Jump to content

Imi cam schimb parerea despre BMW


fbdcnt

Mercedes sau BMW?  

1545 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Pai si cam alea conteaza , important e sa nu ramai in drum cu masina , nu ca se strica nu stiu ce senzor...Au luat la un prieten la firma mai multe Toyota Aygo , la multe din ele a cazut cutia de viteze in primii 10.000 km. Nu sunt BMW-urile mama fiabilitatii dar nici asa ceva nu se intampla.
Link to comment
Share on other sites

Si atunci, de ce este asta un criteriu atat de important?

 

La modul general important nu are cum sa fie. Pentru mine comportamentul sportiv este sus pe lista prioritatilor. Si cand vad ca la 1800 ture parca doarme pe el...

Dupa 2500-3000 ture incepe sa ofere si el ce trebuie.

 

Ca sa zic asa, motorul de 150 CP are 2 buline negre (pompa injectie comuna + turbina fixa)

Motorul de 177 CP are doar o bulina neagra. (pompa injectie comuna versus + pompa injector)

 

Asta se reflecta intr-un comportament diferit la 1500-2000 ture); Un raspuns mai rapid la acceleratie. Peste 2500-3000 ture merg cap la cap.

 

dar can incepi cu mandria aia de motor de 1.9 tdi.. ma apuca plansul..

 

pai daca e sa intram pe tarmul ala, eu am auzit ca e foarte fiabil 1.9 tdi asta,d ar nu am vazut macar unul in mintilelui mai vechi de 5 ani.

Nici unul, si nu vorbesc de romania. O fi mai ieftin de reparat, sau se strica mai rar chestii scumpe, dar sunt la fel de proaste ca alea de la bmw cel putin.

 

 

Pro: Sa inteleg ca am unicul motor fara probleme 1.9 TDI :thumbsup:

Contra: Bucuria este de scurta durata ca nu este parerea unui avizat.

PS: Eu am un limbaj civilizat spre deosebire de cei care sustin contrarul.

Link to comment
Share on other sites

1.Ca sa zic asa, motorul de 150 CP are 2 buline negre (pompa injectie comuna + turbina fixa)

2.Motorul de 177 CP are doar o bulina neagra. (pompa injectie comuna versus + pompa injector)

 

 

 

1. parca are turbina cu geometrie variabila..

 

2. ce vrei sa zici cu pompa injector si cu vresusul ala?! :mellow: ..

 

common rail au cam toate motoarele noi..deci nu vad unde ar fi minusul.. poate doar ca nu e Pompe diuse ?! :mellow:

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Motorul de 3000 tot felul de bube are, tot mai mulți aud ca se plâng de el, injectoare cazute , etc.. Spre deosebire de asta, cel de le audi de 3000 este super'fiabil, am si avut eu unul La 400k l-am vândut,

 

Si motorul ala era unic. Doar BMW face motoare fiabile pe acest pamant. Nu ai tinut masina suficient sa convingi pe nimeni :flowers:

 

Am avut eu vw cu motor de 1.9TDI, 4 ani de zile. Si da intradevar este foarte fiabil, daca ai grija de el, ca orice alt motor de exemplu. :thumbsup:

 

 

Se vede de la o posta ca este exceptie. Restul se strica 'domne :download:

Link to comment
Share on other sites

Pro: Sa inteleg ca am unicul motor fara probleme 1.9 TDI :thumbsup:

 

intr+adevar , motorul de 101cal este fiabil, dar...lesinat...iar tie cica iti place sportivitatea..:mellow: sa nu mai vorbim de golful 4 cu motor 1.4 de 75de lesinati..caci am si eu unul cu 60 de mii in bord.

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

1. parca are turbina cu geometrie variabila..

 

2. ce vrei sa zici cu pompa injector si cu vresusul ala?! :mellow: ..

 

common rail au cam toate motoarele noi..deci nu vad unde ar fi minusul.. poate doar ca nu e Pompe diuse ?! :mellow:

Pompe duse are (la diesel evident) cel mai rapid raspuns la acceleratie. Acest lucru este valabil la toate turatiile dar este evident la turatiile mici. Are si multe defecte. Dar ce este al lui - este al lui.

Link to comment
Share on other sites

eu te-ntreb una , tu imi zici alta..:mellow:

 

deci da, PD la 1700-2500 are explozie , dar dupa este lesinat..sau hai pana in 3500 mai duce ,dupa care se accelereaza in gol..

 

320d resoftat are acceleratie buna si sub 2000 de ture ,iar cel nesoftat are o acceleratie progresiva si trage pana la 4800 , mie personal mi se pare mai ok asa ,decat sa am explozie de putere dupa care sa se accelereze in gol....in cazul bmw comportamentul acceleratiei este mai apropiat de cel al benzinei.

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Cum sa fie cel de 140cp fiabil. Am cautat si eu la un moment dat pe forumul lor, pe langa problemele cu injectoarele, ar avea si un consum de ulei peste limita admisa. Acum ce sa zic, pana nu ai sa te confrunti zi de zi cu el, nu poti afirma nimic concret, si sincer n-as vrea sa ma confrunt.

