Jump to content

Sfat BMW 320d e46


bflorinel

Recommended Posts

Salut! Sunt nou pe forum...

Am cautat ceea ce aveam nevoie. Dar nu am gasit ceva concret :(

Peste 2-3 luni vreau sa achizitionez prima mea masina,va fi un 320d e46 136cp.

O voi cumpara din Germania, berlina sau touring,e putin relevant (desi m-ar avantaja touring-ul :unsure: ).

Nu vreau sa aud afirmatii de genul sa aleg benzina (nu dispun de fondurile necesare pentru carburant,circul mai mult in oras).

Nu sunt vitezoman...

Anul de fabricatie vreau sa fie 1999-2001 (maxim) din cauza Timbrului :( Pentru versiunea de 150cp,Timbrul e prea mare :(

Vreau cateva sfaturi despre modelul acesta..

-Taxe..

-Costuri de intretinere (ulei,filtre etc.)

-La e46, pentru a schimba pivotul,trebuie schimbat cu tot cu bascula...imi poate spune cineva un pret? (fara manopera)?

-Eventual daca a imatriculat cineva una, platind Timbrul de mediu...cat a platit?

-Dupa achizitionare,la ce ar trebui sa ma astept de la modelul asta?

Multumesc anticipat! :)

Link to comment
Share on other sites

Cauta si cumpara unul intretinut, altfel o sa fie un cosmar.

Un brat costa intre 400 sa zicem si 900 de lei cu tot cu bucsa.

In mare, sa te astepti la probleme cu pompa de injectie, injectorul cu fir, debitmetru, amortizoare spate, vacuumuri....etc

Te sfatuiesc de la inceput sa amesteci ulei cu 2T cu motorina de la noi din tara, pentru ca e foarte uscata.

Eu de exemplu bag Maxx Motion cu ulei cu 2T.

Bafta! :thumbsup:

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cauta si cumpara unul intretinut, altfel o sa fie un cosmar.

Un brat costa intre 400 sa zicem si 900 de lei cu tot cu bucsa.

In mare, sa te astepti la probleme cu pompa de injectie, injectorul cu fir, debitmetru, amortizoare spate, vacuumuri....etc

Te sfatuiesc de la inceput sa amesteci ulei cu 2T cu motorina de la noi din tara, pentru ca e foarte uscata.

Eu de exemplu bag Maxx Motion cu ulei cu 2T.

Bafta! :thumbsup:

 

Multumesc de sfaturi! :)

Masina,voi cauta cat de intretinuta se poate,in banii de care dispun. Neaparat de la privat si carte service.

Link to comment
Share on other sites

Te sfatuiesc sa cauti modelul de 150cp. 6 trepte.mai putine probleme la motor. Si oricum trebuie sa ai noroc chior sa gasesti masina veche de 13ani diesel km putini si carte service.Bafta.

 

Stiu...CR-ul e mult mai bun. Insa nu cred ca imi pot permite sa achit timbrul pentru unul...fie el si din 2002. Timbrul deja e peste 1000 euro :(

Km, nu cer putini (daca are carte service,pentru mine pana in 300.000 sunt ok)... Cunosc pe cineva care are cu al sau,peste 600.000. Si nu are probleme :)

Link to comment
Share on other sites

Vrei neaparat diesel? Cu banii de un diesel nfl iti iei 316/318i facelift cu taxa maxim 500 si ai si toate sansele sa iei ceva cu 180-200.000km.

 

Sunt in dubii cu, consumul la benzinar :unsure:

Locuiesc in Botosani...nu e chiar aglomerat...dar...producatorul da 10.4l/100km (daca nu ma insel).

Faceliftul e frumos :heart: , Timbrul e mic....o posibila optiune la 318 143cp...insa nu sunt sigur inca. Sa vad ce gasesc diesel in primul rand.

