Jump to content

Noul meu BMW E46


Dr.Cipry

Recommended Posts

Ti-am zis ca bujiile ar fi de schimbat pana in iarna (~180.000 este deja un kilometraj venerabil pentru ele).

La primul Seat picasera doua pana in 80.000 km (masina luata de noua). La asta de acum vad ca am ajuns la 100.000 si pana acum nu am eroare pe ele. In general, dupa ce pica una le strica si pe celelalte.

 

 

Si la urmatoarea revizie sa schimbi si uleiul din diferential ca cel din cutie l-am schimbat eu). In diferential e foarte putin ulei 1,6 l daca imi aduc aminte...

Link to comment
Share on other sites

Da stiu, ca era eroare pe bujia 4 atunci, umeaza sa le schimb...urmatorul lucru asta o sa fie...o sa merg la un service ca dupa atatia km mi cam frica sa nu se rupa bujiile in blocu motor...

 

 

Sent from my ĂŻÂŁÂżiPhone 4S using Tapatalk

Putini stiu cat ar trebui sa stie pentru a sti cat de putin stiu

Edited by Dr.Cipry
Link to comment
Share on other sites

Am vazut DIY pentru galerie, m-as descurca dar mi frica sa nu rupt vreo bujie ca am auzit cazuri la e46 care nu s-au schimbat de multi km bujiile.

 

Is neschimbate de 8 ani ~189.000 km

 

Stii cumva de cat imi trebuie cheia de bujii ? Ca din cate stiu is de 2 dimensiuni...

 

 

Sent from my ĂŻÂŁÂżiPhone 4S using Tapatalk

Putini stiu cat ar trebui sa stie pentru a sti cat de putin stiu

Link to comment
Share on other sites

...o sa merg la un service ca dupa atatia km mi cam frica sa nu se rupa bujiile in blocu motor...

 

cel mai intelept lucru!

din cate am mai aflat, de pe aici si de pe la alti mecanici, asa-zisele bujii (la diesel)se shimba obligatoriu la un anumit interval (parca 60 sau 80.ooo km) tocmai pentru ca sa nu se ''sudeze''(nu stiu exact termenul) si sa nu le mai poti desface.

cel putin unele service-uri au echipamente speciale de extractie daca doamne fereste...

Link to comment
Share on other sites

Am vazut DIY pentru galerie, m-as descurca dar mi frica sa nu rupt vreo bujie ca am auzit cazuri la e46 care nu s-au schimbat de multi km bujiile.

 

Is neschimbate de 8 ani ~189.000 km

 

Stii cumva de cat imi trebuie cheia de bujii ? Ca din cate stiu is de 2 dimensiuni...

 

 

Sent from my iPhone 4S using Tapatalk

Putini stiu cat ar trebui sa stie pentru a sti cat de putin stiu

 

Tu crezi ca neamtul a facut numai revizii la BMW ,s-au smecherit si ei demult. In ziua de azi cartea service este caca maca (doar informativa km, schimburi etc).

Edited by srb_alex
Link to comment
Share on other sites

Bun, acuma am o eroare si pe control unitul de la buji...poate sa fie eroarea doar de la buji sau s-a dus si el ?

Macar sa stiu sa le iau pe toate daca tot ii asa.

 

4203 4203 glow control unit

 

Error counter: 2 Logistic counter: 6

Umweltsatz Mileage 188070 km

average engine rotational speed 1130.88 rpm

coolant temperature 75.22 deg C

maximum common-rail-pressure of last 10ms 401.73 bar

injection mass index value without mass balance control 4.33 mg/cyc

intaken air mass per cylinder 220.56 mg/Hub

charge pressure value 1004.30 hPa

Linearised APP1 7.09 %

Battery Voltage 14011.66 mV

Vehicle speed 17.77 km/h

status glow scale 0.00 -

Link to comment
Share on other sites

Incins ? Aud tot felul de pareri, ca ar trebuii cu el al rece sa nu se strice filetul in bloc, ca trebuie la cald...nici eu nu mai stiu...dar ma gandeam la rece...

Momentan nu am timp, dar in 2-3 saptamani maxim am sa ma ocup de bujii si control...

 

Ma gandeam sa iau o dinamomtrica de la cineva sa incerc cu ea sa le desfac la o forta data de producator + degripant, cred is mai multe sanse asa sa nu iasa nimica rau...

Link to comment
Share on other sites

Bun...finally...Azi mi-au venit piesele pe original ( Cu greu si certuri Euroins mi-au acceptat piese pe original )

 

Luni la ora 8 dimineata is programat in service pentru schimbarea aripei ( tot ce include vopsire montaj/demontaj ), lucas, aripa noroi...etc

 

Pana atunci ieri am dus masina la polishat faruri si montat folie VentureShield...ma declar foarte multumit de cum au iesit...

