Jump to content

Senzor airbag reaprins


Recommended Posts

Sal all! Problema sta in felul urmator. Am avut becul aprins la airbag si am facut faza cu rezistenta si dioda de sub scaunul pasager. 1 an de zile nu am mai avut probleme, pana acum ceva timp cand s-a urcat un prieten in masina si s-a reaprins, l-am resetat din tester si s-a reaprins dupa 2 sapt dupaia din nou, pana acum nu se mai stinge nici din tester. Problema acum cred ca vine de la alt senzor, cred ca cel de la centura.. Imi da urmatoarea erroare.

 

Ignition circuit ZK1 - belt tensioner driver

error frequency : 16

error active at the moment

resistor too large

error is sporadic

 

Stie cineva ce trebuie sa fac???

Masina BMW e46 nfl 2000

Link to comment
Share on other sites

Inainte de a schimba cablajul incearca sa cureti contactele de la cuplele din capetele cablajului. Si mie imi da din cand in cand eroarea asta, doar ca e pentru scaunul pasagerului si curatarea contactelor functioneaza de fiecare data. Edited by mihais
Link to comment
Share on other sites

solutia aceea este valabila si pt e91 la preintinzatorile din spate???

 

Nu am experienta cu e91, dar in principiu oriunde ai o rezistenta prea mare si un conector pe traseu merita sa cureti intai conectorul respectiv poate e doar o problema de contact. E mult mai ieftin decat sa incepi sa inlocuiesti piese din prima.

Link to comment
Share on other sites

Mersi pt. raspunsuri. Deci din cate stiu eu este o singura mufa ce intra in tubul de metal de sub scaun si acea in senzorul de prezenta tot sub scaun. deci numai acea mufa sa o curat???

 

Da, ar trebui sa fie doua capete: unul in mufa mare de sub scaun si un capat pe intinzatorul centurii. Capatul de pe intinzator are o clema mica pe care o dai la o parte finut cu surubelnita si tragi in sus de mufa sa iasa afara. Ar fi bine sa folosesti niste spray de contacte.

 

Vezi ca eroarea ta se refera la intinzatorul de la scaunul soferului si ala nu are senzor de prezenta.

Link to comment
Share on other sites

Nu am experienta cu e91, dar in principiu oriunde ai o rezistenta prea mare si un conector pe traseu merita sa cureti intai conectorul respectiv poate e doar o problema de contact. E mult mai ieftin decat sa incepi sa inlocuiesti piese din prima.

oki am sa incerc sa curat si eu poate cine stie

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Hai ca incerc eu sa te ajut , eu am patit aceasi chestie la un E46 , nimeni nu reusea sa ma scape de beculetul din bord , pana cand a venit un electronist a scos acea cutiuta de sub scaun de tot a lasat firele care veneau in ea libere ( binenteles le-a izolat ) a resetat eroarea din tester si nu a mai ramas nicodata beculerul acela aprins ! Incearca si chestia asta si anuntama daca a mers !
Link to comment
Share on other sites

Daca te referi la cutiuta de sub scaunul din dreapta, care este senzorul de prezenta, am inercat si tot nu se stinge. mie nu de acolo imi da eroare. Pun poza cu eroarea care o da. Sper sa ma ajute cineva sa rezolv problema, nu o mai suport :) O seara buna la toti!!!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.