Jump to content

Swap 320D la 330i


Recommended Posts

La primavarĂŁ vreau sĂŁ schimb motorul de pe al meu 320D cu un motor pe benzinĂŁ 330.

Nu am prea multe informații privind aceastĂŁ operație și orice sfat ar fi bine venit.

MĂŁ refer aici mai ales la ce sĂŁ mĂŁ uit, mai bine zis ce pot verifica,la mașina donoare.

Am gĂŁsit o mașinĂŁ ĂŽn Cluj care ”funcționa” dar avea 200.000 de KM (mai degrabĂŁ 200.000 de mile), cea ce mi se pare foarte mult.

Care sunt piesele sau reperele la acest motor.

Pentru orice link-uri care sunt utile vĂŁ mulțumesc.

Link to comment
Share on other sites

Ca sa treci de la diesel la benzina este f complicat, nu numai ca trebuie sa schimbi motorul, cutie, grup planetare etc, dar trebuie sa schimbi si instalatia electrica, conducte, rezervor etc. Nu se merita. Mai bine o vinzi, pui diferenta si-ti iei 330i
  • Like 9
Link to comment
Share on other sites

Ar mai fi o optiune (desi eu as merge pe ideea lui Brandex pentru lipsa de interventie si modificari asupra masinii). Revenind la ce ma gandeam, iei un 330i de Anglia, chel, muti bordul si toate cele aferente si se potrivesc de pe 320d-ul tau si apoi 320d-ul il dezmembrezi.

 

Repet, e mai simplu sa iei o masina care de la mama ei e 330i cu volan pe stanga, la dotari se face retrofit, decat sa te complici cu schimbat de motor sau de bord. Nu e imposibil de facut dar probabil ca e la fel sau mai costisitor.

Edited by jeezy
Link to comment
Share on other sites

Am avut azi ocazia sĂŁ conduc un BMW ĂŽn 6 cilindri și recunosc cĂŁ motorul meu ĂŽn 4 cilindri este mult sub. Ăn acest moment iau foarte serios ĂŽn calcul și ideea de a merge pe un 330D. Mai studiez și poate o sĂŁ vĂŁ mai cer sfaturi.
Link to comment
Share on other sites

E vorba de prea multa munca si prea multi bani in van.

 

E46 nu e o masina clasica si rara pe care sa nu o poti gasi conform gusturilor tale incat sa te apuci de asa ceva din necesitate.

 

Prea multe piese care necesita schimbare, costuri mai mari decat in cazul in care vinzi masina si iei direct un 330i.

 

Plus ca e foarte greu sa gasesti un service bun dispus sa faca asa ceva. E o chestie care dureaza foarte mult si pe care nimeni nu ar vrea s-o plateasca pe masura, prin urmare va fi o lucrare facuta de un service care nu prea are clienti.

Am vazut masini care au avut volan pe dreapta si s-a pus volan pe stanga si tot se vedea ca s-a lucrat urat. Iar asta e o operatiune mult mai simpla decat trecerea de la un motor diesel la unul pe benzina.

Link to comment
Share on other sites

Omul este hotarat, a inteles ce are de facut si cam ce ar avea de schimbat si a inceput deja demersurile.

Haideti sa il lasam sa aleaga daca va fi un 3 litri benzina sau un 3 litri diesel si sa incercam sa-l ajutam. Eu il felicit pt incapatanarea cu care vrea sa duca la bun sfarsit acest proiect si cred ca va fi primul de pe acest forum care va face o operatiune de o asemenea amploare.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am avut azi ocazia sĂŁ conduc un BMW ĂŽn 6 cilindri și recunosc cĂŁ motorul meu ĂŽn 4 cilindri este mult sub. În acest moment iau foarte serios ĂŽn calcul și ideea de a merge pe un 330D. Mai studiez și poate o sĂŁ vĂŁ mai cer sfaturi.

Iti recomand motorul de 330d de 204 cp,este forta,super fiabil fata de 330i si usor de resoftat,cu o turbina marita si soft bun se ajunge si la 280 cp,consum mult mai mic fata de 330i si mult mai usor de montat la tine,pompele de motorina de sub masina sint la fel ca la 320d,rezervorul este la fel,este aceasi generatie de motor doar cu 2 cilindrii in plus iti va fi mai simplu si la instalatia electrica din masina spre motor,trebui sa cintaresti foarte bine situatia inainte sa te apuci daca este diesel sau benzina,eu am avut 4 ani un 330d de 204 cp cu prima varinata de soft undeva la 240 cp si am fost foarte multumit de masina simti ca ai bmw nu caruta,dupa parerea mea este cel mai tare motor pe e46,consum,performata,filing,inafata de M3.

Am avut ocazia pe autostrada sa ma iau cu citeva 330i ramineau in urma indiferent de la ce treapta de viteza porneam.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ca sa treci de la diesel la benzina este f complicat, nu numai ca trebuie sa schimbi motorul, cutie, grup planetare etc, dar trebuie sa schimbi si instalatia electrica, conducte, rezervor etc. Nu se merita. Mai bine o vinzi, pui diferenta si-ti iei 330i

 

In zilele noastre cred ca o vinde ramane cu diferenta si cumpara un 330i :D

Link to comment
Share on other sites

Si eu as merge pe indemnul sa vinzi 320d-ul si sa-ti iei direct un 330d sau 330i original.

 

Daca stai si cauti un pic, sunt mari sanse sa gasesti la un pret mai mic decat iei pe 320d...iti spun din experienta :) Eu la vremea respectiva am vandut 330d-ul mult sub pretul unui 320d, pentru ca nu prea au cautare datorita taxelor mari.

 

In plus, la o eventuala revanzare, te vei lovi de problema ca a avut motorul schimbat...si lumea cam fuge de combinatii deastea (in general).

Link to comment
Share on other sites

Conform principiului cĂŁ dacĂŁ 2 ĂŽți spun cĂŁ ești beat atunci te duci la culcare și bineĂŽnțeles datoritĂŁ sfaturilor voastre m-am hotĂŁrât sĂŁ merg pe 330D. Deci voi ĂŽncerca sĂŁ cumpĂŁr un 330d cu un motor cât mai bine ĂŽntreținut.

Cum și unde a-și putea testa cât de bun este acest motor?

Din experiența și cunoștințele voastre ce repere vor necesita a fi ĂŽnlocuite de pe al meu 320D ĂŽn afarĂŁ de motor, cutie de vitezĂŁ, cardan și grup spate?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Știe cineva ce motor e ĂŁsta sau a fost editat greșit anunțul?

BMW 330, Berlina

Fabricatie: 2001

Rulaj: 220,000 km

Combustibil: diesel

Motor: 2926 cm³ (Putere 184 CP / 135 kW)

Transmisie: manuala

Emisii CO2: 174

Norma Euro: euro3

Data primei inmatriculari: 11/2002

Edited by Rcc-67
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.