Jump to content

sfat achizitie BMW F10


Elvetianul

Recommended Posts

ooooo..frumoasa jucaria,sa o stapinesti sanatos si citi mai multi km fara incidente,ai grija la anaf ,vezi sa iei in calcul sa ti dea hirtia ca nu ai de datorat TVA la stat, pe linga cea de euro,cu taxa...iti trebuie la inmatriculari,vezi ca daca te pune sa platesti tva ul in tara si sa l recuperezi din germania(cum am patit o eu)spune i sa citeasca codul fiscal art 126 alin 4.bafta Edited by RTM
Link to comment
Share on other sites

multumesc RTM, o sa am grija. in 2 saptamani merg acasa sa o inscriu. Am zis ca merg sa ii fac rar-ul dupa ce trec cu ea pe la o revizie + ca mi-am dat comanda de cauciucuri noi.

 

Andrei am sa pun VIN-ul cand ajung la masina, acum sunt la lucru. Nu am buton de eco.

Edited by Crysis21
Link to comment
Share on other sites

Mda..din ce vad cele de 245 nu au butonul ala. Trebuia sa iei motorul de 258 care a aparut la sf. 2011, alea au toate butonul ECO in dotarea standard. Pacat , chiar era util dar probabil nu ai stiut.

 

258 are varianta xdrive din cate stiu. e produsa la finalul lui 2010.

Nu neaparat xdrive. E aceeasi treaba doar ca au schimbat "puterea". Din 10.2011 incolo.

  • Downvote 7
Link to comment
Share on other sites

RTM, daca a luat-o la pretul brut pe persoana fizica direct, n-are ce tva sa plateasca aici sau alte chestii.

asta incearca tu te rog frumos sa i explici idioatei aleia de angajata anaf,care nu cunoaste legea,care mi zicea ca:din cauza ca masina a costat peste 10 mii euro trebuie sa platesc tva 24%in romania si sa recuperez 19 %din germania

pina nu am ajuns la directoare,nu am putut rezolva problema,respectiva angajata dindu ma afara din birou ca eu sunt un "prost care nu intelege",nu ca ea este o ..... care nu cunoaste legea si confunda persoana fizica cu cea juridica neplatitoare de tva

Edited by RTM
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut, sunt interesat sa cumpar un f10 sau un f30 din germania pe firma ( din cate am inteles nu se plateste tva, scutesc cateva mii de euro) , dar am gasit 2 masini si in romania dar nu stiu ce sa spun despre ele. Va rog sa-mi spuneti daca sunt ok sau sa plec in germania, si daca stie cineva faza cu TVA .

 

http://www.autovit.ro/bmw-520-C36787982.html

http://www.autovit.ro/bmw-320-C36406811.html

Link to comment
Share on other sites

Sunt extrem de putine parcuri sau reprezentante care mai vand firmelor romanesti fara TVA, iar cele care accepta pun conditia sa platesti masina cu TVA si iti restituie valoarea TVA dupa ce se face dovada inmatricularii in Romania, banii se platesc doar prin transfer bancar din contul firmei iar TVA se ramburseaza in acelasi cont.

 

90% din reprezentantele in care am gasit o masina sa imi placa mi-au pus aceasta conditie, si intr-un final am acceptat. Dupa aproximativ 2 luni de la inmatricularea masinii in Romania mi-au virat contravaloarea TVA.

Nu zic ca nu se poate si altfel, doar ca odata ajuns acolo nu ai tot timpul din lume pana gasesti o masina sa iti placa si sa o si poti cumpara asa cum vrei tu, asa ca iti recomand sa fii pregatit.

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea este subiectiva, personal nu as cumpara motor de 2 litri, cum nici cu km asa de multi, dar nu conteaza parerea mea, important este sa iti placa masina si apoi s-o verifici la sange...
Link to comment
Share on other sites

Nemtii daca nu accepta sa o dea direct la pretul netto catre o firma din RO, pana la urma se rezolva printr-o alta firma intermediara din DE, doar ca mai iau si aia un mic comision. Asa am patit eu anul trecut cu breakul. Acum cu F10 a mers, a acceptat sa o dea direct in RO dar cu plata integrala inainte si dovada cu cartea masinii dupa ce s-a facut RAR. Edited by Andrei_VUV
Link to comment
Share on other sites

Salut, sunt interesat sa cumpar un f10 sau un f30 din germania pe firma ( din cate am inteles nu se plateste tva, scutesc cateva mii de euro) , dar am gasit 2 masini si in romania dar nu stiu ce sa spun despre ele. Va rog sa-mi spuneti daca sunt ok sau sa plec in germania, si daca stie cineva faza cu TVA .

 

http://www.autovit.r...-C36787982.html

http://www.autovit.r...-C36406811.html

 

Lasand la o parte modalitatea de a cumpara masina , intre cele doua exemple ale tale , clar ca seria 5 este superior. Spatiu interior, comfort ...diferenta e ca un seria 3 cu acelas motor se misca putin mai bine, tocmai pentru ca e mai mica / usoara.