Edited by bflorinel
Link to comment
Share on other sites

uita-te pe forum cate 318i cu probleme sunt, mai multe decat 320d, fl este mai frumos dar nu cu motor 1.8i

 

Cum am spus...inca sunt in cautare de masina. Insa diesel :)

In familie,am avut doar diesel...iar majoritatea masinilor conduse au fost diesel. Deci ma gandesc ca cei de la BMW nu au putut face o masina proasta (ma refer la nfl) :D

Link to comment
Share on other sites

Cum am spus...inca sunt in cautare de masina. Insa diesel :)

In familie,am avut doar diesel...iar majoritatea masinilor conduse au fost diesel. Deci ma gandesc ca cei de la BMW nu au putut face o masina proasta (ma refer la nfl) :D

Salut!Daca vrei sa cumperi un e46 nfl trebuieste sa cauti mult pentru a gasi una buna,majoritatea sunt fugarite ,neintretinute si pline de probleme.Un prieten a avut 3 nfl-uri in decursul a 6 luni,toate aduse de afara,toate erau cu probleme destul de serioase,le-a vandut pe pe fiecare(la una a pierdut 300E)numai sa scape de probleme.LA Botosani NU GASESTI pe cineva care chiar sa stie sa repare bmw-uri.Asa ca ,daca te pricopsesti cu o masina "obosita"sanse mari de a o face sa mearga bine aici in oras nu prea ai,si asta iti spun din proprie experienta.Asa ca ori te orientezi spre alta marca de masina( sa fie mai tanara) care sa se incadreze in bugetul tau,ori mai economisesti si iti cumperi un fl(adus de afara).Bafta!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu vreau sa aud afirmatii de genul sa aleg benzina (nu dispun de fondurile necesare pentru carburant,circul mai mult in oras).

Nu sunt vitezoman...

 

1. Daca circuli mai mult in oras, e mult mai recomandat un benzinar.

2. Daca faci 10-15000km nici n-are rost sa te gandesti la 320d.

3. Una peste alta, economia de combustibil o s-o dai pe intretinere, e suficient sa ai 1000-1500 ron/an reparatii si s-a dus economia (la un numar mic de km).

 

Multe au multi km, handlerii turci cam dau km inapoi, e un model depasit care intr-un final nu prea merita luat. Bine, nici cu 316/318i FL nu ai siguranta, dar M43-ul de pe 316/318i NFL e f reusit. E cam gurmand, dar nu o sa ai probleme mari cu el.

Link to comment
Share on other sites

Salut!Daca vrei sa cumperi un e46 nfl trebuieste sa cauti mult pentru a gasi una buna,majoritatea sunt fugarite ,neintretinute si pline de probleme.Un prieten a avut 3 nfl-uri in decursul a 6 luni,toate aduse de afara,toate erau cu probleme destul de serioase,le-a vandut pe pe fiecare(la una a pierdut 300E)numai sa scape de probleme.LA Botosani NU GASESTI pe cineva care chiar sa stie sa repare bmw-uri.Asa ca ,daca te pricopsesti cu o masina "obosita"sanse mari de a o face sa mearga bine aici in oras nu prea ai,si asta iti spun din proprie experienta.Asa ca ori te orientezi spre alta marca de masina( sa fie mai tanara) care sa se incadreze in bugetul tau,ori mai economisesti si iti cumperi un fl(adus de afara).Bafta!

 

si ce te face sa crezi ca fl-ul tau nu e la fel de obosit ca si precedentul model, crezi ca daca are lifting este si problemlos?

 

genul asta samsari care vin cate 5 intr-un golf in maieu si cumpara toate cazaturile din parcuri st foarte numerosi, masinile din Germania st obosite toate de aia sunt si in parcuri la vanzare, nemtii nu le schimba decat dupa ce se strica :thumbsup:

Edited by BOASKA
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu mai merita in 2013 320d nfl sub nicio forma !

 

De ce nu? Deoarece e destul de vechi?

 

Salut!Daca vrei sa cumperi un e46 nfl trebuieste sa cauti mult pentru a gasi una buna,majoritatea sunt fugarite ,neintretinute si pline de probleme.Un prieten a avut 3 nfl-uri in decursul a 6 luni,toate aduse de afara,toate erau cu probleme destul de serioase,le-a vandut pe pe fiecare(la una a pierdut 300E)numai sa scape de probleme.LA Botosani NU GASESTI pe cineva care chiar sa stie sa repare bmw-uri.Asa ca ,daca te pricopsesti cu o masina "obosita"sanse mari de a o face sa mearga bine aici in oras nu prea ai,si asta iti spun din proprie experienta.Asa ca ori te orientezi spre alta marca de masina( sa fie mai tanara) care sa se incadreze in bugetul tau,ori mai economisesti si iti cumperi un fl(adus de afara).Bafta!

