Jump to content

Sfat BMW 320d e46


bflorinel

Recommended Posts

In legatura cu taxa sa fii foarte atent...Eu am platit la e46-ele meu 6000 de lei,initial am crezut ca e 700 de euro.700 de euro la benzina,aproape dublu la diesel.

Eu ii dau in judecata s o iau taxa inapoi.eu sunt la drept si prin micile relati pe care le am,se pare ca exista probabilitatea recuperarii si a timbrului.Te sfatuisc sa iei anul 2001,are cateva imbunatatiri fata de cel din 99 2000,manerele de la usa au alt mecanism de deschidere,directia e alta,fiind altfel asistata,iti pot spune ca pt oras e mult mai buna decat cea greoaie care este pe cel fabricat inainte de 2000.Acela poate are un feeling mai precis pe serpentine,dar am condus cateva si personal nu mi a placut deloc la parcari,intoarceri etc...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

acel racord e posibil sa fie furtunul ce intra in electrovalva de la egr care a anulat-o fostul propietar din comoditate sa nu schimbe electrovalva.dacala punctul 7.0 nu iti arata mai mult de 6 grade probabil ca este defect senzorul de tempertura

Intre timp am reusit sa mesteresc singur una alta pe masina, un filtru polen un filtru aer, o inspectie filtru epurator. Racordul de aer, din pastic(cel ca si un sharpe), care vine din carcasa de pe capota fatza si duce spre filtrul de aer nu era impinsa pana in capat, posibil ca nu l-a pus cand a schimbat filtrul de aer(scria fabricatie luna 05 2013, deci recent).

Unde se afla senzorul de temperatura la e46 ? As fi vrut sa-l dau jos si sa-l masor cu un ohmetru daca mai are vlaga sau sa-i inspectez o-ringurile.

Link to comment
Share on other sites

In legatura cu taxa sa fii foarte atent...Eu am platit la e46-ele meu 6000 de lei,initial am crezut ca e 700 de euro.700 de euro la benzina,aproape dublu la diesel.

Eu ii dau in judecata s o iau taxa inapoi.eu sunt la drept si prin micile relati pe care le am,se pare ca exista probabilitatea recuperarii si a timbrului.Te sfatuisc sa iei anul 2001,are cateva imbunatatiri fata de cel din 99 2000,manerele de la usa au alt mecanism de deschidere,directia e alta,fiind altfel asistata,iti pot spune ca pt oras e mult mai buna decat cea greoaie care este pe cel fabricat inainte de 2000.Acela poate are un feeling mai precis pe serpentine,dar am condus cateva si personal nu mi a placut deloc la parcari,intoarceri etc...

 

Multumesc mult! :drinks:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 4 months later...

Detin un bmw 320d din 99 ,136 cp, foarte fiabila si pot sa spun ca e un tanc masina asta, rezistenta. Proprietarul a fost o femeie, care surpinzator a intretinut bine masina, am istoricul complet + chitante si ce a schimbat la ea.

 

Cheltuiala pana acuma: consumabilele (ulei + filtre) , suporti motor + CV , bielete antirului, capete bara directie.

 

Probleme intalnite: suporti teava esapament( se uzeaza repede cand ai suporti motor si CV dusi) practic cand ai probleme cu teava de esapament = suporti motor (in majoritatea cazurilor)

 

Arcurile spate, sa le verifici. (mai gasesti siarcuri rupte sau le rupi pe drumurile din romania..)

 

Conductele frana dupa 14 ani vor fi coapte cu siguranta si se vor fisura rupe etc,, rezolvarea va fi simpla cumperi conducta frana dacie cupru (papuc sau brek) + furtun bmw si lichid frana = 80 lei , manopera 50 lei la un service dar sa fie meseriasi si sa urmeze traseul original al conductei, instalarea poti sa o faci si tu dureaza cam 1 jumatate / conducta. (apropo nu necesita vreo modificare conducta de dacie se potriveste si la suruburi si la lungime)

 

In rest numai bune de acest model.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Detin un bmw 320d din 99 ,136 cp, foarte fiabila si pot sa spun ca e un tanc masina asta, rezistenta. Proprietarul a fost o femeie, care surpinzator a intretinut bine masina, am istoricul complet + chitante si ce a schimbat la ea.

 

Cheltuiala pana acuma: consumabilele (ulei + filtre) , suporti motor + CV , bielete antirului, capete bara directie.

 

Probleme intalnite: suporti teava esapament( se uzeaza repede cand ai suporti motor si CV dusi) practic cand ai probleme cu teava de esapament = suporti motor (in majoritatea cazurilor)

 

Arcurile spate, sa le verifici. (mai gasesti siarcuri rupte sau le rupi pe drumurile din romania..)

 

Conductele frana dupa 14 ani vor fi coapte cu siguranta si se vor fisura rupe etc,, rezolvarea va fi simpla cumperi conducta frana dacie cupru (papuc sau brek) + furtun bmw si lichid frana = 80 lei , manopera 50 lei la un service dar sa fie meseriasi si sa urmeze traseul original al conductei, instalarea poti sa o faci si tu dureaza cam 1 jumatate / conducta. (apropo nu necesita vreo modificare conducta de dacie se potriveste si la suruburi si la lungime)

 

In rest numai bune de acest model.

 

Multumesc! :drinks:

De cand am cumparat masina, am mai schimbat cate ceva:

-Bucse brat

-Bielete antiruluiu

-Placute frana

 

Si ar mai trebui:

-Suporti motor

-Saboti frana

-Arcuri+amortizoare spate

-Si un rulment pe stanga spate...

In schimb cu motorul nu am probleme :)

Link to comment
Share on other sites

  • 8 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.