Jump to content

O noua posibila decizie in legatura cu taxa auto


adriang

Recommended Posts

legea asta demonstreaza doar incompetenta celor care ne conduc. se pot obtine bani din eliminarea evaziunii, dar e mai usor sa bag taxe celor care oricum le platesc decat sa-ti pui mintea la contributie. asta e, popor mai scarbos decat romanii rar mai vezi. (da, stiu ca si eu sunt roman)

 

 

Mai, eu nu inteleg un lucru: am vazut ca multi de aici de pe forum ii faceti incompetenti....pai plm fratilor, astia nu-s incompetenti, astia sunt hoti, daca erau incompetenti nu mai ajungeau acolo unde sunt acum. Voi chiar credeti ca nu pot face o formula de calcul sau nu pot sa dea o lege favorabila poporului??? va inselati,pot dar nu vor, pt ca ei sunt constienti ca merge si asa cum vor ei si ca nimeni nu-i vor deranja. Si exemplu il aveti chiar aici, este chiar aceasta taxa imputita....nu vedeti c-o sucesc si-o invartesc pe-o parte si pe alta de ne-am saturat noi de-atatia ani de cand o dau la intors? oare de ce, de incompetenti ce sunt? nu!!! de hoti ce sunt pt ca stiu sa ne manevreze, si pt ca stiu ca n-o sa "tipe" nimeni indiferent ce vor face. Deci NU sunt incompetenti, sunt hoti legali.

Link to comment
Share on other sites

Taxa de poluare,timbru,co2,etc,poti sa ii zici cum vrei.

 

Atata timp cat statul vede ca romanul vrea masini si e in stare sa faca rate numai sa isi satisfaca placerea,taxeaza.ca poate si ca are pe cine si are "clienti".

 

Asta e.Si englezul vrea 750I,are bani de carburant(apropo de stirile facute la misto sa intarate masele ca englezii si nemtii au posibilitatea sa isi ia mii de litrii de carburant lunar) dar statul ii interzice.

 

S-a cernut acolo de mult situatia si s-a "inteles".Degeaba ai democratie si bani,noi,statul(uk,etc) te taxam.

 

Dar acolo ai infrastructura,ai transport rutier(bus) ,transport in comun,cale ferata si servicii de calitate.Daca suferi de "domnie" platesti scump. Va dura pana se va intelege treaba asta.

 

 

Plus ca in vest,statul nu isi ia grosul banilor din genul asta de taxe.Pt ca acolo ai variante de transport alternativ(in masa) si masele nu se omoara cu masinile.

 

Acolo se plateste taxa ca sa traversezi centrul.Pana ajungem si noi la nivelul in care vei plati 4 ron ca sa treci de pe mosilor spre rahova via universitate va curge ceva apa pe dambovita.Si la fel de mult timp va dura pana se va intelege.

 

Putini inteleg,insa momentan e inca bine.Momentan nu avem infrastructura si servicii din vest.Trendul e sa se imbunatateasca conditiile si salariile spre ce e in vest.Iar cand se ajunge acolo,masina nu mai e chiar pt oricine.Nu e nici o rusine sa ai un polo 1.2 sau o fiesta.La noi esti ultimul fraier daca ai o masina asemanatoare.

 

Daca si in vest ar fi legile permisive(impozite mai ales) ati vedea mai mereu turisti (auto) din UK,DE sau FR/ES prin tari precum austria,cehia,slovacia,polonia,etc.Aia nu isi iau masina doar ca sa faca 3 km naveta la servici(obor-unirea etc) sau mii de km prin europa.Exista tren,exista avioane la greu,100E pt un bilet de avion nu e crima.

 

 

 

Edited by AdrianHH
Link to comment
Share on other sites

La vot ti s-a cerut parerea.Nu facem referendum pt orice.

 

 

Sa-i chis in freza, la vot nu mi s-a cerut nici-o parere legata de traiul poporului, mi s-a cerut doar parerea de a-l da jos sau nu pe hotul suprem, dar asta nu ma incalzeste cu nimic, ca nu ei imi baga mie in buzunar, din contra, eu le bag lor in buzunare.