 

Multumesc de raspuns :)

Chiar si in Botosani,cunosc pe cineva care se pricepe destul de bine...e mecanic auto de mult timp. Si chiar detine un BMW 318tds e36 si se ocupa de el. Plus multe alte masini mai noi...nu ar fi problema de mecanic.

Intradevar,in tara multe se aduc de la turci si alte natii care au Autohausuri... Insa eu am un prieten bun in Germania...fost samsar. Imi poate aduce el masina,o poate proba si toate alea...plus ca o vreau de la privat.

 

1. Daca circuli mai mult in oras, e mult mai recomandat un benzinar.

2. Daca faci 10-15000km nici n-are rost sa te gandesti la 320d.

3. Una peste alta, economia de combustibil o s-o dai pe intretinere, e suficient sa ai 1000-1500 ron/an reparatii si s-a dus economia (la un numar mic de km).

 

Multe au multi km, handlerii turci cam dau km inapoi, e un model depasit care intr-un final nu prea merita luat. Bine, nici cu 316/318i FL nu ai siguranta, dar M43-ul de pe 316/318i NFL e f reusit. E cam gurmand, dar nu o sa ai probleme mari cu el.

 

Da,voi circula majoritatea timpului in oras..insa saptamanal,200-250 km ii voi face in exterior. Plus mici excurii cu prietenii :heart: Deci in consecinta,voi face destui km :)

Am auzit ca e ceva mai reusit M43 de pe NFL,consum ceva mai mic si toate alea... (nu imi trebuie putere mare) insa totusi,cam putini CP pentru motorul lor :hmm:

 

si ce te face sa crezi ca fl-ul tau nu e la fel de obosit ca si precedentul model, crezi ca daca are lifting este si problemlos?

 

genul asta samsari care vin cate 5 intr-un golf in maieu si cumpara toate cazaturile din parcuri st foarte numerosi, masinile din Germania st obosite toate de aia sunt si in parcuri la vanzare, nemtii nu le schimba decat dupa ce se strica :thumbsup:

 

Ai dreptate. Insa si in Romania,majoritatea provin tot din Germania...tot aduse de vre-un samsar sau cumparate de la turci. Una peste alta,se merita cateva sute de euro in plus pentru una adusa din Germania...chiar de are mai multi km (desi si cele aduse de samsari au kilometrajul muuuult dat inapoi)insa nu e rulata pe drumurile patriei si nici nu "respira" aerul prafuit sau "inghite" carburant din Romania :no:

Edited by bflorinel
Link to comment
Share on other sites

si ce te face sa crezi ca fl-ul tau nu e la fel de obosit ca si precedentul model, crezi ca daca are lifting este si problemlos?

 

genul asta samsari care vin cate 5 intr-un golf in maieu si cumpara toate cazaturile din parcuri st foarte numerosi, masinile din Germania st obosite toate de aia sunt si in parcuri la vanzare, nemtii nu le schimba decat dupa ce se strica :thumbsup:

Salut!Nu spun ca fl nu poate fi obosit,fiecare cu norocul sau,daca ne referim strict la fl-ul meu,eu l-am cumparat personal din Germania avea 2 ani de la fabricatie si 128 000 km.De acea am recomandat sa-si aduca din Germania.Prietenul meu nu este samsar de masini,ci ca alti baieti de pe acest forum si-a dorit si el un e46 cat mai sanatos,dar nu a avut noroc sa gaseasca,in final dupa ce le-a vandut pe toate pe rand,asa cum le-a achizitionat,a renuntat la ideea de a lua un e46 si s-a orientat catre alta marca.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc de raspuns :)

Chiar si in Botosani,cunosc pe cineva care se pricepe destul de bine...e mecanic auto de mult timp. Si chiar detine un BMW 318tds e36 si se ocupa de el. Plus multe alte masini mai noi...nu ar fi problema de mecanic.

Intradevar,in tara multe se aduc de la turci si alte natii care au Autohausuri... Insa eu am un prieten bun in Germania...fost samsar. Imi poate aduce el masina,o poate proba si toate alea...plus ca o vreau de la privat.

