Jump to content

O noua posibila decizie in legatura cu taxa auto


adriang

Recommended Posts

le trece ciclul, le trece la toti cu plumb, stii cum??? le da ciclul pe gura direct, atat

 

se comporta asa cu noi PENTRU CA NU LE MAI ESTE FRICAA!!! de aia, si pana nu facem ceva, maine o sa ne puna si pe case pe fumul de la casa pe numarul de cosuri pe casa si pe nr de usi si pe mortii lor

 

va dati seama ca sunt disperati nu mai au de unde sa ia bani si acest circ va continua cu altele mai rele

 

pai tocmai le-ai dat o idee...poluarea centralelor; astea nu scot codoi?

o sa fie ... bine!!

Link to comment
Share on other sites

In functie de noxe, adica NOx: http://en.wikipedia.org/wiki/NOx

 

Eu am facut la o masina adusa din USA un test dinamic la RAR Voluntari. Practic au determinat norma Euro dupa ce a scos pe teava de esapament. Si la sfarsit mi-au dat o hartie pe care erau trecute valorile si in ce parametrii trebuia sa fie pentru fiecare Euro. La Euro 4 erau nu stiu cate grame de NOx, nu mai tin minte cat, dar practic masina indeplinea chiar si norma Euro 5. Insa au omologat-o euro 4 pentru ca la momentul ala nu exista modelul ala fabricat cu Euro 5 in Europa.

 

Masina conform normelor americane era SULEV(super ultra low emission vehicule), cea mai mare norma de poluare a lor.

Link to comment
Share on other sites

Pai nu conteaza. Masina are pe cartea de identitate un numar de omologare. Indiferent ce ii faci tu la masina, ea va ramane cu numarul ala de omologare forever. In caz ca ii schimbi sa zicem motorul, si te duci si il treci in carte, ti-l reomologheaza, dar asa daca ii aduci tu modificari si practic ar fi non-euro sa zicem, n-are valoare, tot ce scrie pe carte conteaza.
Link to comment
Share on other sites

Pai nu conteaza. Masina are pe cartea de identitate un numar de omologare. Indiferent ce ii faci tu la masina, ea va ramane cu numarul ala de omologare forever. In caz ca ii schimbi sa zicem motorul, si te duci si il treci in carte, ti-l reomologheaza, dar asa daca ii aduci tu modificari si practic ar fi non-euro sa zicem, n-are valoare, tot ce scrie pe carte conteaza.

 

dar daca faci un upgrade si pui un motor mai nou e4 pe o masina e3 iti trece si noua norma a motorului sau ramane tot e3 datorita anului masinii?

Link to comment
Share on other sites

da ... multumesc...nu vreau sa o vand dar ,ma gandeam asa cum sa ii facem pe jegurile astea din frunte tarii...

 

Pastrezi masina la nesfarsit, iti cumperi masina non-euro, te judeci cu ei pentru taxa (cea veche dar presimt ca nici cea noua nu e tocmai bulletproof). :D

 

LE: Iti cumperi motocicleta/bicicleta/scuter sau o dai in masini hibride.

Edited by jeezy
Link to comment
Share on other sites

 

 

Dar nu ati observat ca in niciun moment nu a vorbit despre parerea oamenilor? a spus doar ca a tinut cont de APIA si de producatorii autohtoni. Si-atunci ma intreb, unde dracu' s-au dus sutele de mii de e-mailuri trimise de oameni catre mm? de ce n-a tinut cont si de parerile oamenilor?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da, de fapt scade mult la benzina si creste la diesel. Adica la un e46 318i din 98-99, taxa e mai mica decat in trecut, as putea spune comparabila cu BG, iar la e46 2001- e deja euro 4, deci tot o taxa mai mica. Au dat in diesel rau, ca au vazut gunoaiele ca masina romanului e 1.9tdi, dar din punctul meu de vedere e mare taxa si la e90 euro 4 320d, DPF nu se mai ia in considerare. Ce sa mai, distractie.

