Jump to content

Cine are E90/E91 si de care?


tzucul

Recommended Posts

am un 320i E90 din 2005, manuala, are 70000 km. din ce am mai citit pe aici se pare ca am probleme cu volanta si kitul de ambreiaj pt ca imi trepideaza la plecarea de pe loc si mai nou daca apas ambreiajul la turatii de peste 3500 simt o vibratie ciudata in pedala...

de multe ori nu vrea sa intre in treapta 1 si am vazut ca mai sunt si altii cu aceeasi problema.

nu stiu ce parere aveti voi dar mie mi se pare foarte rigida pentru drumurile noastre.

 

Poze, poze :)

Mda, am patit-o si eu sa-mi intre mai greu in treapta 1 (dupa ce am schimbat ambreiajul si volanta)

S-ar putea sa fie de la ambreiaj simptomele tale, dar cel mai bine te duci la un service... ca aici poti sa auzi o mie de pareri...

Ai cauciucuri runflat?

Link to comment
Share on other sites

am un 320i E90 din 2005, manuala, are 70000 km. din ce am mai citit pe aici se pare ca am probleme cu volanta si kitul de ambreiaj pt ca imi trepideaza la plecarea de pe loc si mai nou daca apas ambreiajul la turatii de peste 3500 simt o vibratie ciudata in pedala...

de multe ori nu vrea sa intre in treapta 1 si am vazut ca mai sunt si altii cu aceeasi problema.

nu stiu ce parere aveti voi dar mie mi se pare foarte rigida pentru drumurile noastre.

 

Poze, poze :)

Mda, am patit-o si eu sa-mi intre mai greu in treapta 1 (dupa ce am schimbat ambreiajul si volanta)

S-ar putea sa fie de la ambreiaj simptomele tale, dar cel mai bine te duci la un service... ca aici poti sa auzi o mie de pareri...

Ai cauciucuri runflat?

 

 

am fost si la service. mi-au zis ca trebuie schimbat kitul de ambreiaj si tot atunci sa vada daca este nevoie sa puna si volanta noua.

am roti pe 16 cu runflat. cand am cumparat-o avea jante pe 17 cu gume pe 45 ...le-am dat jos.

 

mi-a adus cineva din germania la un pret bun si bratele superioare fata pe care vreau sa le schimb...se aude ceva la trecerea peste linii de tramvai la viteza mica.

Link to comment
Share on other sites

am un 320i E90 din 2005, manuala, are 70000 km. din ce am mai citit pe aici se pare ca am probleme cu volanta si kitul de ambreiaj pt ca imi trepideaza la plecarea de pe loc si mai nou daca apas ambreiajul la turatii de peste 3500 simt o vibratie ciudata in pedala...

de multe ori nu vrea sa intre in treapta 1 si am vazut ca mai sunt si altii cu aceeasi problema.

nu stiu ce parere aveti voi dar mie mi se pare foarte rigida pentru drumurile noastre.

 

Poze, poze :)

Mda, am patit-o si eu sa-mi intre mai greu in treapta 1 (dupa ce am schimbat ambreiajul si volanta)

S-ar putea sa fie de la ambreiaj simptomele tale, dar cel mai bine te duci la un service... ca aici poti sa auzi o mie de pareri...

Ai cauciucuri runflat?

 

 

am fost si la service. mi-au zis ca trebuie schimbat kitul de ambreiaj si tot atunci sa vada daca este nevoie sa puna si volanta noua.

am roti pe 16 cu runflat. cand am cumparat-o avea jante pe 17 cu gume pe 45 ...le-am dat jos.

 

mi-a adus cineva din germania la un pret bun si bratele superioare fata pe care vreau sa le schimb...se aude ceva la trecerea peste linii de tramvai la viteza mica.

 

Si din cauza cauciucurilor ti se pare rigida masina; eu am runflat de vara si normale de iarna si e mare diferenta...

