Jump to content

alex230ro

Recommended Posts

Link to comment
Share on other sites

mama lui IS e data naibii.So mai am o clema si am tot shadowlineul pe masina.

am facut un check:

-apa - minim

-lichid servo - 0

-ulei - la jumatate

Nu am chef acum dar in primavara clar trebuie sa mai verific pe unde pierde lichide.Partea "buna" e ca motorul e destul de vioi :D

 

legat de arcuri/amortizoare avem asa

 

The 318is chassis was changed from the 318i to be stiffer, lower and with a less roll. So, the chassis was adapted from the 325i Sport which fitted these criteria. This suspension set-up is to M-Tech specifications and is comprised of:

-15mm front springs, -17mm rear springs, appoximately the same ratings as the M3

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Shadowline-ul a aterizat pe masina,acum electrica aseara a trecut un bun prieten pe la mine si a facut planul:

-aeroterma de NFL pe instalatie electrica de FL=> s-a adaptat mufa de FL pe aeroterma de NFL,apoi nu mergea aeroterma ,a descoperit ca era un fir de masa rupt .

-geamuri electrica- instalatie de NFL iar masina nu avea preechipare de geanuri electrice,pana la urma a hotarat ca se vor lega geamurile de alimentarea brichetei cu un releu si siguranta separate.

-inchidere centralizata- masina nu a avut inchidere centralizata de fabrica instalatie de NFL,a reusit sa gaseasca o solutie mai trebuie o mufa

-oglinzi electrice sunt cele de FL daaaaar mufa din usa de de NFL aparent trebuie bricolat un nou set de fire.

A ramas sa ne mai vedem zilele viitoare dupa ce bag masina la caldura in garaj,deja afara e destul de frig .

Link to comment
Share on other sites

De ce nu iti iei accesoriile de FL, asa cum iti trebuie, sa nu mai faci improvizatii? Pierzi niste timp, dar le poti vinde pe astea.

 

In fine, eu sufar dupa un CC si OBC mare acum, dar nu e momentul, inca. :|

 

Intrebare: ai facut ceva cu scaunele? Daca da, unde? Eu am design edition (care nu sunt ale masinii, astea s-au pus doar pe 1.6 si 1.8 ) si am tocite lateralele spatarului. Nu-mi place nici cum se aseaza textilul pe sezut, prbabil e putred buretele.

In fine, intr-o zi o sa ii pun la loc "Anthrazit Stoff" asa cum a avut din fabrica, dar din nou, nu e momentul. :|

Edited by MuciX
Link to comment
Share on other sites

De ce nu iti iei accesoriile de FL, asa cum iti trebuie, sa nu mai faci improvizatii? Pierzi niste timp, dar le poti vinde pe astea.

 

In fine, eu sufar dupa un CC si OBC mare acum, dar nu e momentul, inca. :|

 

Intrebare: ai facut ceva cu scaunele? Daca da, unde? Eu am design edition (care nu sunt ale masinii, astea s-au pus doar pe 1.6 si 1.8 ) si am tocite lateralele spatarului. Nu-mi place nici cum se aseaza textilul pe sezut, prbabil e putred buretele.

In fine, intr-o zi o sa ii pun la loc "Anthrazit Stoff" asa cum a avut din fabrica, dar din nou, nu e momentul. :|

sincer mi s-a cam luat ,asa ca le facem cum or fi,am vrut inclusiv sa trec inapoi la macarale manuale.Ca sa pun macarale electrice "ca de fabrica" trebuie trase fire in panoul de sigurante si facut inca cateva treburi,se face dar e bataie mare de cap.

La aeroterma chiar nu am avut ce sa fac,m-a mancat in fund sa iau aeroterma pt AC si aia am gasit-o.

Am mai vorbit acum la telefon cu amicul meu ,inchiderea o sa mearga pe circuitul de fabrica.

Oglinzile sunt o necunoscuta totala ba e curent ba nu e curent ba e masa ba nu e masa trebuie sa cautam niste fire pe acolo,e de bibilit,sugestia mea a fost sa luam curent de undeva si la revedere.

Sincer m-as lipsi de geamuri si de inchidere dar oglinzile le-as vrea functionale.

Scaunele mele sunt ceva de is originale din ce imi dau seama,unii zic ca s-ar mai fi pus si pe M3 si 320is,ma rog mocheta si interiorul au fost clar schimbate la un moment dat in viata masinii.