 

acum 6 luni mi-am ĂŽnmatriculat 318i E46 din 99 cu ~600Euro, acu da calculatorul 973 Euro, >50% mai mult deci faza cu benzinarele cam pica........ :angry2:

Link to comment
Share on other sites

acum 6 luni mi-am înmatriculat 318i E46 din 99 cu ~600Euro, acu da calculatorul 973 Euro, >50% mai mult deci faza cu benzinarele cam pica........ :angry2:

 

Da, ai dreptate, pizda mamii lor. Pai daca o sa am de inmatriculat o masina, cum si vreau, direct pe BG, si daca tot nu o pun pe Romania, macar iau motor mai mare.

 

 

LE: La un golf 5, 1.9 tdi, euro 4, are aprox 132 g/km? Asa am gasit pe mobile, a detinut cineva motorul asta de 105cp?

Ca parca e acceptabila taxa la asta, ~600eur.

Edited by P.I.M.P.
Link to comment
Share on other sites

am avut eu o octavia2 1.9 tdi. e un motor zgmotos gen tractoras iar la relanti vei simti vibratii in scaun. trage destul de bine si consum chiar f mic. ca orice tdi functioneaza si cu ceva ulei pe langa motorina (cica e ceva normal; a mea avea 50tkm reali).

vezi ca abia din 2006-2007 e E4 (cel putin la octavia 2).

Edited by asterix___
Link to comment
Share on other sites

Toate 1.9tdi pe golf5, cred ca si octavia, leon1 etc sunt euro4.

Totusi mare grija la alea cumparate de noi din Romania prin 2004-2005-2006. Stiu multe cazuri de masini cumparate de noi cu norme gen eur3 de la dealeri din Romania cand in germania erau euro4. La vremea aia multi nu se agitau pentru ca nu prea conta la nimic norma de poluare. Inclusiv dealerii nu isi bateau capul sa faca alte omologari si etc.

Verificati norma pe carte.

 

Sunt categorii si categorii de masini. Taxa va fi cea mai mica pentru o masina cu norma de poluare cat mai mare, cat mai veche (daca e sub 98 nu mai conteaza vechimea exacta), cu capacitatea cat mai mica si cu emisiile co2 cat mai mici.

 

De aia pt un golf5 din 2004 taxa va fi mai mica decat pt un golf5 din 2008. acelasi motor.

 

vorbind la modul general cred ca cele mai afectate sunt masinile cu o vechime medie, ~2001-2005 in special cele diesel care multe din ele sunt eur3 din perioada asta si efectiv nu mai merita sa inmatriculezi asa ceva.

La alea mai noi chiar daca taxa a crescut se vor mai inmatricula ca una e sa dai 2000eur taxa la o masina de 9000 si alta e sa dai la o masina de 4000-5000.

Aa, si la motoarele mari, peste 2000 este jale :(.

 

 

Sunt curios cati dintre proprietari vor regreta ca au recuperat taxa. Ei poate au recuperat 600eur dar cand vor vinde cumparatorul va trebui sa plateasca 1600 ca s-a scumpit intre timp. Cei mai smecheri sunt aia care deja au vandut masinile dar eu daca as fi intr-o situatie ca asta as prefera sa cer jumate din taxa la ala la care a ajuns masina decat sa mi-o mai recuperez. Asa din bun simt. Ca daca toata lumea ar recupera taxele cred ca am ajunge la sute de mii de masini care nu se vor mai putea vinde niciodata.

Un prieten a cumparat un passat inscris in 2008 pe 3 ianuarie (cand inca era incertitudine cu hartia aia de la anaf) si a aflat la 2 saptamani ca are taxa recuperata. Dar nu de ala care i-a vandut-o (ala era al 2lea prop) ci de ala care a adus-o in 2008. nasol moment, vreo 1800 taxa azi si vreo 2500 cand va intra noul calcul.

oricum avand in vedere cat de "grava" e taxa asta eu inca mai am sperante ca se va mai micsora, modifica... nu se poate asa ceva. anul trecut cand au dat legea cu taxa pt masinile inscrise parca au fost niste proteste. acum nimic.

Edited by CosminE46
Link to comment
Share on other sites

Ei poate au recuperat 600eur dar cand vor vinde cumparatorul va trebui sa plateasca 1600 ca s-a scumpit intre timp.

