Jump to content

E46 316i 2002 - Multiple Dubii/Intrebari


Recommended Posts

Salutare tuturor!

 

Am reusit ieri sa schimb valva CCV, insa rezultatele nu au fost pe masura asteptarilor.

Pentru ca fumul inca persista, desi mecanicul a zis ca o sa mai fumege 2-3-4 zile pentru ca nu am curatat admisia si clapeta de acceleratie, acum nu stiu ce sa cred.

Singurele imbunatatiri vizibile sunt ca relantiul nu mai fluctueaza pana la oprire, acel sunet (suierat) la cald nu se mai aude.

 

Tare imi este ca o sa fiu nevoit sa schimb si semeringurile :D

 

Dar vedem...

Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor!

 

Am reusit ieri sa schimb valva CCV, insa rezultatele nu au fost pe masura asteptarilor.

Pentru ca fumul inca persista, desi mecanicul a zis ca o sa mai fumege 2-3-4 zile pentru ca nu am curatat admisia si clapeta de acceleratie, acum nu stiu ce sa cred.

Singurele imbunatatiri vizibile sunt ca relantiul nu mai fluctueaza pana la oprire, acel sunet (suierat) la cald nu se mai aude.

 

Tare imi este ca o sa fiu nevoit sa schimb si semeringurile :D

 

Dar vedem...

Noi ti-am zis ca nu scapi fara simeringuri... dar bine ca ai rezolvat o problema, next step simeringurile si iti iei de o grija inca 150-200 mii km.

Link to comment
Share on other sites

Eee..pai acum pana la semeringuri imi vine in cap inca o chestie macabra.

Nu stiu daca v-am zis, dar in portbagaj cand am luat masina, am gasit o sticla de ulei 10w40 :( mi-e tare frica sa nu fie segmenti si ale deastea la cat fum este. Pentru ca fumul a aparut imediat (appx 150km) ce am pus ulei 5w40 (banuind ca inainte era 10w).

 

Pareri? ce pot verifica? sau sa o las direct pe mana lu' Mihaita PVM?

Edited by Claudiu Visan
Link to comment
Share on other sites

Eee..pai acum pana la semeringuri imi vine in cap inca o chestie macabra.

Nu stiu daca v-am zis, dar in portbagaj cand am luat masina, am gasit o sticla de ulei 10w40 :( mi-e tare frica sa nu fie segmenti si ale deastea la cat fum este. Pentru ca fumul a aparut imediat (appx 150km) ce am pus ulei 5w40 (banuind ca inainte era 10w).

 

Pareri? ce pot verifica? sau sa o las direct pe mana lu' Mihaita PVM?

atunci da uleiul mai repede jos, si pune 0w40, nu te juca cu astea, sa mergi cu uleiul combinat si mai ales 10w cu 5w...

Link to comment
Share on other sites

Cand credeam ca fumul de pe evacuare s-a diminuat, am sperat din greu insa....se pare ca nu vrea deloc...

Captat in urma cu 10 minute:

 

Pe langa toate acestea, la tester mi-a dat eroarea urmatuare:

 

Crankshaft adaption inlet 122.90 (referinta maxima era 120)

Lambdasensor int.bank2 1.18 (referinta maxima era 1.1)

Edited by Claudiu Visan
Link to comment
Share on other sites

De la bun inceput se stia ca trebuie sa schimbi semeringurile..

 

Garnitura de la vacuum ti`ai schimbat`o? Iti mai da fum pe langa motor in fata?

 

 

L.E: Cam asa iese si la mine fumul,mai ales ca nu prea o mai misc in perioada asta,iar cand o pornesc,cam la fel se intampla la accelerari.

Edited by Criss88
Link to comment
Share on other sites

De la bun inceput se stia ca trebuie sa schimbi semeringurile..

 

Acum imi da de gandit eroarea pe arborele cotit :(

Acea valoare pe care INPA nu o da in parametrii.

 

 

 

Iar pe langa cele doua, mai sunt si alte trei care din care primele doua nu mai sunt prezente, doar stocate:

 

272B CDKFRAU2 - Adaption multipl. area1 (bank1)

 

Errir Counter 1

Logistic counter 116

--------------------

Gemisch zu mager (ameste prea sarac)

Test conditions fulfiled

Error not present now, but already stored

Error would cause a warning lamp to light up

 

 

 

272A CDKFRAU - Adaption multipl. area1

 

Error counter 1

Logistic counter 113

--------------------

Gemisch zu mager (ameste prea sarac)

Test conditions fulfiled

Error not present now, but already stored

Error would cause a warning lamp to light up

 

 

 

2738 CDKKAT - Catalytic-converter conversion (care inca este prezenta) - dar de care nu imi fac probleme decat la consum :p

 

Katalysator Wirkungsgrad unter schwellenwert (Eficiența catalizatorului sub valoarea pragului)

 

 

Criss88 - da am rezolvato cu pompa de vacum, era oringul din pompa dus, dadea pe acolo ulei intr-o veselie :D

Cati KM ai zis ca are masina ta?

