Jump to content

e34 consuma ulei


mih_amb

Recommended Posts

nu cunosc detalii nu am mai avut bmw pana acum doua luni. tip motor256ki, cilindree 2494, 125kw asa scrie in talon. consuma 1l ulei la 1000km in mers normal nu sportiv.

mai am probleme cu inchiderea merge cand vrea ea,la fel stergatoarele merg cand vor ele,in dreapta fata jos langa boxa se ause un fasait care dispare in momentul in care accelerez si pe urma reapare, in bord scrie nemteste nu inteleg nimic... cand este rece porneste la prima cheie numai daca apas si acceleratia si tin contactul pus mai mult timp :blink: iti multumesc! scuze nu prea stiu mare lucru despre bmw e34 si carte de reparatii si intretinere nu am gasit.

Link to comment
Share on other sites

nu cunosc detalii nu am mai avut bmw pana acum doua luni. tip motor256ki, cilindree 2494, 125kw asa scrie in talon. consuma 1l ulei la 1000km in mers normal nu sportiv.

mai am probleme cu inchiderea merge cand vrea ea,la fel stergatoarele merg cand vor ele,in dreapta fata jos langa boxa se ause un fasait care dispare in momentul in care accelerez si pe urma reapare, in bord scrie nemteste nu inteleg nimic... cand este rece porneste la prima cheie numai daca apas si acceleratia si tin contactul pus mai mult timp :blink:  iti multumesc! scuze nu prea stiu mare lucru despre bmw e34 si carte de reparatii si intretinere nu am gasit.

163647[/snapback]

1 L ulei/1000 km nu trebuie sa te ingrijoreze :)

 

Pt a schimba limba cc ului , pui contactul in pozitia 1 , ti apasat timp de 20 de secunde pe butonul din treapta (de la ceasuri ) si acum o sa ti apara english Us repeti procedura pt alta limbi ( cred k o sa o lasi la engleza :) )

 

P.S. motorul este m20b25

Link to comment
Share on other sites

Al meu mi-a luat mai putin decat al tau in 4 mii km... Deci, nush ce sa zic... depinde de starea lui, ar fi indicat sa verifici un pic motorul... poate ai pe acolo ceva probleme...

Problema cu inchiderea este datorata unui senzor de usa deschisa... Mai exact verifica tinand butonasul din stalpul fiecarei usi (e ceva care sta pe un arc, ar trebui sa il descoperi usor...) daca se inchide cand dai la cheie sau apesi pe inchidere din telecomanda... daca merge asa atunci verifica fiecare usa in parte si vezi daca tinand celelalte apasate ca lumea iar usa inchisa merge inchiderea si tot asa... Vezi ca mai ai un senzor la capota este chiar langa incuietoarea capotei, (o chestie iesita ca un tumburuc) si la portbagaj... La portbagaj ar mai putea fi o problema, cablajul de acolo care duce la inchidere si la faruri se poate roade, ele sunt infasurate pe stalp si acoperite cu un manson de plastic... S-ar putea sa ai cateva fire taiate pe acolo...

Fasaitul din dreapta fata jos ar putea fi de la cheder crapat...

pronirea grea cum explici tu ca se intampla poate fi de la electromotor dar poate fi si de la bobina sau de la pompa de benzina... acolo e mai mult de treaba....

Link to comment
Share on other sites

Al meu mi-a luat mai putin decat al tau in 4 mii km... Deci, nush ce sa zic... depinde de starea lui, ar fi indicat sa verifici un pic motorul... poate ai pe acolo ceva probleme...

Problema cu inchiderea este datorata unui senzor de usa deschisa... Mai exact verifica tinand butonasul din stalpul fiecarei usi (e ceva care sta pe un arc, ar trebui sa il descoperi usor...) daca se inchide cand dai la cheie sau apesi pe inchidere din telecomanda... daca merge asa atunci verifica fiecare usa in parte si vezi daca tinand celelalte apasate ca lumea iar usa inchisa merge inchiderea si tot asa... Vezi ca mai ai un senzor la capota este chiar langa incuietoarea capotei, (o chestie iesita ca un tumburuc) si la portbagaj... La portbagaj ar mai putea fi o problema, cablajul de acolo care duce la inchidere si la faruri se poate roade, ele sunt infasurate pe stalp si acoperite cu un manson de plastic... S-ar putea sa ai cateva fire taiate pe acolo...

