Jump to content

Audi A5


Vinti

Recommended Posts

  • Replies 80
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

care e povestea? eu nu stiu

cica cam toti propietarii de RS4 (R8) la o verificare pe dyno nu au scos mai mult de 380-390 hp (stock) iar audi se lauda cu 420 :lol:

 

daca o sa cauti pe net cu siguranta o sa gasesti povesti, mai ales in US.. insa nu prea e interesant pe forum BMW, nu? :)

Link to comment
Share on other sites

care e povestea? eu nu stiu

cica cam toti propietarii de RS4 (R8) la o verificare pe dyno nu au scos mai mult de 380-390 hp (stock) iar audi se lauda cu 420 :)

 

daca o sa cauti pe net cu siguranta o sa gasesti povesti, mai ales in US.. insa nu prea e interesant pe forum BMW, nu? :lol:

Tare asta nu stiam , oricum am mers intr-un R8 trage de-ti vine rau :) zici ca esti in kart-uri :)

Link to comment
Share on other sites

Da, eu zic sa le zgariem masinle si in proprietari sa aruncam cu pietre. Este un forum deschis, atata timp cat ai un limbaj adecvat si o atitudine corespunzatoare fata de colegii de forum nu inteleg de ce nu s-ar vorbi si despre alte marci. Uite eu spre exemplu sa am bani sa intretin un cl 500 din 95-98 l-as cumpara si maine e o masina superba.

 

Si sa fiu on topic, imi place A5 cum arata eleganta si rapida.

Link to comment
Share on other sites

pana la urma au venit si informatiile oficiale:

-4.2fsi-450 cp la 8250 rpm

-430nm

-cutie cu dublu ambreiaj si 7 trepte.

-0-100km/h in 4.6 sec

-diverential activ atat pe fata cat si pe spate( la S4 este doar pe spate)

-diferentialul central nu mai este torsen- premiera pt masinile quattro cu motor longitudinal ci este format din niste discuri de frictiune.

-roti 265/35R19 si 275/30R20

-spoiler spate care se ridica la 120 km /h si se retrage la 80 km/h

-77.000 euro inclusuv tva este pretul in germania

 

 

ce mi se pare super fain ar diferentialul activ atat fata cat si spate care face ca in curbe rotile de pe exterior sa primeasca mai mult cuplu.

http://www.worldcarfans.com/110022224694/o...2-liter-v8-with

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Arata super RS5-u. Imi place mai mult ca M3 E92.

 

cica cam toti propietarii de RS4 (R8) la o verificare pe dyno nu au scos mai mult de 380-390 hp (stock) iar audi se lauda cu 42

 

Conform http://rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=281 RS4 se pare ca are doar 345 cai la roata si 376 NM in loc de 420cai/430NM declarati :)

 

La plecare din mers ma tin paralel cu RS4. De pe loc are un start fulminant datorita quattro

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

o masina cu 420 cp decalrati la fulie si care are si tractiune integrala , este f bine daca are 345 la roata pt ca sunt pierderi prin transmisia integrala.

am vazut un test dyno pe net cu m3 si ar scoate undeva la peste 370cp la roata ceea ce inseamna putin peste 10% pierderi in transmisie ceea ce e bine.

 

acum conteaza si pt cat timp te tii paralel cu un rs4 si de la ce viteza/turatie incepeti liniuta.

nici eu nu aveam probleme in a merge in paralel la plecarea dintr-a 4-a la 100km/h de la 100 la 150km/h. eu aveam 143cp si 320 nm iar celalalt 190 cp si 200 nm pe benzina.

problema era ca eu la start aveam 2600 ture la diesel si celalalt avea 3500 ture la benzina si puterea maxima la 7000.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Offtopic: Personal nu m-am dat cu rs4..dar am vazut alti posesori de 535d resoftat pe e60.net ca se tin pe 100-200 cu RS4.

Se duce in fata dupa 250 spre top speed.. La a mea am testat am 100-200 in 13s. 100-150 in 5s si 150-200 in 8s

 

Evident ma refer sa plece din treapta potrivita in ture, ca doar e motor aspirat.

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

pana la urma au venit si informatiile oficiale:

-4.2fsi-450 cp la 8250 rpm

-430nm

-cutie cu dublu ambreiaj si 7 trepte.

-0-100km/h in 4.6 sec

-diverential activ atat pe fata cat si pe spate( la S4 este doar pe spate)

-diferentialul central nu mai este torsen- premiera pt masinile quattro cu motor longitudinal ci este format din niste discuri de frictiune.

-roti 265/35R19 si 275/30R20

-spoiler spate care se ridica la 120 km /h si se retrage la 80 km/h

-77.000 euro inclusuv tva este pretul in germania

 

 

ce mi se pare super fain ar diferentialul activ atat fata cat si spate care face ca in curbe rotile de pe exterior sa primeasca mai mult cuplu.

http://www.worldcarfans.com/110022224694/o...2-liter-v8-with

interesant...

 

 

sunt curios daca unul dintre noi, posesori si fani BMW, daca am face asa o descriere a unui autoturism marca BMW pe un forum audi.... pe cat timp ne luam ban :)

Link to comment
Share on other sites

Nu iti iei ban, chiar pe forumul lor e un topic lung e92 vs a5, in care, culmea, tot Bmw-ul e preferatul tuturor. Chiar daca ei iubesc alta marca.

edit: mai e un topic in care cineva vrea sa achizitioneze un M3 sau un RS. Toata lumea l-au indemnat sa aleaga, sau mai bine va las pe voi sa ghiciti.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.