Jump to content

316 NFL vs 316 FL


SBMW

Recommended Posts

Din ce vad eu acolo la pretul de filtre, singura diferenta sesizabila este la cel de combustibil, in jur de 120 ron in plus...In rest nu e diferenta mare.

 

P.S Cauta o masina care sa fie foarte buna d.p.d.v tehnic, sa nu fii nevoit sa mai bagi bani in ea, sa arate si bine si cu optiunile pe care le vrei si nu o sa mai conteze daca e 316 NFL, FL sau 318 NFL, FL.... La cum zici ca o sa mergi conteaza sa te simti bine in ea si sa iti faca tie placere sa o conduci.

 

Spune-ne cat ai vrea sa dai maxim pe ea si ne mai uitam si noi si venim cu idei

Link to comment
Share on other sites

Repet, nu ma intereseaza consumul urban, deoarece la oras o voi folosi ocazional.

 

@CATALIN: Aceasta parere si-a dat-o mai multe persoane cu 320D (care sunt inspectori la garda financiara,protectia mediului,ingineri,etc), au zis ca la drumurile noastre merita o masina ca Loganul + ca este noua, mult mai ieftin de intretinut, are 0km, este mai fiabila, iarna la BMW le trebuie un sac cu ciment in portbagaj, au probleme la multi senzori,etc. Dar eu nu iau in considerare aceasta problema, deoarece imi place mult E46. Are un design care ma face sa ma simt bine. Passatul nu imi ofera aceeasi stare. Nu am nevoie de o masina confortabila si spatioasa. Cu Seria 3, am vazut ca ma cam ,,scutura" putin, comparativ cu modele gen AUDI,VW,etc.

Link to comment
Share on other sites

da ma rog....un vecin a cumparat un logan ala 1.5dci cu i rosu...nou.10700 euro. pai nu as da banii astia pe un logan.care la 50k km troncane din toate incheieturile.Pai nici nu shti ce vrei acum vrei BMW ca iti place tie da mai sus ziceai ca il ti putin si il dai sa iti iei CC sau mazda 6!() si daca e inspector sau inginer nu neaparat stie si ce vb.nu am mai auzit pe nimeni sa dea parerea asta despre 320d.) Edited by Catalin**
Link to comment
Share on other sites

Deci voi ma sfatuiati sa imi cumpar 318i FL. Eu am zis ca sunt multumit cu 316i FL, si as dori mai multe informtii despre el, orice informatie este bine venita. Toata lumea viseaza numai cai. Nu o sa il tin o vesnicie. O sa cumpar altceva, insa deocamdata E46-le imi place de cand a aparut, si vreau sa vad si eu cum este cu tractiunea spate.

Loganul 1.5Dci are probleme cu injectoarele :) Mai mult de 7000euro nu merita. Avantajul este cu programul rabla, si la 7000iti iei unul full (dotarile maxime la logan), insa eu vreau E46.

Link to comment
Share on other sites

M-am uitat acuma la filtre de exemplu, si observ ca la FL sunt mai scumpe.

Deci vorbesti de echivalentul a 20-25l de carburant/10.000km - nu mi se pare un criteriu in alegere.

 

Referitor la logan: e bun pentru oameni linititi si cu venituri fixe. Eu am dat cu 1000 mai mult decat tata pe logan mpi nou, nu are ce sa regrete: s-a intins cat i-a fost plapuma

Masina lui nu a consumat in 5 ani/100.000km nici pe sfert bani cat a mea in 2ani/40.000 km, cu toate ca n-am avut probleme mari: brate, bucsi, termostat egr, urmeaza telescoape, racord flexibil s.a.

Nici eu nu regret pentru ca cel putin deocamadata consider ca merita, dar el pur si simplu nu ar fi avut banii pe care i-m bagat eu in masina.

 

Repet: prefer FCL pentru asistenta mai buna, asta apropo de tractiune spate (mai ales iarna).

Eu nu umblu cu saci in spate, si am avut nevoie doar odata de lopata ca sa fac sant prin muntele lasat pe langa parcare de masina de dezapezit, in rest pe polei imi face cu ochiul dsc-ul dar nu m-am invartit in strada cat am avut cauciucuri bune si dsc-ul ok.

Edited by lucian81v
Link to comment
Share on other sites

Parerea mea e sa nu iti iei BMW .Ia-ti un pasat sau golf 1.9 tdi.BMW nu consuma putin in oras.316 meu lua in jur de 11-12 vara si 13-14 iarna in oras.

 

Nu te amagi ca are 105 cp de motor aspirat pe benzina , 100 cp de pe un 1.9 tdi sunt mult mai agili si cuplul este mult mai mare.

 

O sa ajungi la aceeasi concluzie la care am ajuns si eu :un motor puturos care daca vrei sa scoti ceva din el tre sa il turezi in draci si consumul o sa fie pe masura.