Dar interiorul face mare diferenta , clasa medie F30 vs clasa limuzina F10.

Oricum ai alege - vei fi satisfacut de ambele masini.

Ps: Personal urasc la seria 3 si seria 4 cu motor de 2L evacuarea aia mica simpla, zici ca e de Logan..

 

 

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru raspunsuri. Cred ca pana la urma plec in Germania si poate pot rezolva ceva cu TVA, din Romania totusi imi este frica sa cumpar.Inca o chestie, am auzit o discutie despre dat km inapoi la f10 ca ar fi foarte greu din cauza cheii ca inregistreaza tot istoricul masinii..acum nu stiu daca este adevarat sau nu
Link to comment
Share on other sites

, am auzit o discutie despre dat km inapoi la f10 ca ar fi foarte greu din cauza cheii ca inregistreaza tot istoricul masinii..acum nu stiu daca este adevarat sau nu

 

De parca la precedentele nu se stocheaza date in chei..:p si tot le reseteaza samsarii de atatia ani. Ce importanta are ca poate stocheaza niste date ceva mai multe(F10) decat se stocheaza pe o cheie de E60 spre exemplu.

Link to comment
Share on other sites

Kenssyo, ca sa eviti orice dubiu legat de km te duci cu seria VIN la bmw aici si verifici istoricul. Sau pui pe aici seria si incercam sa te ajutam daca cei de la bmw nu vor (unii de aici mai au o relatie una alta). Dar in principiu vor , asta daca te duci personal acolo si le spui ca masina e in Germania si nu ai cum sa aduci proprietarul.
Link to comment
Share on other sites

Salutari,sunt si eu nou pe aici,si mai ales in ale masinilor marca BMW.Sa va explic cat mai pe scurt,ma numesc Alin,momentan conduc un Audi A4 2009,2.0 tdi remapat la 185 cp si 416 nm.Am mai avut inainte inca un audi a4 tot model 2009 dar break,un opel,ford focus,etc.Cert este ca vreau sa imi dau masina mea si sa iau alta un pic mai mare,adica break,a mea fiind momentan berlina.M-am orientat spre un BMW 520da F10 din 2012,pt ca asta ar cam fi singurul model de la bmw care il consider frumos(bine,si x 6 imi mai place,dar e prea mare).As fi vrut ori un A6 model dupa 2012 sau asta.Audi e mai scumpa cu aprox 5000 euro....deci,consider si seria 5 o optiune.Sa nu intelegeti ca bmw a fost optiunea nr 2,dimpotriva,il vad mai frumos ca pe a6 momentan.Totusi,al meu audi....f bun,nimic de reprosat

Am gasit un bmw 520 din 2012,aici in Belgia,la pretul de 21500 cu tva.Il iau pe firma,pt export,deci o sa platec 17000 euro.

Masina are urmatoarele:piele crem,scaune sport electrice cu memorie(asta a fost un must),apoi are panoramic(un alt must),navi mare(inca un must),169000 km,camera marche-arriere,senzori fata-spate,xenon,automata multitronic(inca un must)......pe scurt,are f multe optiuni.....as punta ca nu are adaptive cruize control si head-up display.

Ce as dori sa va intreb,cam de la kilometrii astia,ceva probleme la care ar trebi sa ma astept?sau,cat sunt de fiabile aceste modele in gereral......tot citisem de un motor N47 ca are distributia ratata....etc.....Pe scurt(pe cat posibil)....cat sunt de fiabile,daca pretul vi se pare ok si daca pot pleca la drumuri d eRomania linistit,ca doar de aia o cumpar,nu?

Ca si acceleratie,in depasiri,s-ar tine?Sau,se merita o remapare la 218 cp si 450nm?Adica,nu este cam solicitat motorul?

Si inca ceva,am tot citit pe aici in leg cu uleiul de la cutie....trebuie domle' schimbat sau nu?

Stima

Link to comment
Share on other sites

Salutari,sunt si eu nou pe aici,si mai ales in ale masinilor marca BMW.Sa va explic cat mai pe scurt,ma numesc Alin,momentan conduc un Audi A4 2009,2.0 tdi remapat la 185 cp si 416 nm.Am mai avut inainte inca un audi a4 tot model 2009 dar break,un opel,ford focus,etc.Cert este ca vreau sa imi dau masina mea si sa iau alta un pic mai mare,adica break,a mea fiind momentan berlina.M-am orientat spre un BMW 520da F10 din 2012,pt ca asta ar cam fi singurul model de la bmw care il consider frumos(bine,si x 6 imi mai place,dar e prea mare).As fi vrut ori un A6 model dupa 2012 sau asta.Audi e mai scumpa cu aprox 5000 euro....deci,consider si seria 5 o optiune.Sa nu intelegeti ca bmw a fost optiunea nr 2,dimpotriva,il vad mai frumos ca pe a6 momentan.Totusi,al meu audi....f bun,nimic de reprosat

Am gasit un bmw 520 din 2012,aici in Belgia,la pretul de 21500 cu tva.Il iau pe firma,pt export,deci o sa platec 17000 euro.

