Jump to content

verificare alternator


Recommended Posts

Sal,

Imi spuneti si mie daca alternatorul asta e in mintile lui?

Am masurat cu un aparat tensiunea la bornele bateriei si indica 14,3 v cu motorul pornit (fara consumatori) , insa in momentul cand accelerez (apas acceleratia si iau apoi piciorul de pe pedala),tensiunea coboara la 13,2 13,3 v . e normal asa? cand e ploaie coboara si la 13,1 12 ,9 si incepe sa tremure masina rau.

 

Daca pornesc toti consumatorii atunci tensiunea coboara la 13,6 dar urca la 14 ,3 destul de rapid.

 

Mersi si bafta .

Edited by e466666
Link to comment
Share on other sites

e ok

Am pus un film mic in care o acceleram din scurt si tremura ca nebuna,(cu toti consumatorii porniti). N am mai prins zile cu ploaie ca ajungea in 200 300 rpm si tremura mai rau.

In plus azi am auzit si un scartait cand scadea turatia pe la 500. am vazut ca si intensitatea farurilor scade (pe film nu e asa vizibil).

 

poate sa fie fulia de la alternator sau cureaua accesorii?>

Ceva idei? in service am fost si p... n are nimic.zic ei.

 

bafta.

Edited by e466666
Link to comment
Share on other sites

Salut,

aceeasi probleama o am si eu, am schimbat regulatorul de tensiune la alternator.... dar, la fel:(

Ai rezolvat?

[/

marti merg in service sa dea jos alternatorul, sa l verifice(au zis ca e releul de incarcare dar sa punem unul nou nu sh ) oricum aia nu ma lasa sa plec cu masina nerezolvata. dupa vreo 1000de euro bagati in ea(nu mi pare rau ca masina a prins viata ) acum la ei o rezolv ,daca nici ei nu o fac atunci nimeni nu o mai face.(parerea mea).

te anunt cand si ce fac sa stie si baietii( sunt multi aici pe forum care au probleme cu scaderi de turatii pe liber ).

bafta

Link to comment
Share on other sites

Salut,

aceeasi probleama o am si eu, am schimbat regulatorul de tensiune la alternator.... dar, la fel:(

Ai rezolvat?

am schimbat releul ala si incarca bine acum dar problema ramane:))) distractie cu masina asta da se face ea ..

 

am dat carcasa polen jos si cu toti consumatorii porniti am filmat cand o acceleram si incepea sa scada in 400 500 si vibra.se aude un fasait scurt care nu stiu de i normal . pcv si furtun sunt noi .

sa va uitati si voi poate mai aflu pareri ca mecanicii din iasi sant cu vaca la pascut:)

 

Edited by e466666
Link to comment
Share on other sites

cand e ploaie coboara si la 13,1 12 ,9 si incepe sa tremure masina rau.

 

Aceeasi problema am avut-o si eu mai demult (am postat de vreo 2-3 ori) si problema era de la niste fise de la bujii care erau coapte si crapate.

Cand ploua sau era umezeala afara, tremura si "ma facea de ras" pe la semafoare de imi venea sa torn benzina pe ea si sa-i dau foc.

Dupa ce am pus fise bune, nu am mai avut probleme.

E normal sa-ti scada tensiunea, pentru ca in momentul ala fisele defecte fac scurt.

Daca nu sunt fisele, sigur este un fir care are izolatia defecta.

Link to comment
Share on other sites

:(

acum incarca bine?, mai ai fluctuatii de lumina?

incarca bine dar cu fasaitul ala nu mi e clar , scapa aer pe undeva ? asa se aude si la voi ? mecanicii au zis ca e normal dar nu i de crezut nu facea asa inainte. poate sa scape o supapa si sa faca asa?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
SAL am si eu aceeiasi problema la un 318ci e46 2002 raman fara curent in mers ,Am vb cu un mecanic aseara si a verificato cu testerul,si mia dat vreo 4 coduri chamshaft position sensor A circuit.P0335,,P0366,,si P0011,P0015 chaine timing,Si mia zis ca alternatorul are un fel de ambreaj care nu cupleaza la decelerare.Dupa revelion trebuie sa schimb alternatorul.Mia zis ca posibil codurile acelea sa dispara dupa schimbarea alternatorului,ele apar deoarece regulatorul nu face fata la volumul de amperaj care vine de la alternator..Sper sa fie decat alternatorul...si HAPPY NEW YEAR...POSTING FROM LONDON SPER SA FIE DE AJUTOR CELE SPUSE DE MINE
Link to comment
Share on other sites

salut,

eu am schimbat releul de incarcare si masurat cu multimetru pe alternator scoate 12,7 v cu toti consumatorii porniti , dar acum o luna dupa reconditionare scotea un 13,8 v cu toti cons porniti si 14,3 opriti. releul e un cargo la 2 mil nou ,am vrut sa iau valeo dar era fix 5 mil si electricianul zicea ca face aceeasi treaba.

 

am zis ca asta ar fi cheia ptr problema veche , aia cu scaderea turatiilor la 500 rpm pe liber dar nu i asta.

mai cautam:)

 

 

ps

 

rescrierea sau update ul de soft la acest 318i poate sa rezolve problema de functionare a motorului la relanti? (citit pe un forum din usa unde multi cu prob mea au rezolvat asa) erau niste 325ci 330ci .ei nu au 318 316 pe acolo.

 

bafta

Link to comment
Share on other sites

Nu chiar sume infime.

 

Daca schimbi releul de incarcare impreuna cu rulmenti si colectorul ajungi la vreo 500 lei. Sigur ca inseamna mult mai putin decat unul nou.

 

Un alternator reconditionat costa cam 600 lei cu tot cu manopera si montaj.

Nu cred ca pica toate odata.

Link to comment
Share on other sites

daca schimbi releul cu totul costa 500 daca schimbi colectorii costa 50 lei, acum depinde de care sunt dar se gasesc la magazin, oricum la benzina sunt foarte ieftine releele

totusi nu poti sa pui toate ciurucurile

la un 318 il dai jos imediat nu este asa complicat

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.