 

Nu is prea curate ca am mai mers cu masina de ieri pana azi si nu am voie sa spal masina sau farurile 3-4 zile ( ca sa nu pierd garantia )

 

http://img.tapatalk.com/4f7253d4-2da1-0066.jpg

 

 

 

Sent from ĂŻÂŁÂż New iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Vin cu niste intrebari:

1. Trebuie sa schimb un furtun de servo dar nu imi dau seama care e. Eu credca ca e nr. 2 dar nu is convins. Stiu de el de cand am luat masina, dar nu are urme pe scut si nu scade nivelul la lichid. Pareri ? Sa-l schimb, sa-l mai las ?Va pun niste poze:

 

http://img.tapatalk.com/4f7253d4-aa61-9223.jpg

http://img.tapatalk.com/4f7253d4-a92f-025d.jpg

http://img.tapatalk.com/4f7253d4-a93d-c15f.jpg

http://img.tapatalk.com/4f7253d4-a947-316f.jpg

 

2. Am un loc sub capota unde ii gol, am vazut la alte modele ca e ceva acolo si din ce am nteles ar fi ceva legat de clima, nu stiu exact ce. Eu am cliimatronic si merge perfect si cald si rece ( exceptati palniile rosii, le tin acolo in caz ca trebuie vreodata ceva pe undeva mai ales la lichid spalator parbriz )

http://img.tapatalk.com/4f7253d4-aa1c-a7ca.jpg

 

3. Unde ii afurisitu ala de glow plog unit/releu buji...sub galerie ii si el, sau ii sub capota in partea soferului langa geam, unde is electricele...

 

 

 

 

Sent from ĂŻÂŁÂż New iPad using Tapatalk

Edited by Dr.Cipry
Link to comment
Share on other sites

Interesanta treaba cu webasto, se poate monta daca nu ai sistemul pe masina ?

 

Cam ce costuri ar implica sistemul ?

 

PS: nu is lamurit ce piesa ii la furtunul de servi, eh credca e 2, dar parca nu arata asa...daca stiri careva...

 

 

Sent from my ĂŻÂŁÂżiPhone 4S using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

salut

1. schimba furtunul daca are probleme. nu o face tu ci dute la un mecanic. vezi sa iei si ulei de servo sa-l schimbi cu totul ca se pierde cam tot cand desfaci furtunu ala.

2. in gaura aia la benzinare e bateria, iar la unele diesel-uri se afla sirocoul (webasto) care este o soba auxiliara ce incalzeste motorul sau poate fi pornita de la distanta daca ai telecomanda sau cu timer daca are modul programabil. costa destul de mult sa o montezi si modulele de care vorbeam sunt foarte scumpe comparativ cu unitatea in sine. eu zic ca nu merita efortul : te duce la cateva sute de euro.

3. releul de bujii (un mini calculator - nu un releu obisnuit) se afla sub galeria de admisie, imposibil sa-l vezi de sus daca nu dai galeria jos. in cazul tau iti recomand sa te duci sa schimbi si releul si bujiile daca tot iti da galeria jos ca sa ajunga la el.

se poate schimba si pe groapa sau elevator pe sub masina, dar spatiul este foarte mic si daca nu ai mana mai subtire nu prea reusesti sa-l schimbi... eu foarte greu l-am schimbat la mine.

 

pentru orice probleme de electronica, diagnoze, retrofituri in TM poti sa ma contactezi pe mine sau pe userul frick.

la el poti sa-ti schimbi si bujiile cu computeru de bujii.

Link to comment
Share on other sites

Chiar vroiam sa te intreb de un mecanic in Timisoara care sa stie ce face...

 

Pai atunci o sa iau legatura cu el. Uleiul de servo trebuie sa il schimb si pe ala, numai bine le fac pe amandoua, bujiile, asa zisul releu si un furtunel mic de la EGR ii copt.

 

Referitor la diagnoza, mi-a dat un preten care a schimbat marca un cablu obd2 si soft-urile: inpa, dis57 ( parca asa se numeste, n-am laptopu aprins acuma ) si SSS ( de activare functii ) Ma descurc cat de cat sa umblu cu ele. Daca o fi ceva mai complicat, apelam :)

 

PS: Ce numar ii in poza, ca nu-mi dau seama bine.

 

 

Sent from ĂŻÂŁÂż New iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

excelent ...... schimba toate furtunele de vacuum..... ia legatura cu cristi (frick) inainte sa mergi sa schimbi bujiile si releul si intreaba-l ce furtun de vacuum sa iei (pentru egr) .... intreaba-l cati metri trebuie sa cumperi..... si schimba TOATE furtunele de vacuum ca poate mai sunt coapte..... cand se schimba se da jos galeria.... daca tot dai jos galeria pentru alea e LA MARELE FIX :)

 

piesa 2 e furtunu din poza. o sa te cam intristezi cand afli ca o sa te coste aprox 450-500 RON furtunu ala :)

Link to comment
Share on other sites

Galeria era echipata cu un furtun vacuumatic. Avand in vedere ca galeria a fost schimbata cu totul de curand (acum ~15.000 km), furtunul ala nu are rost sa il schimbi. Comanda-le pe restul.

Uite aici imaginea

 

https://plus.google.com/photos/110041841247707657441/albums?banner=pwa&gpsrc=pwrd1#photos/110041841247707657441/albums/5467114024361010545/5467114228093867314

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.