Jump to content

BMW 520d E60 2009


Andrei_VUV

Recommended Posts

Furtunul problema pe unde ies gaze din motor si eventual,in cazul asta,ulei.

 

http://imageshack.us/a/img692/9114/sdc17178yi.jpg[/img]"]http://imageshack.us/a/img692/9114/sdc17178yi.jpg

http://imageshack.us/a/img191/3835/sdc17159t.jpg[/img]"]http://imageshack.us/a/img191/3835/sdc17159t.jpg

http://imageshack.us/a/img600/8366/sdc17161.jpg[/img]"]http://imageshack.us/a/img600/8366/sdc17161.jpg

http://imageshack.us/a/img819/5788/sdc17169.jpg[/img]"]http://imageshack.us/a/img819/5788/sdc17169.jpg

 

In ultima poza se observa uleiul si/sau mizeria din tubulatura de admisie aer. In rest, partea mai de sus a tubulaturii spre filtrul de aer e curata,la fel si debitmetrul, fara probleme. Doar acolo jos arata nasol.

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Cam mult ulei + mizerie la admisia turbinei

 

http://imageshack.us/a/img51/5996/04032013266.jpg[/img]"]http://imageshack.us/a/img51/5996/04032013266.jpg

 

http://imageshack.us/a/img11/1097/04032013276.jpg[/img]"]http://imageshack.us/a/img11/1097/04032013276.jpg

 

http://imageshack.us/a/img844/3876/04032013280.jpg[/img]"]http://imageshack.us/a/img844/3876/04032013280.jpg

 

http://imageshack.us/a/img703/9315/04032013273.jpg[/img]"]http://imageshack.us/a/img703/9315/04032013273.jpg

 

Azi desfac complet tubulatura pentru curatare.

 

O sa fac poze clare de aproape...aici tubulatura era 3/4 desfacuta...ultimul cot nu l-am scos din cauza surubului de care e prinsa pe motor. Nu vroia nicidecum sa iasa.

 

Un surub nenorocit Torx de 6mm. :)

Link to comment
Share on other sites

Poze de azi cu admisia...cam nasoala treaba. Paletii plini de funingine si ulei amestecat...se si vede unde am dat cu mana. Stratul e destul de gros.

 

http://imageshack.us/a/img838/8400/sdc17240.jpg[/img]"]http://imageshack.us/a/img838/8400/sdc17240.jpg

http://imageshack.us/a/img32/7776/sdc17236.jpg[/img]"]http://imageshack.us/a/img32/7776/sdc17236.jpg

http://imageshack.us/a/img805/9109/sdc17250.jpg[/img]"]http://imageshack.us/a/img805/9109/sdc17250.jpg

http://imageshack.us/a/img22/7808/sdc17254.jpg[/img]"]http://imageshack.us/a/img22/7808/sdc17254.jpg

 

Comanda EGR-ului la relanti era de peste 28% si scadea in timp ce acceleram! Foarte ciudat...la e90 era 0% la relanti. Se observa si in video variatia ciudata a comenzii egr-ului. Asta ce ar putea sa insemne? Ca egr-ul poate fi infundat sau poate si turbina sa nu functioneze corect? Fluieratul acela de mai demult s-a accentuat acum.

 

http://www.youtube.com/watch?v=PCVaq2bJrDs

http://www.youtube.com/watch?v=NXDAsmIMWec

Link to comment
Share on other sites

Furtunul ala mic a murit si la mine. Tot asa mancat era. Poate ceva mai rau. Murdarea jumate de motor.

 

Nasol e ca nu poate fi cumparat separat. L-am cumparat cu toata tubulatura debitmetru - turbina. Vreo 4.5 mil.

Link to comment
Share on other sites

In fine..furtunul ala nu e problema acum ci parametrii astia ciudati. De ce comanda EGR-ului nu e 0% la relanti? Valva inseamna ca a ramas blocata in pozitia deschis pe la 28% iar cand accelerez forteaza sa deschida si oscileaza ba inapoi ba inainte?

La E90 cand accelerez deschide imediat spre 100% !

 

Vad ca putini raspund. Macar asa niste sugestii.

Link to comment
Share on other sites

Ba tocmai ca problema e furtunul ala si nu parametrii ce-i citesti tu acolo.

 

Mizeria aia in admisie e oarecum normala in functie de stilul de mers, temperatura de lucru (daca faci sau ai facut drumuri scurte), etc. E un DIESEL.

 

Comanda EGR-ului difera la diferite tipuri/generatii de motoare. Pe E90 ai motor Euro4, pe asta ai Euro5. SIGUR mapele difera.

Si ca sa stii: EGR-ul deschide si inchide in functie de turatie SI sarcina. Nu te astepta sa lucreze dupa placul tau.

Daca vrei sa faci un test calumea, se face LOG IN MERS. Nu cum il faci tu.

 

Dar cum ti-am mai spus de atatea ori, lasa masina aia in pace. Nu are nimic.

Rezolva pierderile de ulei si e destul.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Furtunul ala mic a murit si la mine. Tot asa mancat era. Poate ceva mai rau. Murdarea jumate de motor.

