Jump to content

Cauzele si efectele accidentelor cu motociclisti


jaffar

Recommended Posts

Ce credeti ca se intampla unui motociclist corect si adecvat echipat, care - mergand cu viteza legala - nu i se acorda prioritate, o masina iese brusc in fata lui la 2-3 m dintr-o laterala - schimba banda peste el, sau i se franeaza brusc in fata "la caterinca" - asa cum se intampla acum in Romania cu o frecventa de 2-6 cazuri pe ora ?!...

R.I.P.

20256[/snapback]

 

 

ce spui tu nu se intampla doar motociclistilor. mi se intampla si mie in ditai vaporul, si sa nu crezi ca nu ma deranjeaza. sunt o gramada de oameni rai si prost crescuti, si care eu una nu inteleg de ce mai fac umbra pamantului. pietoni care merg pe mijlocul strazii si traverseaza aiurea, biciclisti nesemnalizati, carute, automobilisti obraznici (asta ca sa vorbim frumos), si motociclisti...cum vreti voi. asta este ideea. fiecar se simte atacat personal, si nu este cazul, chiar daca avem cu totii macar o musculita pe caciula. putem fi obiectivi. cred...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 398
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

50km/h = 13.88 m/s

daca esti un sofer mai lenes si te inscrii pe noul drum in, sa zicem, 10 secunde, ai nevoie de 138.8 metri liberi in spate. asta e, desigur, exagerat, pentru ca tu pleci de pe loc dar in cele citeva secunde ai deja o oarecare viteza. rezulta ca o distanta de ~100m este mai mult decit suficienta. in oras, si 50m sint suficienti sa iesi in trafic fara sa jenezi pe nimeni. bineinteles, daca stii ca nu esti in stare sa iesi cursiv, iti iei o marja mai mare de siguranta, corelata cu propriile posibilitati de pornire.

 

la 100km/h deja ai nevoie de minim 200m, si deja nu mai poti aprecia corect vitezele la distanta asta. mai sus, e si mai rau.

Link to comment
Share on other sites

Ce credeti ca se intampla unui motociclist corect si adecvat echipat, care - mergand cu viteza legala - nu i se acorda prioritate, o masina iese brusc in fata lui la 2-3 m dintr-o laterala - schimba banda peste el, sau i se franeaza brusc in fata "la caterinca" - asa cum se intampla acum in Romania cu o frecventa de 2-6 cazuri pe ora ?!...

R.I.P.

20256[/snapback]

 

Dartagnan, nu discutam despre asta. Nu e nimic de discutat intr-un asa caz. Vina exclusiva a automobilistului. Clar, nici un dubiu. Daca viteza e legala nu avem ce discuta.

 

Eu ridicam problema in caz ca viteza e mai mare. Unde putem trage linia? Doar la viteza legala. Acolo e limita.

 

Asa automobilisti gasesti la tot pasul DAR nu toti dintre automobilisti sunt asa. Asa cum nu toti motociclistii sunt bineveniti printre voi. Fiecare padure are uscaturile sale, iar cei la care te referi mai sus, sunt demn de oprobiul nostru al tuturor. Daca se poate si de al puscariilor.

Link to comment
Share on other sites

p.s. (fara caterinca)  care este distanta recomandata pentru a ceda trecerea?

20258[/snapback]

 

Nu cred ca exista asa ceva.

 

Dar daca expertiza legala demonstreaza ca viteza celui de pe drumul prioritar a fost mai mare decat legala, se poate demonstra fizic, in instanta, ca ai acordat prioritate (nu mai conteaza in instanta daca cel fara prioritate s-a chiar asigurat, atata timp cat chiar daca ar fi facut-o, nu ar fi contat) si daca viteza celui de pe drumul prioritar ar fi fost cea maxima permisa de lege se poate calcula si cat in urma celui fara prioritate ar fi trecut cel care avea prioritate. De aceea viteza legala conteaza.

Link to comment
Share on other sites

ce spui tu nu se intampla doar motociclistilor. mi se intampla si mie in ditai vaporul, si sa nu crezi ca nu ma deranjeaza. sunt o gramada de oameni rai si prost crescuti, si care eu una nu inteleg de ce mai fac umbra pamantului. pietoni care merg pe mijlocul strazii si traverseaza aiurea, biciclisti nesemnalizati, carute, automobilisti obraznici (asta ca sa vorbim frumos), si motociclisti...cum vreti voi. asta este ideea. fiecar se simte atacat personal, si nu este cazul, chiar daca avem cu totii macar o musculita pe caciula. putem fi obiectivi. cred...

