Jump to content

Recommended Posts

Garantia de montaj este de 3 luni. Garantia piesei este de 24luni. Ca sa inlocuim piesa trebuie sa o trimit la garantie la BMW.

 

Nu pot raspunde pentru faptul ca bujia este blocata din moment ce alt service a umblat acolo. Si asta dupa 10luni.

 

Poate acel mecanic in loc sa o desfaca a strans-o din greseala.

 

Te astept cu bujia sa o trimit la BMW.

 

Daca nu se rupe, o sa va trimit bujia prin curier, oricum am comandat deja alta, pe mine nu pretul bujiei ma deranjeaza, ci felul cum va disculpati, cand stiu clar ca doar voi ati umblat si cel care a incercat sa dea bujia jos si nu a reusit, nu am cum sa demonstrez ca voi ati montat-o gresit.

Am fost de buna credinta si am dat toate detaliile, nu am incercat sa ascund faptul ca am fost la alt service.

 

Concluziile le trage fiecare, pentru asta e forumul.

  • Like 7
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pfff, alta intamplare neplacuta de la Bimmer Service, vroiam sa ma duc pe la ei pt o lucrare mai mare(distributie,amortizoare, fulii,intinzatoare,patine)...dar se pare ca nu exista garantie pt nici un serviciu pe care il presteaza, sa merg pe incredere parca nu m-as risca, mai ales pt distributie.
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Service-ul nostru ofera garantie, dar cum sa oferi garantie cand mergi prin alte service-uri sa umble toti la masina si dupa aia vrei garantie?

 

Daca Mihai venea din prima cu masina la noi normal ca beneficia de garantie, dar dupa 10 luni el merge cu masina prin alte service-uri cum sa ii acord eu garantie?

 

I-am spus sa vina cu piesa sa o trimit la BMW pentru garantie.

 

Ce certitudine am eu ca dupa mine nu s-a umblat acolo? Mai ales dupa aproape un an?

 

Sa judecam putin daca putem!

 

Multumesc.

  • Like 3
  • Downvote 11
Link to comment
Share on other sites

Alex si daca acea bujie nu mai iesea ?

Oferea reducere 50% pentru tot restul manoperei (desfacut motor si ce mai e necesar) in conditiile in care alt service a lucrat pe acolo ? Puneti-va si putin in locul omului , are putin mai multa dreptate.

Edited by ex0rcistu
  • Like 4
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Sa stabilim o chestie, Robert a zis clar si raspicat ca imi ofera garantie pe piesa, nu poate nimeni sa conteste asta.

 

In afara de mecanicii de la Bimmer Service, cei care au schimbat bujiile, si mecanicii de la Efficient Service care au incercat sa scoata bujia respectiva, dar care nu a iesit, si nu au tras mai tare deoarece exista posibilitatea sa se rupa, nu a mai umblat nimeni, dar bineinteles nu am cum sa demonstrez asta, la fel cum nici altcineva nu poate sa demonstreze ca de cand am fost la Bimmer pentru schimbul de bujii, a mai fost cineva care le-a scos sau strans. Din punctul meu de vedere, si doar al meu, e clar cine este responsabil pentru aceasta problema.

 

Nu am mai fost la Bimmer pentru ca nu mi-au rezolvat problema pierderilor de antigel, asa la Efficient au trusa cu care baga presiune in instalatie si poti sa o lasi de de pe o zi pe alta sa vezi daca mai sunt pierderi.

Pentru scoaterea bujiei o sa ma duc la un service unde au trusa speciala pentru asta, sa incerce sa dea gaura in ea, daca se rupe, iar daca nu iese deloc, ramane varianta cu datul chiuloasei jos.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Garantia la montaj este de 3 luni!!!

 

Nu e normal daca dupa ce inlocuiesti niste piese si mergi cu masina la alt service sa umble tot acolo sa nu mai beneficiezi de garantie?

 

Totusi de la inlocuirea a 4 bujii au trecut 10 luni.

garantia la montaj corect poate , acum tu daca ai fi in locul lui , ti-a montat X o bujie care nu se mai desface cum ai proceda. Ca in principiu omul cauta pe cineva care sa-si asume raspunderea pt o bujie care poate e stransa prea tare sau infiletata gresit si daca acceptam ca nu a umblat nimeni acolo de la strada srl cum vezi tu situatia asta .Dar asa prin ochii lui , te simti un pic un client prost si fara valoare in ochii unui prestator de servicii ?

Ca pana la urma de asta mai vine lumea la tine , un soi de buna credinta care dupa cum se vede uneori e luata in derizoriu .

Important e de aici ca a inteles toata lumea ca garantia e 3 luni in conditiile in care il crezi ca nu a fost prin alt service si aici presupun ca intervine ce ? Ca la fel de bine poti sa nu-l crezi .