 

+1

 

eu nu am inteles faza aia "decat un 320d mai bine un logan nou". :-s

 

Unii cumpara masini de la bisnitari cu 130k km in bord si cu 300k km reali si se vaita ca sunt proaste.

In fond publicul care cumpara logan nou difera de ce cel care cumpara bmw sh.

 

@pt initiator,spuneai ca ai 6000e,eu zic ca sunt suficienti pt un 318i fl bun,chiar nu inteleg de ce vrei 316,consumul este tot pe acolo,insa performantele difera.Daca chir conteaza 100ron in plus la filtru si cateva sute de mii la Rca si impozit renunta la bmw,doua brate pe fata te costa 1200ron (sigur o sa le schimbi) si asta este o nimica toata,totusi cumperi o masina veche.

 

Nu te mai amagi cu 105cp mai buni iarna decat 143cp,rwd-ul e rwd,te penalizeaza repede daca nu ai habar.

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

6000 am bagat un pret maxim (adica daca imi iese ceea ce mi-am propus)...banii mei :)

Am dat un pret oarecare. In realitate ma voi orienta spre cel mai mic (masina buna si pret cat mai mic).

Cunosc o persoana care are 1.000euro pe luna in Romania si si-a cumparat Logan FL :).

PS: Deci idei, consumuri, cum vi se pare 316i FL ? :D

Link to comment
Share on other sites

6000 am bagat un pret maxim (adica daca imi iese ceea ce mi-am propus)...banii mei :)

Am dat un pret oarecare. In realitate ma voi orienta spre cel mai mic (masina buna si pret cat mai mic).

Cunosc o persoana care are 1.000euro pe luna in Romania si si-a cumparat Logan FL :).

PS: Deci idei, consumuri, cum vi se pare 316i FL ? :D

 

Vezi ca ieftin si bun nu exista,ai sa te convingi cand vor incepe cautarile.Amicul tau cu 1000e si logan Fl este o pers cu capul pe umeri,serios poate are copii de crescut,rata la casa,alearga mult si nu isi permite sa stea prin service-uri cu sh-uri si sa bage bani,intr-un cuvant are alte prioritati.

Link to comment
Share on other sites

Daca ar fi sa ma iau dupa e36le meu 316 chiar e o masina economica raportat la varsta care o are, plus de asta nu nici vreun cazan de masina, asa ca fiecare de ce a avut noroc.

Vezi ca topicurile mele cu masinile care le-am avut sunt pe aici pe forum, si nu erau in nici un caz cazane. Daca tu raportezi consumul la un 316 cu consumul unui 2.5 sau 3.0 atunci da este o masina economica.

Link to comment
Share on other sites

6000 am bagat un pret maxim (adica daca imi iese ceea ce mi-am propus)...banii mei :)

Am dat un pret oarecare. In realitate ma voi orienta spre cel mai mic (masina buna si pret cat mai mic).

Cunosc o persoana care are 1.000euro pe luna in Romania si si-a cumparat Logan FL :).

PS: Deci idei, consumuri, cum vi se pare 316i FL ? :D

De ce nu vrei sa intelegi ca bmw nu se ia pentru consum.Pentru consum sunt alte masini.Te amagesti singur cand zici ca ai sa mergi numai exterior.Si ce faci la intrarea in oras o lasi acolo si iei autobuzul?Consumul e ceva combinat intre exterior si interior pentru ca in Romania drumurile sunt asa cum sunt ,cu betivi ,biciclisti , carute si tiruri.

Link to comment
Share on other sites

@ionut_marius: nu are nici o rata, nici un credit :))

@DEST: eu nu vreau consum de 4%, insa doresc cel mai mic consum posibil pe care il ofera BMW E46 pe benzina. :)

 

Poate pune banii la saltea,si-a luat golan nou,garantia extinsa este moca si il doar in papuci 4 ani.

 

legat de consum,sincer mare diferenta nu cred ca este intre un 316i si un 318i,conform prod dif este de 0.1L (consum mixt),tu pune 0.5L,poftim 1 litru,chiar conteaza ?

 

Daca conteaza,cu parere de rau iti zic ca masina nu este obligatorie.

Link to comment
Share on other sites

Daca si asta care cica a fost proiectat special pt consum mic, E90 2011 316i ultima generatie consuma 14, nu cred ca un E46 consuma mai putin. ( Ultima poza )

 

http://www.autovit.ro/bmw-316-C22134244.html

 

e normal sa consume 14 masina aia e in rodaj si idiotu ala a si birjarit-o ca nah da-i bataie ca e noua si e bmw......pe zi ce trece tot mai multi cocalari

Link to comment
Share on other sites

Sper sa iti pot da niste sfaturi folositoare:

 

 

1. avand bani, tu ai libertatea de a alege, deci poti sa si incerci si sa conduci o masina inainte sa o cumperi......asa ca pune mana si mergi la teste si o sa te convingi personal ce iti place (desi nu o sa sesizezi diferente asa mari...)

