Jump to content

totul despre Seria 5 F10, 2010 - 2017


Scorpio 82

Recommended Posts

1. apesi start o singura data (fara sa pornesti motorul - deci pui contactul)

2. apesi acceleratia pana la capat si o tii acolo timp de 5-6 secunde

3. apesi din nou start (ca sa iei contactul), cu piciorul tinut in continuare pe acceleratie

4. iei piciorul de pe acceleratie

5. astepti 2 minute

 

cam asta e!

am incercat procedeul la un F11 520d si super multumit .

schimba impecabil fata de cum schimba inainte .

Link to comment
Share on other sites

recent am achizitionat un 525xd 2013 218cp. Ceva probleme comune? Cutie ? xdrive ? planetare ? distributie ?

Cheers !

 

motor - distributia schimbata preventiv / turbina mica pica cam frecvent

 

cutie - schimb de ulei + filtru + update de soft

 

xdrive - nici o problema daca respecti dimensiunile anvelopelor / uzura uniforma / jante OE

 

planetare - nu cred sa fie probleme

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

motor - distributia schimbata preventiv / turbina mica pica cam frecvent

 

cutie - schimb de ulei + filtru + update de soft

 

xdrive - nici o problema daca respecti dimensiunile anvelopelor / uzura uniforma / jante OE

 

planetare - nu cred sa fie probleme

 

Am sunat la 3 reprezentante BMW (disperati sa ia bani) si toti mi au zis (la fel cum scrie si in manual) ca NU EXISTA revizie la cutia de viteze. Deci uleiul nu se schimba daca nu ai probleme!

Link to comment
Share on other sites

Eu pot sa-ti compar 18" cu RFT (vara) vs 17" nonRFT (iarna) ambele cu anvelope Continental. Diferenta chiar si intre astea 2 este atat de mare incat nici in cele mai erotice vise n-as trece pe 19" !!!

Nu am condus cu cele de 17 la fel de sportiv ca si cu cele pe 18 ca sa observ diferenta (sunt sigur ca este) insa ca si confort sunt net superioare...nu mai troncane toata masina la gropi, linii de tramvai sau chiar la crapaturi in asfalt. Pe toate le simteam cu cele de 18. La "speed bumps" aproape ca opream de tot...cu cele de 17 nu se mai simt asa "ascutite".

 

Sunt convins ca o parte din disconfort este si din cauza RFT-urilor si cu siguranta cand se vor uza cele de 18" voi trece la nonRFT.

 

Daca tii la masina, daca nu ai de gand sa o schimbi prea repede si daca te deranjeaza zgomotele in masina nu-ti recomand peste 19" in Romania.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.