Masina are urmatoarele:piele crem,scaune sport electrice cu memorie(asta a fost un must),apoi are panoramic(un alt must),navi mare(inca un must),169000 km,camera marche-arriere,senzori fata-spate,xenon,automata multitronic(inca un must)......pe scurt,are f multe optiuni.....as punta ca nu are adaptive cruize control si head-up display.

Ce as dori sa va intreb,cam de la kilometrii astia,ceva probleme la care ar trebi sa ma astept?sau,cat sunt de fiabile aceste modele in gereral......tot citisem de un motor N47 ca are distributia ratata....etc.....Pe scurt(pe cat posibil)....cat sunt de fiabile,daca pretul vi se pare ok si daca pot pleca la drumuri d eRomania linistit,ca doar de aia o cumpar,nu?

Ca si acceleratie,in depasiri,s-ar tine?Sau,se merita o remapare la 218 cp si 450nm?Adica,nu este cam solicitat motorul?

Si inca ceva,am tot citit pe aici in leg cu uleiul de la cutie....trebuie domle' schimbat sau nu?

Stima

 

Acel 520D are intr-adevar acel motor N47 cu "posibile" probleme la distributie. Din acel an, ar trebui sa nu mai fie probleme, inlocuind anumite piese cu altele reproiectate. Chiar daca ar avea ceva probleme aici, se auze zgomot, iti dai seama ca nu-i de-acolo si te prinzi, deci nu-s de speriat. Pe de alta parte si daca in timp o sa inceapa sa faca zgomot, n-o sa te lase dintr-o data si vei putea sa inlocuiesti anumite piese si vei scapa de probleme. Costul din cate-am citit la altii se ridica undeva la 3000RON, deci nu-i o avere. Asta nu in reprezentanta. Acolo iti cer aia undeva la ~10 000RON, deci in acest caz chiar e scump. Oricum sunt destule service-uri specializate pe BMW care iti poate face schimbul la mai putini bani cu aceleasi piese originale. Daca vrei si mai multe detalii poti intra pe threadul dedicat acestei probleme. O sa constati ca desi sunt multi care au acest motor, la foarte putini s-a intamplat sa li se rupa lantul, deci s-a creat o oarecare paranoia in jurul acestui lucru.

 

169000Km nu sunt multi pentru acest motor, este totusi un motor BMW, desi poate a mai scazut din calitate in comparatie cu ce insemna in trecut un motor BMW, dar asta-i cam general la toti. Trebuie s-o conduci sa vezi daca 184CP sunt sau nu putini pentru o seria 5. Eu as inclina sa cred ca nu-s chiar putini, dar la o adica poti dupa sa-i faci o remapare.

 

Uleiul in cutie, fiind automata este recomandat sa-l schimbi, desi BMW spune ca inclusiv la acestea este lifetime, producatorii de cutii spun invers, ca ar fi bine sa-l schimbi. Cred ca o data la 60 000Km, nu-i o tragedie si nici un cost exorbitant.

Link to comment
Share on other sites

Acel 520D are intr-adevar acel motor N47 cu "posibile" probleme la distributie. Din acel an, ar trebui sa nu mai fie probleme, inlocuind anumite piese cu altele reproiectate. Chiar daca ar avea ceva probleme aici, se auze zgomot, iti dai seama ca nu-i de-acolo si te prinzi, deci nu-s de speriat. Pe de alta parte si daca in timp o sa inceapa sa faca zgomot, n-o sa te lase dintr-o data si vei putea sa inlocuiesti anumite piese si vei scapa de probleme. Costul din cate-am citit la altii se ridica undeva la 3000RON, deci nu-i o avere. Asta nu in reprezentanta. Acolo iti cer aia undeva la ~10 000RON, deci in acest caz chiar e scump. Oricum sunt destule service-uri specializate pe BMW care iti poate face schimbul la mai putini bani cu aceleasi piese originale. Daca vrei si mai multe detalii poti intra pe threadul dedicat acestei probleme. O sa constati ca desi sunt multi care au acest motor, la foarte putini s-a intamplat sa li se rupa lantul, deci s-a creat o oarecare paranoia in jurul acestui lucru.

 

169000Km nu sunt multi pentru acest motor, este totusi un motor BMW, desi poate a mai scazut din calitate in comparatie cu ce insemna in trecut un motor BMW, dar asta-i cam general la toti. Trebuie s-o conduci sa vezi daca 184CP sunt sau nu putini pentru o seria 5. Eu as inclina sa cred ca nu-s chiar putini, dar la o adica poti dupa sa-i faci o remapare.

 

Uleiul in cutie, fiind automata este recomandat sa-l schimbi, desi BMW spune ca inclusiv la acestea este lifetime, producatorii de cutii spun invers, ca ar fi bine sa-l schimbi. Cred ca o data la 60 000Km, nu-i o tragedie si nici un cost exorbitant.

 

 

 

 

520-ul care il iau e din 2012,iulie.....prima inmatriculare,asa e pe acte,si parca problemele se terminase-ra prin noiembrie 2011,sau n-am inteles eu bn?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.