Jump to content

Recommended Posts

Am discutat cu cei de la Bimmer la telefon, le-am expus problema din nou si am ajuns la urmatoarea solutie:

 

Ma duc dupa sarbatori, pentru ca nu am acum timp, ei mi-au propus oricand, incearca sa scoata bujiile celelalte, daca se rup si astea imi schimba _chiulasa_ ei pe manopera si cheltuiala lor.

 

 

Stai ca n-am inteles. Deci ai scris pe celalalt topic ca nu mai ies nici celelalte 3 bujii.

 

Dar ele nu au fost verificate, nu au iesit o data la Efficient? Iar in momentul ala s-a constatat ca nu iese a 4-a?

 

Sau s-a vazut ca nu iese una, si n-au mai insistat pe celelalte?

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Stai ca n-am inteles. Deci ai scris pe celalalt topic ca nu mai ies nici celelalte 3 bujii.

 

Dar ele nu au fost verificate, nu au iesit o data la Efficient? Iar in momentul ala s-a constatat ca nu iese a 4-a?

 

Sau s-a vazut ca nu iese una, si n-au mai insistat pe celelalte?

un alt episod din ,, tanar si nelinistit,, :popcorn:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@PIMP

 

Asa credeam si eu, deoarece asa mi-au zis cei de la Efficient la telefon. Astazi Florin a vrut sa faca un test de compresie, cand colo surpriza, nu a putut sa faca testul pentru ca nu a putut sa scoata bujiile. O sa discut maine cu cei de la Efficient daca au incercat sa le dea jos sau doar m-au aburit.

  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Mihai, transformi toata povestea asta intr-o adevarata telenovela si dai informatii partiale, dupa cum te avantajeaza pe tine personal.

 

Nu-i mai amesteca pe Efficient Services in discutie pentru ca nu au absolut nicio treaba cu problema ta.

 

Dupa ce si-a bagat nasul pe acolo un al 3-lea mecanic (nu contest cat de bun este, nu-i treaba mea), Bimmer Service s-a oferit totusi sa te ajute si eventual sa suporte toate cheltuielile de reparatie ca la carte daca se constata ca un mecanic de-al lor a dat-o in bara (suntem oameni, se poate intampla la o bujie, insa ma indoiesc sincer ca a infiletat 4 bujii gresit).

 

Mi se pare un gest mai mult decat ok si indraznet, avand in vedere ca tu ai putea acum sa strangi celelalte bujii pana le ies ochii, tocmai pentru a beneficia de acest schimb gratuit din partea lor...nu te-ar putea verifica nimeni nu? Nu spun ca o vei face, dar pune-te si in situatia lui Robert un pic si analizeaza la rece daca poti.

  • Like 8
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Daca ati inceput hai sa zic si eu

 

Ma duc la el si imi zice ai toate bujiile arse, le schimb pe toate 4, noi

Tot aveam erori la toate 4 in continuare, ma duc la el si imi zice ca tre schimbat si releul

Imi recomanda unul reconditionat de el cu nu stiu ce legaturi lipite la 100 de lei, imi zice ca asta se intampla la ele se rup contactele de la trepidatii

Zic hai ma ca o stii omul ceva, bine, il schimba, tot erori in continuare pe toate 4

Zic eu ca poate nu e bun ala, il pun sa comande nou, il monteaza, erori pe toate 4 in continuare

Mau duc la el si imi zice, atentie,

Nu stiu ce are ca nu sunt electrician eu sunt mecanic, du-te la bavaria

 

Pai daca nu esti electrician de ce te-ai bagat la electrica

Plus ca a fost mare jepcar ca daca el a vazut ca am toate 4 bujiile arse si era clar ca era din releu sau alimentare, m-a mai jegmanit si de 450 de lei pe bujii degeaba

Plus ca sunt convins ca si releul pe care- l aveam era bun da a ramas la el cand m-i la pus pe cel reconditionat

 

Rezolvarea a fost inlocuirea cablului mare de plus care vine de la electromotor la releu, descoperit de dan carjan

Dan face treaba buna intotdeauna.

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Masina a ajuns sambata la Bimmer service, ieri au dat jos _chiulasa_, din ce mi-a zis Robert la telefon garnitura de la _chiulasa_ e ciupita in doua locuri, _chiulasa_ este fisurata in mai multe locuri iar bujia de la ciliundrul 2 se poate vedea ca este blocata in _chiulasa_.

O sa puna Robert poze cu _chiulasa_ si va tin la curent cu toata operatiunea.

 

Bujiile 3 si 4 au iesit, dar probabil s-ar fi blocat si ele in timp.

Link to comment
Share on other sites

Masina a ajuns sambata la Bimmer service, ieri au dat jos _chiulasa_, din ce mi-a zis Robert la telefon garnitura de la _chiulasa_ e ciupita in doua locuri, _chiulasa_ este fisurata in mai multe locuri iar bujia de la ciliundrul 2 se poate vedea ca este blocata in _chiulasa_.

