii, tu alegi !

Edited by fantozzi007
Link to comment
Share on other sites

Pentru un BMW 330i cu motorizarea de 3.0 l , fabricat sa zicem la jumatatea anului 2007, taxa de prima inmatriculare este undeva in jurul sumei de 4.000 E, iar taxa creste invers proportional cu vechimea masinii; cu cat este anul de fabricatie mai recent cu atat taxa de inmatriculare este mai mare .

Impozitul este si el in jur de 2500 Ron/an, consumul in oras este undeva intre 15-20 litrii/100km(1l benzina = ~5.8 Ron, cu alte cuvinte platesti ~120 ron/100km parcursi in oras), intretinerea unei astfel de masini doar cu consumabile costa foarte mult, pretul de achizitie al unei astfel de masini este de peste 14-15.000 E. Vrei sa o cumperi pt a-ti servi ca masina de familie, pt concedii, pt mers la serviciu,etc. Eu mi-as cumpara un 320dA, fie el si E90 sau E92, si restul de bani mi l-as pune bine pt concedii .

Daca iti cumperi 330i sau 335i doar de dragul ca ai un badge pe portbagaj pe care nu il au toti posesorii de BMW si ca este un altfel de BMW care atrage priviri de admiratie, faci o mare gresala , de fapt o faci pe buzunarul tau. Pana la urma nu sunt eu in masura sa-ti spun pe ce sa-ti cheltuiesti tu banii, tu alegi !

 

MulĂžumesc.

Nu este vorba de a scrie 330 pe portbagaj. Este vorba de faptul cĂŁ sunt obiÂşnuit cu o astfel de maÂşinĂŁ sau cel puĂžin cu un motor de 2.5. N-am ĂŽntreĂžinut cu bani puĂžini nici E46. ÂŞtiu ce ĂŽmi asum, dar meritĂŁ.

Din start era vorba de un motor pe benzinĂŁ Âşi de minim 2500cc. Am specificat cĂŁ va fi o maÂşinĂŁ de familie, deci mai mult ca sigur nu E92, pentru cĂŁ este incomod cum se spunea aici.

Link to comment
Share on other sites

Da, insa intr-o comparatie directa e90 cu e92, este evident ca doar asta din urma poate fi catalogata ca o maÂşinĂŁ diferitĂŁ, ciudatĂŁ pentru unii, scumpĂŁ pentru alĂžii, incredibilĂŁ pentru ceilalĂži, dar una accesibilĂŁ Âşi potrivitĂŁ pentru tine.

 

Zic si eu, parerea mea.

Link to comment
Share on other sites

Am specificat cĂŁ va fi o maÂşinĂŁ de familie, deci mai mult ca sigur nu E92, pentru cĂŁ este incomod cum se spunea aici.

Sa stii ca nici e90 nu e asa incapator in privinta locurile din spate . Daca prin familie te referi la sotie + 1 sau 2 copii mici , atunci da e numai buna ca si masina de familie .

Cand mai iau pe cineva pe locurile din spate , se mai plang ca nu prea au spatiu la picioare , ca mai ating cu capul in plafon etc. Poate am eu parte numai de "inaltogi" :D

Link to comment
Share on other sites

Sa stii ca nici e90 nu e asa incapator in privinta locurile din spate . Daca prin familie te referi la sotie + 1 sau 2 copii mici , atunci da e numai buna ca si masina de familie .

Cand mai iau pe cineva pe locurile din spate , se mai plang ca nu prea au spatiu la picioare , ca mai ating cu capul in plafon etc. Poate am eu parte numai de "inaltogi" :D

 

Prin incomod mă refer la numărul de uşi. La E46 nu s-a plâns nimeni.

 

E90 325i din ce an are motorul de 3l? Văd 325i din 2007 cu motorul de 2497cc.

Era undeva pe forum o listă cu toate modelele şi motorizările dar nu o găsesc acum.

Edited by adrianrus
Link to comment
Share on other sites

E90 325i din ce an are motorul de 3l? Văd 325i din 2007 cu motorul de 2497cc.

Era undeva pe forum o listă cu toate modelele şi motorizările dar nu o găsesc acum.

 

Motorul de 3L a fost introdus dupa jumatatea lui 2007 dar pot fi deosebite dupa date:

 

325i N52B25 2497cmc 218cp 250NM emisii 203g/km consum declarat: 12.1/8.4/6.2 (manuala)-capac motor de culoare gri deschis

 

325i N53B30 2996cmc 218cp 270NM emisii 170g/km consum declarat: 9.7/7.6/5.5 (manuala)-capac motor de culoare neagra

 

Dupa cum observi motorul de 3L are consumul si emisiile declarate mai mici fata de 2.5L datorita injectiei directe.

 

N52B25:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/b3/JK_N52B30_2.jpg

 

N53B30:

 

http://farm3.static.flickr.com/2203/1802249688_342e69e264.jpg

Edited by THX-1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mă poate ajuta cineva cu recomandări pentru următoarele modele.

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=154533797

a schimbat roţile şi nu prea am încredere în proprietari care schimbă lucruri.

maşina frumoasă deşi cred că preţul e prea mic.

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=140100374

desi cred că interiorul negru arată mult mai bine.

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=154565056

frumoasă dar fără iDrive. nu am mai întâlnit culoare asta. posibil revopsită?

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=151786306

foarte frumoasă dar fără iDrive. Aţi cumpăra fără?

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=152410469

maşina vine din fabricaţie cu roţile aste sau sunt schimbate?

 

Mulţumiri!

Vacanţă plăcută şi drumuri fără probleme.

Edited by adrianrus
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.