20262[/snapback]

 

Si eu sunt patit.Accident la 20 la ora.Mergeam pe drum cu sens unic si prioritate in oras si la o intersectie a venit unu ca racheta si mi-a strambat fata.Beat,cu ochelari ca sticla de sifon,ce puteam face sa evit.Nu am avut nici reflex sa franez,doar sa trag de volan dreapta.Daca mergeam cu 50-60 la ora cred ca ricosam intr-un zid sau copac si faceam masina varza.Asa,am avut noroc ca mergeam incet de tot,abia luasem si eu curba,si ca ala avea un Renault mic si eu ditamai barca.

 

Deci chestii din astea se pot intampla la toti.Daca mai conduci si cu 100 la ora in oras,si fara casca,pai atunci esti victima sigura.Eu nu inteleg de ce mai discutam pe tema asta.Daca nu esti in stare sa iti veghezi viata si esti teribilist sau inconstient,nu trebuie sa te mai plangi.Logic ca daca iti iese unu in fata si nu iti da prioritate,esti dus.Daca stii ca exista foarte multe sanse sa iti iasa unu in fata,DE CE RISTI?De ce nu esti preventiv?Daca mergi cu 40-50 la ora iti maresti sansele de supravietuire.Daca conduci cu 100 la ora,inseamna ca nu te intereseaza ce ti se intampla.Ca esti sofer de masina sau de motocicleta,trebuie sa ai tu mereu grija de tine.De ce sa faci o depasire in curba,chiar daca ai un M5 si stii ca te scoate?Daca apare unu deodata si te face zob?De ce va plangeti ca alti participanti la trafic nu va protejeaza cand voi nu va protejati singuri?Chiar daca se intampla sa faci accident,macar din punctul tau de vedere sa faci tot posibilul sa te protejezi.Daca mergi cu 100 la ora in oras,nu mai trebuie sa te miri ca faci accident grav.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

@copyright vwforum.ro, michael

 

"Eu sunt cel "impricinat". Nu sunt nici ruda cu familia indoliata si nu am fost nici implicat in accident. Dar am fost printre primii care au oprit sa ii acorde un eventual ajutor. Iata cum s-au petrecut lucrurile.

Veneam duminica seara spre Bucuresti pe DN1 in jurul orei 21.00; eram pe portiunea dreapta dintre Tancabesti si Saftica, cand am intrat in depasire pe banda a doua. La scurt timp am fost depasit peste banda dubla ce depaseste cele doua sensuri de mers (deci pe contrasens) de o motocicleta care a trecut cu viteza foarte mare. Era intuneric bezna pe portiunea respectiva, deci era greu sa ii apreciezi viteza cu care circula, dar avea sigur peste 160 km/h (unii martori au spus ca avea cam 200 km/h).

Putin mai incolo drumul respectiv face o curba larga catre intrarea in Saftica. Pe portiunea respectiva, la numai cateva sute de metri de locul in care ma depasise, l-am vazut cazut pe banda 1 de pe carosabil. Mi-ati vazut masina la TV pentru ca am oprit-o pe banda 1, inainte de locul accidentului, cu avariile puse, pentru ca ceilalti participanti la trafic sa poata ocoli zona accidentului. La fata locului mai oprise un autovehicul si venise un baiat (cel pe care l-ati vazut la trelevizor), care lucra peste drum si care vazuse tot ce se intamplase. Tot el a sunat la linia de urgenta pentru a anunta salvarea.

Era chiar sa ma vedeti la TV, intrucat cei din presa au vrut sa imi ia mai intai mie interviu. Am refuzat insa, intrucat eu nu vazusem exact cum se petrecusera lucrurile. Martorul respectiv a povestit ca venea cu viteza foarte mare si ca a vrut sa intre din banda a doua in banda intai, moment in care a pierdut controlul motocicletei si a intrat in parapetul metalic de pe marginea soselei. Impactul a fost foarte puternic, intrucat partea din fata a motocicletei, se pare o Yamaha R1, a fost rupt si aruncat peste parapetul respectiv, iar motociclistul a ricosat din parapet pe banda 1 de circulatie.