Dau un singur ex: aici s-a facut un referendum acum 2 ani pt privatizarea apei, deci au intrebat poporul: "sunteti deacord sa privatizam apa sau nu?" si poporul a spus "NU", si "NU" a ramas. La noi de ce nu se poate face astfel de referendumuri, sa ne intrebe si pe noi, "fratilor, sunteti deacord sa privatizam sidex-ul sau petromidia sau cutare sau cutare?"

Link to comment
Share on other sites

Din pacate cine traieste cu impresia ca mai exista vreun politician care sa nu se fi "murdarit" pana a ajuns in Parlament se inseala amarnic.

 

Diferenta intre vest si noi e ca acolo se murdaresc la fel insa fac si treaba.Ca sa inchida gura poporului.Aici se omite ultima parte.Sau fac treaba,dar la WC poate.

 

Referendumul costa o groaza de bani.Bani care nu sunt.Sau mai bine zis ,care nu ajung si pt ce trebuie ca sunte deturnati pe drum.Iar ca sa facem imprumuturi la FMI pt referendumuri,nici eu nu sunt de acord.

 

Referendumul e o chestie care se pune in aplicare cand se vrea si cand e si fezabil.50% din romani stau la tara si din ei cred ca 10% folosesc curent masina.Pe aia o sa ii doara la basca de referendumul "auto" de care pomenesti.

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

aceasta taxa imputita....nu vedeti c-o sucesc si-o invartesc pe-o parte si pe alta de ne-am saturat noi de-atatia ani de cand o dau la intors?

aceeasi taxa ,dar cu alta denumire ...probabil o sa fie mai mica cu cativa zeci de euro la mia de euro .

Spune-i cum vrei ...taxa de prima inmatriculare sau taxa de poluare sau taxa de mediu sau timbru de mediu sau taxa de fraier sunt acelasi lucru ,o japca ordinara .

Ce mi-a placut a fost cum s-a prezentat in seara asta la stiri pe unele canale ,citez : "Dar exista si vesti bune .Taxa de timbru de mediu va fi zero in cazul masinilor hibrid si electrice .Uraaaaa !! traiasca ma-sa !

...ce nenorociti astia de la stiri .

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu, dar eu cred ca nu se vrea sa se opreasca cu prostia asta cu taxa. Cel mai bine cadeau de comun acord..cu o taxa modica de prima inmatriculare pt orice masina . Indiferent ca e noua sau sh, sa fie o taxa de ex de 250e la prima inmatrculare a fiecarei masini. Cu ocazia asta, status incasa bani la greu, nu era o suma exorbitanta, avea sa fie platita de toti cetatenii care cumparau masini noi sau din afara. O alta conditie, sa nu fie retroactiva, adica sa intre in vigoare doar pt masinile ce se vor cumpara dupa intrarea in vigoare a taxa. Tot asa disparea si varianta cu bulgarii pt ca acolo e cam 350e inmatricularea cu tot cu asigurare, impozit etc pt o masina.

Sau o a doua varianta dar mai ciudata putin ar fi sa o faca precum un impozit. Ai masina platesti. Si la fel sa fie o taxa modica pe an gen...25e >2000cmc , 30e >2500cmc , 35e> 3000 cmc, si asa mai departe...si era totul ok , sau se tinea cont de gramele de co2. si crestea usor..dar nu la sute de euro. Si garantat avea sa fie platita de toti ca altfel o baga la impozit si se cumula si era mai rau.

 

Eu vad cele mai bune variante acestea, nu ca acum, cazul meu am luat 525d, 2006, am dat 980e. Mi se pare f mult. Dupa noua taxa o sa dai cam 1250e. Enorm pt un trai de roman. Daca tot vor sa o faca cum s-a vrut la inceput...de genu cine are masini smechere cu motoare mari..jeepuri etc platesc mai mult, sa o faca in functie de pretul de catalog al masinii. Am luat 525d, de 13000e, dau taxa...ex 1-2% din valoare, si asa mai departe ...

 

Sunt niste pareri proprii si personale. Nimic mai mult, cel mai bine ar fi sa dispara taxa si masinile de bg !!!

