Jump to content

Consum 335i


Silviu1980

Recommended Posts

Pana una alta, eu i-am facut consum real, cu 2 moduri de mers urban, la Pompa. Ce e greu de inteles pt unii? 325i-ul meu consuma minim 8,8 la viteza de 120/h la drum lung. Mediu la drum lung cu depasiri bate undeva la 9.5. Mentionez ca masina este Impecabila din toate punctele de vedere. In oras mananca de rupe. E greu de inteles ca un 335i nu poate scadea urban in Ro sub 16%?

Nu am nevoie de multi km pt a-mi da seama cum trebuie sa mearga masina sa scoti ce are mai bun din ea. Daca mergi sportiv cu demaraje si depasiri in scurt in oras iti haleste minim 19-20

 

Sa adaug ceva pt cei cu pretentii de gume noi . De ce sa dau 1000 de euro pe un set nou cand an de an imi trimite cineva cauciucuri cu dot nou si carne minim 80-85%?Am primit de ex. setul de iarna Dunlop wintersport M3 cu marime aproape 7mm la pretul de 750 ron. Cat m-ar fi costat noi? daca le tai in ceva? In fine...alese cu carne si dot bun e cea mai buna alegere din pct-ul meu de vedere.

Link to comment
Share on other sites

Din experienta mea iti zic ca nemtii nu le schimba degeaba, oricat de bune ar fi anvelopele. Sunt cazuri cand sunt deformate, sau au comportament ciudat la viteze mari etc.

 

Cel mai bine e sa cumperi din DE, anvelope la oferta, ori la final de sezon, ori cu dotul mai vechi dar care nu s-au vandut din diferite motive.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Sa adaug ceva pt cei cu pretentii de gume noi . De ce sa dau 1000 de euro pe un set nou cand an de an imi trimite cineva cauciucuri cu dot nou si carne minim 80-85%?Am primit de ex. setul de iarna Dunlop wintersport M3 cu marime aproape 7mm la pretul de 750 ron. Cat m-ar fi costat noi? daca le tai in ceva? In fine...alese cu carne si dot bun e cea mai buna alegere din pct-ul meu de vedere.

 

Ca sa te lamuresti pot sa-ti pun eu un filmulet cum face un 545i cu Potenza noi de 2 saptamani la 8-11 grade si un pic ud pe jos. Se aprinde DTC-ul in linie dreapta pe la 80-90. Daca a scazut "carnita" sub 3-4 mm faci balet in fiecare sens giratoriu. Sau s-o ciupesti un pic pe o iesire de autostrada pe la 120 vezi ca pleaca spatele vreun metru si te lecuiesti de facut economie la gume. Plus posetele in cap pe care ti le iei dupa de la pasagera.:D

 

Chiar daca gasesti SH super bune, in loc sa cumperi noi la 10-12 mii de km , iei de 2 ori sh si mare smecherie n-ai facut, tot pe acolo ajungi. Nu mai zic daca au vreun defect si se intampla ceva cand ii "demonstrezi" blondei din dreapta ca merge cu 280 km/h.

 

Omul de unde cumpar eu cauciucuri are si SH. Mi-a aratat Sport Contact 3 cu tepi pe ele, folosite pentru probe pe banda de testare in fabrica (deci nici macar nu au fost puse pe vreo masina) si mi-a zis ca a avut surprize cu cateva bucati pentru ca era deteriorata ranforsarea in interior si faceau ca dracu la viteza mare.

 

P.S. Cauciucurile sunt consumabile, e ca si cum ai zice :"nu mai schimb uleiul ca oricum se înegrește"

 

@increatul

 

+1 .

 

Care e neamtul ala bolnav la cap sa dea jos de pe masina gume de 350-400 euro bucata daca inca mai merg si trec inspectia tehnica.

Edited by DSF
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

E greu de inteles ca un 335i nu poate scadea urban in Ro sub 16%?

De ce sa dau 1000 de euro pe un set nou cand an de an imi trimite cineva cauciucuri cu dot nou si carne minim 80-85%?Am primit de ex. setul de iarna Dunlop wintersport M3 cu marime aproape 7mm la pretul de 750 ron. Cat m-ar fi costat noi? daca le tai in ceva? In fine...alese cu carne si dot bun e cea mai buna alegere din pct-ul meu de vedere.

 

vad ca s-a umflat rau tĂŁraĂža in tine...Atunci de ce plm ai mai deschis topicul daca vii cu arogantele de mai sus

 

 

asta cu anvelopeple aproape noi la 750 spunei-o lu' surdu....oricum nu mai am nevoie de nici o scuza....imi confirmi inca o data ca banii nu iti dau si minte.

