Jump to content

Diverse probleme cu motoarele N47


Recommended Posts

 

Merci am citit si eu inainte sa postez, dar intrebam in ideea ca cineva a mai trecut prin schimbarea asta si imi putea zice cum s-au comportat cei de la RAR.

 

O alta chestie este ca dupa montarea noului motor am primit urmatorul mesaj "Drivetrain Mailfunction" care a aparut doar in urmatoarele cazuri :

 

- prima data a aparut cu motorul rece si rezervorul pe rezerva mergand in panta, nu am simtit pierdere de putere sau alte chestii eroarea a disparut de la sine dupa repornirea motorului si nu a mai aparut in ziua respectiva (sambata). Dupa aia am alimentat si totul parea ok.

- a doua oara s-a intamplat azi dimineata cand mergeam catre service pentru inlocuirea pieselor stricate enumerate mai jos + reconditionare turbo, conditiile sunt urmatoarele: motor rece, eroarea a aparut la circa 500 m de la pornire again in panta, din nou fara pierdere de putere etc. Oprit masina, pornit din nou eroarea apare de 3 ori si dupa aia dispare de tot (asta cat timp eram in panta) dupa aceea nici o problema eroarea a disparut singura.

 

Posibile probleme suspectate de mine:

 

In urma engine swap-ului s-a rupt un furtun pentru recircularea gazelor reparat pe moment cu banda adeziva pana ce vine cel nou.

Un colier de la galeria de evacuare nu mai strange cum trebuie (again dupa swap) se inlocuieste cu cel original curand.

Posibilitatea umplerii cu prea mult ulei ? :getlost: o sa verific asta maine cand ma duc dupa masina.

Ceva senzori care nu fac contact perfect dupa re-montare?

Am mai citit pe net ca e posibil sa fie din cauza softului ECU si al cutii de viteze.... O sa cer un update la ambele maine masina fiind fabricatie 2011 iar motorul nou 2013

 

Ce e ciudat ca se intampla doar la rece, in primele minute de la pornire, in panta si e random (duminica nu am avut probleme).

 

Oricum inainte de schimbarea motorului NU am avut astfel de probleme (Electrice de nici o natura, furtunuri rupte sau coliere) so ar face bine baietii sa le rezolve pentru ca in afara de bloc motor, pompa de injectie, baie de ulei restul pieselor vin de pe motorul vechi si nu au avut probleme.

 

Am sa pun cateva link-uri cu ce am gasit despre problema asta la F10 520D (pentru cele pe benzina mai ales din state se pare ca e cea mai des intalnita problema just search it :shifty: ) daca link-urile respective sunt interzise imi cer scuze anticipat.

 

Un thread lung dar merita citit sa va faceti o idee despre calitatea serviciilor din reprezentante prin UK

http://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?h=0&f=23&t=1406484&mid=0&i=0&nmt=Can+I+reject+my+car%3F+&mid=0

 

La fel din UK un tip care a patit exact ca mine si well "Drivetrain Mailfunction" dupa engine swap (sper sa nu fie acelasi caz si la mine) :angry2:

 

http://forum.bmw5.co.uk/topic/79956-520d-down/

 

Maine sper sa aflu din ce cauza se intampla asta, pana atunci v-as ruga cei care v-ati mai intalnit cu problema asta sa imi dati niste idei ce sa le zic sa verifice.

Edited by MrDevILL
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cu lipsa seriei pe noul motor n-o sa ai probleme. Al meu nici nu are serie.

Legat de eroarea ta, nu cred ca are legatura cu noul motor si nici cu softul. Nu s-a schimbat decat mecanic, cum ai realizat si tu.

Injectoarele, senzorii sunt aceiasi.

Doar daca au afectat altceva cand s-au ocupat de motor. Intrebarea e... ce.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Cam la asta ma gandeam si eu, ca e ceva ce nu au montat cum trebuie sau de la piesele defectate in timpul montarii.

 

Sper sa aflu azi de la ce a fost eroarea respectiva (furtun, colier, turbo).

Oricum erorile ar trebui sa fie stocate in calculator si de acolo sa isi dea seama ce nu a functionat corect.

 

In urma montarii am primit garantie 3 luni la manopera.

Link to comment
Share on other sites

Ieri am luat masina de la service dupa ultimele reparatii si cu turbo refacut (e alta masina :thumbsup: ). Au schimbat furtunul rupt, colier si ceva garnitura la tubulatura de racire, fasaia si scapa antigel pe acolo.

