Jump to content

e90 ceva imi descarca bateria


geo31

Recommended Posts

e90 320d salutare ! Intr-o dimineata dau sa deblochez masina si nimic, bateria era moarta .......am cumparat baterie noua iar dupa o saptamana bateria iar descarcata cu siguranta un senzor nu intra in sleep mode si tot el este cauza care imi descarca bateria .... cum oare sa depistez acesta problema .... va rog mult am nevoie de sfaturi ... multumesc Edited by geo31
Link to comment
Share on other sites

Alternatorul incarca in parametri normali . blochez masina iar un senzor ceva nu intra in safe mode cu siguranta ..... imi poate spune cineva va rog ce este mai exact cas-ul ? am mai vazut cateva topicuri deschise in legatura cu acceasi buba dar pe seria 5 si din cate spun cas ul posibil sa fie una din probleme
Link to comment
Share on other sites

CAS este abrevierea de la Car Acces System. Inlocuieste vechiul EWS de la modelele anterioare (imobilizatorul).

O cauza mai poate fi senzorul IBS de pe borna minus. Insa asta se vede la o testare a masinii.

Pune testerul pe masina si vezi ce erori ai.

Edited by IulianC
Link to comment
Share on other sites

CAS este abrevierea de la Car Acces System. Inlocuieste vechiul EWS de la modelele anterioare (imobilizatorul).

O cauza mai poate fi senzorul IBS de pe borna minus. Insa asta se vede la o testare a masinii.

Pune testerul pe masina si vezi ce erori ai.

 

 

Maine voi merge la un tester sa vad daca poate depista cu exactitate si daca nu reusesc cu siguranta voi merge la bavaria sau filaret , nu stiu cu exactitate care dintre ele sa aleg

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu sa-ti raspund exact, dar in principiu rolul senzorului IBS este altul. El monitorizeaza parametrii bateriei SOC (State of charge) si SOH (State of health) prin senzorii de tensiune si de temperatura si comunica prin BSD (Bit Serial Data) cu DDE-ul, alternatorul si modulul de bujii.
Link to comment
Share on other sites

normal cand bateria este consumata cu aproximatie 50% din puterea ei sau aproape sa se descarce complet senzorul IBS ar trebui sa isi faca datoria si sa ma anunte pe mine in bord LOW BATTERY ? sau gresesc

 

Da. Te anunta. Nu stiu insa pragul dar sigur te anunata. (pe mine m-a anuntat)

Link to comment
Share on other sites

Da. Te anunta. Nu stiu insa pragul dar sigur te anunata. (pe mine m-a anuntat)

 

 

de tot rahatu , pe mine pana acum nu m-a anuntat deloc nici cand era aproape descarcata , nici cand era descarcata in prag de a nu mai putea porni masina , deloc , deloc ...........

Link to comment
Share on other sites

M-am reintors azi de la bmw baneasa si concluzia este cea care este scrisa in raportul atasat de catre cei de la bmw . Modulul de Lumini FRM + radio consumator curent . Oricum mie nu imi este deloc clar asa ceva ? am vorbit cu operatorul care s-a ocupat de toata treaba dar totusi merg sa bat la usa lor maine eu vreau sa stau de vorba cu un electrician , cu cine s-a ocupat de masina in sine si practic si sa imi mai spuna de ce BUTONUL STAR STOP engine ramane aprins chiar si dupa 3 ore dupa ce am blocat masina ?????....... ma poate ajuta va rog cineva cu un electrician priceput ???? as fi recunoscator ...

 

 

p.s tin sa mentionez ca manopera nu a fost nici mai mult nici mai putin de 703 Ron..!!!! O suma fabuloasa pentru a pune masina pe tester , pentru a-i verifica consumatorii , si pentru demontat si montat modulul radio la locul lui , fiind scos pentru a vedea cu certitudine ca si el este de vina ....!

 

mai atasez inca cateva poze cu raportul care le-am cerut dupa ce au pus testerul ...!!!

