Jump to content

Seria 3 E30


Nick

Recommended Posts

Deci: motorul pornit, cheile in contact, usile inchise si tu pe afara in ploaie? Cartea recodurilor! :)

51464[/snapback]

 

 

haha.. cum ai reusit? :)

51465[/snapback]

 

 

Pai si cum s-au inchis usile?

51466[/snapback]

 

 

Pai e simplu :)

 

La mine,la plecarea de pe loc se inchid toate usile si portbagajul.

Am parcat masina cu motorul pornit.Aveam un mester in spate care avea de luat o bormasina din portbagaj.Se da jos si incearca sa deschida portbagajul,insa era blocat.Intre timp ma dau si eu jos din masina.Ca sa nu mai ajung iar pe partea soferului,ma intind pe la usa din spate sa apas butonul de deschidere a sigurantelor de la usi si portbagaj.Apas...si nu imi dau seama ca saracia inchide cele 2 sigurante deblocate(la sofer si la usa din dreapta spate)in loc sa deschida toate usile.Apoi inchid usa din spate si ma duc la portbagaj sa-l deschid.Nu se deschide :blink: Am o presimtire neagra...intr-adevar...am toate usile blocate,motorul este pornit si afara ploua de rupe :)

 

Cam asta este,sorry pt.off-topic !

Link to comment
Share on other sites

mda, cum sa nu va dau...

1. segmentii 4-5 mil, depinde de la firma de la care ii i-ei....eu am luat Federal Mogul, ca si cuzinetii, made in Germany;

2. set de garnituri victor reinz 4-5 mil, la fel, in functie de magazin;

3. Planat chiulasa, rectificat, semeringuri supape etc vreo 3 mil;

4. Antigel la mine sunt vreo 12 l de lichid in jur de 1 mil;

5. ulei+toate filtrele = de la 1 mil la 3 mil in fuctie de ulei;

6. semeringurile toate 1 mil;

7. curea distribuitie+rola - 1,5 mil;

8. sigur se mai iveste cate ceva de schimbat....deci vreo 20mil in total piese fara manopera.... :blink:

Link to comment
Share on other sites

si eu as avea o problema...

 

nu reusesc sa fac sa mearga ceasul de sub turometru...

5871[/snapback]

 

mergi cu instrumentele de bord la un electronict sa-ti schimbe acumulatorii(ca nu-s baterii) si sa-ti refaca traseele pe care acumulatorii vechi ti le-au oxidat, ca altfel o sa mai tot ai probleme cu aparatele de bord...

Link to comment
Share on other sites

hop si eu. sunt proprietaru al unui bmw e30 din 1985 cu motor de 2.0 jtronic.

 

 

 

am si eu o buba la el. imi curge apa in masina. adica dupa o ploaie mocheta de la sofr este uda.numai cea de la sofer. si in spatele soferului nu e ud nimika. numai acolo. gabifxn mi-a spus ca e de la trapa. eu am deschis trata si sunt 2 gauri de scurgere(cred ca asta este rolulu lor) si mio zis ca apa trebe sa se scurga prin stalp. si apoi jos. si mie cred mi se scurge in masina. oare pot sa o desfund? sau cum sa fac.? help me. :blink:

Link to comment
Share on other sites

hop si eu. sunt proprietaru al unui bmw e30 din 1985 cu motor de 2.0 jtronic.

 

am si eu o buba la el. imi curge apa in masina. adica dupa o ploaie mocheta de la sofr este uda.numai cea de la sofer. si in spatele soferului nu e ud nimika. numai acolo. gabifxn mi-a spus ca e de la trapa. eu am deschis trata si sunt 2 gauri de scurgere(cred ca asta este rolulu lor) si mio zis ca apa trebe sa se scurga prin stalp. si apoi jos. si mie cred mi se scurge in masina. oare pot sa o desfund? sau cum sa fac.?  help me. :blink:

