Jump to content

schimbare baterie e90


mariusnfs

Recommended Posts

  • 5 months later...
Salut,am si eu o nedumerire in privinta achizitionarii unei noi bateri pt e90 320d care e pe duca si nu stiu exact ce sa aleg intre varta f17 si varta f18 a mea fiind de 80ah 640a atasez poze cu fiecare in parte .Tind sa iau o varta f17 ca se apropie mai mult de caracteristicile celei originale .Astep pareri. Multumesc anticipatpost-52760-0-57431700-1371168266_thumb.jpgpost-52760-0-40330000-1371169166_thumb.jpg

post-52760-0-61867900-1371169118_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Salut,am si eu o nedumerire in privinta achizitionarii unei noi bateri pt e90 320d care e pe duca si nu stiu exact ce sa aleg intre varta f17 si varta f18 a mea fiind de 80ah 640a atasez poze cu fiecare in parte .Tind sa iau o varta f17 ca se apropie mai mult de caracteristicile celei originale .Astep pareri. Multumesc anticipatpost-52760-0-57431700-1371168266_thumb.jpgpost-52760-0-40330000-1371169166_thumb.jpg

 

Ia Vartaf18 daca nu-ti permiti AGM.Poate sa fie si de 90 ah,curentul la pornire(640a) poate sa fie mai mare(700-800) .Dupa schimbare trebuie sa ti-o inregistrezi cu valorile noi(diagnoza) si sa o lasi la incarcat pe un redresor profesional(stand pe raft bateriile se descarca).Incearca sa cumperi o baterie cu data de fabricatie cat mai recenta.

Edited by adi v
Link to comment
Share on other sites

Ia Vartaf18 daca nu-ti permiti AGM.Poate sa fie si de 90 ah,curentul la pornire(640a) poate sa fie mai mare(700-800) .Dupa schimbare trebuie sa ti-o inregistrezi cu valorile noi(diagnoza) si sa o lasi la incarcat pe un redresor profesional(stand pe raft bateriile se descarca).Incearca sa cumperi o baterie cu data de fabricatie cat mai recenta.

Multumesc pt raspuns si promptitudine,treaba e nu ca nu imi permit sa ii pun agm doar ca e90 meu nu vine cu agmpost-52760-0-93342800-1371251892_thumb.jpg(corecteaza-ma daca gresesc) de aceea m-am orientat la acele modele respectiv varta f17 si f18 iar in afara de ce are in dotare din fabrica nu mai am alti consumatori poate doar retrofit-ul hifi alpine dar e considerat ca de fabrica de aceea nu vroi-am sa cheltui dublu pe baterie ,originala nu ii pun oricum ar fi pt ca din cate am citit pe n'forumuri nu este la fel ca cea din fabrica desi scrie si are acelaeasi insemne BMW si bine-nteles costul sexi . Unde stau eu rar scad temperaturile sub 3grade C. In principiu as vrea sa pun acea f17 si sa o programez la un bosch car service daca se poate ca de cei de la reprezentanta sunt satul pana peste cap de cate boacane mi-au facut.Si da, am sa fiu foarte atent la data fabricatiei. Salut

Edited by black_emu
Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...
redeschid putin discutia pe acest topic : ma lasat bacteria ( fiind seara si cu masina la naiba in praznic) am luat o varta de la un nonstop de 85Ah / 800A.( originala era de 80Ah si tot 800). Porneste perfect, merge excellent dar masina fiind un 120D E82 nu mai imi deschide/inchide geamul de la sofer la inchiderea si deschiderea usii...Stiti ca se deschide putin cand vrei sa deschizi usa....In rest merge deschiderea si inchiderea geamului normal. Geamul de la cealalta usa merge perfect. Pe langa asta imi da la pornire semnul exclamarii cateodata. Banuiesc ca trebuie initializata la un tester..??? Asta va rezolva problema desachiderii geamului la deschiderea usii si invers?
Link to comment
Share on other sites

redeschid putin discutia pe acest topic : ma lasat bacteria ( fiind seara si cu masina la naiba in praznic) am luat o varta de la un nonstop de 85Ah / 800A.( originala era de 80Ah si tot 800). Porneste perfect, merge excellent dar masina fiind un 120D E82 nu mai imi deschide/inchide geamul de la sofer la inchiderea si deschiderea usii...Stiti ca se deschide putin cand vrei sa deschizi usa....In rest merge deschiderea si inchiderea geamului normal. Geamul de la cealalta usa merge perfect. Pe langa asta imi da la pornire semnul exclamarii cateodata. Banuiesc ca trebuie initializata la un tester..??? Asta va rezolva problema desachiderii geamului la deschiderea usii si invers?

revin cu un update . Si-a pierdut geamul probabil referinta sus/jos si a trebuit recalibrat. Acuma functioneaza perfect dupa recalibrare.

P.S. totusi, ma gandesc ca va trebui sa merg la un tester pt recodare baterie.....