Link to comment
Share on other sites

am un 320i E90 din 2005, manuala, are 70000 km. din ce am mai citit pe aici se pare ca am probleme cu volanta si kitul de ambreiaj pt ca imi trepideaza la plecarea de pe loc si mai nou daca apas ambreiajul la turatii de peste 3500 simt o vibratie ciudata in pedala...

de multe ori nu vrea sa intre in treapta 1 si am vazut ca mai sunt si altii cu aceeasi problema.

nu stiu ce parere aveti voi dar mie mi se pare foarte rigida pentru drumurile noastre.

 

Poze, poze :)

Mda, am patit-o si eu sa-mi intre mai greu in treapta 1 (dupa ce am schimbat ambreiajul si volanta)

S-ar putea sa fie de la ambreiaj simptomele tale, dar cel mai bine te duci la un service... ca aici poti sa auzi o mie de pareri...

Ai cauciucuri runflat?

 

 

am fost si la service. mi-au zis ca trebuie schimbat kitul de ambreiaj si tot atunci sa vada daca este nevoie sa puna si volanta noua.

am roti pe 16 cu runflat. cand am cumparat-o avea jante pe 17 cu gume pe 45 ...le-am dat jos.

 

mi-a adus cineva din germania la un pret bun si bratele superioare fata pe care vreau sa le schimb...se aude ceva la trecerea peste linii de tramvai la viteza mica.

 

Si din cauza cauciucurilor ti se pare rigida masina; eu am runflat de vara si normale de iarna si e mare diferenta...

 

 

cele pe 17 aveau gume normale dar ma zgaltaia bine de tot la gropi, denivelari...dupa ce le-am pus pe cele pe 16 cu runflat (am fost nevoit plecand in Grecia si neavand roata de rezerva) s-a simtit o mareee diferenta in bine, insa cum spuneam mai sus mi se pare in continuare o masina prea rigida pentru drumurile din romania.

la tine in ce sens este diferenta? cum se comporta masina?

Link to comment
Share on other sites

am un 320i E90 din 2005, manuala, are 70000 km. din ce am mai citit pe aici se pare ca am probleme cu volanta si kitul de ambreiaj pt ca imi trepideaza la plecarea de pe loc si mai nou daca apas ambreiajul la turatii de peste 3500 simt o vibratie ciudata in pedala...

de multe ori nu vrea sa intre in treapta 1 si am vazut ca mai sunt si altii cu aceeasi problema.

nu stiu ce parere aveti voi dar mie mi se pare foarte rigida pentru drumurile noastre.

 

Poze, poze :)

Mda, am patit-o si eu sa-mi intre mai greu in treapta 1 (dupa ce am schimbat ambreiajul si volanta)

S-ar putea sa fie de la ambreiaj simptomele tale, dar cel mai bine te duci la un service... ca aici poti sa auzi o mie de pareri...

Ai cauciucuri runflat?

 

 

am fost si la service. mi-au zis ca trebuie schimbat kitul de ambreiaj si tot atunci sa vada daca este nevoie sa puna si volanta noua.

am roti pe 16 cu runflat. cand am cumparat-o avea jante pe 17 cu gume pe 45 ...le-am dat jos.

 

mi-a adus cineva din germania la un pret bun si bratele superioare fata pe care vreau sa le schimb...se aude ceva la trecerea peste linii de tramvai la viteza mica.

 

Si din cauza cauciucurilor ti se pare rigida masina; eu am runflat de vara si normale de iarna si e mare diferenta...

 

 

cele pe 17 aveau gume normale dar ma zgaltaia bine de tot la gropi, denivelari...dupa ce le-am pus pe cele pe 16 cu runflat (am fost nevoit plecand in Grecia si neavand roata de rezerva) s-a simtit o mareee diferenta in bine, insa cum spuneam mai sus mi se pare in continuare o masina prea rigida pentru drumurile din romania.

la tine in ce sens este diferenta? cum se comporta masina?

 

extrem de rigida chiar....pentru o masina de serie( bine acum e vina soselelor care nu exista la noi, pentru ca intr=o tara cu sosele te=-ai bucura de o masina rigida ca BMW-ul)

Link to comment
Share on other sites

cele pe 17 aveau gume normale dar ma zgaltaia bine de tot la gropi, denivelari...dupa ce le-am pus pe cele pe 16 cu runflat (am fost nevoit plecand in Grecia si neavand roata de rezerva) s-a simtit o mareee diferenta in bine, insa cum spuneam mai sus mi se pare in continuare o masina prea rigida pentru drumurile din romania.

la tine in ce sens este diferenta? cum se comporta masina?