 

Bine, sunt 100 de probleme si la 320d 163cp sa zicem, turbine picate etc.

Edited by increatul
Link to comment
Share on other sites

Am in familie un 1.9TDI PD de 105 cai pe o Octavia 2 din 2005. Are acum 190K si nu a primit decat revizii si distributie, deci pot spune cu mana pe inima ca e fiabil.

 

De la fiabil la sportiv si raspuns prompt in acceleratie e o diferenta totusi de la cer la pamant. Sub 2000 de ture motorul grohaie si vibreaza ca un porc, si dupa 3000 il turezi doar sa te doara urechile pentru pare decuplat si nu iti da deloc senzatie de putere in plus. Intr-adevar intre 2000 si 3000 se misca ok, dar e o plaja mult prea ingusta pentru un motor modern.

 

Nu vreti sa vedeti cum merge un Passat cu DSG si acelasi motor in a sasea la 70km/h la 1500 de ture. Intra toata caroseria in rezonanta si vibreaza de nu te auzi in masina.

 

Are si PD-ul avantajele lui, fiabilitatea fiind cel mai important, dar orice CR BMW (apropo cel de 150 are geometrie variabila) e cu 10 clase peste la flexibilitate, liniaritate in ture si sportivitate.

 

Sa compari 2.0 177 cu 2.0 140 PD si sa zici ca e mai bun PD-ul chiar nu are nici o logica.

Edited by thesaw
Link to comment
Share on other sites

Ce cred,motanul a condus un tdi-pd,probabil unul cu 131cp sau 140cp pe o masina mai rasarita,apoi un 2.0d de acum 10ani tras de el si vine si isi da cu parerea.Mor de ras,auziti si voi vb de sportivitate la 1500rpm.

 

Am condus si am si avut tdi-uri incepand cu 3 cilindri si terminand cu V8 bi-turbo,niciun tdi nu urca la fel de bine in ture ca un diesel de la bmw,pana si V8-ul se plafoneaza la 4000rpm.

 

Motanule,incearca un diesel cr mai rasarit !

Link to comment
Share on other sites

Asa visa si un coleg de serviciu cu un A4 2.0 TDI 170 CP stock, fara cip. I-au iesit figurile din cap cand ne-am nimerit primii la semafor, unul langa altul, intr-o dupa-masa dupa munca si i-am dat-o cu e90-ul meu 320d 163 CP de nu a avut aer. Sa nu mai zic ca el si-a luat masina noua si avea doar vreo 40.000 km iar a mea luata din Germania avea vreo 220-230.000 km. Edited by KIP
Link to comment
Share on other sites

Ce cred,motanul a condus un tdi-pd,probabil unul cu 131cp sau 140cp pe o masina mai rasarita,apoi un 2.0d de acum 10ani tras de el si vine si isi da cu parerea.Mor de ras,auziti si voi vb de sportivitate la 1500rpm.

 

Am condus si am si avut tdi-uri incepand cu 3 cilindri si terminand cu V8 bi-turbo,niciun tdi nu urca la fel de bine in ture ca un diesel de la bmw,pana si V8-ul se plafoneaza la 4000rpm.

 

Motanule,incearca un diesel cr mai rasarit !

 

Masina mea e din 2004 si o am din 2008. Si o compar cu masini din generatia 2004-2005 (cu amendamentul ca producatorul respectiv a facut deja schimbul de generatii). Mie imi place sa traga masina ca tramvaiul (sa aiba cuplu mare pe o plaja cat mai mare). Asta presupune ca el sa fie plafonat. (riscul succesului).

 

In leon cel putin 3-4 persoane m-au intrebat daca motorul este pe benzina vazand comportamentul masinii. In BMW nimeni nu m-a intrebat asa ceva. Desi este evident ca trage mai bine la turatii mari. Nu contest acest lucru.

Link to comment
Share on other sites

Ideal ar fi fost sa compari masini din ac clasa,nu leon cu seria 3 e46,in fond de ce nu ti-ai pus pb ca bmw-ul nu tragte perfect pt ca nu este in mintile lui.

 

Am condus passat b7 2.0tdi 140cp si sincer comparat cu 2.0d 150cp nu prea exista dif,cel putin de la 22-2500rpm in sus bmw-ul trage mai bine.Comparat cu 2.0d 177cp :rolleyes: ....pai nu prea ai cum,2.0d 177cp trage mai bine din orice pozitie,este atat de elastic incat are resurese si la 1200rpm.

 

De fapt te imbeti cu apa rece,senzatia de explzie,senzatia ca trage mai bine dispare f. repede la tdi-pd.Nu toti facem depasiri cu a4a la 55-60km/h.Ca sa traga masina ca tramvaiul ar trebui sa aiba ac explozie si la 1500rpm si la 2500rpm si la 4000rpm,sa aiba o curba de cuplu cat mai plata,ca la benzinar.

Link to comment
Share on other sites

Ideal ar fi fost sa compari masini din ac clasa,nu leon cu seria 3 e46,in fond de ce nu ti-ai pus pb ca bmw-ul nu tragte perfect pt ca nu este in mintile lui.

