Jump to content

Intretinere BMW e46 (mai scumpa decat Mercedes ?


studio54

Recommended Posts

Am vorbit cu cativa mecanici, inclusiv la Autovit unde se fac teste, despre costurile de intretinere ale unui BMW.

 

Concluzia finala din tot ce au spus ei e ca BMW e cea mai costisitoare masina din toate brandurile din clasa ei (in fine, ma refer aici la seria 3), chiar mai scumpa (intretinerea) decat Mercedes, mult mai scumpa decat Audi si extrem de scumpa in comparatie cu VW, Opel, Pejo etc.

 

Ce parere aveti, ganditi-va la consumabile, manopera pentru revizii , si Doamne fereste piese grave gen amortizoare. :blink:

Link to comment
Share on other sites

[...] isi extrem de scumpa in comparatie cu VW, Opel, Pejo etc.

165311[/snapback]

In comparatie cu Renault ce-au zis ? :blink:

 

Nu pot decat sa zambesc cand aud dume d-astea de "mecanici"... sau meseriasi de colt de strada. Sa iti spun drept, ia in considerare ca e BMW, nu Dacie, deci trebuie sa te astepti sa dai 50 RON pe o bujie, de exemplu, nu 30 pe tot setul ca la Dacie. Dar nu cred ca un BMW e mai scump de intretinut decat Audi si in nici un caz decat Mercedes. In fine, vezi ca mai e un topic pe aici cu acelasi subiect...

Link to comment
Share on other sites

Da am vazut mai de mult dar nu mai gasesc topicul.

Mecanicii nu erau de la colt de strada, erau de la servce-uri care se ocupau de BMW, unul cu testare computerizata a injectiei si alte tampenii, deci de buna calitate, cat de cat.

 

La unul din service-uri, unde am mers cu un Focus, vreo 2 ani, imi lua 400 ron, pt schimb consumabile si tras de roti etc, iar pt BMW au spus ca tariful e de 700 ron :blink:

Link to comment
Share on other sites

Preturile sunt la fel ca la orice masina premium, poate la Mercedes sa fie mai scump un pic. La un schimb total de consumabile +placute fata-spate m-au costat 900 ron piesele si-am mai dat 50 spaga la baiatul care le-a montat . E mult ? Eu zic ca nu avand in vedere ca nu merg cu Renault , Peugeot sau VW. Iar la preturi de service va pot garanta ca masinile frantuzesti au aceleasi preturi ca cele premium nemtesti si cad muuult mai repede . Avem la firma 5 Renault megane 2.0 benzina , au in jur de 40 000 de km fiecare, s-a bagat o avere in ele, stau mai mult prin service si merg de toata jena. De Peugeot pot spune aceeasi treaba, asa ca sa ne lase mecanicii cu discutiile lor intre doau flegme. De unde-au tras mecanicii aia concluzia ca E46 e cea mai scumpa de intretinut din gama ei ?
Link to comment
Share on other sites

Renaultu` bate la popu aproape toate celalalte marcile (la preturi!!!! ca sa nu intelegeti gresit :blink: ). BMW-ul nu este o masina care se intretine cu mai multi bani ca un audi, vw si cu siguranta Renault.

 

Ma refer la reprezentante in special...daca te duci la un service la nea vasile... cand o sa vada ca intrii cu e90-ul sau e46-le...sigur o sa-ti ceara mai mult decat unuia cu Golf V :)

Edited by DarKWavE
Link to comment
Share on other sites

La Filaret, acum 2 luni, am dat pt e46 6 milioane pentru revizia de 60.000. Sincer ma asteptam la mult mai mult. Nu e ca la solenza, unde faceam revizia cu 2-2,5 mil, dar e alta masina.

Din ce stiu eu, preteni care au pejo dau la fel sau poate chiar mai mult, la hyundai e mai mult, asa ca nu consider ca e scumpa intertinerea.

Ceea ce mi s-a parut scump au fost placutele de frana, 200 EUR cu tot cu montaj, dar la fel sunt si la Sonata si la Astra...

Link to comment
Share on other sites

Asta e o povestioara pt. cei care se uita cu jind la bmw si nu fac altceva decat sa spuna ca are un consum enorm, iar intretinerea te omoara.