 

Mai despre cele pe 17 nu pot sa spun nimic, nu am avut... eu am pe 16... pai la fel si la mine, cu runflat-urile simt toate gropile... m-au cam exasperat... si cica se duce articulatia fata pe drumuri ca ale noastre...

Link to comment
Share on other sites

cele pe 17 aveau gume normale dar ma zgaltaia bine de tot la gropi, denivelari...dupa ce le-am pus pe cele pe 16 cu runflat (am fost nevoit plecand in Grecia si neavand roata de rezerva) s-a simtit o mareee diferenta in bine, insa cum spuneam mai sus mi se pare in continuare o masina prea rigida pentru drumurile din romania.

la tine in ce sens este diferenta? cum se comporta masina?

 

Mai despre cele pe 17 nu pot sa spun nimic, nu am avut... eu am pe 16... pai la fel si la mine, cu runflat-urile simt toate gropile... m-au cam exasperat... si cica se duce articulatia fata pe drumuri ca ale noastre...

 

eu am pe 18" cu gume runflat de la michelin..........tresar la fiecare denivelare...oricat de mica:))) e o mare bucurie...zici ca am roti din lemn

Edited by tnk
Link to comment
Share on other sites

Hai nu mai va plageti, eu am suspensii de M, runflat pe 17,active stearing, si nu e asa grav mai ales cu cauciucurile de iarna, care nu-s runflat,ne vorbind de increderea cu care intrii intro curba...nu se compara cu altceva!Adevarul e ca cei care stau in spate mai inghit unele cuvinte pe denivelari,dar asta este, pierzi pedeoparte dar castigi pe alta :lol: :)
Link to comment
Share on other sites

Hai nu mai va plageti, eu am suspensii de M, runflat pe 17,active stearing, si nu e asa grav mai ales cu cauciucurile de iarna, care nu-s runflat,ne vorbind de increderea cu care intrii intro curba...nu se compara cu altceva!Adevarul e ca cei care stau in spate mai inghit unele cuvinte pe denivelari,dar asta este, pierzi pedeoparte dar castigi pe alta :lol: :)

 

Eu una nu m-am plans, am spus doar cum se simte masina cu runflaturi... :lol: Oricum nu renunt la ele, nu ma vad schimband roata in caz de pana si oricum nu am unde sa pun roata de rezerva...

Link to comment
Share on other sites

Hai nu mai va plageti, eu am suspensii de M, runflat pe 17,active stearing, si nu e asa grav mai ales cu cauciucurile de iarna, care nu-s runflat,ne vorbind de increderea cu care intrii intro curba...nu se compara cu altceva!Adevarul e ca cei care stau in spate mai inghit unele cuvinte pe denivelari,dar asta este, pierzi pedeoparte dar castigi pe alta :lol: :)

 

Eu una nu m-am plans, am spus doar cum se simte masina cu runflaturi... :lol: Oricum nu renunt la ele, nu ma vad schimband roata in caz de pana si oricum nu am unde sa pun roata de rezerva...

 

Ba eu renunt inca din primavara,ca imi distrug toata masina, nu va mai fi precizia aceea de runflat,dar macar stau mai linistit,suspensia mi se pare foarte rezistenta,deci prin ce am dat cu ea si inca nu bate nimic,asta e de admirat,40000 in tara,pana acuma mi se pare fiabila din toate punctele de vedere.

Link to comment
Share on other sites

Hai nu mai va plageti, eu am suspensii de M, runflat pe 17,active stearing, si nu e asa grav mai ales cu cauciucurile de iarna, care nu-s runflat,ne vorbind de increderea cu care intrii intro curba...nu se compara cu altceva!Adevarul e ca cei care stau in spate mai inghit unele cuvinte pe denivelari,dar asta este, pierzi pedeoparte dar castigi pe alta :lol: :)

 

Eu una nu m-am plans, am spus doar cum se simte masina cu runflaturi... :lol: Oricum nu renunt la ele, nu ma vad schimband roata in caz de pana si oricum nu am unde sa pun roata de rezerva...