 

Problema cu Drivetrain Mailfunction era din cauza pieselor de mai sus plus filtru de particule destul de infundat (am facut o tura de autostrada pentru regenerare). Sfatul lor e sa mergi aprox 450 de KM cu turatia intre 2500-3000 ca sa se faca o curatare eficienta.

 

Am sa ma duc vineri pe la ei sa imi porneasca regenerarea fortata din nou si apoi cam 3 ture dus-intors Gilau-Campia Turzii pe al noustru Autobahn :D

 

Masina primeste azi un parbriz atermic (ei ii zic "heliomat" :hyper: ) nou la Pilkinton Cluj. Dupa ce termin cu toate am sa pun o filmare cu sunetul motorului nou (cu distributia schimbata, care are cica ultimele lanturi, patine, etc ce au iesit in 2015 cu 1 saptamana inainte sa mi se strice mie motorul).

Edited by MrDevILL
Link to comment
Share on other sites

 

11318570649

 

Timing chain

From:03/01/2014To:-Weight:0.230 kgPrice:Part 11318570649 was found on the following vehicles:

si

 

 

 

13528575471

 

CHAIN

From:12/01/2013To:-Weight:0.390 kgPrice:

Supersedes:

13528572504(02/01/2013 — 02/04/2015), Exchangeable retrospectively11318506652(04/01/2009 — 02/15/2013), Exchangeable retrospectively13527797902(03/01/2007 — 07/21/2009)Part 13528575471 was found on the following vehicles:

Link to comment
Share on other sites

La ce s-o mai schimbi inca o data? :)

Pentru ca sunt coduri din 2011 si a inceput zgomotul la vreo 10.000 de km dupa schimb. Nu e ca inainte si nu s-a accentuat. Dar vreau liniste totala ca atunci cand era nou.

Si... as vrea si un kit de ambreiaj nou, sa fie mai moale pedala.

 

Eh... nu-i nimic. Schimbam distributia la 3-4 ani cu piese tot mai noi. Ca sigur vor fi tot alte coduri. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Si mie mi s-a parut nefiresc de puternic suieratul turbinei.

Legat de noile repere la distributie: se intrevede o noua "campanie de motivare" acum si in tandurile celor ce au inlocuit-o deja (inceputa cu rulmentii arborilor de balans)...

Link to comment
Share on other sites

E normal sunetul turbinei.

Asa se auzea si la mine la inceput, mai ales la rece.

Cu distributia noua si capota inchisa, motorul abia se mai aude. De-asta auzi turbina.

Inainte suieratul turbinei era acoperit de cel al tractorasului.

Link to comment
Share on other sites

Asa cred si eu ca acum aud turbina din cauza motorului mai silentios.

 

Azi dimineata am sesizat si niste greierasi cu motorul rece la ceva rola/intinzator poate cureaua?

Poate era acolo greierasul si de dinainte, desi cred ca l-as fi sesizat pentru ca vine din fata motorului nu din spate si s-ar fi auzit si inainte.

 

Am sa verific zilele astea la service cine e vinovatul.

 

Legat de turbina oricum a fost reconditionata si am garantie minim 1 an.

Link to comment
Share on other sites

Referitor la http://www.bmwclub.ro/forums/topic/167138-recall-service-n47/page__pid__2288114#entry2288114

 

Vad ca e confirmat pe un forum extern chiar de Bala (banuiesc ca acelasi de aici) si tot acolo e si fisa de la BMW pentru aceasta problema:

 

https://drive.google.com/file/d/0B52kNOwSMHMVNGRJWUo4NE8wanc/view?pli=1

 

Si pe wikipedia scrie ca au fost rechemate masinile cu probleme in service.

Link to comment
Share on other sites

Referitor la turbo, azi am observat cateodata ca se aude un suierat si la accelerare plus miros de gaze din zona turbo/dpf/galerie de evacuare (garnitura de la galerie a fost schimbata la fel si ceva garnituri si coliere) :wacko: , m-am saturat sa tot fac dumuri pe la service. Luni trec din nou pe la ei si nu mai plec de langa masina pana ce nu rezolva toate problemele. Ma asteptam sa mai apara mici chestii de rezolvat da nici chiar asa....

 

Mirosul de gaze se simte si in habitaclu la stationare.

 

Cum scap de mirosul de motorina de la motorina care s-a scurs pe scuturile de sub masina cat timp a fost demontat motorul? De fiecare data cand trec pe langa masina se simte. :angry:

 

Ceva pareri despre ce sa verifice mai in detaliu?

Edited by MrDevILL
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.