 

mai atasez inca cateva poze cu raportul care le-am cerut dupa ce au pus testerul ...!!!

 

oare chiar nu se poate sta de vorba direct cu cel care si-a bagat degetele sa desfaca modulul de radio , este de tot cacatul ca un intermediar sa iti prezinte ceea ce i-a spus acel electrician ..... ar insemna sa fiu prea comod sa scot acum 1500e din buzunar sa pun pe asa zis cele doua piese defecte si sa nu ma interseze deloc de ce butonul start/stop ramane luminat dupa ce blochez masina si cum de Modulul de lumini FRM este in scurt dar el functioneaza in parametrii si Radio ul nu are nici o problema vizibila .... este ceva SF... chiar apelez la cei care citesc acest mesaj care cumva sa ma poata ajuta cu un electrician priceput...

post-29700-0-31640600-1352842902_thumb.jpg

post-29700-0-72727400-1352842912_thumb.jpg

post-29700-0-52683100-1352842930_thumb.jpg

post-29700-0-25027000-1352843626_thumb.jpg

post-29700-0-87577400-1352843634_thumb.jpg

post-29700-0-03229600-1352843692_thumb.jpg

post-29700-0-74974900-1352843850_thumb.jpg

post-29700-0-06804900-1352843862_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

cei de la bmw ar vrea sa spuna cica MODULUL DE LUMINI FRM este in scurt datorita sistemului de lumini non bmw ..adica un kit xenon care l-am acizitionat acum 2 ani am dat pe el 500ron nu a facut nici o problema la capitolul asta si acum de odata datorita lui modulul de lumini frm este in scurt ..... un fel de am avut de ce sa ma agat sau ce sa cred ???? totusi butonul start stop are vreo legatura cu frm ul sau mai exact cu ce are el legatura ???
Link to comment
Share on other sites

In descrierea raportului ei au punctat din start 'auto sosit in service cu instalatie non-bmw....'. Era mai mult ca sigur ca se vor agata de chestia asta. Tot in raport se vede ca ai o gramada de erori la sistemul de lumini. Oricum, vei avea ceva de munca :no: . Am avut si eu probleme cu bateria la E60...la mine a fost preincalzitorul de combustibil...Sper s-o rezolvi cat mai repede;cu costuri cat mai reduse ! Edited by add3ian
Link to comment
Share on other sites

In descrierea raportului ei au punctat din start 'auto sosit in service cu instalatie non-bmw....'. Era mai mult ca sigur ca se vor agata de chestia asta. Tot in raport se vede ca ai o gramada de erori la sistemul de lumini. Oricum, vei avea ceva de munca :no: . Am avut si eu probleme cu bateria la E60...la mine a fost preincalzitorul de combustibil...Sper s-o rezolvi cat mai repede;cu costuri cat mai reduse !

 

pei spune-mi unde ai rezolvat tu ? cine te-a ajutat

Link to comment
Share on other sites

Eu nu as da vina pe omul de acolo. Scrie ca a facut mai multe operatiuni. Deci timp a patrecut pe langa masina.

 

Din pacate este un sistem limitat de diagnoza. De exemplu daca ai o eroare pe un bus de comunicare (o dioda supresoare arsa la un modul sau mic condensator de protectie) iti apar o gramada de module cu erori desi doar unul are probleme.

 

Este greu sa determini exact care modul este defect avand o diagnoza "generala". Daca poti comunica cu fiecare modul in parte, sa ii trimiti anumite comenzi si sa vezi ce face, ar fi de mare ajutor.

 

Din pacate pentru a nu avea timpi prea mari in service si nici costuri prea mari pentru traninguri etc, se diagnosticheaza intreg sistemul, nu fiecare modulin parte.

Link to comment
Share on other sites

Eu nu as da vina pe omul de acolo. Scrie ca a facut mai multe operatiuni. Deci timp a patrecut pe langa masina.