Edited by Myx
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

In primul rand trebuia sa vina cu masina la mine la service, nu sa umble prin alte service-uri. In al 2-lea rand poate mecanicul care a incercat sa o scoata si a vazut ca nu iese usor s-a panicat si a zis ca nu iese deloc si ea sigur e doar putin intepenita de la calamina ( motorul are instalatie de GPL).

 

Si sa nu mai zic ca este foarte dubios cum de fix bujia care nu iese aia este defecta. Dar in fine ca de obicei pe forumul asta nu va place decat sa comentati in totala necunostinta de cauza.

 

Daca nu ii placea noroiul venea la mine la service si vorbeam pe fapte nu vorbe. Cum am baut o bere cu Mihai la munte asa putea sa treaca 10min la mine sa imi arate ce si cum.

 

Daca voi considerati ( asa cum vad la majoritatea userilor) ca e firesc sa ai garantie la o lucrare dupa 10 luni in care umbli prin alte service-uri, atunci va rog sa ma scuzati dar nu mai am ce cauta eu pe forumul asta!

 

Multumesc!

  • Like 3
  • Downvote 7
Link to comment
Share on other sites

Azi pe email am discutat cu Robert despre aceasta problema inainte sa scriu pe forum. Avand in vedere ca s-a disculpat, ce rost mai avea sa vin.

Am preferat sa imi fac programare la Florin, din Bucurestii Noi, deoarece daca se rupe bujia, are anumite scule cu care poate sa incerce sa o scoata fara sa dea _chiulasa_ jos.

 

Cazul cel mai fericit, bujia este doar colmatata si o sa iasa cand cineva o sa traga foarte tare de ea.

Cazul cel mai nefericit, bujia nu iese, se da _chiulasa_ jos si se constata ca a fost montata gresit si s-a stricat filetul, totusi sper sa nu fie asta.

 

Ramane sa va anunt care a fost situatia exacta dupa ce rezolv problema.

 

@Robert, nu ma deranjeaza sa mai bem o bere impreuna, ca si sfat, probleme apar peste tot, conteaza cum le rezolvi.

Edited by Mihai Andrei
  • Like 6
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Si sa nu mai zic ca este foarte dubios cum de fix bujia care nu iese aia este defecta.

Nu este dubios. Este chiar logic sa fie asa.

 

Daca a existat o problema de aprindere pe pistonul respectiv, evident ca acolo exista cea mai multa calamina si bujia respectiva e intepenita din acest motiv.

 

Sincer, ii dau dreptate service-ului. Daca ceva montat se intepeneste pot fi mai multe cauze. Nu doar montajul.

 

Parca am fi pe antena 3. Vorbim doar ca sa vorbim si cu fel de fel de intelesuri.

 

Corect.

Nu pot fi banuit de vreo prietenie sau simpatie pentru Robert, insa lucrurile nu sunt privite tocmai corect.

 

Chiar si la un calculator iti pierzi garantia daca il duci in alta parte sau te bagi tu sa-l desfaci.

 

De unde stie cel care a acordat garantia ca un mecanic din alta parte sau cine a umblat acolo nu a strans bujia din greseala in loc s-o slabeasca. Sau ca nu a incercat sa o slabeasca folosind o alta tubulara decat cea potrivita. Daca ai niste tubulare subtiri poti incerca sa scoti bujia cu 17 in loc de 16. Ma rog, ideea e ca nici clientul nu a procedat corect.

 

In momentul in care ai o problema cu o piesa montata la un anumit service, logic este sa te duci sa rezolvi problema fix la acel service, nu in alta parte.

Service-ul care a acordat garantia trebuie sa fie primul care sa constate problema si sa rezolve problema.

Edited by Service Premium
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Bujia este IMPOSIBIL sa fie montata stramb.

 

Toate bujiile se infileteaza cu mana, strangerea finala se face cu cheia.

 

Acea bujie este IMPOSIBIL sa fie montata stramb.

 

Am facut pana acum peste 250 de distributii, peste 100 de inlocuiri simeringuri supape, peste 50 de motoare reparate de la zero, pus alte sute de operatii, nu am avut nici o problema, crezi ca ne-am blocat la o bujie?

 

 

 

Mihai a primit de fiecare data la fiecare operatie deviz cu factura su garantie, garantie conform legii.

 

Ce vina avem noi ca o bujie nu se mai desface usor dupa 10 luni?

 

Totusi sa nu uitam ca Mihai este un client foarte greu de multumit, indiferent de service, de filaret a fost nemultumit,de ilie din Ciolpani la fel, de Ciupanezu la fel, de mine la fel, oare cat o sa fie multumit si de Alex?

Edited by Robert
  • Like 5
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Ma rog, ideea e ca nici clientul nu a procedat corect.

 

In momentul in care ai o problema cu o piesa montata la un anumit service, logic este sa te duci sa rezolvi problema fix la acel service, nu in alta parte.

Service-ul care a acordat garantia trebuie sa fie primul care sa constate problema si sa rezolve problema.

sunt multe motive pt care uneori nu poti ajunge cu masina la acelasi service , nu inseamna ca nu poti face o constatare in alta parte .

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.