Le-am comandat si eu acum pentru ambele masini...38 lei/buc. E diferit fata de cel care il am acum din ce am inteles de la smiley32. L-au modificat si are alte garnituri.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nu pentru EGR l-am luat, nu cu el am probleme. E pentru admisie in general..egr,turbina etc. Eu aveam ceva zgomote pronuntate de la turbina + fluierat. Acum din ce am testat-o pe drum nu am mai auzit. Sa vad si in zilele urmatoare cum se prezinta.

EGR se curata la modele mai vechi. La E60 LCI nu sunt probleme cu EGR-ul, adica nu se imbacseste asa rau incat sa necesite curatare. Cel putin la motorul asta. Dar in alte parti exista depuneri, la turbina spre ex...

Edited by Andrei_VUV
Link to comment
Share on other sites

Masina se comporta din ce in ce mai bine dupa folosirea spray-ului de curatare admisie Wynn's. Chiar acum cand sunt temperaturile astea de -3,-4 grade, motorul nu mai prezinta zgomotele precedente si nici fluieratul puternic si enervant de la turbina.

 

Asta inseamna ca n-a influentat deloc negativ ba din contra. Desi multi sceptici pe aici care nu agreeaza metoda...

Link to comment
Share on other sites

A facut cineva asta?

http://reconditionari-turbine.ro/upgrade-turbo.html

 

Garret GT17 e turbina care o am pe 318d e90. Pe 320d e90 n47 e Mitsubishi TF035 VGT , idem 120d,520d acelasi motor.

 

Garret GT20 e prezenta pe 525d M47 E39 sau 525d M57 E60 s.a.

Am fĂŁcut eu la mașina mea.

Link to comment
Share on other sites

Interesant cum ai reusit. Chiar te-as lua la intrebari dar mi-e ca nu obtin nici un raspuns clar. Dupa atatea secretisme in sfarsit aud si eu ceva ! Dar de ce oare forumul asta e asa? Fiecare tine pentru el. Cu greu scoti ceva , cu atat mai putin de la cei priceputi cu adevarat precum malasorte.
  • Like 1
  • Downvote 8
Link to comment
Share on other sites

Interesant cum ai reusit. Chiar te-as lua la intrebari dar mi-e ca nu obtin nici un raspuns clar. Dupa atatea secretisme in sfarsit aud si eu ceva ! Dar de ce oare forumul asta e asa? Fiecare tine pentru el. Cu greu scoti ceva , cu atat mai putin de la cei priceputi cu adevarat precum malasorte.

Dacă ai o astfel de atitudine e greu sa găsești oameni care sa îți răspundă. De reușit nu am reușit eu ci un service autorizat de turbine. Între timp încă un coleg a făcut aceeași modificare la sfaturile mele. El m a întrebat in mod politicos.

Dupa modificarea turbinei se obține o putere mai mare si posibilitatea unei resoftari mai eficiente. Mie personal mi a scăzut consumul pentru ca am obținut un cuplu mai mare la o turatie mai mică. Mi au cedat furtunele de la intercoller din cauza presiuni marite ca sa prezint si o problema. Turbina este fiabila dat fiind ca o folosesc de peste un an si 40 de k. S au făcut mai multe remapari pana am echilibrat injectia cu presiunea marita de aer.

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

O scurta curatare azi a admisiei cu Wynn's EGR3.

Rezultate bunicele dupa un test de 5,6 km. De rau nimic.

 

http://www.youtube.com/watch?v=fPqtU1Sxcpk

 

 

Asa ceva am folosit si eu la un Ford Focus, dar ca scria ep tub ca trebuie sa tin motorul turat la 2000rpm si sa-i dau in "gusa"

 

Ia un filmat aici dupa care m-am luat si eu pe vremea aia :popcorn:

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Tocmai ce-am venit de la Exelixis. Sambata am resoftat masina la ei dar din pacate softul pus nu m-a multumit mai deloc, nici ca rezultate si nici testat pe masina.

 

Dupa ceva discutii la telefon in care seful si mai apoi tunerul au incercat sa ma faca sa trec la alta varianta mai agresiva dar doar prin semnarea unei declaratii pe proprie raspundere pentru a nu le cere socoteala mai tarziu daca crapa ceva, pana la urma m-am cam enervat si am revenit la softul initial si banii inapoi. Totul ok, fara alte probleme.

 

Eu am vrut un soft mai personalizat ca sa zic asa. Plaja de turatie in care vroiam crestere de cuplu era 2000-3000rpm. Tunerul nu prea a inteles sau n-a vrut sa inteleaga ori nu s-a priceput sa realizeze asta..nici eu nu stiu ce sa zic. Totusi dupa testul Dyno final n-a reiesit mare lucru fata de initial si urmarind graficul eu i-am zis din start ca e slab , cuplu mai maricel incepea dupa 2800-3000rpm. Prea sus am zis, asta insemna sa stau cu ea numai turata la peste 3000-3500 ca sa se simta diferenta si nici aia cine stie ce.

Cred ca a fost un soft gen ECO. Nu s-a schimbat mai nimic, doar in plaja de peste 3000 era un pic mai violenta.

 

Totusi m-am ales si eu cu ceva...fisele Dyno gratis ;)

 

Desi nici testul Dyno nu cred ca a dat rezultate prea reale mai ales la varianta stock. Sigur a avut ceva erori.

Edited by Andrei_VUV
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.