 

Ba eu renunt inca din primavara,ca imi distrug toata masina, nu va mai fi precizia aceea de runflat,dar macar stau mai linistit,suspensia mi se pare foarte rezistenta,deci prin ce am dat cu ea si inca nu bate nimic,asta e de admirat,40000 in tara,pana acuma mi se pare fiabila din toate punctele de vedere.

 

ce precizie de runflat?....runflat-ul nu-ti da nici o precizie...ci o siguranta in plus....si o mare duritata la gume care se reflecta intr-o degradare continua a articulatiilor masinii(ele se recomanda pe sosele nu pe "tarla" in Romania).

Ti se pare suspensia rezistenta?:)))....n-ai intalnit dambul care sa-ti puna capac. Eu l-am intalnit acum o luna...si mi-a distrus un amortizor la viteza de 100 km/h si culmea...pe europeana.

Si revenind iar la runflat....am dat intr-o groapa noaptea si mi-a crapat un runflat facut de michelin(255/35 R18) si care costa o groaza de bani (1500 ron )...aprox). Deci sincer....as fi preferat sa-mi crape un cauciuc normal decat un runflat( cu 1500 ron am luat 2 dunlop de aceeasi dimeniune...noi noute doar ca nu erau runflat)

Edited by tnk
Link to comment
Share on other sites

Hai nu mai va plageti, eu am suspensii de M, runflat pe 17,active stearing, si nu e asa grav mai ales cu cauciucurile de iarna, care nu-s runflat,ne vorbind de increderea cu care intrii intro curba...nu se compara cu altceva!Adevarul e ca cei care stau in spate mai inghit unele cuvinte pe denivelari,dar asta este, pierzi pedeoparte dar castigi pe alta :lol: :)

 

Eu una nu m-am plans, am spus doar cum se simte masina cu runflaturi... :) Oricum nu renunt la ele, nu ma vad schimband roata in caz de pana si oricum nu am unde sa pun roata de rezerva...

 

Ba eu renunt inca din primavara,ca imi distrug toata masina, nu va mai fi precizia aceea de runflat,dar macar stau mai linistit,suspensia mi se pare foarte rezistenta,deci prin ce am dat cu ea si inca nu bate nimic,asta e de admirat,40000 in tara,pana acuma mi se pare fiabila din toate punctele de vedere.

 

ce precizie de runflat?....runflat-ul nu-ti da nici o precizie...ci o siguranta in plus....si o mare duritata la gume care se reflecta intr-o degradare continua a articulatiilor masinii(ele se recomanda pe sosele nu pe "tarla" in Romania).

Ti se pare suspensia rezistenta? :D ))....n-ai intalnit dambul care sa-ti puna capac. Eu l-am intalnit acum o luna...si mi-a distrus un amortizor la viteza de 100 km/h si culmea...pe europeana.

Si revenind iar la runflat....am dat intr-o groapa noaptea si mi-a crapat un runflat facut de michelin(255/35 R18) si care costa o groaza de bani (1500 ron )...aprox). Deci sincer....as fi preferat sa-mi crape un cauciuc normal decat un runflat( cu 1500 ron am luat 2 dunlop de aceeasi dimeniune...noi noute doar ca nu erau runflat)

 

Cand am pus cele de iarna si am miscat mai brusc de volan la peste 100 la ora,mam speriat asa balans avea,in plus cand rulezi incet si franzi brusc are o miscare in fata spate (din cauciuc desigur) ambele fenomene neintalnite cu runflat,acuma probail e de la crampsele moi de la anvelopele de iarna,si s-ar putea ca la cele de vara sa nu se simta asa,dar oricum runflatu fiind rigid altfel te tine pe sosea in sensul ca nu se deformeaza asa usor sub greutatea masinii in viraje, nu ma refer la aderenta.oricum de la anu voi pune simple, ca am diferite kituri de reparare... :lol:

