Jump to content

fum albastru


ggaby1981

Recommended Posts

Va salut.

 

Masina cu pricina este 320d de 136 cai. Avand ieri drumul liber zic sa-i dau putina talpa, i-am dat 4000 de ture in a 4-a, am ajuns la 160 la ora, dupa ce am luat piciorul de pe acceleratie am simtit un miros de ulei ars in masina. Cand ma uit in oglinda fum albastrui. Nici nu am mai avut curajul sa-i mai dau peste 2500 de ture. Am mai mers asa vreo 3 km si am oprit masina. Masina a stat vreo 40 minute oprita. Dupa ce am pornit-o nu mai scotea fum deloc, dar nici curajul sa-i mai dau 4000 ture nu am.

 

Sa imi fie pe moarte turboul? Fluiera cam destul de tare, dar masina trage.

 

Filtrul epurator este schimbat.

Link to comment
Share on other sites

Va salut.

 

Masina cu pricina este 320d de 136 cai. Avand ieri drumul liber zic sa-i dau putina talpa, i-am dat 4000 de ture in a 4-a, am ajuns la 160 la ora, dupa ce am luat piciorul de pe acceleratie am simtit un miros de ulei ars in masina. Cand ma uit in oglinda fum albastrui. Nici nu am mai avut curajul sa-i mai dau peste 2500 de ture. Am mai mers asa vreo 3 km si am oprit masina. Masina a stat vreo 40 minute oprita. Dupa ce am pornit-o nu mai scotea fum deloc, dar nici curajul sa-i mai dau 4000 ture nu am.

 

Sa imi fie pe moarte turboul? Fluiera cam destul de tare, dar masina trage.

 

Filtrul epurator este schimbat.

 

 

daca ti-a mirosit in masina inseamna ca s-a ars ceva ulei prelins pe evacuare, sau racordu flexibil e pleznit. sa isi mai dea si altii cu parerea.

Link to comment
Share on other sites

Guest Pole

eu zic sa mai mergi asa pana se duce dracu de tot cine stie ce, insa intre timp macar citesti pareri si impresii pe forum.

 

Parerea mea este ca ar trebui sa mergi la un service, in ziua de azi o constatare este in jur de un milion.

 

In orice caz, miros de ulei ars in masina si fum, sigur nu este in regula, insa tu mai poti cere pareri, cine stie, poate cineva iti spune ca e normal... o fi, n-am avut E46.

Link to comment
Share on other sites

Guest Pole

poate cineva iti spune ca e normal... o fi, n-am avut E46.

 

 

Din cauza presiunii la turatia acceea, a scapat ulei pe la capac/semering si a picat pe evacuarea incinsa. :thumbsup:

Nu e panica. :thumbsup:

 

Eh, ai vazut, totul e in regula, se pare ca la e46 este asolut normal sa pice ulei pe evacuarea incinsa si fenomenul nu ar trebui sa produca panica. :)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

eu tot nu am inteles, fumul venea de la motor sau scotea gaze pe evacuare

daca era de la motor este ulei prelins sau record flexibil plesnit, daca era direct pe evacuare diverse piese pe care le schimbi la rand pe ghicite sau o duci in service ptr constatare

daca ii mai dai 4500 mult o dai dracu direct

Link to comment
Share on other sites

Cati km. are ? Daca mirosul-consumul de ulei apare doar la turatii mari pot fi: simeringuri supape imbatranite, uzura segmenti si/sau chiar TURBOsuflanta... De recomandat constatare intr-un service. Cu cat neglijenta creste cu atat si consturile de remediere a defectiunii pot fi pe masura.
Link to comment
Share on other sites

eu zic sa mai mergi asa pana se duce dracu de tot cine stie ce, insa intre timp macar citesti pareri si impresii pe forum.

 

Parerea mea este ca ar trebui sa mergi la un service, in ziua de azi o constatare este in jur de un milion.

 

In orice caz, miros de ulei ars in masina si fum, sigur nu este in regula, insa tu mai poti cere pareri, cine stie, poate cineva iti spune ca e normal... o fi, n-am avut E46.

 

Daca nu ai avut e46 de ce te bagi in seama? Toate cele 7000 de posturi le-ai facut in stilul acesta? Este un forum unde se cer pareri, sfaturi, ca daca mi-as fi permis imi luam o masina noua care are garantie si gata, nu mai ceream pareri pe forum. Nu toti au bani de Porsche.

 

Din cauza presiunii la turatia acceea, a scapat ulei pe la capac/semering si a picat pe evacuarea incinsa. :thumbsup:

Nu e panica. :thumbsup:

 

Care capac? De la turbina, adica pe langa ax?

 

eu tot nu am inteles, fumul venea de la motor sau scotea gaze pe evacuare

daca era de la motor este ulei prelins sau record flexibil plesnit, daca era direct pe evacuare diverse piese pe care le schimbi la rand pe ghicite sau o duci in service ptr constatare

daca ii mai dai 4500 mult o dai dracu direct

 

Fumul era pe evacuare, se vedea in oglinda retrovizoare.

 

Cati km. are ? Daca mirosul-consumul de ulei apare doar la turatii mari pot fi: simeringuri supape imbatranite, uzura segmenti si/sau chiar TURBOsuflanta... De recomandat constatare intr-un service. Cu cat neglijenta creste cu atat si consturile de remediere a defectiunii pot fi pe masura.

 

260.000 km. I-am mai dat 4000 de ture si nu am avut fum. Si eu cred ca turbina e pe duca pentru ca mai are momente cand abia trage, se intampla de 2-3 ori la un drum de 17 km.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.