 

acum cateva zile eram prin oras,ziua,aglomeratie.nu amp vazut un porsche,s class,7-ar si alte masini scumpe cu anvelope de iarna.....da-o dracui de treaba.trebuia de la 1 noiembrie sa fie obligatorii.

Link to comment
Share on other sites

lasa ma ca sunt bune alea, ce naiba, nemtii aia care opresc apa calda cand se sapunesc in timp ce fac dus dau gumele cu carnita la saraci in Romania, ca nu se mia poarta modelul... apar altele cu desen mai fain..

Silviu 16% este un consum mai normal.. 20 -25 sa fim seriosi.. medie facuta pe ceva sute de km.... hmm :)

Sainz, faza e ca tu cu 320d ala afara da vrei poti consuma 6.5.fara sa te fortezi, . totusi cu un 545i nici sa te dai peste cap ca nu scade sub 8.5... Partea frumoasa e ca nici nu sare foarte mult in sus..

cum spunea si DSF, sunt n-spe mii de chestii in plus care costa pe langa benzina.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

vad ca toata lumea are cate o parere numai posesorii de 335i nu prea dau pe aici :)

 

referitor la ceea ce se sustine pe acest thread ca un consum peste 20% in oras ar fi o exagerare sau o incercare de a demonstra ceva - nu pot sa vorbesc in numele altora dar in cazul meu, acelasi motor N54, pe o caroserie mai usoara, consuma 20% in oras conform BC la mers lejer si intotdeauna a consumat asa. Intr-adevar fac drumuri scurte, motorul nu se incalzeste. Ca si comparatie, in afara consuma 10-11%, mers lejer.

Link to comment
Share on other sites

unde a ajuns si topicul asta...eu nu concep ideea de a-mi lua cauciuc sh la masina mea, 90% din timp nu merg tare, dar pentru aia 10% cand o alerg vreau sa ma simt in siguranta si sa ma pot baza pe ele, cand cautam pentru Audi imi trebuiau neaparat XL si V-max si desi puteam lua si fara indicii astia sau cu ei dar un brand fara prea multa experienta in domeniu si normal mai ieftine, nu erau garantate la viteza mare, si de ce sa imi risc siguranta pentru cativa banuti in minus...deci nu inteleg cum sa iti iei la o masina de 300cp si RWD cauciucuri SH...?

 

Nu am prea inteles atitudinea initiatorului topicului din final...incepuse intr-un fel, matur sa ii zic, dar a terminat intr-un stil de propietar de "bolid"...:)

Link to comment
Share on other sites

nu sunt eu posesor de 335i, dar am un 525i foarte vechi si cu cutie automata de tip vechi, asa ca am idee cat consuma un model cu motor mai mare, pana una alta 335i are doar 500 cmc mai mult. Mult mai multi cai, ce e drept, dar in oras consumul vine de la cc, nu de la CP. Intre timp lucrurile au mai evoluat, si modelele mult mai noi se remarca prin consum redus in oras cat si afara. Pe hartie un motor nou ar trebui sa consume cu 20% mai putin fata de al meu, la capacitate similara.

Asa ca am o idee cam cat consuma o masina cu motor mare.

Sumo, daca faci drumuri scurte iarna, pe drumurile alea poti intradevar spune ca iti consuma 20, dar media se face pe ceva mii de km. media ta anuala sunt convins ca e alta.

Asa si eu iti zic ca un motor 1.4 am scos medie de 17 in 3 zile de zapada, dar nu atat consuma motorul ala in mode curent si nu e foarte relevant in exploatarea a la long a masinii.

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Sincer replicile acide sunt degeaba...eu am spus un consum real facut intr-adevar. Ca am zis 20% e adevarat..cand fugi cu el cu demaraje la 4-5000 turatii asta e consumul. Normal se invarte pe la 16% + sau -. Nu e vb de maturitate daca imi mentin un punct de vedere confirmat pt ca litrii aia de benzina i-a bagat pompa si nu i-am turnat eu cu galeata.

Si da, atat am platit ,750ron, pe 4 cauciucuri aproape noi. Cine mi le trimite la banii astia e un prieten care are depozit de cauciucuri sh si mi le probeaza intai.

 

 

 

Fara afronturi gen "plm" crezi ca nu te poti face inteles? Sau vrei sa spun ca 335i consuma mai putin decat 325i? S-a subinteles cred, ca ia undeva cu 1-2L in plus la 100km. Am intrebat pana a-l conduce din curiozitate.