Edited by jonnyy_b
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu, dar eu cred ca nu se vrea sa se opreasca cu prostia asta cu taxa. Cel mai bine cadeau de comun acord..cu o taxa modica de prima inmatriculare pt orice masina . Indiferent ca e noua sau sh, sa fie o taxa de ex de 250e la prima inmatrculare a fiecarei masini. Cu ocazia asta, status incasa bani la greu, nu era o suma exorbitanta, avea sa fie platita de toti cetatenii care cumparau masini noi sau din afara. O alta conditie, sa nu fie retroactiva, adica sa intre in vigoare doar pt masinile ce se vor cumpara dupa intrarea in vigoare a taxa. Tot asa disparea si varianta cu bulgarii pt ca acolo e cam 350e inmatricularea cu tot cu asigurare, impozit etc pt o masina.

Sau o a doua varianta dar mai ciudata putin ar fi sa o faca precum un impozit. Ai masina platesti. Si la fel sa fie o taxa modica pe an gen...25e >2000cmc , 30e >2500cmc , 35e> 3000 cmc, si asa mai departe...si era totul ok , sau se tinea cont de gramele de co2. si crestea usor..dar nu la sute de euro. Si garantat avea sa fie platita de toti ca altfel o baga la impozit si se cumula si era mai rau.

 

Eu vad cele mai bune variante acestea, nu ca acum, cazul meu am luat 525d, 2006, am dat 980e. Mi se pare f mult. Dupa noua taxa o sa dai cam 1250e. Enorm pt un trai de roman. Daca tot vor sa o faca cum s-a vrut la inceput...de genu cine are masini smechere cu motoare mari..jeepuri etc platesc mai mult, sa o faca in functie de pretul de catalog al masinii. Am luat 525d, de 13000e, dau taxa...ex 1-2% din valoare, si asa mai departe ...

 

Sunt niste pareri proprii si personale. Nimic mai mult, cel mai bine ar fi sa dispara taxa si masinile de bg !!!

Tu uiti un singur lucru.Ochiometric,cel mai ietin 525d iesit pe piata ,sa zicem dupa 2006 macar,a plecat de la 35k euro(zic o cifra aproximativa).980-1250 e un fleac la banii aia,o optionala ceva.

 

 

Se intelege ca daca iti iei masina cu pret de lista de noua de >35k euro iti permiti 1250.

 

Daca ai un 525tds din 98 toamna,asta e,ti se cam impune sa o tragi pe dreapta ca are 14 ani si tu mai vrei sa mergi x ani cu ea.Ca masina mai poate...asta e.Ghinionul tau.Nu se doresc "rable".Cam asta zic ei.Esti roman,ai bani putini,ia masina "nationala" sau ceva mic.Voi nu vedeti ca impozitul creste de la 1600cm3(cat are maxim dacia motor) exponential?

 

Eu platesc 64 ron la 1597cm3.Unul cu 2000cm3 plateste 250 ron.Unul cu 3000 plateste 2xxx ron.Get it?

 

O groaza de masini vin din uk ieftine,in ro iar sunt ieftine,ma refer sh.Pai de ce credeti ca in uk se dau ieftin(ma refer la masini cu motor mare)?Pt ca ii rupe si pe ei acolo la taxe(numai asigurarile sunt uriase,de genul 1000lire minim),noi la rca platim 100-250E.Sa zicem merci.

 

Realitatea e ca e nevoie de buget .Nu esti tu sau eu in masura sa decidem cat de modica e taxa.E aberant sa zici 20E la 2000cm3 si 30e la 3000.Care ar fi prostul sa ia 2000cm3?:D

 

Taxa asta sau orice taxa de genul va fi pusa in practica atata timp cat e nevoie de buget.SUntem prostiti ca e de poluare,de prima inmatriculare,de orice i-ai zice.Pricepeti ca e o taxa care e pusa acolo unde trebuie.Romanul e sarac,vrea 525 si face credit sa aibe masina.Apoi vrea (ca e democratie) sa aibe si taxe minime.