Una peste alta mi s-a luat de ea,cel mai probabil ca nu o sa fie gata nici la anul,pur si simplu nu mai am chef,asta e din pacate m-am intins mai mult decat era necesar ,gandind la "rece" cu masina asta trebuia facut cum face toata lumea mergi 1-2 ani si apoi dezmembrare/vanzare si cautat urs in stare mai buna.Daca stau sa ma gandesc tot ce a putut sa mearga prost a mers.

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Ei, esti suparat acum. Pana la urma nu rezultatul final e scopul, e si munca printre fieratanii. Am primit si eu niste vesti de bani cheltuiti in plus. La mine partea de tabla e buba si acolo chiar e pe cat de rau putea fi si am investit prea mult ca sa mai dau inapoi.

 

Legat de geamuri si inchidere, chiar am vrut sa te intreb de ce nu le lasi ca in fabrica, dar m-am gandit ca poate vorbesc doar pentru ca eu le am si nu stiu cum e fara. Dar parerea mea ti-am mai spus-o si in trecut, o masina veche si simpla are un farmec al ei. Tocmai de aceea nu mi-am pus trapa electrica.

Din toate modificarile, A\C-ul mi se pare cel mai util. Atat timp cat il ai pe ala, nici geamuri electrice nu iti mai trebuie. :)

Link to comment
Share on other sites

Ehh AC-ul e la stadiu de aeroterma si tevi scoase in compartimentul motor,mai trebuie luat kitul sa mearga cu R134,deci e cam intr-un picior si ala.Pe undeva ai dreptate initial asa am zis sa las macarale manuale si fara ac fara nimic doar oglinzi(care oglinzi nu am mers niciodata daca stau eu sa ma gandesc).dar am zis sa fie cat mai "moderna"

Oricum in functie de cum merg treburile peste 1-2 ani as vrea sa mai iau un urs,dar de data asta in stare buna,eu sa nu mai fac nimic :p

si 6 cilindri.

edit:tot coupe si as vrea sa caut un ix desi cam greu se mai gasesc.

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Instalatia mea e de R12, nu stiu sigur cum e compresorul cumparat in plus, dar un frigotehnist pe care il frecventez de ceva timp (recomand, apropos) mi-a spus ca nu e nicio problema cu R12, in afara de faptul ca nu e la fel de "curat" precum R134 si va exista support mult si bine de aici incolo. Cica ar raci chiar putin mai bine R12, iar investitia in conversie a instalatiei nu merita neaparat.

 

Stiu si pe cineva care vinde A\C pentru M42, daca vrei, creca ti-am mai zis.

Edited by MuciX
Link to comment
Share on other sites

din ciclul urs:am facut aerisirea dar oha aer cald,se misca clapetele prin bord daaar probabil ca robinetul nu deschide.L-am lasat in garaj mi-a ajuns pt anul asta.Deja usor usor ma apuca dracii sa vezi ce arunc eu si macaralele electrice si aeroterma aia de AC si il las cum a fost de la mama lui .
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
ca mi-am amintit l-am mai scos din garaj de vreo 2 ori,pierde antigel pe la un furtun.Oricum pana prin mai -iunie la anul nu il inmatriculez iar de scos din garaj nici atat .când il scot trebuie sa schimb niste furtune pe acolo .mai nou dupa ce porneste merge 5 sec si se opreste banuiesc ca nu mai tine presiunea in rampa sau pompa de benzina e pe moarte.cum am zis la anul mai imi bat capul cu el. Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Gata l-am rezolvat si pentru la anul.Pe Adancata se tin ceva curse pentru amatori,clasa stock scrie pe el.So:

-frane :din ce tin minte pe fata merg discuri de Corrado conductele nu ma ating de ele

-la suspensie o sa caut arcuri de 4 cil sau pun decat pe spate ceva stock

-motorul decat rezolv scurgerile de ulei/lichid servo/antigel - probabil furtune servo,garnitura corp filtru ulei si furtune radiator si alt radiator.

Cam asta ar fi,mai vine si prietenul care s-a ocupat de masina cu ursul lui,dupa ce il face el probabil ca ne apucam si de al meu.

In functie de cum stau cu banii il si inmatriculez- trebuie sa fac un calcul: platforma vs inmatriculare.

Link to comment
Share on other sites

nope,ramane cu ce e acum pe el ceva koni + arcuri de 4 cil ori pe spate ridicat 2 cm cu inaltatoare ceva.semi stock gen .ce ai pus acolo se merita daca faci track odata pe saptamana macar,nu e cazul meu.

edit:si ceva Toyo mai trebuie

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.