 

 

 

Salut!Nu neg cunostintele de mecanica ale pritenului tau,dar eu am detinut din 2005 numai bmw si iti spun ca nu am reusit sa intalnesc pe cineva care sa cunoasca cu adevarat sa repare bmw.Cand apar problemele care nu sunt de natura mecanica gen:pivoti, bucse,sau mai stiu eu ce fel de troncanituri,atunci incepe distractia cu reparatul,pentru ca majoritatea merg pe bojbaite.Iti doresc muuuult noroc!

Edited by botosanibmw
Link to comment
Share on other sites

posesor de bmw e46 320d 136cp.am luat-o anul trecut in iulie...m gasit-o din greseala prin germania , mi-a placut mult interiorul si am luat-o.avea in bord 240.000 km (cred eu reali) , acum am 300.000.ce pot spune pana acum este ca sunt multumit de ea , i-am adus multe modificari , kit M , jante , volan M , suspensie sport etc. imediat ce am cumparat-o am schimbat la ea termostatul egr , termostatul principal , suspensia (amortizoarele erau praf) , curelele accesorii , filtrul epurator.ceea ce vreau sa iti zic este ca in cei 60.000 km nu mi-a picat absolut nimic la motor.eu zic totusi ca este o masina fiabila daca ai noroc sa iei una de la un propietar care nu si-a batut joc de ea.bineinteles ca si eu bag 1L ulei 2T la fiecare plin.succes....a eram sa uit.i-am facut si resoftare la 166 cp
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Aceeasi treaba este la toate marcile de masini, mecanicii, inginerii, dorel sau cum sa le mai spun nu stiu sa repare o masina.

Piese schimbate aiurea, diagnoze incompete , piese de proasta calitate, si la varf incompetenta mecanicilor,asa fiecare isi repara masinile pe unde pot.

 

Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Multumesc de raspunsuri! :)

Si scuzati de raspuns tarziu (a inceput scoala) :wacko:

In continuare voi cauta...tot nfl daca nu mi se modifica bugetul :)

Apropo,puteti fi putin mai expliciti cu uleiul de 2T in motorina? Alte marci/modele nu il cer daca motorina de la noi are arderea mai uscata?

Link to comment
Share on other sites

Am achizitionat si eu un 320D 2001 de 2-3 zile si as dori sa va intreb niste chestii de baza, cred ca am mai intrebat undeva pe forum, posibil cam ascuns si nu am prins raspunsuri :)

Am observat ca racordul de aer ce merge spre filtru dinspre fatza capotei nu era imbinat la jonctiune, o fi fost vreun motiv pentru care vanzatorul sa-l fi dezbinat ? Acul de temperatura motor nu se misca deloc, cred ca e intepenit ca nu merge nici la selftest, insa si pe obc test 7.0 mai mult de valoarea 006 nu creste, nu stiu exact ce inseamna aceasta valoare, insa masina da caldura foarte bine inauntru ca te topesti.

Ce cablu/soft de diagnoza recomandati asa ca DIY, am un cablu de VAG ce potriveste la mufe, insa nu stiu ce soft sa incerc.

Mersi.

Link to comment
Share on other sites

Am achizitionat si eu un 320D 2001 de 2-3 zile si as dori sa va intreb niste chestii de baza, cred ca am mai intrebat undeva pe forum, posibil cam ascuns si nu am prins raspunsuri :)

Am observat ca racordul de aer ce merge spre filtru dinspre fatza capotei nu era imbinat la jonctiune, o fi fost vreun motiv pentru care vanzatorul sa-l fi dezbinat ? Acul de temperatura motor nu se misca deloc, cred ca e intepenit ca nu merge nici la selftest, insa si pe obc test 7.0 mai mult de valoarea 006 nu creste, nu stiu exact ce inseamna aceasta valoare, insa masina da caldura foarte bine inauntru ca te topesti.

Ce cablu/soft de diagnoza recomandati asa ca DIY, am un cablu de VAG ce potriveste la mufe, insa nu stiu ce soft sa incerc.

Mersi.

 

 

 

acel racord e posibil sa fie furtunul ce intra in electrovalva de la egr care a anulat-o fostul propietar din comoditate sa nu schimbe electrovalva.dacala punctul 7.0 nu iti arata mai mult de 6 grade probabil ca este defect senzorul de tempertura

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.