 

Tu ce crezi?ca guvernanti o sa renunte sa fure bani prin diverse delapidari ca sa aibe tara buget?Sau ca o sa gaseasca solutii alternative?Ce solutii?Vindem dobrogea?Punem reclame cu Vodafone pe Parlament?:D

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

Realitatea e ca e nevoie de buget .Nu esti tu sau eu in masura sa decidem cat de modica e taxa.E aberant sa zici 20E la 2000cm3 si 30e la 3000.Care ar fi prostul sa ia 2000cm3?:D

 

Pai rostul ar fi fost ca motorul ala de 3000 s-ar presupune ca ar consuma mai multa benzina, deci mai multi bani din accize. Iarasi, daca ar fi fost 500 sau 600 euro taxa pentru fiecare masina, fac pariu ca statul ar fi fost mult mai castigat. Dar nici bulgarilor nu le strica sa ia bani de la romani. Oricum Nea` Ghita de pe ulita tot masina nationata si-ar fi luat.

 

In vremuri de criza e indicat sa ieftinesti produsul, nu sa-l scumpesti, pentru a avea profit.

Edited by Laur R.
Link to comment
Share on other sites

Pai rostul ar fi fost ca motorul ala de 3000 s-ar presupune ca ar consuma mai multa benzina, deci mai multi bani din accize. Iarasi, daca ar fi fost 500 sau 600 euro taxa pentru fiecare masina, fac pariu ca statul ar fi fost mult mai castigat. Dar nici bulgarilor nu le strica sa ia bani de la romani. Oricum Nea` Ghita de pe ulita tot masina nationata si-ar fi luat.

 

In vremuri de criza e indicat sa ieftinesti produsul, nu sa-l scumpesti, pentru a avea profit.

 

 

Lasa ca bulgarii au mancat bani frumosi de pe urma noastra...si asta multumita conducatorilor nostri. Banii aia in loc sa se duca la buget, s-au dus la vecini.

Daca stau bine si calculez, prin aceasta taxa s-au pierdut bani pe 3 cai si s-au castigat doar printr-o singura cale: inscrisul la bulgari (bani pierduti de catre buget si facut cariciul mare la altii), datul in judecata si recuperarea taxei (iar bani pierduti) sau datul in judecata fara a plati taxa (iar bani pierduti). Iar calea aia prin care a luat bugetul bani este de la ce-i ce-au platit taxa si nu si-au mai recuperat banii. In conditiile astea as vrea sa vad si eu un bilant, cat a castigat statul roman de pe urma asta si cat a pierdut? sunt sigur ca cifrele sunt enorme in cazul pierderilor.

Link to comment
Share on other sites

Pai rostul ar fi fost ca motorul ala de 3000 s-ar presupune ca ar consuma mai multa benzina, deci mai multi bani din accize.

Asta in cazul in care sunt bani de carburanti.Mai devreme se pomenea ca suntem romani si suntem saraci.Deci,de unde consum?Sunt destui care au 3000cm3 dar daca consuma 20 in bucuresti lesina si prefera sa o tina trasa pe dreapta :)

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Lasa ca bulgarii au mancat bani frumosi de pe urma noastra...si asta multumita conducatorilor nostri. Banii aia in loc sa se duca la buget, s-au dus la vecini.

Daca stau bine si calculez, prin aceasta taxa s-au pierdut bani pe 3 cai si s-au castigat doar printr-o singura cale: inscrisul la bulgari (bani pierduti de catre buget si facut cariciul mare la altii), datul in judecata si recuperarea taxei (iar bani pierduti) sau datul in judecata fara a plati taxa (iar bani pierduti). Iar calea aia prin care a luat bugetul bani este de la ce-i ce-au platit taxa si nu si-au mai recuperat banii. In conditiile astea as vrea sa vad si eu un bilant, cat a castigat statul roman de pe urma asta si cat a pierdut? sunt sigur ca cifrele sunt enorme in cazul pierderilor.

 

 

 

..partea superba este ca cei care si-au recuperat taxa, print-o hotarare definitiva si irevocabila a justitiei din Romania, acum daca vrea sa vanda masina se plateste iarasi...aceluiasi stat care a fost obligat sa o inapoieze si aceeasi speta....este incredibil cata prostie si bataie de joc doar sa protejeze Renault-ul, ca in definitiv de asta e bagata si nu ca au romanii slabiciuni in ceea ce priveste masinile si si-au dat ei seama ca se pot face bani de aici.Daca pleaca Renault-ul in Maroc, pot sa puna doliu pe guvern..

