Jump to content

Chip tuning BMW


CT-87-ADY

Recommended Posts

Eu la astea cu tunningul, mai greu asa ... ca eu "e" clasic in gandire <_< .

 

O singura intrebare as avea:

 

-daca toti avem niste veiroane :) sub capota, de ce inginerii producatorului auto, au decis ca pt 318d sa fie 116 cai si pentru 320d sai fie 150 de cai?

 

Sa fie o intelegere intre ei si companiile de petrol sa consume masinile mai mult :bashwall: :unsure: , sau le dau valori asa la tragere la sorti?

 

Pe bune ca m-ar interesa un raspuns ...

Link to comment
Share on other sites

Eu la astea cu tunningul, mai greu asa ... ca eu "e" clasic in gandire <_< .

 

O singura intrebare as avea:

 

-daca toti avem niste veiroane :) sub capota, de ce inginerii producatorului auto, au decis ca pt 318d sa fie 116 cai si pentru 320d sai fie 150 de cai?

 

Sa fie o intelegere intre ei si companiile de petrol sa consume masinile mai mult :bashwall: :unsure: , sau le dau valori asa la tragere la sorti?

 

Pe bune ca m-ar interesa un raspuns ...

 

Tine de fiabilitate in principiu.Bineinteles ca si inginerii de la BMW ar fi putut sa scoata si 200cp dintr-un motor de 1.8

Adica scot unii atatia cai cu un soft de cateva sute de euro si nu ar fi in stare cei de la BMW. :blink:

 

 

185 cai e o varianta standard recomandata.

 

Recomandata de cine?

 

De multe firme de renume, da un search pe "google" :blink:

 

Hahahahaah, firme de renume cu date de contact ascunse.

Mai bine lasa. :wub:

Link to comment
Share on other sites

Tine de fiabilitate in principiu.Bineinteles ca si inginerii de la BMW ar fi putut sa scoata si 200cp dintr-un motor de 1.8

Adica scot unii atatia cai cu un soft de cateva sute de euro si nu ar fi in stare cei de la BMW. :bashwall:

 

 

Pai, atunci practic ei au gasit, dupa probabil multe teste foarte amanuntite, compromisul perfect intre fiabilitate, putere, consum?

 

Eu as avea incredere in inginerii astia ...

 

Noapte buna.

 

 

LE: bavaria sigur nu pentru consumul mai mic pe care ti-l confera marirea de putere? <_< :)

Edited by Remus R.
Link to comment
Share on other sites

pai nu stiu @Bavaria eu te intrebam pe tine, nu ai observat? <_<

 

 

ps: cu cat se creste puterea fiabilitatea scade, e logic. Performanta-fiabilitate 185cai e un compromis foarte bun, poate sa confirme posesorii de 320d fecilift resoftat in varianta standard.O seara buna va doresc.

Link to comment
Share on other sites

ps: cu cat se creste puterea fiabilitatea scade, e logic. Performanta-fiabilitate 185cai e un compromis foarte bun, poate sa confirme posesorii de 320d fecilift resoftat in varianta standard.

 

Tu trebuia sa intri in politica. :)

Compromis foarte bun.Ai stabilit tu asta. <_<

Link to comment
Share on other sites

Mai astept niste pareri, va rog. M-am uitat acum pe realoem si ambreiajul de pe 320D e si pe 330D, deci daca rezista la 204 cp cati are 330-ul, ar trebui sa reziste si la 200 cati ies dupa race stage, nu? Am mers cu a unui prieten resoftata la upsolute la 183 si nu m-a incantat deloc <_<

 

P.S. Bani de M n-am :)

Edited by Cipry_777
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu, de asta intrebam pe aici, sa ma informeze unu-altu. In afara de ambreiaj si turbo mai poate sa cada ceva? Internele motorului au de suferit? Chiar nimeni nu s-a incumetat la race stage asta? <_<

 

Acuma m-am uitat, si 325i-ul are discul de 228, mai mic ca la 320D, deci cred ca tine mai mult de cuplu, decat de hp.

Link to comment
Share on other sites

Dimensionarea ambreiajului se face in functie de cuplu. Si un M3 are cuplu mai mic decat un 330d, asa ca nu ar avea nevoie de un ambreiaj mai mare sau de un arc mai tare. Poate de niste materiale mai bune, sa reziste la forja data de un posesor de M <_<.
Link to comment
Share on other sites

320i e36 am si eu o intrebare , la un aspirat cu admisie si evacuare schimbata , admisie insemnand filtru sport , serpisori , poate chiar ax ( cu axu` inca sunt in dubii )cu came , iar evacuare insemnand macar toba finala + cat sport chiar daca nu e tot traseul cat la suta poate da un resoft ? oricum modificarile de resoft sunt binevenite la modificarile de mai sus pt ca in momentul cand se modifica admisia si evacuarea parametrii initiali ai plajei de injectie banuiesc ca se modifica sau ? <_< Edited by 22WTF
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Iar nu mai inteleg nimic, pai daca e bun compromisul de ce nu l-au aplicat cei de la BMW direct? :)

 

Eh, este prosteala.Adica vin unii care nu au nici 1% din banii celor de la BMW, cei care dezvolta soft pentru masini, si gasesc compromisul ideal.

Se vede ca iar sunt discutii interminabile de pro si contra.

Sa fie clar cine doreste marire de putere atunci sa fie constient de la inceput ca riscurile sunt mai mari sau mai mici in functie de cum exploatezi masina si cum se prezinta ea ca motorizare si cutie,acestea fiind cele ce preiau primele aceste modificari.Indiferent de Power Box sau resoftare,dar sigur o resoftare e mai buna ,lucrand la mai multi parametri nu doar la unii si ceilalti sa fie lasati de izbeliste.Parerea mea .Asa ca fiecare se bazeaza de fapt pe istoricul resoftarilor facute,daca au avut probleme sau nu,si atunci se recomanda anumite procente de mariri .

Sigur pe ceva ,cam greu de spus.

Link to comment
Share on other sites

Din tratatul de tuning al lui Caragiale :) :

 

Ori sa sa revizuiasca, primesc! dar sa nu se schimbe nimica; ori sa nu se revizuiasca, primesc ! dar atunci sa se schimbe pe ici pe colo, si anume in punctele…esentiale !

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Pompa nu este fortata decat in anumite situatii si anume in forta maxima , adica la turatii mari , altfel nu este nici un fel de diferenta de uzura . Oricum , daca folosesti carburant de calitate si cate un tratament de curatare a sistemului de alimentare , prelungesti viata pompei mai mult decat daca ai folosi masina fara cip , nu ai face nici un tratament , dar tot i-ai da in goarna .

Cip-tuning-ul la motoarele pana la E36-46 este deja incercat si ras-incercat pe mii de motoare si in timp s-a imbunatatit , problema este la noile motoare dupa 2006 - 2007 care au mult mai multi senzori si parametrii care trebuiesc modificati .

22WTF - doar cip-tuning-ul la aspirat este intre 7 si 10% , DAR daca schimbi si evacuarea si admisia , e clar ca si fara cip vei avea mai multi cai SAU cel putin caii din fabrica , pentru ca nu trebuie uitat faptul ca majoritatea motoarelor au depasit 100.000 km , iar la cele pe benzina au inceput sa se simta , in timp ce la diesel dupa 150.000 se simte scadearea puterii declarate de fabrica .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.