Edited by Claudiu Visan
Link to comment
Share on other sites

A mea,momentan 199k.. La 200k deja e ceva normal sa pice cate ceva. Luna viitoare o sa rezolv si eu problema asta,o sa ma pun la normal cu uleiul pentru ca momentan merg din completari,si nici nu am bagat de la inceput ce trebuia. De-asta nici nu prea mai circul cu ea,pe langa faptul ca nu am motive prea multe,fiind la 5 minute de mers pe jos la serviciu,nu imi trebuie in mod expres si nici nu vrea sa`i fac cine stie ce in plus pana nu o pun la punct.
Link to comment
Share on other sites

A mea,momentan 199k.. La 200k deja e ceva normal sa pice cate ceva. Luna viitoare o sa rezolv si eu problema asta,o sa ma pun la normal cu uleiul pentru ca momentan merg din completari,si nici nu am bagat de la inceput ce trebuia. De-asta nici nu prea mai circul cu ea,pe langa faptul ca nu am motive prea multe,fiind la 5 minute de mers pe jos la serviciu,nu imi trebuie in mod expres si nici nu vrea sa`i fac cine stie ce in plus pana nu o pun la punct.

 

 

Unde o sa iti faci semeringurile ?

Link to comment
Share on other sites

Inca raman la Florin,baiatul "minune" din Bucuresti. Acum sa vad,am vorbit cu cineva din Vidin si maine o sa intrebe la un service de acolo daca pot face operatiunea asta fara sa dea jos chiulasa. Sa vedem,as fi putin cam indoit sa merg acolo,fara sa am mare incredere in bulgari in general,dar dat fiind faptul ca voi avea ocazia sa merg cu vorbitori de bulgara,o sa pot explica ce anume trebuie sa urmareasca. M`ar avantaja ca e la 15 km,nu la 300 cum e la Bucuresti. Oricum,astea sunt deocamdata ipoteze. Dar daca asta se va dovedi doar o fabulatie,garantat voi face o cursa la jumatatea lui septembrie la Bucuresti.
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Salutare!

 

Revin la voi cu o problema la 'bolid' :))

Si anume:

 

Dupa mai multe ore de stationare, in momentul cand pornesc (vreau eu sa pornesc dar...)...incepe prin a merge neregulat ca si cum ar pornii in 2-3-4 pistoane...dupa care moare.

La urmatuarea cheie porneste bine....

De la ce sa fie oare?

Bujii, bobine, senzori ax came????

Pe INPA nu am nici o eroare pe motor. (exceptand sonda landa care apare din cauza lipsei catalizatorului)

 

Am atasat si un filmuletz facut in urma cu 5 minute :p

 

Edited by Claudiu Visan
Link to comment
Share on other sites

Salutare!

 

Revin la voi cu o problema la 'bolid' :))

Si anume:

 

Dupa mai multe ore de stationare, in momentul cand pornesc (vreau eu sa pornesc dar...)...incepe prin a merge neregulat ca si cum ar pornii in 2-3-4 pistoane...dupa care moare.

La urmatuarea cheie porneste bine....

De la ce sa fie oare?

Bujii, bobine, senzori ax came????

Pe INPA nu am nici o eroare pe motor. (exceptand sonda landa care apare din cauza lipsei catalizatorului)

 

Am atasat si un filmuletz facut in urma cu 5 minute :p

 

 

o fi de la bobine.... din oaresce motiv un piston nu merge cum trebe... daca ar fi ceva senzor ar trebui sa persiste problema...

Link to comment
Share on other sites

o fi de la bobine.... din oaresce motiv un piston nu merge cum trebe... daca ar fi ceva senzor ar trebui sa persiste problema...

 

Compresie am 10 pe toate 4 :D

Bobine, am doua Noi.

Bujiile nu le-am schimbat si nici nu stiu ce bujii sunt bune pentru acest motor (ma refer sa fie ok calitate pretz)

iar referitor la senzori, ma gandesc ca ar trebuii sa apara pe Inpa...daca ar fi ceva in neregula :(

Link to comment
Share on other sites

Compresie am 10 pe toate 4 :D

Bobine, am doua Noi.

