Jump to content

totul despre Seria 5 F10, 2010 - 2017


Scorpio 82

Recommended Posts

Da, doar ca A vine si in varianta runflat pe cand D nu, cel putin eu asta am vazut.

520d-ul meu in nici un caz nu este extrem de puternic si nici stilul meu de condus nu este unul sportiv, doar ca vreau runflat, din acest motiv incercam sa fac o comparatie intre ele si sa aflu daca sunt diferente notabile.

 

Eu nu am cumparat cauciucuri de iarna RFT din 2 motive : 1 astea non rft sunt mult mai confortabile, iarna conteaza mult la evenutalele cioturi de gheatza...bolovani de zapada pe sosea, etc.

2 eu, cel putin iarna imi vad de soselele patriei fara incursiuni pe stiu io ce dealuri neasfaltate. Oricum masina e prea joasa ptr orice pretentie of-sosea.

Si ma gandesc serios sa renunt la RFT si pe cele de vara. Mai iau un kit in plus de reparare a anvelopei si gata.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Am pe masina anvelope 225/55/R17 run on flat (asa a venit masina echipata din fabrica). Din ce am citit prin postarile legate de anvelope, am observat ca majoritatea colegilor fac referire la confortul la rulare, zgomot respectiv avantajul de a rula cu o anvelopa run on flat pana la o vulcanizare in caz de pana, si fiecare a ales in functie de aceste repere o anvelopa run on flat sau o anvelopa normala. In cazul in care se opteaza pentru echiparea cu anvelope normale exista probleme de siguranta? Ma refer in curbe, masina fiind grea exista posibilitatea ca o anvelopa normala sa scape de pe janta (cele run on flat avand peretii laterali ranforsati banuiesc ca nu exista aceasta posibilitate)? Ma intereseaza acest aspect in principal si mai putin celelalte legate de zgomotul la rulare, etc si ii rog pe colegii care au optat pentru anvelope normale sa isi spuna parerea.

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Am pe masina anvelope 225/55/R17 run on flat (asa a venit masina echipata din fabrica). Din ce am citit prin postarile legate de anvelope, am observat ca majoritatea colegilor fac referire la confortul la rulare, zgomot respectiv avantajul de a rula cu o anvelopa run on flat pana la o vulcanizare in caz de pana, si fiecare a ales in functie de aceste repere o anvelopa run on flat sau o anvelopa normala. In cazul in care se opteaza pentru echiparea cu anvelope normale exista probleme de siguranta? Ma refer in curbe, masina fiind grea exista posibilitatea ca o anvelopa normala sa scape de pe janta (cele run on flat avand peretii laterali ranforsati banuiesc ca nu exista aceasta posibilitate)? Ma intereseaza acest aspect in principal si mai putin celelalte legate de zgomotul la rulare, etc si ii rog pe colegii care au optat pentru anvelope normale sa isi spuna parerea.

 

Multumesc!

 

 

Eu am avut runflat inainte. Acum nu mai am, am cauciucuri normale, atat pe vara cat si pe iarna. Nu exista absolut nici un pericol de siguranta din cauza cauciucurilor normale. Majoritatea masinilor care le vezi tu pe strada au cauciucuri normale. Anvelopa nu iti scapa de pe janta. Dar daca mergi cu ea foarte desumflata (asta se poate intampal la fel de bine si la runflat). Important e sa cumperi ceva de calitate. Bafta

Link to comment
Share on other sites

Eu am avut runflat inainte. Acum nu mai am, am cauciucuri normale, atat pe vara cat si pe iarna. Nu exista absolut nici un pericol de siguranta din cauza cauciucurilor normale. Majoritatea masinilor care le vezi tu pe strada au cauciucuri normale. Anvelopa nu iti scapa de pe janta. Dar daca mergi cu ea foarte desumflata (asta se poate intampal la fel de bine si la runflat). Important e sa cumperi ceva de calitate. Bafta

 

 

Multumesc Radu I

Link to comment
Share on other sites

Poate s-a mai scris pe aici dar nu gasesc eu acum. Incep sa ma documentez in ceea ce priveste un F10, urmand ca in primavara sa achizitionez unul daca totu-i OK dpdv al finantelor. Ma intereseaza in acest moment un 525D varianta initiala cu 6L mai mult pt sunet :) Imi puteti spune, impozitul este la fel ca si la un 530 ori se considera ca-i totusi un 2,5, desi la N57 apare doar 3L. Nu mai este ca si la precedentul M57 care avea pana in 2005 si 2,5. Daca impozitul este pana in 1000RON aferent unui motor de 2,5 atunci cu siguranta pe acesta ma voi orienta, altfel un astfel de 525D cu 6L nu se prea renteaza, mai bine merg pe un 530, desi n-as vrea sa-i dau statului an de an cate 2000RON.
Link to comment
Share on other sites

Impozit ca la 530...motorul e de 3000cmc indiferent ce denumire are

 

Multam baieti. Temerile s-au confirmat pana la urma. Nu se prea renteaza deloc acel 525, clar mai bine mergi pe 530. Voi scoate de pe lista 525-ul si voi incepe sa-mi fac calcule pentru un 530D.

Link to comment
Share on other sites

@Scorpio 82:

s-ar parea ca nu ai nevoie si de elementele de incalzire din scaun deoarece ai "Upholstery covers with seat heaters ALSO FOR VEHICLES WITHOUTSeat heating".

Zice REALOEM ca indiferent daca ai sau nu incalzire in scaune ca dotare din fabrica, tapiteria scaunelor are deja incorporate elementele pentru incalzire.

Ciudat.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.