 

nu m-ar mira sa se ceara ceva diferente chiar daca taxa a fost achitata la nivel mai mic si nerecuperata . Astia sunt in stare de orice , e tara lor . Sper sa nu am dreptate si sa apara in quote postul asta .

Link to comment
Share on other sites

Sunt curios cati dintre proprietari vor regreta ca au recuperat taxa. Ei poate au recuperat 600eur dar cand vor vinde cumparatorul va trebui sa plateasca 1600 ca s-a scumpit intre timp. Cei mai smecheri sunt aia care deja au vandut masinile dar eu daca as fi intr-o situatie ca asta as prefera sa cer jumate din taxa la ala la care a ajuns masina decat sa mi-o mai recuperez. Asa din bun simt. Ca daca toata lumea ar recupera taxele cred ca am ajunge la sute de mii de masini care nu se vor mai putea vinde niciodata.

Un prieten a cumparat un passat inscris in 2008 pe 3 ianuarie (cand inca era incertitudine cu hartia aia de la anaf) si a aflat la 2 saptamani ca are taxa recuperata. Dar nu de ala care i-a vandut-o (ala era al 2lea prop) ci de ala care a adus-o in 2008. nasol moment, vreo 1800 taxa azi si vreo 2500 cand va intra noul calcul.

oricum avand in vedere cat de "grava" e taxa asta eu inca mai am sperante ca se va mai micsora, modifica... nu se poate asa ceva. anul trecut cand au dat legea cu taxa pt masinile inscrise parca au fost niste proteste. acum nimic.

 

Vorba aia, sper' mata(le) dar speri degeaba. Pai anul trecut au fost proteste pt ca era un guvern ce nu prea convenea lumii, acum cu USL-ul convine la toti, drept exemplu majoritatea absoluta cu care au castigat alegerile... si in cazul asta (cand aproape toti au tinut cu usl-ul), tu mai vrei sa iasa lumea la proteste?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Sa ma k@k pe Prius-ul lui Ponta care e ECO din cap pana in picioare si nu polueaza deloc. Am zis ca daca ies altii la putere vor lua decizii ca sa ajute poporul...dar vad ca nu se intampla acest lucru...asta e ...dam inainte ca suntem prea fraieri sa iesim in strada si sa le dam foc la masinile proprietate personala a martalogilor care ne conduc...traiasca timbrul...
Link to comment
Share on other sites

Ponta o arde cu Prius pe la TV si in vacante conduce un RANGE ROVER Supercharged 5000 cmc benzina, l-am vazut de sarbatori la munte.

 

LE: Am gasit si video:

http://tvpartener.ro/2012/12/29/video-premierul-romaniei-victor-ponta-si-ministrul-agriculturii-daniel-constantin-impreuna-cu-familiile-petrec-revelionul-in-zona-padina-pestera-cei-doi-lideri-politici-sunt-cazati-la-hotelul-pes/

Edited by BMW 740
Link to comment
Share on other sites

Lol.

 

Mama si cat s-au c*cat pe ei ca vezi doamne el si cu fetita aia cu p*ta Antonescu se plimba doar in masini care nu polueaza deloc, ba mai mult o sa achizitioneze asa ceva si SPP-istilor.

 

Un mincinos care isi foloseste exclusiv functia in interese personale si in interesele partidului, hobby-ul fiind aparitia pe la TV de dimineata pana seara, declaratii peste declaratii, de lume in p*la il doare. Astia si cand au ajuns la "ciolan" nu-s in stare de nimic, si acuma mai critica si zbiara in stanga si in dreapta, pai in mama masii ai controlul acuma si tu continui sa zbieri si sa critici in loc sa faci niste lucruri adevarate.

 

Cam asta inseamna munca pentru zdrentele astea: aparitia in studio-uri TV, declaratii la minut, vorbe goale si fara sens, injurii, critici. Pai in p*zda masii, ai ajuns la ciolanel si acuma iti bati joc de prostimea care te-a votat.

 

Nu-i ajunge "ciolanu" la gunoi.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.