Cand am oprit acolo era in viata. Am avut chiar un sentiment de usurare cand am vazut ca traieste. Mai multi dintre cei de fata s-au oferit sa il urce intr-o masina si sa il duca la spital. Am sustinut (si nu am fost singurul care a facut-o) ca intr-o astfel de situatie nu este recomandabil sa il misti, intrucat este posibil sa aiba leziuni ale coloanei, iar salvarea fusese deja anuntata. Si a venit destul de repede. Personalul de pe ambulanta a luat primele masuri intr-o asemenea situatie: l-au imobilizat, l-au perfuzat etc., dar chiar cand sa il urce in masina a intrat in stop cardio-respirator. Medicul de pe ambulanta s-a chinut vreo jumatate de ora sa il readuca la viata, dar totul a fost in zadar. Se pare ca a decedat din cauza unor leziuni interne. O prima bila neagra: impresia mea a fost ca salvarile din Romania sunt destul de slab dotate din punct de vedere tehnic pentru astfel de interventii. In schimb personalul medical a facut tot posibilul sa il salveze. Mai mult, medicul de pe salvare parea destul de afectat pentru ca nu a putut sa il ajute. O alta bila neagra a fost sosirea tardiva a politiei (la mai bine de o jumatate de ora de la accident; presa a sosit mult mai inainte, la putin timp de la sosirea salvarii). Dar tot un jurnalist mi-a spus ca echipajul respectiv a avut 9 accidente in 6 ore, deci era cumva de inteles.

A fost o experienta destul de neplacuta pentru mine, in prima zi de Pasti, sa vad un om tanar (avea numai 27 de ani, era tatal unui copil mic iar sotia lui am inteles ca era insarcinata) murind in fata ochilor mei si, in acelasi timp, sa vad disperarea familiei si a prietenilor. De vina pentru ce s-a intamplat nu a fost insa decat viteza exagerata cu care a circulat.

Altceva nu cred ca mai este de spus. Decat ca Dumnezeu sa il odihneasca in pace, iar familiei sa ii dea puterea de a trece peste acest moment atat de dureros."

 

post-21-1116239781_thumb.jpgpost-21-1116239788_thumb.jpgpost-21-1116239792_thumb.jpgpost-21-1116239798_thumb.jpg

 

http://www.evenimentulzilei.ro/social/?news_id=185429

Link to comment
Share on other sites

De ce va plangeti ca alti participanti la trafic nu va protejeaza cand voi nu va protejati singuri?Chiar daca se intampla sa faci accident,macar din punctul tau de vedere sa faci tot posibilul sa te protejezi.Daca mergi cu 100 la ora in oras,nu mai trebuie sa te miri ca faci accident grav.

20274[/snapback]

 

 

daca ar fi sa o luam asa, nu ar mai trebui sa iesim din casa ca ne cade un ghiveci in cap. daca in locul renoului mic era un camion, te facea zob cu toate ca aveai viteza mica.

 

sapt. trecuta miercuri erau sa dea 2 peste mine pe cedeaza, s crede-ma dupa prima tentativa am lasato super usor dar a venit si a doua.

Link to comment
Share on other sites

apropo de mersul noaptea si de metodele de a te face "vazut" pe motocicleta. am vazut la un prieten o metoda foarte buna, si diferita de cea clasica (mers cu faza lunga in ochii tuturor): purta peste echipament o vesta din aia verzuie cu dungi reflectorizante. era vizibil de la mii de kilometri, fara sa deranjeze pe nimeni. acelasi lucru l-am observat si in germania, noaptea pe autostrada: 99% din motociclisti purtau vesta sau chiar combinezon portocaliu cu dungi reflectorizante.
Link to comment
Share on other sites

daca ar fi sa o luam asa, nu ar mai trebui sa iesim din casa ca ne cade un ghiveci in cap. daca in locul renoului mic era un camion, te facea zob cu toate ca aveai viteza mica.

 

sapt. trecuta miercuri erau sa dea 2 peste mine pe cedeaza, s crede-ma dupa prima tentativa am lasato super usor dar a venit si a doua.

24898[/snapback]

 

Pai mai citeste o data tot ce am scris si vezi concluziile.E clar ca nu ai cum sa eviti o tragedie daca nu depinde de tine.Daca e sa iti cada ghiveciul in cap asta este,iti cade.Concluzia a fost ca macar pe mine sa ma protejez atata cat pot ca sa imi maresc sansele de a scapa in caz ca se intampla neprevazutul.Deci daca respectivii nu se protejeaza singuri,ce pretentie mai au de la ceilalti participanti la trafic sa ii protejeze.

Exact cum ai spus tu,dupa primul incident ai lasat-o mai moale,cu alte cuvinte ai facut tot posibilul sa te protejezi,acuma ca se intampla sa te loveasca vreun idiot,macar sansele care le ai sunt mai mari.

