Jump to content

E46 - 330i - Sedan


Sir 10

Recommended Posts

  • 2 months later...

A venit vremea sa intre ca in fiecare început de toamna in garaj.

As vrea ca in perioada următoare sa izolez cu STP cât pot de mult din interior, acțiune ce vreau sa o întreprind personal pentru a avea grija la demontat/montat.

A făcut cineva așa ceva pe platforma de e46, sunt curios de diferențele apărute.

Numai bine va doresc!

https://www.imagebam.com/view/MEPVAYN

https://www.imagebam.com/view/MEPVB2R

https://www.imagebam.com/view/MEPVBJS

Edited by Sir 10
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

daca il urmaresti pe Sreten(M539 Restorations pe YT), el a facut la E46 touring, concluzia lui a fost ca la partea din fata nu a simtit nicio diferenta intrucat mocheta groasa si ce e sub mocheta fac deja o treaba foarte buna. In schimb, in portbagaj a simtit o diferenta, nu mare, dar a zis ca se simte. Nu stiu la sedan daca e la fel, cred ca e mai bine separat si izolat interiorul de portbagaj la sedan vs touring unde cred ca se face si rezonanta din cauza volumului mai mare si suprafetei vitrate.

Edited by mik15
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Salut, eu am izolat portbagajul si tot ce este sub bancheta spate, nu cu stp ci cu ceva mai ieftin, din Dedeman, plus burete insonorizant, o chestie groasa de 3 cm cu niste conuri ca in camerele antifonate sonic.

Pot spune ca s-a cunoscut, cat sunt eu de surdulica, am constatat ca s-a facut liniste, :). 

Toata munca mea s-a dus, dupa ce a postat Streten videoclipul in care spune ca nu e mare smecherie, a dat fii-miu jos aproape tot ce pusesem (de exemplu, in portbagaj, izolasem inclusiv metalul din spatele banchetei cu burete, peste care pusesem pasla masinii, ca masca, la fel si in habitaclu, am dat jos izolatia veche urat mirositoare, am pus acel izolant si burete peste; a fost un pic cam greu de fixat sezutul, dar, am reusit; nu am dat jos mocheta de pe pardoseala)

Deci, dupa mine, se merita, fara discutie. As completa cu faptul ca, daca nu o vand, cand voi lua un seria 4 pentru fii-miu (ca asta vrea sa fie urmatoarea lui masina), clar voi reveni la insonorizare, material mai am destul.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, WIN60 said:

La E60 de ex, am întâlnit unul care avea pe usi, era diferența de la cer la pământ, gândiți va la un N47 la care nu se aude motorul, când știm toti ca N47 e zgomotos. Ușile erau ceva mai grele, insa era super fain sa nu auzi motorul sau zgomotele de afara. 

zgomotul de la motor nu cred ca se transmite prin usi ci prin firewall, pe usi ajuta cel mult la zgomotul de afara, desi mare diferenta nu poate face pentru ca geamurile sunt cel mai mare factor prin care se transmite zgomotul, ar trebui geamurile duble sa ajute, insa ajuta mai degraba la insonorizare daca ai niste boxe bune si la feeling ul pe care il ai cand inchizi usa, desi iar, la E60 usile sunt oricum grele si se inchid super misto fara sa mai pui stp pe ele.

Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

Eu te cred, as fi zis la fel ca tine dacă nu as fi fost in masina.

 

Este vorba de userul COSMIN de pe forum, nu se auzea absolut nimic, nu știu cum sa explic, cred ca avea si pe capota fata, insa atat, usi ( nu știu dacă și podea, insa nu cred ) și pana in spate. 
 

Deci auzeai puțin motorul in turații maxime, la unul normal de fabrica in turații maxime nu te mai auzi in masina. 
 

In rest nu se auzea drumul, aerul, nimic, erau foarte grele ușile, adică mult mai grele ca cele normale neizolate. 

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Urmaresc canalul de YouTube m539 restoration și într-adevăr el a foat cel ce m a inspirat cu insonorizarea.

Eu voiam sa pornesc acțiunea din zona ușilor, sa fac șabloane pentru zonele unde necesita bricolaj astfel încât ca la momentul rezultatului final totul sa vina perfect îmbinat, as face asta măcar pentru sunetul acela “plin” ce îl oferă când închizi usa.

As continua apoi cu partea din parte a portbagajului, spațiul roții de rezerva, sub bancheta din spate as curata acel cauciuc care probabil și a pierdut proprietățile și sa vin apoi pana in zona picioarelor de la pasager.

Iau in calcul sa fac si partea metalică a plafonului însă îmi este teama sa nu creez vreo cuta pe materialul textil sau sa rup vreo clema când îl demontez, greu as mai gasi unul impecabil apoi.

https://www.imagebam.com/view/MEPW0BO

Edited by Sir 10
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.