53286[/snapback]

pai mai intai verifica daca intradevar sunt infundate furtunele respective

deschizi trapa si torni apa pe gaurile de scurgere daca apa se duce e semn bun; acum depinde unde se duce; in mod normal ar trebuii sa se scurga prin prag in partea din fata a masinii...

daca intradevar sunt infundate furtunele de scurgere ,vei proceda astfel:

-desfaci plasticul din fata jos unde este si lacasul original al boxelor

-scoti difuzorul (daca este cazul)

-si vei gasii furtunul de scurgere (exact in spatele difuzorului)

-te duci frumos la o vulcanizare si rogi pe nea.... sa bage presiune pe el

BAFTA....

Link to comment
Share on other sites

Poti sa mai verifici si cablul de sub cutia de sigurante care intra in masina. Daca apa de pe canalul din jurul capotei sare parleazu catre motor exact la imbinarea chederelor se scurge fix pe langa cutia de sigurante pe snopu' de fire de sub cutia cu sigurante si frumusel in masina pe sub mocheta sau pe deasupra.

Mai exista si urm varianta daca ai A/C. Trebuie sa existe doua furtune in lateralele aerotermei pentru scurgere. Daca nu le ai sau sunt rupte este posibil ca de la ploi abundente sau la spalatorie apa sa sara parleazu in aeroterma prin mijloc. (apa intra pe la grilele de aerisire de sub stergatoare da ?!).

Asta iti spun din exerienta (dupa tinchigerie) de vanat apa in masina, mers fara mocheta mult timp si pandit cu lanterna prin toate colturile.

Tot pentru A/C : mai intra apa in acelasi mod (sarind parleazu la imbucarea de chedere) se scurge pe furtunele de a/c si hop prin torpedou, pe dupa mocheta sau pe mocheta.

 

Si acum intrebare : de ce picura apa din maneru de deschis capota :blink: ??

(nu la mine)

Edited by Cristache
Link to comment
Share on other sites

Poti sa mai verifici si cablul de sub cutia de sigurante care intra in masina. Daca apa de pe canalul din jurul capotei sare parleazu catre motor exact la imbinarea chederelor se scurge fix pe langa cutia de sigurante pe snopu' de fire de sub cutia cu sigurante si frumusel in masina pe sub mocheta sau pe deasupra.

Mai exista si urm varianta daca ai A/C. Trebuie sa existe doua furtune in lateralele aerotermei pentru scurgere. Daca nu le ai sau sunt rupte este posibil ca de la ploi abundente sau la spalatorie apa sa sara parleazu in aeroterma prin mijloc. (apa intra pe la grilele de aerisire de sub stergatoare da ?!).

Asta iti spun din exerienta (dupa tinchigerie) de vanat apa in masina, mers fara mocheta mult timp si pandit cu lanterna prin toate colturile.

Tot pentru A/C : mai intra apa in acelasi mod (sarind parleazu la imbucarea de chedere) se scurge pe furtunele de a/c si hop prin torpedou, pe dupa mocheta sau pe mocheta.

 

Si acum intrebare : de ce picura apa din maneru de deschis capota :) ??

(nu la mine)

53596[/snapback]

ce chestie.... :) prin etapele astea am trecut si eu....cand am citit parca ma vedeam pe mine....la mine intra pe la "znopul" de fire de sub tabloul de sigurante si pe la o gaurica (de rugina) pe sub baterie...acum am rezolvat :blink:

Link to comment
Share on other sites

am si eu o mica problema

ursul meu la baza a fost 318 (86") si ceasurile de bord erau fara consum instant, acum am un motor de 2,5 si ceasuri adecvate lui (cu 240) automat si consum instant care din pacate nu functioneaza.

inainte sa montez ceasurile acestea la mine le-am verificat si functionau perfect....

intrebarea pe care o adresez voua cred ca se subintelege...

REMEDIERE???

P.S. la pornirea motorului limba ceasului de consum instant se duce la maxim si la oprire revine

Edited by uwe
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.