Si putea fi si un TIR care sa ma loveasca,din punctul meu de vedere facusem tot posibilul sa imi maresc sansele sa scap cu viata,masina se putea face varza,e doar un fier.Daca aveam 100 la ora si ma lovea Tiru,mai puteam zice acuma,domne nu eram eu de vina ca el nu mi-a dat prioritate?

Link to comment
Share on other sites

nu wlf, ideea este ca ai perfecta dreptate dar mori cu dreptatea in mana. sau ramai schilodit pe viata. parerea mea este ca vietile ar trebui sa stea in mainile noastre. daca eu vreu sa merg cu 200km/h e treaba mea atata timp cat nu ii afectez pe altii. dar acei altii ma afecteaza pe mine chiar si la 50 km/h. nu e corect.ar trebui sa constientizeze toti ca o clipa de neatentie poate insemna mult, mult prea mult. daca tu veneai cu un camion in oc de barca ta, il faceai terci pe ala cu renaultul. deci oricum ai dao, a te pazi pe tine nu inseamna a nu mai iesi din casa, sau a merge cu 20km/h, atunic cand acorzi prioritate si atenite la efectuarea unor manevre unde se cere atentie sporita, te pazesti pe tine in prima instanta. stii care a fost vina ta, in accidentul sus amintit de tine? a fost aceea ca te aflai intr-o masina solida si ca nu ai patit nimik si ca nici celalalt nu a patit nimik.
Link to comment
Share on other sites

nu wlf, ideea este ca ai perfecta dreptate dar mori cu dreptatea in mana. sau ramai schilodit pe viata. parerea mea este ca vietile ar trebui sa stea in mainile noastre. daca eu vreu sa merg cu 200km/h e treaba mea atata timp cat nu ii afectez pe altii. dar acei altii ma afecteaza pe mine chiar si la 50 km/h. nu e corect.ar trebui sa constientizeze toti ca o clipa de neatentie poate insemna mult, mult prea mult. daca tu veneai cu un camion in oc de barca ta, il faceai terci pe ala cu renaultul. deci oricum ai dao, a te pazi pe tine nu inseamna a nu mai iesi din casa, sau a merge cu 20km/h, atunic cand acorzi prioritate si atenite la efectuarea unor manevre unde se cere atentie sporita, te pazesti pe tine in prima instanta. stii care a fost vina ta, in accidentul sus amintit de tine? a fost aceea ca te aflai intr-o masina solida si ca nu ai patit nimik si ca nici celalalt nu a patit nimik.

24920[/snapback]

 

Foarte corect ce zici.Dar evident ca nu ai ce face,pentru ca pana la idealul de a merge toata lumea civilizat in Romania, mai sunt ani si ani.Pana atunci eu zic ca singura varianta ramane asta care am zis-o,cu cat te protejezi singur,cu atat ai mai multe sanse sa scapi cu viata daca un imbecil nu iti da prioritate.Realitate cruda.

Link to comment
Share on other sites

si asta nu este valabil doar pentru motociclisti. vezi ce s-a intamplat ieri cu pietonul din piata victoriei, caruia i-a fost lene sa treaca prin pasaj...si acum e la reanimare, pentru ca se facuse verde, si au plecat masinile de la semafor...din nefericire, a fost acolo si un bmw care, probabil, a plecat in tromba, si nu a vazut omul (care nu avea ce cauta acolo)...cert este ca in urmatoarea jumatate de ora, amendasera politistii 8 alti pietoni care tot pe-acolo traversau. no coments!
Link to comment
Share on other sites

as vrea sa povestesc si eu o mica patanie cu un motociclist (nu s-a intamplat nimic rau pana la urma)

mergeam pe o strada cu mai multe benzi. eu pe banda din stanga pt ca la urmatoarea intersectie urma sa fac stanga, masini in dreapta, masini in fata si in spate. l aun moment dar un motociclist a trcut printre mine si masina din dreapta mea cam la vreo 5 cm. nu sunt genul care ma sperii de spatii inguste cu masina ....ba chiar ma bag riscant cateodata. am ochiul format. dar vreau sa intreb motociclistii....ce se intampla daca trageam de volan dreapta sa ocolesc o mica groapa? pt ca intr-un trafic de genul asta cand se circula in coloana nu ma astept sa apara nimic intre mine si cel din dreapta(sau stanga). cine era de vina daca il striveam intre masini pe respectivul? nu mai vorbesc de viteza pe care o avea....e irelevanta.