Link to comment
Share on other sites

..partea superba este ca cei care si-au recuperat taxa, print-o hotarare definitiva si irevocabila a justitiei din Romania, acum daca vrea sa vanda masina se plateste iarasi...aceluiasi stat care a fost obligat sa o inapoieze si aceeasi speta....este incredibil cata prostie si bataie de joc doar sa protejeze Renault-ul, ca in definitiv de asta e bagata si nu ca au romanii slabiciuni in ceea ce priveste masinile si si-au dat ei seama ca se pot face bani de aici.Daca pleaca Renault-ul in Maroc, pot sa puna doliu pe guvern..

 

Doamne ajuta, sa-i vad atunci ce plm o sa faca, de unde or sa mai scoata bani?

Link to comment
Share on other sites

Nu numai pe cei de la Renault ii protejeazĂŁ prin taxa asta, daca va amintiti ca initiatorul proiectului cu taxa auto, si cel mai vehement sustinator al ri, este Tariceanu. Un Tariceanu care are afaceri in domeniul auto, dupa care a mai fost sustinut si Tiriac, care importa mai bine de 10 mĂŁrci auto

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nu numai pe cei de la Renault ii protejeazĂŁ prin taxa asta, daca va amintiti ca initiatorul proiectului cu taxa auto, si cel mai vehement sustinator al ri, este Tariceanu. Un Tariceanu care are afaceri in domeniul auto, dupa care a mai fost sustinut si Tiriac, care importa mai bine de 10 mĂŁrci auto

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

Exact, si mai nou este si fordul care fabrica b-max la craiova...si aia au un cuvant de spus, deci dupa parerea mea taxa nu va disparea in veci deacum inainte.

 

Renault nu pleaca din Romania!!!

 

Stim asta, pai unde plm mai gasesc ei prosti ca romanii? mana de lucru iefina, scutiri de taxe si impozite,favoritisme din partea statului (ex chiar taxa asta nenorocita), si multe altele...

Link to comment
Share on other sites

@AdrianHH

Nu stiu daca esti genul Gigicontra sau doar ai o naivitate sau o educatie (ca sa fiu mai bland, nu am nicio intentie in a te jigni si scuze daca asta vei intelege) formata (mai) in vest.

Vorbesti de taxe cu o usurinta absolut infioratoare. Nu spun ca nu e normal sa avem si sa platim taxe, insa acestea trebuie sa fie in concordanta cu ceea ce primim. Iar noi, romanii, primim fix nimic.

Afara aceste taxe au fost introduse treptat in ani si ani in functie de evolutia si dezvoltarea tarii cat si a puterii de cumparare. Noi practic suntem niste maimute abia coborate din copac si dam clasicul si imbecilul exemplu "asa e si afara". Si chiar si asa, NU asa este afara. De ce sa dam intotdeauna cea mai costisitoare varianta de afara cand de fapt afara exista variante mult mai ieftine decat exemplele ciudate cu care suntem intoxicati zi de zi si pe care le inghitim pe nepusa masa. In schimb nu comentam niciodata ca pensia si salariul din romania nu e ca afara.

Spune-mi si mie te rog ce primesti concret in urma taxelor platite de tine??! Aici ai putea sa-mi spui de sanatate, de cum primaria iti creeaza conditii si facilitati pt a avea un cartier mai bun si mai sigur, de cum se construiesc autostrazi si parcari, de cum esti tratat de functionarii publici si cat dureaza in a ti se rezolva o problema, de cum se iau masuri de protectia mediului pe banii care i-ai dat la ministerul mediului (nu te gandi ca doar 10% din taxa de poluare ajung acolo si restul la buget, asta nu se pune), etcetera, etcetera.

Sa raspund eu pt tine?

Pana una alta cand platesti ceva si iei fix zero inapoi se numeste hotie pe de-o parte si prostie de cealalta parte.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.