Jump to content

Imi cam schimb parerea despre BMW


fbdcnt

Mercedes sau BMW?  

1545 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Eh, acum hai sa nu-l tot atacam pe om, cert e ca BMW in ultimii 7-8 ani nu a dat dovada de fiabilitate. La calitate nu ma bag, daca as fi detinut unul din 2005 pana azi si l-as fi ingrijit normal si tot se deteriora interiorul, comentam.
Link to comment
Share on other sites

nu am zis ca a dat bmw dovada de fiabilitate ... insa devine penibil ca la fiecare post sa spui ca vai la E38 e mai bine e mai nustiu cum ...

 

stim si noi ca nu mai este ce era, a trecut vremea cand luai un TV si mergea 20 ani acum totul se misca repede uneori mult prea repede nu este timp de testari si nici nu ii mai intereseaza pe producatori ... incep sa se "ROMANIZEZE" toti producatorii si se merge pe principiu "lasa ma ca merge si asa" :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu daca am avut eu ghinion dar am avut 2 bmw uri si ambele se cam strica(au) cu regularitate.Prin comparatie mercedesurile de le am avut nu mi au facut aproape nici o problema.Mai intai am avut un 750i e38 cu multe belele.Acum am un e46 318i din 99 la care in cateva luni am avut urm probleme : -multe becuri arse ,senzorul de airbag s a aprins intr o buna zi si asa a ramas,ambreiajul,compresorul de clima,computerul de clima,furtunase fisurate,mai nou radiatorul care pierde antigel.Astea toate in decurs de vreo 6-7 luni.Inainte am avut un mercedes e420 la care in 3 ani s au stricat doar dintii de la iala contactului pe care i am reparat la un lacatus. Intrebarea mea e : am fost eu ghinionist cu bmw urile sau chiar sunt masini care se strica al naibii de mult?
Link to comment
Share on other sites

Nu esti neaparat ghinionist .... dar la o masina sh conteaza f mult fostul proprietar, modul in care a intretinuto la cat timp a facut reviziile, daca a fost pe principiu merg cu ea pana incepe sa pice dupa o dau mai departe. Bmw ul in schimb nu a fost niciodata o masina f fiabila, atuurile ei fiind cu totul altele. Nici pe vremuri nu te puteai baza 1 mil de km pe ea in schimb problema este ca mai nou nu te mai poti baza pe ea dupa 100 de k km.

Finisajele le las la aprecierea cui doreste si nu vreau sa intru in discutii de genul "esti penibil"? Cu toate acestea imi pastrez punctul de vedere si anume ca modelele noi sunt finisate cu materiale mai putin rezistente in timp si mult mai ieftine pentru producator.Motoarele sunt mult mai putin testate si faptul ca apar defectiuni grave de genul lantz rupt, pompa de ulei blocata, injectoare la 100 k , turbine la 50 60 k arata ca firma bmw a intrat intr un regres tehnic in ceea ce priveste fiabilitatea. Demersul lor nu este laudabil si trebuie amendat de catre un cumparator educat. Faptul ca exista oameni care au bani necesari pentru achizitionarea acestor masini si nu pun pret pe aceste aspect nu ii va opri sa continue sa foloseasca materiale din ce in ce mai low cost. In fond in zile noastre numai conteaza pasiunea pentru producerea de automobile ci procentele de castig pentru actionari. In timp ce unii sorb sampanie pe coasta de azur alti isi scuipa plamani pe forum aparandu le compania auto fiind fani neconditionati

Link to comment
Share on other sites

Similea trebuia sa il ai tatic sau bunic pe Franz Josef Popp si atunci acolo erai acum. Si nu te ar fii interesat cat de fiabil este un bmw :p Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Eu nu as baga e36,e46,e38,39 in aceeasi oala cu tot ce e dupa e60. Practic acolo a inceput declinul, desi si la e46 320d, e39 520d au fost probleme.

 

Eu ca producator auto, daca nu stiu sa fac diesel ca nu am experienta, sau ce nu am, nu fac si ma rezum la 4 si 6 in linie ca aia stiu. Eu unul asa as face, dar bineinteles, daca piata o cere si am nevoie de malai, hai sa fac si diesel, bune, proaste nu conteaza.

Edited by P.I.M.P.
Link to comment
Share on other sites

Nu cunosc decat vw mai mult sau mai putin, dar nu am auzit de turbine picate pe 1.9, nici pe 2.0 PD care intr-adevar mai mananca ulei, dar nu are atatea probleme cat preaiubitul 320d. Nu are rost sa discutam, clar bmw face cele mai proaste dieseluri dintre toti producatorii din De.
Link to comment
Share on other sites

Primile motoare common rail de la bmw au fost chiar reusite. Aici vb si de fiabilitate si de consum. Faza cu clapetele a exista ca problema si la alti producatori dar daca respectai schema de service nu se ajungea la aceasta problema pentru ca se recomanda schimbarea galeriei la 100 de k km. Pretul unei galerii este de 15 20 de mil deci nu e un capat de tzara. Turbinele la primele common rail Garret au fost chiar fiabile . La mine de exemplu cea originala dupa masina a tinut 300 de k. Injectoarele la fel eu le am si acum pe cele originale fara corecti notabile pe tester. Aici chiar nu pot sa fiu de acord ca bmw a dat o de tot in bara cu dieselul cu toate ca ei sunt experti in benzinare.