Edited by E90
Link to comment
Share on other sites

Hai nu mai va plageti, eu am suspensii de M, runflat pe 17,active stearing, si nu e asa grav mai ales cu cauciucurile de iarna, care nu-s runflat,ne vorbind de increderea cu care intrii intro curba...nu se compara cu altceva!Adevarul e ca cei care stau in spate mai inghit unele cuvinte pe denivelari,dar asta este, pierzi pedeoparte dar castigi pe alta :lol: :)

 

Eu una nu m-am plans, am spus doar cum se simte masina cu runflaturi... :) Oricum nu renunt la ele, nu ma vad schimband roata in caz de pana si oricum nu am unde sa pun roata de rezerva...

 

Ba eu renunt inca din primavara,ca imi distrug toata masina, nu va mai fi precizia aceea de runflat,dar macar stau mai linistit,suspensia mi se pare foarte rezistenta,deci prin ce am dat cu ea si inca nu bate nimic,asta e de admirat,40000 in tara,pana acuma mi se pare fiabila din toate punctele de vedere.

 

ce precizie de runflat?....runflat-ul nu-ti da nici o precizie...ci o siguranta in plus....si o mare duritata la gume care se reflecta intr-o degradare continua a articulatiilor masinii(ele se recomanda pe sosele nu pe "tarla" in Romania).

Ti se pare suspensia rezistenta? :D ))....n-ai intalnit dambul care sa-ti puna capac. Eu l-am intalnit acum o luna...si mi-a distrus un amortizor la viteza de 100 km/h si culmea...pe europeana.

Si revenind iar la runflat....am dat intr-o groapa noaptea si mi-a crapat un runflat facut de michelin(255/35 R18) si care costa o groaza de bani (1500 ron )...aprox). Deci sincer....as fi preferat sa-mi crape un cauciuc normal decat un runflat( cu 1500 ron am luat 2 dunlop de aceeasi dimeniune...noi noute doar ca nu erau runflat)

 

Cand am pus cele de iarna si am miscat mai brusc de volan la peste 100 la ora,mam speriat asa balans avea,in plus cand rulezi incet si franzi brusc are o miscare in fata spate (din cauciuc desigur) ambele fenomene neintalnite cu runflat,acuma probail e de la crampsele moi de la anvelopele de iarna,si s-ar putea ca la cele de vara sa nu se simta asa,dar oricum runflatu fiind rigid altfel te tine pe sosea in sensul ca nu se deformeaza asa usor sub greutatea masinii in viraje, nu ma refer la aderenta.oricum de la anu voi pune simple, ca am diferite kituri de reparare... :lol:

 

sincer nu cred ca balansul care te-a speriat pe tine e de la cauciucuri....e posibil sa nu fi avut presiunea corespunzatoare in pneuri. Mi se pare dubios sa provoace balans un cauciuc de 17" mai ales ca balonul e destul de subtire. Oricum nu sunt expert la chestia asta, poate ai dreptate....dar nu cred ca e normal sa simti diferente asa mari la stabilitate(e doar o parere personala)

Link to comment
Share on other sites

oooio,te invit la iarna,sa vezi cum e,e un efect ca de barca,adica daca dai de 2-3 ori stanga dreapta mai brusc foarte scurt simti spatele parca ar fi din alt film,iar masina nu o ia stanga dreapta standa dreapta ci parca da numa din "buric". :)
Link to comment
Share on other sites

oooio,te invit la iarna,sa vezi cum e,e un efect ca de barca,adica daca dai de 2-3 ori stanga dreapta mai brusc foarte scurt simti spatele parca ar fi din alt film,iar masina nu o ia stanga dreapta standa dreapta ci parca da numa din "buric". :)

 

iarna asta o sa pun gume R17 si am sa fiu atent la simptomele pe care le-ai semnalat, sa vad ce se intampla la mine!

