Jump to content

Imi cam schimb parerea despre BMW


fbdcnt

Mercedes sau BMW?  

1545 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

nu accepti ce se intampla intre 1800 si 2500.

 

 

Esti culmea,chiar conteaza ce se intampla doar intre 18-2500rpm ??? Are cumva masina doar 2500rpm si nu stim noi ??? Vb de sportivitate insa in ac timp vb de zona inferioara a turometrului :frantics:

 

In fond tu compari masini de cls medie cu masini din cls compacta,compari motoare din generatii diferite,2.0d 150cp (2001) pe cand 2.0tdi 140cp (2004)

 

Si sa nu mai zic ca ai deviat de la 2.0d 177 la 2.0d 150cp,numai ca sa scoti tdi-ul la lumina.

Link to comment
Share on other sites

motanul e convins ca 19.TDI raspunde mai de jos deci e mai buna, ca el asa stie, diesel trebuie sa mergi subturat.

Orice motor si mai mult, ansamblu motor cutie are un regim particular de mers, nu trebuie sa fie toate identice.. mergi in ce ture se simte bine motorul, si cum a fost el gandit si proiectat. INtelege ca ambele solutii, sa traga de jos sau de mai sus implica solutii tehnice diferite si vin ambele cu compromisuri.

BMW a considerta ca e mia bine sa il faca asa. Si culmea e ca ce solutie au ei a fost fortata de puterea obtinuta la 2l, daca pui o turbina mai mare automat iti trebuie ceva mai multe ture sa intre, pentru ca pur si simplu are nevoie de un volum mai mare de gaze care nu il poti obtine la 1500 de ture sau cat zici tu ca merge panarama aia de motor..

 

 

 

Ce mare smecherie BMW nu trage la 1500, il tii la 2000+ si gata.

acum o sa imi spui ca 19.tdi e mai bun si mai tare si decat un V12, ca V12 nu raspunde prompt la 1500 de ture.. :)

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Eu sincer, inteleg ce vrea sa spuna Motanul. Asta doar in cazul in care mare parte din observatiile lui cu raspunsul la turatii mici este legat de exploatarea in oras. 320d-ul cu M47N, 150cp, sa fim seriosi nu are ce cauta pe pista sau astfel de comparatii, asa ca vorbim aici de exploatare urbana vs extraurbana. Eu am observat cateva lucruri. Mare parte din BMW-uri sant gandite preponderent pentru extra-urban. Am 2 E46-uri(318d si 318i) si am avut un E39(525d)si nu m-am topit niciodata dupa felul in care se comporta in oras. Si aduc aici in discutie argumetele Motanului. Raspunsul la turatii mai joase este mai slab decat la motoarele VAG de aceeasi generatie si cmc. Insa la turatii ridicate trage mai bine, cel putin din punctul meu de vedere. De aici eu concluzionez ca VAG s-au concentrat mai mult pe comportamentul urban, unde ai nevoie de reactivitate la turatii mici, in timp ce BMW a mers pe cartea extraurbanului. Am si observat de multe ori cum la Passat-uri, la plecarea de la semafor, imediat se aude turbina. Nici nu pleaca bine de pe loc, ca turbina suiera. In schimb la BMW, intra mai tarziu. In acelasi mod imi explic si ambreiajul BMW. Mi se pare total neadegvat orasului. Are o cursa lunga, si portiunea in care "musca" este de asemenea destul de intinsa. Am mers cu Yarisuri, Accenturi, Aurisuri, Golfuri, etc...si mi se pare cursa ambreiajului mult mai scurta si mai placuta la condusul urban. De asemnea la Yarisul lui taicamiu, abia ridic piciorul dupa abreiaj de la podea, abia apuc sa pisc acceleratia ca abreiajul este total conectat. Musca foarte repede, mai pe scurt spus. Pe cand la 318d are o cursa mult mai lunga in care face acelasi lucru. Si nu...ambreiajul nu este uzat :rolleyes:. Desfacut, verificat...este abia la maxim 1/4(aprox) uzat.

 

Eu unul asa imi explic diferentele care se tot dezbat mai sus. BMW-ul de 2 este mai adegvat condusului pe afara in timp ce 1.9 tdi-ul de la VAG are un raspuns mai bun la turatii mici cu scopul de a fi mai util in mediu urban. My 2 cents!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

VAG are si 2.0 TDI-CR. Cred ca este mai elocvent ca acela sa fie comparat cu 2.0d de la bmw, asta ca sa nu comparam mere cu prune. CR-ul VAG va avea un comportament (liniar) similar motorului bmw.

PD-ul si-a trait vremea, let it go :thumbsup:

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

 

In fond tu compari masini de cls medie cu masini din cls compacta,compari motoare din generatii diferite,2.0d 150cp (2001) pe cand 2.0tdi 140cp (2004)

 

Asta crezi tu!.Nu vorbi fara sa sti :thumbsup:

 

320D 150 CP a aparut pe FL (deci intre un 2001 si 2007; dupa care a aparut 320D de 163 CP etc)

1.9 TDI a aparut prin 2000 si s-au dus pana in 2008 chiar 2010.

2.0 TDI a aparut prin 2004-si s-au dus pana in 2008

Deci motoarele la care fac referire au fost produse in aceeasi perioada circa 4 ani (daca ne referim la 2.0). Nici vorba de 10 ani diferenta. Daca luam 1.9 TDI PD s-a produs inainte de 320d M47D20.

sursa:

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Volkswagen_Group_diesel_engines

http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_(E46)

1.9 8v TDI Diesel 1,896 cc (1.896 L; 115.7 cu in) 4cyl SOHC PD 100 PS (74 kW; 99 hp) @4000 rpm 240 N·m (180 lb·ft) @1800–2400 rpm ATD/AXR 2000–2010

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
tocmai am facut un test cu noul 650i. lasand partea de motor care este exceptionala, am fost dezamagit de interior. A ajuns bmw-ul sa arate ca un audi de acum 5 ani. Pe langa partea de beculete ca intr-o nava spatiala si consola copiata pana in cel mai mic detaliu, pana si meniul din idrive este la fel structurat iar calitatea materialelor, butoanelor din zona radioului si displayul climatizarii sunt foarte slabe pentru o masina de 130.000 de euro. In portbagaj se vad capete de suruburi torx care ar fi trebuit ascunse.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

atunci compara-l cu un CL

 

SL nu are competitor direct la BMW, z4 se bate cu slk

 

LE: "kip au si 1.8 compresor sau turbo sau ce-o fi

 

oricum competitor direct pentru seria 6 e E-coupe, ca au si motoare mai mici e alta treaba

 

daca e sa o luam asa nici C-ul nu e competitor cu seria 3 ca MB nu are motor e 1.6d

Edited by Viper05
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.