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Foloseste VIN-ul tau pe realom si vezi ce recomanda producatorul.

 

The original battery (battery size and

type) as indicated in the vehicle's

order specifications must always be

installed to ensure correct operation of

the on-board electrical system!

----------------------------------------

If the vehicle is equipped with an IBS

(Intelligent Battery Sensor), the

battery must be registered via the

diagnostic system (ISTA); this process

also registers the battery with the

vehicle's on-board electrical system.

----------------------------------------

Standard batteries can always be

replaced by AGM batteries with the same

specifications.

Following either type of replacement,

the vehicle registration process in

ISTA/P must be supplemented by a vehicle

coding procedure, which is carried out

as follows:

----------------------------------------

Read out battery size and registration

from onboard electrical system:

ISTA->Service functions->Body->Voltage

supply->Register_battery replacement->

Test plan

Link to comment
Share on other sites

Am o intrebare, pt un bmw e90 320d 163cp din 2006, fara sistem start stop, e nevoie de baterie AGM?

NU! In nici un caz

 

Nu este nevoie de agm, dar daca-i pui agm nu face nici un rau. Trebuie doar inregistrata, adica ii spui ce amperaj ai pus, ce tip: normala sau agm si parca, cam atat era.

Trebuie codata nu doar inregistrata.

Parametri (tensiunea la care de opreste incarcarea) este diferita de la bateria cu acid sulfuric la cea cu gel! Asta are influienta mare.

 

COSTUL bateriei AGM nu se justifica daca masina nu are sistemul Start-Stop..

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Am si eu o dilema,masina mea are start stop,pe realoem imi da ca masina are baterie AGM,dar pe masina bateria nu este AGM,este bateria de fabrica si ar cam trebui schimbata,ce tip de baterie sa cumpar?In plus nu prea vad pe situri baterie de 90ah900a.

Functia Start-Stop e activa, lucreaza?

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

[quote name='bimmer90f30' timestamp='1565042886'

Trebuie codata nu doar inregistrata.

Parametri (tensiunea la care de opreste incarcarea) este diferita de la bateria cu acid sulfuric la cea cu gel! Asta are influienta mare.

 

COSTUL bateriei AGM nu se justifica daca masina nu are sistemul Start-Stop..

 

Tu citesti tot ce scrie? Sau raspunzi asa doar de dragul de a aduna posturi?

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pune AGM de 90-95 Ah si 850-900A , in functie de ce gasesti . Codeaza ca 90-900 . In functie de tipul masinii , nu ai optiune de codare pt baterie non AGM, iar incarcarea nu va functiona cum trebuie si bateria se va termina foarte repede.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Tu citesti tot ce scrie? Sau raspunzi asa doar de dragul de a aduna posturi?

Zau, poate e mai bine ca tu sa fii atent ce scrii/explici.

 

Intrebare in exclusivitate pentru tine.

Cand se face codarea bateriei si cand se face DOAR inregistrarea?

Aatept raspuns; suntem pe topic.

Poti sa vii cu linkuri de pe alte siteuri/forumuri sa sustii ceea ce ai inteles tu si nu stiu eu.

 

Pune AGM de 90-95 Ah si 850-900A , in functie de ce gasesti . Codeaza ca 90-900 . In functie de tipul masinii , nu ai optiune de codare pt baterie non AGM, iar incarcarea nu va functiona cum trebuie si bateria se va termina foarte repede.

Corect!

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Bimmer, vad pareri impartite pe aici, de aceea, nu cred ca e cazul sa afirmi cum inteleg eu!

Parerile impartite sunt pentru ca si altii pun intrebari.

 

Am aceiasi masina ca tine. Si are nevoie doar de baterie normala.

Dar stiu destule despre ambele modele pentru ca urmaresc si alte forumuri:

 

Why do I need to "code" for a new battery?

A: The answer to this varies. You may not have to! That is, so long as you replace your old battery with an exact replacement. However, if you switch from a wet-cell type battery to an AGM type battery, or vice versa, you must code for the change.

 

https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1338302

 

Ne-am lamurit?

 

(bmmerdriver?)

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Salut.

Baieti... Un E90 318i cu start-stop. Din 2011. Ieri mi-a aparut, dupa ce am oprit motorul, un simbol galben de baterie. Am citit pe aici si se pare ca ma paste o schimbare. Se pare ca trebuie sa iau baterie cu ... AGM? Am citit despre bateriile cu gel si cu AGM, pentru ca la service mi-au spus ca trebuie sa iau cu gel atunci cand o sa ma lase.

Am totusi o intrebare. Bateria este originala. Daca o pun pe redresor, sunt sanse sa mai fie resuscitata? Ii intreb pe cei care au mai facut asta. Bateriile astea cu AGM isi mai refac potentialul la o incarcare de 12 ore? Sau nu are nici un sens sa ma mai cocosez cu ea.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.