 

eu iarna trecuta am stat cu gumele de vara....runflat=urile R18 si am crezut ca daca masina e cu xdrive sunt un zeu chiar daca am gume de vara:))) (numai norocul si instinctul sa las masina sa-si faca treaba cu sistemele ei m-au salvat de o ciocnire cu un mare gard)

sfat prietenesc....NU INCERCATI ASA CEVA ACASA

Edited by tnk
Link to comment
Share on other sites

Eu am cauciucuri de 255/40 pe spate si 225/45 pe fata normal .. si tot simt toate gropile asa ca nu va plangeti cei cu runflat :) se putea si mai rau... si la faza ca a crapat la 100 km la ora.. eu am dat cu astea la 120... s-a dus bratu da cauciucu si geanta nimic :lol:

 

La iarna imi pus si eu runflaturile :) de 16 sunt f curios cum o sa .... jongleze prin curbe :lol: prima iarna cu tractiune spate

Link to comment
Share on other sites

salut! nici eu nu am incalzire la oglinzi.geamurile au rezistenta dar nu au si cablajul necesar,au decit 3 fire necesare pt motorasul care schimba pozitia oglinzii.cred ca nu avem noroc?apropo am si eu probleme cu turbina,pierde ulei dar face presiune :lol: e90 320d 163cp 2006 nov

eu am desfacut geamul de la oglinda stanga si are si mufele si firele pt incalzire. Eu am descoperit ca atunci cand ploua, daca dau stergatoarele pe automat(activez senzorul de ploaie) se incalzesc si oglinzile.

Intre timp eu am schimbat turbina, nu pierdea ulei dar suiera foarte tare.

Acum daca iti consuma ulei eu zic sa te duci la un service sa o verifice.

la mine nu sunt mufele de la incalzire :) . lamine nu suiera dar pierde ulei.am verificat-o face presiune normal .la tine cam cit ulei consuma?cam cit te-a costat distractia cu turbina?si daca au fost ceva dificultati la montaj

 

Hai nu mai va plageti, eu am suspensii de M, runflat pe 17,active stearing, si nu e asa grav mai ales cu cauciucurile de iarna, care nu-s runflat,ne vorbind de increderea cu care intrii intro curba...nu se compara cu altceva!Adevarul e ca cei care stau in spate mai inghit unele cuvinte pe denivelari,dar asta este, pierzi pedeoparte dar castigi pe alta :lol: :)

 

Eu una nu m-am plans, am spus doar cum se simte masina cu runflaturi... :D Oricum nu renunt la ele, nu ma vad schimband roata in caz de pana si oricum nu am unde sa pun roata de rezerva...

 

Ba eu renunt inca din primavara,ca imi distrug toata masina, nu va mai fi precizia aceea de runflat,dar macar stau mai linistit,suspensia mi se pare foarte rezistenta,deci prin ce am dat cu ea si inca nu bate nimic,asta e de admirat,40000 in tara,pana acuma mi se pare fiabila din toate punctele de vedere.

 

ce precizie de runflat?....runflat-ul nu-ti da nici o precizie...ci o siguranta in plus....si o mare duritata la gume care se reflecta intr-o degradare continua a articulatiilor masinii(ele se recomanda pe sosele nu pe "tarla" in Romania).

Ti se pare suspensia rezistenta?:)))....n-ai intalnit dambul care sa-ti puna capac. Eu l-am intalnit acum o luna...si mi-a distrus un amortizor la viteza de 100 km/h si culmea...pe europeana.

Si revenind iar la runflat....am dat intr-o groapa noaptea si mi-a crapat un runflat facut de michelin(255/35 R18) si care costa o groaza de bani (1500 ron )...aprox). Deci sincer....as fi preferat sa-mi crape un cauciuc normal decat un runflat( cu 1500 ron am luat 2 dunlop de aceeasi dimeniune...noi noute doar ca nu erau runflat)

si eu am renuntat la runflat si la aceiasi dimensiune este mai putin rigida(205/16'')

Link to comment
Share on other sites

eu iarna trecuta am stat cu gumele de vara....runflat=urile R18 si am crezut ca daca masina e cu xdrive sunt un zeu chiar daca am gume de vara:))) (numai norocul si instinctul sa las masina sa-si faca treaba cu sistemele ei m-au salvat de o ciocnire cu un mare gard)

sfat prietenesc....NU INCERCATI ASA CEVA ACASA

 

Am facut si eu o iarna cu cauciucuri de vara :)

Aveam masina cu tractiune pe fata la vremea aia... oricum, horror, chiar ca facea ca o barca, mai ales pe praguri de gheata, pe stradute inguste...

