Jump to content

Noul BMW M3


alex_55

Recommended Posts

  • Replies 224
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

d-rive sa iti mai explic ceva :blink: porshe turbo 996 pleaca 60% spate, audi RS4 numai este 50-50 ci 30-70 (tractiunea sa nu intelegi altceva) totusi se poate observa o trecere de la 50-50 in cazul lui audi fostului RS4 la 70% pe spate la cel nou :) cum explici asta !?

172241[/snapback]

pai.... stati asa ca nu inteleg, ati sarit pe mine ca am afirmat ca 4x4 este viitorul, este parerea mea, ca nu e 50x505 distribuita tractiunea asta este altceva, dupa mintea mea un 60~70 spate si un 40~30% fata ar fi ideal, repet, parerea mea. Dar nu am zis nimic de procente atunci :D in cazul F1, pai e alta mancare de peste, deseori lumea a amestecat F1 cu masinile de strada si nu prea vad nicio masina de strada care sa aiba ceva in comun cu F1, plecand de la amplasarea pilotului/driver, poate doar McLaren F1 dar in rest.... pai sa vedem ce ecartament si ampatament are o F1 in comparatie cu orice masina de strada, ori noi vorbeam de M3 si eu sustin in continuare ca un M3 cu x-drive, adicatelea 4x4 este mai bun decat un 2x4, mai ales la plecarea de pe loc, in comportamentul masinii pe viraje, mai ales cele stranse, decat sa micsorezi puterea la roata la o tractiune spate care tinde sa faca masina supraviratoare mai bine sa ai aceeasi putere distribuita si pe fata si masina sa fie perfect neutra pe viraj. Nu m-am exprimat eu prea bine dar m-ati inteles :) Cel putin asa gandesc eu :) si am inteles ca la noul x-drive sau mai bine zis la xdrive-ul revizuit s-a renuntat la taierea gazului la motor si s-a trecut la distribuirea puterii catre celelalte roti care au aderenta si doar in cazuri cu totul si cu totul speciale cand mai multe roti nu au aderenta taie si din gaz...

 

Daca gresesc cu ceva chiar va rog sa ma "luminati" :D

Link to comment
Share on other sites

pai.... stati asa ca nu inteleg, ati sarit pe mine ca am afirmat ca 4x4 este viitorul, este parerea mea, ca nu e 50x505 distribuita tractiunea asta este altceva, dupa mintea mea un 60~70 spate si un 40~30% fata ar fi ideal, repet, parerea mea. Dar nu am zis nimic de procente atunci :D in cazul F1, pai e alta mancare de peste, deseori lumea a amestecat F1 cu masinile de strada si nu prea vad nicio masina de strada care sa aiba ceva in comun cu F1, plecand de la amplasarea pilotului/driver, poate doar McLaren F1 dar in rest.... pai sa vedem ce ecartament si ampatament are o F1 in comparatie cu orice masina de strada, ori noi vorbeam de M3 si eu sustin in continuare ca un M3 cu x-drive, adicatelea 4x4 este mai bun decat un 2x4, mai ales la plecarea de pe loc, in comportamentul masinii pe viraje, mai ales cele stranse, decat sa micsorezi puterea la roata la o tractiune spate care tinde sa faca masina supraviratoare mai bine sa ai aceeasi putere distribuita si pe fata si masina sa fie perfect neutra pe viraj. Nu m-am exprimat eu prea bine dar m-ati inteles :) Cel putin asa gandesc eu :) si am inteles ca la noul x-drive sau mai bine zis la xdrive-ul revizuit s-a renuntat la taierea gazului la motor si s-a trecut la distribuirea puterii catre celelalte roti care au aderenta si doar in cazuri cu totul si cu totul speciale cand mai multe roti nu au aderenta taie si din gaz...

 

Daca gresesc cu ceva chiar va rog sa ma "luminati" :)

175537[/snapback]

 

SMG - provine din F1 (si luminile din bord k la F1 ) :D

V10 de pe M5 - provine din F1

parerea mea ... :blink:

Link to comment
Share on other sites

eu cred ca tu nu ai mers cu niciun SMG sincer ... mergi si dupa aia sa vb  :blink:

175853[/snapback]

 

nici eu nu am mers...la volan...ma inscriu :)

din dreapta am ramas mai impresionat de cutia smg decat de putere....nu se compara smg cu manuala daca discutam in termeni de rapiditate nu de gusturi.adunat ca timpi, pana apesi tu la manuala ambreajul, pana duci mana de pe volan la schimbator,pana bagi in viteza etc...la smg ai mai schimbat inca o treapta+ca poti schimba cu acceleratia jos,eu m-am indragostit de smg chiar si din dreapta :)

 

si plus ca ai practic 2 cutii in una,in oras o tii pe auto si la drum manual....

acum sa inceapa razboiul :)

Edited by Tytus
Link to comment
Share on other sites

nici eu nu am mers...la volan...ma inscriu :)

din dreapta am ramas mai impresionat de cutia smg decat de putere....nu se compara smg cu manuala daca discutam in termeni de rapiditate nu de gusturi.adunat ca timpi pana apesi tu la manuala ambreajul pana duci mana de pe volan la schimbator,pana bagi in viteza etc...la smg ai mai schimbat inca o treapta+ca poti schimba cu acceleratia jos,eu m-am indragostit de smg chiar si din dreapta :blink:

175877[/snapback]

Asta da, dar daca esti meseriash, poti sa fii si mai rapid...