Link to comment
Share on other sites

e dreptul lui sa mearga printre benzi, printre masini.

24947[/snapback]

Asta nu e scrisa nicaieri dupa stiinta mea in Codul Rutier din Romania, e mai mult o cutuma de trafic "importata" cam pe nemestecatelea; nu comentez motivatia, motociclistii au tot interesul sa mearga printre sirurile de masini (poluare, plecare rapida, etc.), dar nu cred ca e un drept, e cel mult un gest de bunavointa al automobilistilor. N-am nimic impotriva sa depaseasca coloana la semafor (incalcare de lege, dar nici automobilistii nu sint sfinti, toti calcam usor limita legii in trafic), dar mersul PRINTRE COLOANE IN MISCARE mi se pare sinucudere curata in conditiile geografiei selenare a soselelor Romaniei.

Link to comment
Share on other sites

bueiii

citeste ironia printre randuri.

in alta ordine de idei m-am uitat mai atent cum merge politia prin trafic (ma refer la cei pe motoare si scutere).......si nici ei nu fac asa ceva.

singurul lucru care si-l permit este sa depaseasca coloana de la semafor sau sa se strecoare la semafor (bineinteles cand sunt in misiune sau in urmariri e altceva dar nu discutam asta)........dar acolo masinile stau pe loc si nu este pericol...acolo nu am nimic impotriva sa depaseasca sau sa se strecoare motociclistii. pana la urma daia le au ca-s mai mici.

Link to comment
Share on other sites

:blink: :) am prins eu umbra de ironie, dar ma gindeam ca poate cineva probeaza chestia aia si atunci accept ca judec situatia gresit.

Paradoxal, desi mult mai putin periculos, depasirea coloanei stationate la semafor este pedepsita de lege si scrisa negru pe alb chestia asta; evident, se referea mai mult la masini, motoarele n-au mari dificultati s-o faca si nu pun in pericol mare lucru, decit daca li se deschide usa in fata => culpa comuna.

Link to comment
Share on other sites

o sa o tinem mult si bine cu cine e de vina si cine nu.eu din fericire am fost in italia si am muncit pe acolo 6 luni.zic eu ca e patria vehiculelor cu 2 roti biciclete motociclete scutere si motorete. in fine trecem peste.in 6 luni eu nu am vazut in tot orasul si ma plimbam mai mereu prin el de dimineata pana seara mergeam si mult cu bicicleta la serv inapoi cu masina si stupoare motociclete peste tot scutere biciclete plin ochi .cine a fost stie cum e .dar in schimb nu am vazut sa faca in oras ce fac motociclisti nostri.am vazut doar scutere cu pusti care goneau prin oras cu cat putea scuterul 40 50 60 70 .am mersi si eu cu 60 cu un scuter pe acolo.dar asta este f important in oras motoarele mari mergeau f incet .soferi erau oricum obisnuiti cu ei .si nu ai fereste nimeni dar nici nu da peste ei.e o chestie egala merg incet cu motorul si tu cu masina ai grija cat de cat de mine.slalomuri cum fac baieti prin oras nu am vazut in 6 luni de primavara plus vara.in schimb pe autostrada sau pe strazile din afara orasului peste 200 km pe h sincer de multe ori nici nu apucam sa ma uit ca deja trecea.mi se pare super .vrei sa fugi pleaca pe autostrada .sau pe dn uri desi si alea sunt periculoase.nu am nimic cu ei si eu visez un motor dar sunt exagerati cu fitele prin oras.si pe mine nu ma der prea tare atat cat nu da peste mine sau peste masina mea sau peste alt apersoana.imi place cum se aude cum arata un motor dar pe mana unor incostienti ..............................oricum visez la un harley sau ceva de genu ala.cruiser.in nici un caz bombe.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

De remarcat si apreciat ca nu vor sa-si asocieze imaginea cu vestitele curse ilegale si alergatul inconstient prin oras si nu numai. Pana la urma trebuie sa avem in vedere si pe cei din trafic, daca ti neaparat sa mori si prostia te rezolva.

Sambata in Mamaia erau pe putin 60-80 pe motoare, n-am auzit nici macar un incident, deci se poate sa-ti manifesti pasiunea fara sa devii un factor de stres.