Bujiile nu le-am schimbat si nici nu stiu ce bujii sunt bune pentru acest motor (ma refer sa fie ok calitate pretz)

iar referitor la senzori, ma gandesc ca ar trebuii sa apara pe Inpa...daca ar fi ceva in neregula :(

suna super bine totul... cu exceptia faptului ca nu merge bine... deci ceva tot are....poate cum ai 2 bobine noi .... doua le ai vechi... deci.... punele noi

Link to comment
Share on other sites

suna super bine totul... cu exceptia faptului ca nu merge bine... deci ceva tot are....poate cum ai 2 bobine noi .... doua le ai vechi... deci.... punele noi

 

 

Ppff...da, ideal asa ar fi..dar 350Ron asa doar "sa vedem, din asta oare o fi" e cam asa....

Ciudat este ca la urmatuarea cheie porneste ok :D

Si am observat ca este mai accentuat de temperatura, daca este mai rece afara.

Link to comment
Share on other sites

Ppff...da, ideal asa ar fi..dar 350Ron asa doar "sa vedem, din asta oare o fi" e cam asa....

Ciudat este ca la urmatuarea cheie porneste ok :D

Si am observat ca este mai accentuat de temperatura, daca este mai rece afara.

pai da.... da si aici primiesti sfaturi bazate pe experiente anterioare.... care ce a mai patit.. nimeni nu iti da un raspuns exact decat daca problema e mai specifica... la tine e ceva super general care poate sa se intmaple din multe motive... incearca sa vezi ceva furtune de vacum.... care sa fie fisurate sau ciobite si care sa iti faca probleme.....plus ca tre sa fie ceva tester mai high tech care sa depisteze ce se intampla cu motoru ala cand da rateuri... si iesi mai ieftin

Link to comment
Share on other sites

pai da.... da si aici primiesti sfaturi bazate pe experiente anterioare.... care ce a mai patit.. nimeni nu iti da un raspuns exact decat daca problema e mai specifica... la tine e ceva super general care poate sa se intmaple din multe motive... incearca sa vezi ceva furtune de vacum.... care sa fie fisurate sau ciobite si care sa iti faca probleme.....plus ca tre sa fie ceva tester mai high tech care sa depisteze ce se intampla cu motoru ala cand da rateuri... si iesi mai ieftin

 

Este foarte adevarat ce imi spui, chiar m-am gandit la asta cu tester-ul mai high-tech, sa merg cu ea la un Baiat aici in Craiova care are foarte multe review-uri bune de la posesorii de n42. si sa o las la el peste noapte ca sa o pornim dimineata sa vada ce si cum :) insa el este ocupat, eu cu serviciul...de aceea am apelat prima data la colegii de forum :p

O sa incep prima data prin a schimba bujiile :) pentru ca si daca nu e de la ele...ar trebuii schimbate, pentru ca de cand am luato...nu le-am schimbat :) si..cine stie de cand or fi pe masina :p

Un sfat pentru bujii? pentru inceput...

Link to comment
Share on other sites

Este foarte adevarat ce imi spui, chiar m-am gandit la asta cu tester-ul mai high-tech, sa merg cu ea la un Baiat aici in Craiova care are foarte multe review-uri bune de la posesorii de n42. si sa o las la el peste noapte ca sa o pornim dimineata sa vada ce si cum :) insa el este ocupat, eu cu serviciul...de aceea am apelat prima data la colegii de forum :p

O sa incep prima data prin a schimba bujiile :) pentru ca si daca nu e de la ele...ar trebuii schimbate, pentru ca de cand am luato...nu le-am schimbat :) si..cine stie de cand or fi pe masina :p

Un sfat pentru bujii? pentru inceput...

OE???

 

sau NGK....eu personal am folosit NGK si erau bune...

Link to comment
Share on other sites

 

La fel facea si la mine, dupa update de software (acum 1 an si ceva) nu s-a mai intamplat.

la asta nu m-am gandit....am un prieten cu un clio 1.2 benzina... si intro zi nu a mai pornit masina.... avea 40 de mi dekm... si au rezolvat-o printr-un soft... nou.... acuma nu stiu cat e cazu aici

Link to comment
Share on other sites

la asta nu m-am gandit....am un prieten cu un clio 1.2 benzina... si intro zi nu a mai pornit masina.... avea 40 de mi dekm... si au rezolvat-o printr-un soft... nou.... acuma nu stiu cat e cazu aici

 

Sper sa nu fie cazul, cat a costat treaba?...

La mine porneste, cei drept sunt momente cand face figura asta, dar dupa ce a pornit...nu mai are treaba, merge brici :D

Ce sa mai, in prima instanta bujii noi (bune) si vazut dupaia :p

Edited by Claudiu Visan
Link to comment
Share on other sites

A fost pana in 150 ron la Bavaria Baneasa. La update e povestea aia ca risti sa se strice nu stiu ce module...ca te pune sa semnezi nu stiu ce declaratie ca operatiunea se face pe raspunderea ta... La mine nu s-a sticat nimic. Doar mi s-a spus ca sunt niste riscuri si ei nu recomanda.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.