 

Din pacate este un sistem limitat de diagnoza. De exemplu daca ai o eroare pe un bus de comunicare (o dioda supresoare arsa la un modul sau mic condensator de protectie) iti apar o gramada de module cu erori desi doar unul are probleme.

 

Este greu sa determini exact care modul este defect avand o diagnoza "generala". Daca poti comunica cu fiecare modul in parte, sa ii trimiti anumite comenzi si sa vezi ce face, ar fi de mare ajutor.

 

Din pacate pentru a nu avea timpi prea mari in service si nici costuri prea mari pentru traninguri etc, se diagnosticheaza intreg sistemul, nu fiecare modulin parte.

 

 

iar tu ce concluzie ai putea trage , cu adevarat este frm ul dus si radio ul ? sau ai fi in dubi ...? totusi butonul start stop cu ce face legatura

Link to comment
Share on other sites

Trebuie vazut in WDS.

 

Problema e ca daca un modul nu se culca si incepe el sa transmita pe bus aiurea, nu lasa nici celalalte module de pe acelasi bus sa treaca in sleep. Nu stiu intreaga arhitectura la E90.

 

Parerea mea e ca radioul nu are nimic. Doar FRM-ul. Este foarte putin probabil ca la doua module cu functionalitati diferite sa apara aceiasi problema. Dar repet: este doar o parere.

Link to comment
Share on other sites

Aceeasi parere ca fiind frm ul de vina a mai avuto un baiat azi si chiar excluzand varianta de radio pentru ca ei au scris ca radio este consumator de curent ... da ok asa este dar culmea in scurt scriptic se evidentiaza doar frm ul.....
Link to comment
Share on other sites

toate problemele astea electrice se diagnosticheaza FOARTE USOR, si fara calculator:

 

inseriezi un ampermetru pe baterie si te apuci sa decuplezi sectiuni din masina, cel mai simplu e sa scoti sigurantele

 

De exemplu decuplezi/scoti siguranta de la FRM, apoi incui masina, astepti cam 2-3 minute si consumul ar trebui sa fie sub 50mA

 

Am avut si eu asa o problema, am decuplat TOATE sigurantele si tot consuma. Urmand schema electrica am constatat ca sunt si ceva parti netrecute prin sigurante: alternator, demaror si incalzitor electric. Cel din urma consuma curent chiar si "oprit"

 

Eu nu inteleg de ce la BMW scoti zeci de pagini de hartie, cand diagnoza reala se face cum am spus eu, cu aparatul de masura. Si orice gigel electrician poate sa faca asta. Cu rabdare. multa.

Link to comment
Share on other sites

toate problemele astea electrice se diagnosticheaza FOARTE USOR, si fara calculator:

 

inseriezi un ampermetru pe baterie si te apuci sa decuplezi sectiuni din masina, cel mai simplu e sa scoti sigurantele

 

De exemplu decuplezi/scoti siguranta de la FRM, apoi incui masina, astepti cam 2-3 minute si consumul ar trebui sa fie sub 50mA

 

Am avut si eu asa o problema, am decuplat TOATE sigurantele si tot consuma. Urmand schema electrica am constatat ca sunt si ceva parti netrecute prin sigurante: alternator, demaror si incalzitor electric. Cel din urma consuma curent chiar si "oprit"

 

Eu nu inteleg de ce la BMW scoti zeci de pagini de hartie, cand diagnoza reala se face cum am spus eu, cu aparatul de masura. Si orice gigel electrician poate sa faca asta. Cu rabdare. multa.

 

 

bine spus orice gigel ar putea sa faca dar sa si VREA sa si aiba placere sau sa vrea sa manance ..... la 3 service-uri am fost si nici unu nu s-a bagat la asa ceva , imi dau cuvantul de onoare tocmai asta m-a determinat sa ajung la bmw .... asa ceva nu mi s-a mai intamplat ...!

 

Dar ce am patit acum imi este clar si am inteles ca FRM ul este in scurt datorita xenonului iar problema este modulul de radio care trebuie schimbat ..... atata tot ....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.