Daca as spune ceva la subiectul 'viteza maxima atinsa', unde se abereaza din greu, cu siguranta aveam frigiderul plin... :blink:

Link to comment
Share on other sites

ultima aventura cu un motociclist.desi as vrea sa cred ca nu s eu de vina.el cred ca era ferm convins ca eu sunt de vina.pe drumul bv buc sunt unele lini unde tu stai pe 1 bandi si ei urca pe 2 benzi .pe cea mai lunga portiune am zis si eu sa depasesc nici o masina nimic gol.e ma apuc depasesc cand in departare de dupa curba apare un mare motor de vre 750 rosu cu faza scurta pusa normal.eu ce dracu sa fac ca erau 3 masini care mergeau una la 2 metri de alta si in rest strada goala.eram in dreptul celei de a 2 a si ce era sa fac sa intru peste cel din dreapta???pozitiile erau aprinse dci ma vazut semnal pus deci a vazut si asta.eu am accelerat cat am putut (skoda fabia diesel 1.9)sa trec in fata celor 3 defecti,dar nu am prea reusit sa prind 250 km h in fine omu a pus faza lunga si a venit ca taranul zic eu pe langa masina si a intins piciorul spre masina .mi sa parut un gest de (cenzurat) .desi stiu ca in mare parte eram oarecum vinovat ca poate am stresat motociclistul.mai am de zis linie discontinua deci puteam depasi el avea 2 benzi GOALE dar a preferat sa vina la juma de metru de masina sa si arate piciorusele.acuma intreb si eu putea oare sa se dea mai in dreapta lui si sa nu faca atata tam tam cu flash uri si sa aiba intentia de a da cu piciorusul in masina.sau asa de mult in deranja prezenta mea incat nu avea lo.mai am de spus ca eu cand am observat ca vine cu peste 150:KH cred eu ca in 4 5 secunde a fost langa mine desi drumul avea vre o 2 300 de metri am tras usor de volan dreapta si eram la 40 50 de cm de cel care in depaseam si abia daca eram cu masina pe jumatatea benzi discontinue.as vrea sa stiu daca sunt eu de vina sau el a avut bad intentions.oricum il asteptasem sa se intoarca la cat de inversunat era si aveam chef de un meci .dupa 4 zile de liniste si gratare:PPastept ceva comentari pareri la ce am povestit eu aici
Link to comment
Share on other sites

ultima aventura cu un motociclist.desi as vrea sa cred ca nu s eu de vina.el cred ca era ferm convins ca eu sunt de vina.pe drumul bv buc sunt unele lini unde tu stai pe 1 bandi si ei urca pe 2 benzi .pe cea mai lunga portiune am zis si eu sa depasesc nici o masina nimic gol.e ma apuc depasesc cand in departare de dupa curba apare un mare motor de vre 750 rosu cu faza scurta pusa normal.eu ce dracu sa fac ca erau 3 masini care mergeau una la 2 metri de alta si in rest strada goala.eram in dreptul celei de a 2 a si ce era sa fac sa intru peste cel din dreapta???pozitiile erau aprinse dci ma vazut semnal pus deci a vazut si asta.eu am accelerat cat am putut (skoda fabia diesel 1.9)sa trec in fata celor 3 defecti,dar nu am prea reusit sa prind 250 km h in fine omu a pus faza lunga si a venit ca taranul zic eu pe langa masina si a intins piciorul spre masina .mi sa parut un gest de (cenzurat) .desi stiu ca in mare parte eram oarecum vinovat ca poate am stresat motociclistul.mai am de zis linie discontinua deci puteam depasi el avea 2 benzi GOALE dar a preferat sa vina la juma de metru de masina sa si arate piciorusele.acuma intreb si eu putea oare sa se dea mai in dreapta lui si sa nu faca atata tam tam cu flash uri si sa aiba intentia de a da cu piciorusul in masina.sau asa de mult in deranja prezenta mea incat nu avea lo.mai am de spus ca eu cand am observat ca vine cu peste 150:KH cred eu ca in 4 5 secunde a fost langa mine desi drumul avea vre o 2 300 de metri am tras usor de volan dreapta si eram la 40 50 de cm de cel care in depaseam si abia daca eram cu masina pe jumatatea benzi discontinue.as vrea sa stiu daca sunt eu de vina sau el a avut bad intentions.oricum il asteptasem sa se intoarca la cat de inversunat era si aveam chef de un meci .dupa 4 zile de liniste si gratare:PPastept ceva comentari pareri la ce am povestit eu aici

30509[/snapback]

Hmm daca zici ca avea loc pe langa tine nu are nici o scuza,tu efectuai depasirea regulamentar. :blink: macar nr de inmatriculare l-ai luat :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.