Preturile pieselor sunt comparabile cu cele de la alte marci, putin mai jos sau mai sus, fara diferente semnificative. Mereu am fost privit cu suspiciune cand am spus cuiva pretul unei piese de bmw si, ca sa ma contracareze, mi s-a dat ca exemplu preturi de la marci care produc ceva cazane pe roti, numai ca nu luau in calcul faptul ca la una de aia schimbi aceeasi piesa de trei ori pana schimbi la bmw o data.

Asa ca noi sa fim sanatosi si sa ne bucuram de minunatiile noastre, ca isi fac altii suficiente griji pt. noi. :)

A propos, a trebuit sa schimb la E46 biletele de directie si am ales sa le iau cu tot cu capetele de bara, ca sa iasa o teraba gospodareasca. Pretul total pt. bielete si capete de bara - 230 lei. :blink: :)

Link to comment
Share on other sites

Hehe, se referea la costuri , nu la eficienta, care de altfel este un subiect subiectiv (ptiu mama ei de semantica).

165429[/snapback]

la costuri ma refeream si eu...ajutat de frazeologia limbii romane... :blink:

daca se poate extrage elemetul material fara ca latura emotionala sa fie lezata, tot respectul, dar cum e in natura(economica) a omului sa se gandeasca si la beneficiile unei investii, nu am facut decat sa intaresc si sa argumentez spusele celorlati. dar intr-un mod mai subtil, ce-i drept. :)

 

adica am vrut sa spun ca merita sa dai 200 de eur pe franele de la bmw, in conditiile in care eficienta este pe deplin satisfacuta, in comparatie cu Opel si hyundai ale caror costuri sunt echivalente, dar performante nu.

Edited by verssatu
Link to comment
Share on other sites

Cred ca nu costa mult intretinerea unui BMW. Eu am avut un e 46 318d 2002. Am mers cu ea 70000 km si am schimbat urmatoarele:

 

- toate amortizoarele 1100 Ron

- discurile de frana 850 Ron

- bratul inferior stanga de 2 x 480 Ron

- bucsa sustinere brat inferior 4x130 Ron

- ariciul:) 350 Ron (schimbat la bavaria)

 

Atatea au fost piesele de schimb. In rest consumabile (filtru de aer de polen, de motorina, de ulei, Ulei), placute de frana. Eu am schimbat la fiecare 10-11000 km uleiul, precum si filtrele, in afara de cel de polen. La fiecare 10-11000 km ma costa in jur de 350 Ron consumabilele si uleiul. Toate operatiile le-am facut personal. Ceea ce mi s-a parut mult a fost reglarea geometriei rotilor 280 Ron (la reprezentanta). In rest sa stai intr-un BMW nu se compara cu nimic si asta o spun ca unul care a condus o multime de masini....

 

Acum am un e46 320d 2005 in 60000 km adus de putin timp. Inca nu am putut sa merg mult cu ea. Sper sa nu am mai multe probleme decat cu precedenta masina....

Link to comment
Share on other sites

Am vorbit cu cativa mecanici, inclusiv la Autovit unde se fac teste, despre costurile de intretinere ale unui BMW.

 

Concluzia finala din tot ce au spus ei e ca BMW e cea mai costisitoare masina din toate brandurile din clasa ei (in fine, ma refer aici la seria 3), chiar mai scumpa (intretinerea) decat Mercedes, mult mai scumpa decat Audi si extrem de scumpa in comparatie cu VW, Opel, Pejo etc.

 

Ce parere aveti, ganditi-va la consumabile, manopera pentru revizii , si Doamne fereste piese grave gen amortizoare.  :)

165311[/snapback]

 

asta poate sa creada doar cineva care a avut un singur tip de masina sau care nu a avut probleme cu masinile ......inseamna ca nu stii ce inseamna serviceul la mercedes sau pejo sau audi .....povesti rasuflate :blink:

Link to comment
Share on other sites

asta poate sa creada doar cineva care a avut un singur tip de masina sau care nu a avut probleme cu masinile ......inseamna ca nu stii ce inseamna serviceul la mercedes sau pejo sau audi .....povesti rasuflate  :blink:

165660[/snapback]

 

Bai nene, poate tu nu ai inteles subiectul acestui topic. Intentia era ca fiecare user ce citeste sa isi povesteasca experientele prin service-uri cu BMW sau alte marci, nu sa isi dea ochii peste cap si sa scuipe plictisit cate o vorba.