 

 

Pentru ca eu spre deosebire de marea majoritate am motorul testat la sange (inclusiv curba de putere si cuplu - care coincide 99% cu cea teoretica a motorului respectiv). Eu tot credeam ca comportamentul lui obosit ascunde o hiba sau ceva de genul asta.

Ei bine nu ascunde. E obosit ca atat poate el.

 

Ca sa nu o mai lungim VAG a investit foarte mult pentru un raspuns cat mai prompt la acceleratie (Vezi raspunsul si la benzina si la diesel). Chiar daca obtii o reactie a motorului cu doar 0.3 s mai rapida decat concurenta eu apreciez acest comportament.

Chiar daca BMW-ul castiga pe 0-100m la marea majoritate a motoarelor de 2.0D si de obicei are putere mai mare.

Link to comment
Share on other sites

 

De fapt te imbeti cu apa rece,senzatia de explzie,senzatia ca trage mai bine dispare f. repede la tdi-pd.Nu toti facem depasiri cu a4a la 55-60km/h.Ca sa traga masina ca tramvaiul ar trebui sa aiba ac explozie si la 1500rpm si la 2500rpm si la 4000rpm,sa aiba o curba de cuplu cat mai plata,ca la benzinar.

 

Pai dieselul nou de la Audi are curba plata intre 1500-3000 ture. Avand in vedere ca turatia este limitata la 4800 este normal. La al meu (vechi) este plata intre 1800-3000. Tu recunosti ca BMW-ul trage bine dupa 2200-2500 ture - dar probabil e mai bine sa fi gica contra sa nu accepti ce se intampla intre 1800 si 2500. (si pe curba de cuplu daca te uiti el trage bine in realitate abia dupa 2500-3000)

Oricum nu ma intereseaza daca accepti sau nu pentru ca pe mine ma deranjeaza in mod special altceva (raspunsul lent la o acceleratie brusca - care nu este acelasi lucru cu cuplul).

La benzina unde mergi pana la 6500 ture normal ca este mai lunga curba de cuplu plata(1500-4000 ture).

 

http://img842.imageshack.us/img842/6633/30tdi.th.jpg

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Nu inteleg de ce te agati atat de mult de raspunsul la turatii de 1800 de ture. Te-ai uitat de curiozitate cam cati CP dezvolta motorul la turatiile respective? Probabil undeva la 60-70 CP! E muult mai important comportamentul dupa 2500RPM daca vorbim sportivitate.

 

)

 

Fata de Audi de exemplu BMW-ul diesel are un turbo-lag de toata jena. (lucru confirmat si de timpii scosi pe circuit al masinilor de volum; 2.0 TDI de exemplu). Am pus exemple in care si motorul de 2.0 TDI de 140 CP bate BMW-ul de 2.0 177 CP datorita pe de o parte sasiului mai prost la BMW si motorului obosit...

 

 

Am condus ambele motoare la care faci referire (2.0TDI Pe A3 si 2.0D pe 120d) si mi s-a parut mult mai placuta varianta BMW - turbo lag mai mic si mult mai liniar/elastic.

Link to comment
Share on other sites

nu exista masina perfecta ... problema este alta, toata lumea se asteapta la foarte multe de la un BMW iar pe parcursul vietii lui presarate cu liniute, drifturi si multe ... foarte multe gropi la noi in tara apar probleme.

Cat despre mercedes, inafara de cateva modele de la ei (modele mici, usoare si cu motoare mici), toate au probleme, spre exemplu cunosc pe cineva care si-a achizitionat un "S" modelul nou din Germania de la reprezentanta pentru ca la noi in tara dura prea mult sa il aduca si in plus era mai ieftin in DE, la 20.000 km l-a vandut - asta datorat faptului ca la 15.000 km l-a lasat suspensia, iar despre motoare ... toate fumega (majoritatea dupa 140.000km sunt adevarate fumigene) iar benzinarii mai ales AMG-urile au probleme cu scurgerile de lichid racire. Acum fiecare cu preferintele lui, piesele la BMW sunt mai ieftine, suspensiile de mercedes (modele mai mici si mai usoare) tin mai mult si sunt mai silentioase la noi in tara. Sa trecem la alt capitol : CONSUMUL , aici indiscutabil BMW-ul este peste asteptari, mai ales la ultimile modele.

Am o cunostiinta cu e70 4.8 si recent a vrut sa treaca la mercedes, ceva apropiat ca putere un Ml420cdi modelul nou pe care l-a luat in testdrive de la o firma de inchiriat, ai spune ca benzina cu diesel-ul nu se apropie de consum dar ... e70 4.8 benzina consuma in medie 17-20 L/100km in Bucuresti indiferent de marimea "papucului" iar ML-ul condus "batraneste" pentru ca era masina inchiriata, nu scadea sub 25 L/100.

 

 

am dubii legat de consum. te asigur ca 5500 cm v8 380+cp de la mercedes consuma mai putin decat 4.8-ul meu...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.