Turbinele dupa modelele noi facute de Mitsubshi sunt belea rau, am un prieten cu un x3 2.0 si pana la 110 de km a schimbat 2 turbine.

ps @pimp motoarele de vw 1.9 pompe duze sunt extrem de fiabile mult peste orice motor bmw diesel la acest capitol. De mult vanez un a4 1.9 tdi automat in stare buna

pss motorul de 2.0 d a avut intr adevar ceva probleme la turbina din cauza evacuari. Se infunda frecvent catalizatorul chiar si la e46 si asta ducea la decesul turbinei si uneori si a motorului prin supra incalizre, gaseai ultimul piston topit. Motorul de 2.5 Da 3.0 da au fost ceva mai fiabile

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

nu exista masina sa nu aiba puncte tari si puncte slabe. daca vrei sa faci o comparatie pertinenta poti spune ca BMW e pentru sport si Mercedes merge pe lux. restul sunt doar povesti. eu am un 320i vanos E36 de 170 CP, din 1993, si nu l-as da pe un Mercedes vechi sau nou-nout niciodata. doar cine conduce o asa masina stie despre ce este vorba, nu povesti din reviste
Link to comment
Share on other sites

Raman la optiunea mea : categoric BMW, indiferent seria, binenteles ca prefer model mic si ieftin (posibilitati limitate).

Daca ar fi sa analizez concurenta (Mercedes) constat ca fost posesor de Mercedes cu 20 de ani in urma.

Mercedes a detinut suprematia categoric pana in 1996. Dupa acel an Mercedes nu a mai produs masini..ci doar petarde -cu exceptia masinilor de peste 70 k euro !!

 

In ordine "alfabetica" clasa A este absolut artificial creata, la lansare a fost umilita in cel mai penibil mod de ..clubul Trabantistilor din Germania. Nu am ce sa comentez despre aceste masini care doar poarta steaua -imprimata- pe capota. Am mers cu asa ceva si e penibila, ca un Matiz mai evoluat dar mult mai lacom.

Clasa B este un fiasco total ! Vanzarile sunt simbolice, aproape ca se produc pe masa din biroul managerului. Masinile arata jalnic, se vede ca designerul a fost si in atelierul unde s-a conceput Peugeot 307 !! Rusine.

C-Klasse sa zica mersi designerilor turci ca i-au scos cu fata curata in ultimii 16 ani !!

E-klasse se tot chinuie sa produca masini pt clasa medie insa se simte de vreo 16 ani lipsa de originalitate, designeri transpirati si scursi ! Inca se mai repeta lectii de design predate cu vreo 17 ani in urma la lansarea W210 !!

S-klasse duce greul. Au armata de tehnicieni jos-palaria. E singura clasa (inpreuna cu G-klase) in care se mai vede caracterul "teuton" !!

Clasa M o consider o "magazie de fier vechi". Adica masini care dupa ce oricum arata hidos, dupa 5-6 ani devin "magazii de fier vechi" ,..extrem de scump de intretinut.

SLK-urile sunt masini frumoase dar care "traiesc" putin. Nu stiu de ce dar e mult 10 ani pt un SLK.

Vito din prima generatie sunt celebre pentru problemele pe care "le dezvolta". A 2-a generatie desi mult mai reusita este extrem de scump de intretinut !!!

CLS-ul nu mi-a placut inca de la lansare. Parca imita o pisica de mare, ...sau mantia lui Cruela. O fi avand succes in ..URSS.

G-klass ramane MASINA !! Nu poate fi detronata de nimic pe lumea asta, nici macar egalata.

De masini sport nu-mi dau cu parerea, oricum sunt prohibitive si sunt produse in serii mici, mai mult la comanda.

Ar mai fi vehiculele comerciale unde aceasta marca are succes.

 

BMW reprezinta o marca premium cu accentuat caracter sportiv.

Imi place sa o pun undeva la mijloc intre Volvo si Porsche, poate exagerez putin insa ambele marci sunt pentru barbati. :super:

Link to comment
Share on other sites

Comparatia intre aceste 2 marci a devenit cam fortata in zilele noastre. Ele s-au distantat atat prin publicul tinta cat si prin ceea ce ofera vis-a-vis de pret.

BMW vizeaza clientela cu venituri medii+ ce apreciaza caracterul usor sportiv al marcii, caracter care se simte inca de la modelele entry-level. Tot acest public ce este receptiv la noutati tech , capabili sa le foloseasca/inteleaga si in acelasi timp sa-si schimbe masina la 5-6 ani.

Mercedes vizeaza o paleta mult mai deschisa de clienti-asta cu riscurile si neajunsurile iminente.

BMW ca masina o asez undeva intre modelele de varf a lui Audi, Lexus, Acura

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.