Moderatorii pot inchide topicul. Multumesc tuturor pt input. Numai bine

Edited by Silviu1980
Link to comment
Share on other sites

Dintre toti care au scris pe topic, parca doar Sumo detine/a detinut 3.0 biturbo, asa ca...

 

Am avut cateva luni unul iar consumul in Bucuresti, in traficul de zi cu zi, nu noaptea la 3, a fost in jur de 18, nu mi-a consumat niciodata 15-16. Asta a fost consumul inregistrat de mine in Bucuresti, real si tot asa mi-au spus si altii care aveau acelasi motor.

Nu cred ca e imposibil, daca o tii pe sport/manual in turatii, sa consume 20-22% in Bucuresti. Daca imi consuma 18% la mers cat de poate de normal, de ce nu ar fi consumat mai mult in altfel de conditii ? Zic si eu...

 

Sa o stapanesti sanatos.

Edited by KIP
Link to comment
Share on other sites

vad ca toata lumea are cate o parere numai posesorii de 335i nu prea dau pe aici :)

 

referitor la ceea ce se sustine pe acest thread ca un consum peste 20% in oras ar fi o exagerare sau o incercare de a demonstra ceva - nu pot sa vorbesc in numele altora dar in cazul meu, acelasi motor N54, pe o caroserie mai usoara, consuma 20% in oras conform BC la mers lejer si intotdeauna a consumat asa. Intr-adevar fac drumuri scurte, motorul nu se incalzeste. Ca si comparatie, in afara consuma 10-11%, mers lejer.

mai mult zapacesti masina daca nu apuca sa se incalzeasca motorul.Asa ca idee citat din manualul de reparatii Oltcit-Iarna, la temperaturi scazute si la parcursuri de sub 5 Km, consumul de benzina poate creste cu 300%.Acum clar nu ai racire pe aer si nici Oltcit dar oricum ideea e cam aceasi.

Link to comment
Share on other sites

Imi imaginez, dar ajung mai repede cu masina decat cu transportul in comun la servici si in plus mai e si... placerea de a conduce.

care e placerea de a conduce pe o distanta mai mica de 5km?mie mi se pare un stres sa merg cu masina,iarna pana se incalzeste.

o urc usor in ture,nu mai mult de 2000rot/min,pana nu se ridica putin apa,suspensie inghetata in combinatie cu roti de iarna de 17+drumuri de rahat...daca as avea alt mijloc de transport pana la serv <3km> as lasa masina acasa clar.

Edited by Alex_wly
Link to comment
Share on other sites

Multam pt avertizare. Ai idee ce tip? Manualul nu mentioneaza treaba asta.

 

@alex wly: e un stress ... Placut :) pana la urma platesc leasing in fiecare luna ca sa tin masina in parcare?

nu am zis asta.....normal,dar merita o data la cateva zile un drum mai lung cu putin cox.nu numai munca munca....

Link to comment
Share on other sites

A mea consuma 10-12 autostrada mers normal 120-170 :D , 8.5-10 mers legal (sub 130) si 13-16 oras. Poate cu 1 litru mai mult iarna.

Curios e ca de cate ori ma duc in Germania si o alerg tare consuma mai putin ca in Olanda pentru ca traficul e mai lejer. Gen Eindhoven - Viena dus - intors - 10.5%

Dar eu nu fac consumul pe 2 intersectii ca altii .... . Minim 500 -1000 km. Cred ca media pe ultimii 30.000 a fost 11-12 l /100 km asa ca n-am de ce sa ma plang.

 

P.S. Nu e relevant daca o masina consuma 16-17 pe 25 km, ala nu e consum mediu. Consumul mediu e cati km ai facut cu ea / cata benzina ai bagat. Si aici excludem prima saptamana cand o cumperi :D

 

Fara suparare dar ai dat niste cunsumuri SF.

Consum facut la pompa, nu OBC:

Eu cu 525i/E60/218CP in Bucuresti sub 19% nu am scos. La drum intins 120-140 relativ constant 9,5 -10% (si tu scoti 10,5% pe dealurile dinaintea Wienei?).

330Ci Bucuresti 20%, afara 12% ( cum o scoate un coleg cu 328ci 13% in Bucuresti??)...

318Ci Bucuresti 13% afara 8%...

Asa pot afirma si eu cu mana pe inima ca M5 E34 340CP consuma in Bucuresti 17%.... dar acum 14 ani cand nu-mi dadea tata bani de benzina si eram strans cu banii; schimbat viteza pana in 1500 rpm chiar atat consuma M5 dar mers normal lua 25% si sportiv de la 30%, deci M5 e34 - 25%+

Ar mai exista si varianta ca benzina sa fie mai buna in west si de aceea sa fie si consumul ceva mai bun la tine...desi nu prea cred.