Fasaitul din dreapta fata jos ar putea fi de la cheder crapat...

pronirea grea cum explici tu ca se intampla poate fi de la electromotor dar poate fi si de la bobina sau de la pompa de benzina... acolo e mai mult de treaba....

163655[/snapback]

masina lui este din 89 , deci ..... nu cred ca este de ingrijorat 1l/1000 km

 

 

faza cu pornitu poate sa fie chiar din debitmetru :blink: cel mai simlu : DIAGNOSTICARE :)

Link to comment
Share on other sites

Masina mea este din 91... si abuzez de ea cu plecari sportive si condus extrem de sportiv afara din oras...(fara sa depasesc viteza legala insa...) Deci nu cred ca diferenta de 2 ani se justifica... Daca stam si ne gandim ar insemna ca in 4000 de km sa ii pape 4 litri de ulei... ceea ce mi se pare enorm... e aproape un schimb de ulei...

El zice ca tre sa apese acceleratia... ceea ce ma duce cu gandul la ceva legat de alimentare sau ardere..... daca ar fi debitmetrul e foarte simplu, desurubeaza mufa de la debitmetru si sa vada daca porneste fara...

Link to comment
Share on other sites

la cardan nu o lua in calcul... se intampla... la servo e naspa ca poti omori pompa si bagi lichid cu tona ... am patit-o eu ... nu a crapat pompa de servo dar se auzea naspa... daca ai vreun furtun de servo dus te pot trimite eu in bucuresti undeva unde rezolvi frumos si rapid cu 1 mil jumate schmbat furtunul si pastrate racordurile tale metalice si rezista... te mai costa o manopera sa-l schimbi in acelasi loc dar merita...

inchiderea ar fi bine sa ne povestesti ce se intampla cu ea... si spune detaliat...

ulei iti recomand un 5w40 txt softec castrol... sau ia de la reprezentanta...

Link to comment
Share on other sites

la cardan nu o lua in calcul... se intampla... la servo e naspa ca poti omori pompa si  bagi lichid cu tona ... am patit-o eu ... nu a crapat pompa de servo dar se auzea naspa... daca ai vreun furtun de servo dus te pot trimite eu in bucuresti undeva unde rezolvi frumos si rapid cu 1 mil jumate schmbat furtunul si pastrate racordurile tale metalice si rezista... te mai costa o manopera sa-l schimbi in acelasi loc dar merita...

inchiderea ar fi bine sa ne povestesti ce se intampla cu ea... si spune detaliat...

ulei iti recomand un 5w40 txt softec castrol... sau ia de la reprezentanta...

164308[/snapback]

si eu am problema aia la servo :blink:

Link to comment
Share on other sites

am mai inteles ca pompa de servo se aude naspa si daca un este intinsa bine cureaua, am sa ma duc din mou sa vad pe unde curge ca este murdar si lonjeronul de lichid am schimbat eu colierele de la furtunele care intra in rezervorul cu lichid de servo dar s-au slabit singure

cu inchidera mare problema parca nu am inchidere pe masina nu se actioneaza nimic nici la inchis nici la deschis cu cheia si telecomanda nu am si nu cred ca a avut doar usa sofer se poate deschide cu cheia dar nu se inchide decat prin interior apasand butonul, capacul de la rezervor nu se inchide nici cand merge inchiderea.

a... si la deschidere este o problema ca tre sa ridic un pic clanta ca sa pot invarti cheia in butuc si pe urma se deschide dupa ce las clata in jos daca nu mai tre sa incerc o data,la inceput nu stiam de lucrul asta am inchis usile si mai intra in masina daca mai poti si se poate cu greu dar se poate prin portbagaj se desfac doua piulite ce sunt situate undeva pe sub luneta ce tin sistemul de care sunt pinse pernele din spate dupa care dai cateva picioare si sare perna de acolo si gata intri in masina sau cel puti o deschizi dar prin interior. daca mai stiti alte posibilitati spuneti dar nu cu spart geamul :blink:

Link to comment
Share on other sites

fasaitul e probabil de la doua chestii care trag aer din masina , una e in stanga, alta in dreapta. habar n'am ce fac alea da au niste bureti innauntru sa nu fasaie. poti sa verifici. la motor tre sa vezi un furtunas mic care pleaca de la pompa de vacum sau dintr-un furtun mai mare de vacum si se opreste undeva pe peretele spre masina in stanga (sub vasu de expansiune daca il ai acolo). scoti ala si vezi daca se mai aude. daca nu se mai aude scoti alea din masina si schimbi buretii.

