Jump to content

Sezonul 2012 - Formula 1


jon doe

Cine va fi campionul mondial al Formulei 1 in anul 2012 ?  

96 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Sunt de acord, insa aici chiar nu cred ca a fost cazul, s-a vazut clar ca a incercat sa-l atace, insa nu i-a reusit din prima. Ulterior ambii au schimbat pneurile si lucrurile s-au modificat putin pana spre final.
Link to comment
Share on other sites

Button a avut o problemĂŁ. S-a dus la verificare și cu ocazia asta au schimbat anvelopele. Unii spun "broken exhaust" pentru Button, dar eu am auzit clar cĂŁ informația furnizatĂŁ a fost pentru Rosberg. Posibil ca ambele echipe sĂŁ fi avut o problemĂŁ identicĂŁ pe final de cursĂŁ. Cam ciudat.

 

Kimi a spus la final cĂŁ a avut o singurĂŁ șansĂŁ sĂŁ-l depĂŁșeascĂŁ pe Vettel și din pĂŁcate nu a avut anvelopele potrivite. Vettel era pe Soft, Kimi pe Principal. A ĂŽncercat, a vĂŁzut cĂŁ nu merge, nu avea sens sĂŁ riște mai mult. Au avut strategii diferite. Grosjean ĂŽn schimb, cu o altĂŁ strategie fațĂŁ de Kimi, a mers perfect, ĂŽnsĂŁ asta e cursa lui Kimi. Plecat de pe 11 a tras cât a putut de tare. A avut și puțin noroc pentru cĂŁ Hamilton a avut probleme la 2 opriri, dar cred cĂŁ l-ar fi depĂŁșit. Grosjean nu prea a discutat cu el. Grosjean a plecat și el de pe locul 7.

Link to comment
Share on other sites

a facut un check pentru eventuala problema din cauza careia a abandonat: broken exhaust.

 

Kimi putea sa-l bata pe Vettel , dar s-a vazut clar ca a lasat-o mai moale.

 

a intrat la boxe pentru ca avea pana pe stanga spate, nu avea nici o legatura cu esapamentul

Edited by Viper05
Link to comment
Share on other sites

ce visez?

 

tu ai spus ca a intrat la boxe sa-i inspecteze aia esapamentul, eu ti-am spus ca e fals si a intrat pt ca avea pana se stanga spate :faceless:

 

lui vettel i s-a spus sa opreasca imediat dupa linia de start pentru ca button avea probleme la evacuare? LOL :goodjob:

 

vettel a oprit imediat dupa linia de start pentru ca nu avea destula benzina in rezervor

Edited by Viper05
Link to comment
Share on other sites

Eu asa am inteles din ce au zis comentatorii aia,nici nu sesizasem pana lui Button, daca ei au mintit inseamna ca si eu am mintit.

 

Foarte interesanta a fost batalia pentru toate locurile ce se clasau in puncte, Schumacher reusind sa ocupe ultima pozitie dupa abandonul lui Button.

 

Vreau sa ma duc la unguri cand vor veni pe 29 iulie, mai e cineva interesat?

Link to comment
Share on other sites

pai comentatorii aia de pe digi sunt varza, oricum nici ei nu au inteles de ce a intrat button, explicatia lor a fost ca a intrat pt gume noi ca apoi sa recupereze 4 secunde pe tur LOL

 

eu ma uit pe bbc(cand se transmite), comenteaza david coulthard, pai e o placere sa-l asculti , iti explica o gramada de chesti, se vede ca stie despre ce vorbeste

Edited by Viper05
Link to comment
Share on other sites

Vreau sa ma duc la unguri cand vor veni pe 29 iulie, mai e cineva interesat?

Pe mine m-a cam dezamagit organizarea si pista de la budapesta iar accesul la circuit e un cosmar.

Daca vrei sa vezi ceva viteza trebuie sa ai loc la tribuna principala(gold sau super gold).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

la ce altceva te poti referi? <_<

La agresivitate, la spiritul de competitie, constanta etc. Uita-te la Grand Prix-ul Belgiei din 2011! A demonstrat ca inca este un pilot foarte bun! Si nu numai acolo, de cand a revenit a facut cateva curse spectaculoase, din pacate insa, in afara podiumului.

Link to comment
Share on other sites

Pune-l pe Michael intr-un RedBull si o sa vedeti ce face. Masina conteaza din pacate mult prea mult in ziua de azi. Si daca Mercedes o sa fie cea mai rapida, n-o sa poata sa-l bata constant pe Rosberg ca sa iasa campion. Michael niciodata nu a avut un coleg de echipa cel putin de aceeasi valoare cu el.
Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca Schumacher si-a pierdut apetitul pentru curse, cum la fel cred ca nu exista 2 masini identice , desi fac parte din cadrul aceluiasi team.

 

 

De la un anumit nivel e foarte greu sa scazi in secunde, performanta depinde de electronica foarte mult,care poate fi inselatoare sau chiar fatala uneori,exemplul meu concret de la Resita de anul trecut cand pompa ACD a cedat si apoi am vazut cerul cu capul in jos.

Link to comment
Share on other sites

Ce pompĂŁ ACD? La EVO? ParcĂŁ ĂŁla e hidraulic, nu?

 

La F1 este cam 30% șofer, 30% mașina, 30% echipa, 10% noroc. Un dram de noroc ajutĂŁ mereu, dar greu cade pe ceilalți. Șoferi proști nu prea sunt și asta se vede de obicei ĂŽn calificĂŁri unde mai mișcĂŁ destui și nu o fac rĂŁu. Oricum mașina de F1 se conduce al dracului de greu. Este undeva ĂŽn vârful piramidei.

Link to comment
Share on other sites

http://www.hh-ms.com/images/acd_pump_conversion.jpg

 

 

Asa arata,transmite puterea fiecarei roti in parte , dupa mai multi senzori giroscopici si din volan.

 

Trebuie sa bage presiune intre 12-18 bari, ea nu a mai bagat deloc, si de acolo dezastru.

 

intr-adevar orice masina de curse se conduce greu , nu au servo frana de exemplu si forta cu care trebuie sa apesi pedala este de 3-4 ori mai mare,

 

Trebuie sa fi foarte delicat cu comenzile , de-asta prefer coasta in detrimentul raliului unde se merge mult mai incet.

 

Echipa si set-upul e critic dar si acestea fara omul potrivit in spatele volanului , nu duc la rezultate spectaculoase.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.