2. din multe puncte de vedere, eu cred ca totusi un model nou este mai evoulat decat ceva mai vechi, asa ca eu iti recomand un FL (daca erau asa senzatii......nu ar fi renuntat BMW la motoarele de 1,9 benzina asa repede)

3. toate masinile din primii ani de productie au probleme (care sunt corectate de producatori pe parcurs), deci daca iei un FL cauta ceva dupa 2003 (vezi mai jos de ce...)

4. Motoarele de pe FL, ca este N42B18 (316i FL 1,8 115 CP) sau N42B20 (318i 2,0 143CP) sunt motoare care se produc si azi (cu mici modificari), insa sunt similare si in ziua de azi, si in ciuda problemelor de fiabilitate din primii ani, eu zic ca si acum sunt evoluate tehnic (datorita sistemelor dublu vanos si valvetronic)

5.Ca si probleme ce apar la FL (eu am 1,8 115 CP din 2001) si iti zic ce am schimbat:

-intinzator lant+patina (modelele dupa 2003 am inteles ca au o varianta revizuita a intinzatorului)- daca nu il schimbi "poate sari distributia de la punct"- la pornire la rece e un zgomot pronuntat deoarece intinzatorul este hidraulic, nemaintinzand lantul

-valva PCV (e un separator de ulei din plastic)-mai scumpa e manopera

-semeringuri supape (aici e o nota proasta pt BMW)-motorul consuma ulei daca nu sunt schimbate

-garnituri (capac culbutori), O-ring senzori...cam tot ce inseamna cauciuc (mi se pare ca elementele de cauciuc au imbatranit cam repede)

 

Daca e sa compar ce am schimbat la motorul asta la aprox 165000 km, fata de un E36 316 care l-am avut pana la 300.000 km(care mi s-a parut fff fiabil), e mult, insa motorul are niste puncte forte pentru mine,:

 

-consum bun fata de alte motoare/marci de capacitate/putere similara in Brasov in functie de anotimp si trafic intre 9 si 11 litri/100 km; consumul exterior este intre 5,7-8 l/suta km, mie mi se pare ok

- silentios in functionare, e o placere sa mergi la drum lung, nu ai zgomot sau vibratii in habitaclu

-puterea este suficienta pentru realitatile traficului din Romania

-taxele sunt acceptabile

-eviti problemele specifice unui diesel

 

 

Ca si sfat de cautare, uita-te si aici la sectiunea vanzari de pe forum, sunt cateva masini ingrijite si care s-ar incadra in bugetul tau (oricum sa pui aprox 500 E deoparte pentru revizie)-si oricum cred ca cei ce le au la vanzare vor fi mai transparenti.(evita autovit......acolo e jenant si penal ce se vinde in majoritatea cazurilor).

 

Succes!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ca fapt divers inainte sa am bmw-ul am avut un VW BORA 1,6 105 cp. Este adevarat ca masina a fost condusa de noua de tata , care apoi mi-a dat-o mie, dar la 300.000 km mergea ca noua. In motor nu se umblase niciodata si nu consuma gram de ulei. Consumul era cam pe la 6-6,5 extraurban si 10-11 urban. De ce nu te gandesti si la o alta marca sau la un diesel (care ar fi mult mai vioi la aceeasi putere) ?
Link to comment
Share on other sites

Daca si asta care cica a fost proiectat special pt consum mic, E90 2011 316i ultima generatie consuma 14, nu cred ca un E46 consuma mai putin. ( Ultima poza )

 

http://www.autovit.ro/bmw-316-C22134244.html

 

Unii mai merg si in trafic bara la bara,pe distante scurte,altii pornesc masina,o lasa se incalzeasca in curte (pana baga caldura),apoi pleaca,etc etc.

 

Am avut Logan 1.4,megane 2 1.6 16v in familie,pe dist scurte,prin Buc ambele se duceau spre 14%.In ac conditii fostul 320d se ducea la 11% chiar si peste,fostul golf 1.9tdi se ducea si el la peste 10%.

 

Cine isi cumpara 316i cu gandul ca este economic din punctul meu de vedere face o mare greseala,nici nu trage insa si consuma,iar pt cine conteaza 0.5L in plus exista matiz,exista si GPL,ieftin pt 3 cilindri.

Link to comment
Share on other sites

@DEST: eu nu vreau consum de 4%, insa doresc cel mai mic consum posibil pe care il ofera BMW E46 pe benzina. :)

Ia-ti 316i sau 318i facelift cu motor N42B18 sau N42B20 si nu vei regreta nici o clipa.

Colegul E36bmw138tds merita felicitat pentru ca ti-a facut mai sus o sinteza cat se poate de clara despre aceste motoare. Scurt si la subiect. Valorile de consum mentionate acolo sunt foarte reale.

Eu de exemplu am extraurban intre 7 - 8% in general daca conduc cu viteza de pana la 140km/h, indiferent ca o calc sau nu, de 8% nu mi-a sarit inca niciodata nici pe timp de iarna cu clima pornita pentru dezaburire.

 

Bafta la cumparare.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.