O sa puna Robert poze cu _chiulasa_ si va tin la curent cu toata operatiunea.

 

Bujiile 3 si 4 au iesit, dar probabil s-ar fi blocat si ele in timp.

De ce este ciupita garnitura de _chiulasa_ si de ce este fisurata _chiulasa_?

Link to comment
Share on other sites

Eu stiu ca la motoarele aspirate, supapele pe care se depunde calamina si sunt negre sunt supapele de pe admisie. Cele curate sunt pe evacuare.

Nu este din cauza GPL-ului ci asa se formeaza pe supape, din cauza ca supapele de pe admisie sunt mai reci decat cele de pe evacuare.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu stiu ca la motoarele aspirate, supapele pe care se depunde calamina si sunt negre sunt supapele de pe admisie. Cele curate sunt pe evacuare.

Nu este din cauza GPL-ului ci asa se formeaza pe supape, din cauza ca supapele de pe admisie sunt mai reci decat cele de pe evacuare.

 

temperatura de lucru este aceasi si in dreptul supapelor de admisie cat si in a celor de evacuare, asta la exterior, deci daca motorul a lucrat normal au culoarea bujiilor, repet exterior, pe interior e alta treaba, si oricum nu pot sa fie curate pe evacuare si negre pe admisie pentru ca pe admisie intra aer plus benzina, pe evacuare ies gaze arse fierbinti ....deci....

 

pe admisie pot fi negre doar daca nu mai inchid corect

Edited by BOASKA
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

De acord Service Premium.

 

@Boaska - Raspunsul ce l-am dat eu este preluat de la profesori universitari care predau materia de motoare si, au ceva ani in spate de cercetari si cunostinte. Asa ca fiecare crede ce vrea. In plus eu am facut referire la cele aspirate si benzinare, ca despre ele era vorba.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Vad ca am primit si niste minusuri. Sa fie primite!

 

Un motor pe benzina face tot felul de depuneri. Supapele sunt innegrite. Nu e ceva iesit din comun. Doar un motor cu foarte putini km are supapele curate.

 

Iar crapaturile alea se mai intalnesc:

 

http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=2435567

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

De acord Service Premium.

 

@Boaska - Raspunsul ce l-am dat eu este preluat de la profesori universitari care predau materia de motoare si, au ceva ani in spate de cercetari si cunostinte. Asa ca fiecare crede ce vrea. In plus eu am facut referire la cele aspirate si benzinare, ca despre ele era vorba.

 

ai preluat fara sa gandesti :thumbsup:

 

negreala posibil, de la gaze din epurator, etc, calamina de unde? de la placutele de frana?

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

sunt unele motoare cu chiulasa slaba, care crapa de la gpl, nu duc temperatura mai mare in camera de ardere.

Nu stiu de aspirate, astea in general sunt solide, dar de ceva turbo, cateva modele si serii specifice stiu, fiind proiectate pentru compresie mai mica, alea sunt mai sensibile.

Ceva ani de fabricatie saab modele 2.0.t de exemplu, pe care nu se putea pune gpl. Si mai sunt si altele.

 

nu e cazul la 1.8i sau poate tu vuv ai tu ceva informatii specifice legate de gpl fix pe motorul asta ? ma cam indoiesc.

 

vorbim totusi de o masina cu ceva ani in spate, cel putin la al doilea proprietar cu istoric necunoscut..

 

 

 

 

 

 

 

 

Edited by DOMI
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

ai preluat fara sa gandesti :thumbsup:

 

negreala posibil, de la gaze din epurator, etc, calamina de unde? de la placutele de frana?

 

Ca intotdeauna le sti pe toate, desi multi te-au contrazis. Da, e de la placutele de frana, intra in motor, e ok?

Edited by v@sy
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pozele nu le pui sa vada si ceilalti ce sparturi aveai acolo in chiulasa? Eu le-am vazut si am facut poze. Plus supape arse cate 2 din 4 pe fiecare piston.

 

Eu am vrut ca acest topic sa ramana pentru impresia si feedback-ul la atelierul Bimmer Service si de aceea am creat topicul cu bujia blocata

Daca te uiti mai bine am pus mai intai pozele pe topicul cu bujia blocata.

 

Curios cum au aparut fisurile alea. Eu nu as pune GPL pe o masina cu motor de 1.8...mai e si bmw pe deasupra. S-o fi supraincins naibii de a crapat, altfel cum naiba ?

 

Pui pe logan gpl sau p-alea care merg, nu pe motorul asta.

 

Daca vrei sa discuti de ce sa pui sau sa nu pui GPL pe o masina cu o anumita motorizare mai bine vi cu date exacte nu cu pareri personale care se bazeaza doar pe impresii.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.