 

Iar in alta ordine de idei, cum am mai spus-o, imi place sa schimb cand vreau eu nu cand vrea cutia, iar daca mai am chef sa mai trec putin si in zona rosie :) , cu o cutie automata sau SMG canci....

 

Asa ca raman la manuala, pana una -alta...

Link to comment
Share on other sites

Asta da, dar daca esti meseriash, poti sa fii si mai rapid...

 

Iar in alta ordine de idei, cum am mai spus-o, imi place sa schimb cand vreau eu nu cand vrea cutia, iar daca mai am chef sa mai trec putin si in zona rosie :) , cu o cutie automata sau SMG canci....

 

Asa ca raman la manuala, pana una -alta...

175878[/snapback]

 

corect, fiecare cu ce ii place, eu am zis ce as vrea pt mine, daca tu esti fan inrait manuala placerea ta :blink: dar nu cred ca niciodata o sa schimbi tu mai repede ca smg.

propun confruntare cu alex_55 :) sau si mai corect ai accelometru...testeaza si testeaza si el...dar nu sunt masinile identice...din pacate

Edited by Tytus
Link to comment
Share on other sites

Asta da, dar daca esti meseriash, poti sa fii si mai rapid...

 

Iar in alta ordine de idei, cum am mai spus-o, imi place sa schimb cand vreau eu nu cand vrea cutia, iar daca mai am chef sa mai trec putin si in zona rosie :) , cu o cutie automata sau SMG canci....

 

Asa ca raman la manuala, pana una -alta...

175878[/snapback]

 

aici gresesti theo :) cand vreau eu o duc in zona rosie si o tin acolo DACA vreau.

vezi ca esti prost informat :blink:

Edited by alex_55
Link to comment
Share on other sites

aici gresesti theo :) cand vreau eu o duc in zona rosie si o tin acolo DACA vreau.

vezi ca esti prost informat  :blink:

175921[/snapback]

Daca zici tu! Eu vorbeam in principal de cutia automata, nu SMG!

 

Daca e asa, e un pas inainte, dar tot manuala imi place......

Link to comment
Share on other sites

Daca zici tu! Eu vorbeam in principal de cutia automata, nu SMG!

 

Daca e asa, e un pas inainte, dar tot manuala imi place......

175928[/snapback]

 

nu compara automata cu smg;nu are nici o legatura :)

daca as lucra la service bmw ti-as face conversia de la manuala la smg pe gratis fara sa stii cand ai lasa masina la revizie ca meriti fanaticule :blink:

Edited by Tytus
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ma tem ca la nivelul actualului m3 era un m3 facut de Hartge din seriile e46.

Cat priveste sistemul de tractiune integrala. Acesta prezinta un singur avantaj: aderenta. De aici decurge o acceleratie mai buna (prin aderenta celor 4 roti) si o siguranta mai buna (din cauza aceleiai aderente). In schimb, prezinta nenumarate dezavantaje. Cele mai evidente pentru o masina sport sunt: greutatea putin crescuta, tendinta de subvirare in curbe (motiv pentru care majoritatea masinilor sport cu genul asta de sistem au un calculator care distribuie printr-un diferential central raportul tractiunii, predominant pe spate, si numai la nevoie se trece o mare parte din tractiune pe fata), un diferential expus mult mai mult la "violente" ca de altfel si ambreiajul.

In ce priveste cutia, au inceput intr-adevar sa se faca cutii automate mai usoare si mai rapide, dar in mod sigur nu exista o cutie automata care sa iti ofere mai mult control asupra masinii decat una manuala.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Cate poze si discutii nu au fost pe aici dar acum cand noul M3 va fii prezentat ca un studiu eu zic ca e aproape originalul la Geneva luna viitoare nimeni nu mai scrie nimic.Ma bucur sa va anunt ca am scapat de streptonic o boala mai veche.Si sunt curios cat de mult o sa va placa.
Link to comment
Share on other sites

Cate poze si discutii nu au fost pe aici dar acum cand noul M3 va fii prezentat ca un studiu eu zic ca e aproape originalul la Geneva luna viitoare nimeni nu mai scrie nimic.Ma bucur sa va anunt ca am scapat de streptonic o boala mai veche.Si sunt curios cat de mult o sa va placa.

194139[/snapback]

Pai da-ne un link, ceva sa vedem si noi... :blink: :) :)

Link to comment
Share on other sites

Pai da-ne un link, ceva sa vedem si noi... :blink:  :)  :)

194145[/snapback]

 

Un link pt salonul de la Geneva imi permit eu.

 

http://www.salon-auto.ch/en/

 

Noutatile insa.. vor fi disponibile la deschidere. Audi A5-ul este printre ele. Oficial. Nu stiu nimic despre un eventual "M"

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.