 

de segmenti sau set motor nu stii pana nu il desfaci. oricum probabil scapi numai cu segmenti. pentru segmentare si atat se poate face cu motorul pe masina dar nu poti sa schimbi cuzinetii de palier. uleiu prin spate la cutie e mai mult ca sigur de la simering, trebuie data cutia jos, etc, etc. daca ai atf in ea incearca sa-i bagi ulei de cutie normal ( e mai gros si curge mai greu) dar o sa intre mai greu in viteze cand e rece.

 

de inchidere nu stiu ce sa zic, trebuie sa iei toate incuietorile la rand sa vezi care nu vrea sa stea. vezi k sunt 7. patru usi, capota, porbagaj si rezervor.

 

pornitu greu dimineata : probabil ai vreo mica scurgere de benzina pe undeva si peste noapte o ia benzina innapoi spre rezervor. ai o pompa (in rezervor) care impinge benzina cand pui contactu. poate sa fie si de la ai daca nu mai merge. vezi daca se aude un bazait de la rezervor si dupa vreo 15 secunde un releu cand pui contactu. cred ca poate sa fie si de la debitmatru...

 

P.S : Acu am vazut... NU MAI BAGA ADITIV CU TEFLON. depune teflon din ala in cilindrii si la un moment dat ala pica sub forma de bucatele mai mari care tre sa le toace segmentii dupa aia. daca vrei aditiv baga duralube sau ceva fara teflon. vezi k e cam 1,5 mil

 

Inca ceva. scoate joja cand merge motorul. daca iti da gaze pe gaura e cam nasol. scoate si colectoru de la baia de ulei( singuru furtun care intra in baie si se termina probabil in capacul de la chiulasa). vezi cam cat fum scoti pe ala. daca nu e exagerat de mult e ok.

Link to comment
Share on other sites

multumesc mult de tot! :)

bujiile sunt noi ptr ca a fost o porioada cana trebuia sa dau la automat cam de 25_30 de ori ca sa pornesc masina cu motorul rece si cu chiu cu vai pornea dar se si oprea ca nu tinea relantiul :blink: ,mama ce vremuri si ce bani au fost bagati aiurea in masina...... pana la urma un mecanic de cartier a gasit din prima buba si tota treaba nu a costat decat o bere altii au vrut sa_mi schimbe motorul ca el nu vroia sa porneasca ptr ca nu avea conpresie mare pe un piston.de fapt furunul ala cu diametru mare care pleaca din debitmetru si ajunge la motor cam rupt pe la nervuri si tragea aer fals, asta a fost problema.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

eu am avut un m20b20 si pot spune ca mi-a consumat aprox in aceleasi proportii,cam 1L la 1500km,deja ma ingrozise ideea de a baga atata ulei.Stiam ca sunt dusi simeringurile de la supape.Am primit pferte de schimbat fara a da chiulasa jos,dar nu cred ca ar fii iesit perfect doar cu chiulasa data jos->>>alte costuri,tachetii se auzeau un pic.cam asta ar fii la M20,schimba simeringurile si dormi linistit,aaa si poti baga un ulei mai subtire:10w e perfect.

Cat depre pornirea la rece pot doar sa ti spun ca sunt mai multe cauze:senzorul de temperatura,bateria,pompa de benzina,injectoarele.

Cel mai bine mergi la un mecanic meserias ca masina nu ti-o poti repara pe forum :blink:

bafta

Link to comment
Share on other sites

sigur sunt semeringurile de supape asa a fost la mine dar cica si segmentii erau stransi pe pistoane daca tot desfaci motorul eu spun sa schimbi si segmentii cota standard nu strica si tre sa schimbi si garniturile toate care vin in doua seturi unul superior si unul inferior in cel superior vin si semeringurile de supape nu te costa mult cam 3500000 segmentii si 6000000 garniturile cu aproximatie.cumpara ceva de calitate nu stifturi parerea mea succes :blink:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.