Iarna trecuta m-am descurcat f bine cu cauciucuri normale pe mazga si drum inghetat; pe zapada inca nu am avut ocazia :lol:

Link to comment
Share on other sites

salut! nici eu nu am incalzire la oglinzi.geamurile au rezistenta dar nu au si cablajul necesar,au decit 3 fire necesare pt motorasul care schimba pozitia oglinzii.cred ca nu avem noroc?apropo am si eu probleme cu turbina,pierde ulei dar face presiune :) e90 320d 163cp 2006 nov

eu am desfacut geamul de la oglinda stanga si are si mufele si firele pt incalzire. Eu am descoperit ca atunci cand ploua, daca dau stergatoarele pe automat(activez senzorul de ploaie) se incalzesc si oglinzile.

Intre timp eu am schimbat turbina, nu pierdea ulei dar suiera foarte tare.

Acum daca iti consuma ulei eu zic sa te duci la un service sa o verifice.

la mine nu sunt mufele de la incalzire :lol: . lamine nu suiera dar pierde ulei.am verificat-o face presiune normal .la tine cam cit ulei consuma?cam cit te-a costat distractia cu turbina?si daca au fost ceva dificultati la montaj

Mie nu mi-a consumat niciun gram de ulei. Doar şuiera foarte tare, chiar şi la ralanti(se auzea ca o "mică vijelie", iar ĂŽn accelerare făcea ca o ambulanţă cu sirenele pornite :lol: ).Loveau paleţii ĂŽn carcasă.

Turbina am cumpărat-o nouă cu piesă la schimb de la Groza Dan cu 4000lei. Dificultăţi nu ştiu dacă au fost la montaj, a fost pe mâna unui prieten care lucrează la un service din Braşov. M-a costat manopera 400lei, dar mi-a c u r ă ţ a t şi admisia de banii ăştia.

Edited by IulianC
Link to comment
Share on other sites

Si eu schimb runflat-urile pe normale. Intradevar e foarte rigida masina si cu runflaturile simti ca se rupe'n doua cand e drumul mai prost sau prinzi o groapa. Sunt foarte curios cat de mare va fi diferenta la confort, pentru ca stiu ca la stavbilitate se va pierde ceva. Cine crede ca rft-urile nu-ti dau o mai buna sabilitate pe curbe, se inseala amarnic. E cam aceeasi treaba ca si talonul la cauciucuri - un cauciuc 205/55/16 rft se va comporta cel putin la fel de bine ca un cauciuc normal 225/45/17, poate chiar mai bine.

 

In ceea ce priveste ambreajul am citit pe aici lucruri constate si de mine la 320-ul nostru. Adica se intampla uneori sa scuture putin la plecarea de pe loc desi masina are dor 38000 de km. Problema e faptul ca a fost condusa aproape exclusiv in oras si de aceea posibil sa fi fost mai solicitat ambreajul.

 

Una peste alta este o masina exceptionala, perfect echilibrata - tinuta de drum si directie impecabile, poate nu cu motorul care mi-l doream - dar si l-a dorit sotia, insa cu toate astea amandoi o iubim foarte tare. Si la noi a fost alegerea intre A4 si E90, si ne bucuram foarte tare de alegerea facuta.

Link to comment
Share on other sites

Si eu schimb runflat-urile pe normale. Intradevar e foarte rigida masina si cu runflaturile simti ca se rupe'n doua cand e drumul mai prost sau prinzi o groapa. Sunt foarte curios cat de mare va fi diferenta la confort, pentru ca stiu ca la stavbilitate se va pierde ceva. Cine

 

la un moment dat intrasem la idei in legatura cu aspectul asta dar acum cand vad ca sunt si altii de aceeasi parere m-am linistit :)

eu unul astept sa postezi dupa ce schimbi gumele...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.