 

Ovidiu fratele meu, unde draci ai schimnbat alea ca vreau si eu la 500.000 :)

 

munteanur, doar 11 mil amortizoarele?? Banuiesc ca nu originale. Ma mir pt ca pe Focus, amortizoarele toate 4, 2 orifginale spate, 2 neoriginale faceau in total cam 15 mil :)

Link to comment
Share on other sites

Bai nene, poate tu nu ai inteles subiectul acestui topic. Intentia era ca fiecare user ce citeste sa isi povesteasca experientele prin service-uri cu BMW sau alte marci, nu sa isi dea ochii peste cap si sa scuipe plictisit cate o vorba.

 

Ovidiu fratele meu, unde draci ai schimnbat alea ca vreau si eu la 500.000  :)

 

munteanur, doar 11 mil amortizoarele?? Banuiesc ca nu originale. Ma mir pt ca pe Focus, amortizoarele toate 4, 2 orifginale spate, 2 neoriginale faceau in total cam 15 mil :blink:

166135[/snapback]

Depinde ce este la tine original! Sa fie cumparat de la BMW? Nu, nu au fost cumparate la BMW. Dar BMW nu fabrica amortizoare... Deci tot o firma de renume primeste sarcina (prin licitatie) sa fabrice amortizoare pentru BMW. Eu am cumparat in fata Bilstein, iar in spate Sachs... Poate au fost originale. Am mers cu ele 30000 km fara sa simt ca ar fi obosit. Iar dupa ce le-am schimbat am simtit o dif. MARE. Asta e.

Link to comment
Share on other sites

Am facut schimbul aici la IATSA Stefanesti, langa Pitesti. Mecanicii se pricep cat de cat dar trebuie sa stai pe langa ei sa te uiti cam ce fac. Nu e mare filosofie. Eu am avut o "intrare" acolo, mi-am luat frumos piesele mele si acolo n-am platit decat ciubucul mecanicului. Care oricum nu visa el la 50 ron spaga in ziua aia. Asta se intampla vara asta.
Link to comment
Share on other sites

Am facut schimbul aici la IATSA Stefanesti, langa Pitesti. Mecanicii se pricep cat de cat dar trebuie sa stai pe langa ei sa te uiti cam ce fac. Nu e mare filosofie. Eu am avut o "intrare" acolo, mi-am luat frumos piesele mele si acolo n-am platit decat ciubucul mecanicului. Care oricum nu visa el la 50 ron spaga in ziua aia. Asta se intampla vara asta.

166150[/snapback]

 

 

:blink:

Link to comment
Share on other sites

Bai nene, poate tu nu ai inteles subiectul acestui topic. Intentia era ca fiecare user ce citeste sa isi povesteasca experientele prin service-uri cu BMW sau alte marci, nu sa isi dea ochii peste cap si sa scuipe plictisit cate o vorba.

 

atunci hai sa iti ,,scuip ,, un exemplu ...fulie motor 320D E46 640 RON si fulie motor Peugeot 406 2200D 720 RON

test motor bmw 50RON test motor Peugeot 92RON

si uite asa o sa pot sa tot iti dau exemple

 

si daca faci topic pe tema asta inseamna ca ai avut foarte multe masini.... :blink:

Edited by AR99RMS
Link to comment
Share on other sites

Cred ca nu are sens sa compari mere cu pere. Ar trebui comparate preturile de reprezentanta, nu cat iti ia nea Vasile din colt sau la care ai 'intrare'.

 

Intre reprezentantele Renault si BMW nu cred ca sunt diferente majore la manopera. La piese insa sigur difera pretul. Ca nu degeaba una costa 10.000 si alta 50.000.

Edited by mihaig
Link to comment
Share on other sites

eu cred ca e cam cel mai scump de intretinut e BMW...si asta o spun din schimbul abreajului care e mult mai scump ca la restul pt ca arcurile sunt pe volanta si cand schimbi discul trebuie sa schimbi si volanta (care coste 500 euro si nu originala BMW). Kitul cu disc si placa de presiune mai costa si el vreo 10 mil.

La audi de exemplu discul are arcurile pe el si schimbul nu te costa decut 12 mil deci o treime...Oricum ideea e ca daca ai BMW macar ai idee de ce dai banii aia...se simte :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.