Jump to content

318d e90 consum mare


e90bmw

Recommended Posts

Salut

Am un e90 318d 122 cp, cutie manuala si in oras imi arata consum 10.5-10.7%, exagerat de mare din moment ce eu stau in caransebes, iar aici pe forum am vazut ca alti colegi au in bucuresti 9-9,5%.

Vreo sugestie de la ce ar putea fi?

 

 

frig..........porniri dese?, rute scurte?.....iti dai singur raspunsul. totusi e un consum ok, pt frigurile astea.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

e maricel consumu, vezi revizie bujii termostate regenerare dpf si motorina, eu am bagat acum cateva zile de la omv din aia scumpa si am avut consum de 20% in buc in situatia in care nu sar de10 si am ajuns la concluzia ca fiind scumpa nu baga romanii si zace la ei in rezervoare

Bujiile incandescente doar ajuta la pornirea motorului. Nu au nici o treaba cu functionarea motorului sau cu consumul.

Link to comment
Share on other sites

Poate ii face figuri unul din cele 2 termostate? Cel principal sau cel egr. Masina ar trebui sa ajunga destul de repede (5-10 minute) la 90C si sa ramana acolo. Verifica lucrul acesta in meniul secret al obd :)

 

Nici sa-l turezi constant in 5000rpm nu urca la 90grade in 5 min :popcorn:

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ai dreptate, consumul nu este ok.

A mea in oras cu drumuri scurte la serviciu si cumparaturi (~4 km) si de 3 ori pe saptamana la casa (~16 km) consuma 7%.

Asa ca daca un e91 320d 177cp consuma 7% in conditiile descrise, un 318d ar trebui sa consume mai putin.

Ca regula, un motor cu compresie proasta (obosit) va consuma mult.

Cati km are masina?

  • Downvote 8
Link to comment
Share on other sites

Nici sa-l turezi constant in 5000rpm nu urca la 90grade in 5 min :popcorn:

 

Imi cer scuze pentru informatiile incomplete. Conteaza la ce temperatura pornesti masina. Daca pleci din garaj de la ~20C se incalzeste mult mai repede decat atunci cand o pornesti afara la -10C. In orice caz, in 15 minute masina trebuie sa ajunga la 90C chiar si asa.

Eu de exemplu am consumul de la ultimul plin sub 9% (8.7-8.8 daca nu ma insel) numai frecata cate 4-5km pe pornire.

Link to comment
Share on other sites

Ai dreptate, consumul nu este ok.

A mea in oras cu drumuri scurte la serviciu si cumparaturi (~4 km) si de 3 ori pe saptamana la casa (~16 km) consuma 7%.

Asa ca daca un e91 320d 177cp consuma 7% in conditiile descrise, un 318d ar trebui sa consume mai putin.

Ca regula, un motor cu compresie proasta (obosit) va consuma mult.

Cati km are masina?

 

mai taie din ele, da-le draq.......

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Ma enervezi cu exprimarea ta.. paleolitica

Ce plm de motiv as avea sa mint, mai ales cand exista trendul sa spui ca-ti consuma cam de doua ori mai mult decat zice constructorul ca sa pari soferul iadului?

 

felicitari, ai cel mai mic consum de pe forum, in conditiile descrise. thumbsup.png

Link to comment
Share on other sites

Bujiile incandescente doar ajuta la pornirea motorului. Nu au nici o treaba cu functionarea motorului sau cu consumul.

 

 

Tin sa te contrazic, bujiile functioneaza pana ajunge motorul cam la 40 de grade, intra-adevar nu la putere maxima, asta doar la pornire

Cand am mers un an fara bujii am avut consum iarna de 13-15 in bucuresti, acum nu sar de 10 de cand am reparat problema

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ma enervezi cu exprimarea ta.. paleolitica

Ce plm de motiv as avea sa mint, mai ales cand exista trendul sa spui ca-ti consuma cam de doua ori mai mult decat zice constructorul ca sa pari soferul iadului?

 

Mitomania, dorinta de a lauda propria masina.

Un 320d consuma in oras in jur de 10%. 7% poate fi un consum mixt.

 

Tin sa te contrazic, bujiile functioneaza pana ajunge motorul cam la 40 de grade, intra-adevar nu la putere maxima, asta doar la pornire

Cand am mers un an fara bujii am avut consum iarna de 13-15 in bucuresti, acum nu sar de 10 de cand am reparat problema

Deci dupa tine bujiile incandescente sunt un fel de auxiliary heating?

 

Citeste asta: http://www.boschautoparts.com/BAP_Technical_Resources%2FDiesel%20Parts%2F201232_GlowPlugTechGd08.pdf

 

Daca motorul nu ajunge rapid la temperatura de functionare, problema nu e de la bujii. Problema e de la termostat sau de la termostatul de EGR.

 

Bujiile ajuta doar la pornire. Firul de plus de la releul de bujii vine de la electromotor.

Edited by Service Premium
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mitomania, dorinta de a lauda propria masina.

Un 320d consuma in oras in jur de 10%. 7% poate fi un consum mixt.

 

Ce ai zis mah????!ohmy.gif

1.Tu stii cumva randamentul unui motor diesel modern, coeficientul de frecare al unui rulment, capacitatea calorica a unui litru de motorina?

2. Detii cumva, sau ai detinut un e90+ 320d?

3.Cum iti permiti ?

  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.