Edited by asterix___
Link to comment
Share on other sites

@increatul

 

La ora 8 si ora 17 faci 10 km pe autostrada cu 4 benzi pe sens in 1 ora. Amsterdam-ul si Roterdam-ul sunt mai aglomerate ca Bucuresti-ul ( am stat vreo 2 ani in B , deci stiu cum se circula).

Nu pentru ca nu au drumuri sau sistematizare ci pentru ca sunt foarte ingramadite (adica bulevard inseamna max 2 benzi pe sens, canale, apa, strazi de 400 ani), cine a fost stie ce vorbesc. Si mai presus de toate e full de biciclete la ora 17 cand iese lumea la servici si aia nu se uita cand merg. L-ai atins cu masina e vina ta, nu conteaza ce s-a intamplat.

 

Asta cu Bucurestiul e cel mai aglomerat oras din galaxie o spune doar cine nu a fost prin Paris, Bruxelles, etc . In cel mai paduchios oras din Olanda te invarti 1 ora pana gasesti un loc de parcare si faci 1 km in 30 min.

Problema consumului are de-a face nu cu traficul ci cu "ultima fitza" romaneasca care spune ca : marimea p..... e direct proportionala cu consumul masinii. Daca un 316 consuma 16 in Bucuresti si e medie, la 335 trebuie sa fie cel putin categoria "baros" de 25-28 :D

 

Eu m-am saturat sa tot fac caterinca cand apare cate unul pe aici cu vrajeli din astea. De la e36 la mai stiu eu ce masini doar peste 15l /100 km. Mai putin nu se poate ca rade lumea daca zici ca ai BMW si consuma 1-2 litri peste ce zice producatorul. Si culmea ca unele masini din astea "sugative" le-am codus mii de km si nici cu caramida pe acceleratie si sondele lambda scoase nu consumau atat.

Si nu tine vrajeala cu drumurile din Romania sunt mai nu stiu cum ca alea de afara. Intrebati-l pe Radusky cu 550i cat ii consuma masina sau pe altii cu motoare mari care sunt sinceri si spun consumul real.

 

Eu am curaj sa pun 500 euro jos ca traversez Bucuresti-ul cu 545i la ce ora vreti voi cu consum sub 16l/100 km ( pe minim 50 km, nu pe 2 intersectii :D) si intr-un ritm alert.

Cand ajung prin Haga sau Roterdam resetez si filmez toata traversarea orasului si apreciati voi traficul si consumul.

 

 

Salut. Scz ca intervin dar nu o sa iti consume niciodata un 545i sub 16 in Bucuresti. In primu rand sunt sigur ca nu te intereseaza consumul daca ti-ai luat bmw 545i. Cat despre pariul ala nu stiu ce sa zic... eu am curaj sa pun mai mult si o sa vezi ca nu e asa. Daca vrei iti las nr meu sau ne intalnim cand vrei tu si facem testul asta cu banii jos. E vorba de Bucuresti ....si eu am fost la Milano am stat acolo pt 2 ani de zile stiu ce inseamna aglomeratie dar totusi Bucuresti e groaznic d.p.d.v al traficului. Aici si un 320d iti consuma 12 apoi un 545i.

 

Fara suparare dar ai dat niste cunsumuri SF.

Consum facut la pompa, nu OBC:

Eu cu 525i/E60/218CP in Bucuresti sub 19% nu am scos. La drum intins 120-140 relativ constant 9,5 -10% (si tu scoti 10,5% pe dealurile dinaintea Wienei?).

330Ci Bucuresti 20%, afara 12% ( cum o scoate un coleg cu 328ci 13% in Bucuresti??)...

318Ci Bucuresti 13% afara 8%...

Asa pot afirma si eu cu mana pe inima ca M5 E34 340CP consuma in Bucuresti 17%.... dar acum 14 ani cand nu-mi dadea tata bani de benzina si eram strans cu banii; schimbat viteza pana in 1500 rpm chiar atat consuma M5 dar mers normal lua 25% si sportiv de la 30%, deci M5 e34 - 25%+

Ar mai exista si varianta ca benzina sa fie mai buna in west si de aceea sa fie si consumul ceva mai bun la tine...desi nu prea cred.

 

 

 

bv un om realist. eu am avut 330i 2007 cum as fi mers cu ea niciodata nu am scos sub 18% in Bucuresti. Consum facut la pompa bineinteles.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.