Jump to content

E30 -CJ 25 LKB-pasiune...


Winnetou

Recommended Posts

Frumoasa masina.Daca o ti tot mai stock te felicit.Intr-adevar cand eram in facultate prin 94 eram si eu indragostit de E30.Cu toate ca aparusera e36 eu tot la e30 visam.Nu a fost sa fie.Eram fascinat de modul cum se inchide capota la motor.

 

Stock arata cel mai bine...o vreau clasica... :) Apropo de capota, fostul proprietar mi-a zis ca a luat una in oO cand a deschid capota careva...statea in fata ei, nu stia cum se deschide :))

 

Cat despre 2.5...odata sa ii fac tabla, sa o vopsesc, suspensii, frane si apoi un motor...

Nu neaparat 2.5, poate ceva mai mare...vedem... :D

Link to comment
Share on other sites

Stock arata cel mai bine...o vreau clasica... :) Apropo de capota, fostul proprietar mi-a zis ca a luat una in oO cand a deschid capota careva...statea in fata ei, nu stia cum se deschide :))

 

Cat despre 2.5...odata sa ii fac tabla, sa o vopsesc, suspensii, frane si apoi un motor...

Nu neaparat 2.5, poate ceva mai mare...vedem... :D

iti recomand motu, l 5w 40 xcess de la magasinnu ala non stop din manstur... merge briuci pe motoru ala

Link to comment
Share on other sites

depinde ce asteptari ai de la masina,M50 e ok dar daca vrei sa faci curse and shit cu el ti-o cam iei.In principiu M50non vanos e de fapt un M20 cu 24valve,pe de alta parte daca vrei sa mergi pe linia clasica mai bine merge M20B25,dar ala nu poate fi omologat.in cazul lui as recomanda un bloc M20B20 modificat(stroker) altfel mai are varianta 1,8is daca gaseste un M42 in stare buna aici ai si o putere acceptabila si o tinuta de drum buna dar nu ai 6 in linie :)

Totul tine de buget pana la urma.

Link to comment
Share on other sites

depinde ce asteptari ai de la masina,M50 e ok dar daca vrei sa faci curse and shit cu el ti-o cam iei.In principiu M50non vanos e de fapt un M20 cu 24valve,pe de alta parte daca vrei sa mergi pe linia clasica mai bine merge M20B25,dar ala nu poate fi omologat.in cazul lui as recomanda un bloc M20B20 modificat(stroker) altfel mai are varianta 1,8is daca gaseste un M42 in stare buna aici ai si o putere acceptabila si o tinuta de drum buna dar nu ai 6 in linie :)

Totul tine de buget pana la urma.

si eu merg pe m50b25... e comun.. e mare e puternic e reliable....

 

dar vorba ta.. pana la motor tre sa faci caroseria impecabila

Edited by poope
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ce am mai facut la urs...

I-am bagat benzina cand a nins in prima zi si l-am scos la joaca...cauciuri de iarna pe fata si pe spate slick-uri de iarna... @poope stie cum arata :)

 

Ma rog...m-am dat un pic de-a latu' pe stradute, printre garaje... :D asa vreo 20 de minute, de-a latu' in 1500-2000 cu a 2-a...si apoi m-am dus pe un drum...de-a latu asa bine...si am dat de o groapa cu spatele, asa in drfit...

 

Zic n-are nimic.

 

Ma mai dau, ma mai invart, la un moment dat ma opresc sa fumez o tigara ca obosisem. Si aud un psss din roata spate drapta, cu aia cu care am dat in groapa...

 

Dupa o ora jumate de stat la coada la vulcanizare, verdictul a fost ca s-a piscat caucicul...cand am dat de groapa aia cu siguranta...si nu mai aveau ce sa-i faca.

 

Rezerva nu aveam. Acum, masina mea era pe cric, fara roata si ei imi ziceau ca nu o mai pot umfla aia nici cat sa-mi tina pana acasa...singura varianta era sa cumpar o guma de iarna de la ei. Dar vindeau doar cate 2. Si asa mi-am pus 2 gume de iarna pe spate. :) Si cu toate astea, asa fuge de fund pe vremea asta...

Link to comment
Share on other sites

Ce am mai facut la urs...

I-am bagat benzina cand a nins in prima zi si l-am scos la joaca...cauciuri de iarna pe fata si pe spate slick-uri de iarna... @poope stie cum arata :)

 

Ma rog...m-am dat un pic de-a latu' pe stradute, printre garaje... :D asa vreo 20 de minute, de-a latu' in 1500-2000 cu a 2-a...si apoi m-am dus pe un drum...de-a latu asa bine...si am dat de o groapa cu spatele, asa in drfit...

 

Zic n-are nimic.

 

Ma mai dau, ma mai invart, la un moment dat ma opresc sa fumez o tigara ca obosisem. Si aud un psss din roata spate drapta, cu aia cu care am dat in groapa...

 

Dupa o ora jumate de stat la coada la vulcanizare, verdictul a fost ca s-a piscat caucicul...cand am dat de groapa aia cu siguranta...si nu mai aveau ce sa-i faca.

 

Rezerva nu aveam. Acum, masina mea era pe cric, fara roata si ei imi ziceau ca nu o mai pot umfla aia nici cat sa-mi tina pana acasa...singura varianta era sa cumpar o guma de iarna de la ei. Dar vindeau doar cate 2. Si asa mi-am pus 2 gume de iarna pe spate. :) Si cu toate astea, asa fuge de fund pe vremea asta...

ai rezolvat problema.... normal ca fuge... doar e usoara... acu is asa ca n am si eu un urs ca e mai agil... si a mea fuge da e grea.. se simte...si am si anvelope late pe spate.... oricum poate ne intalnim weekendu asta ma sa vedem cu sta ursake pe zapada. ce zici?

Link to comment
Share on other sites

ai rezolvat problema.... normal ca fuge... doar e usoara... acu is asa ca n am si eu un urs ca e mai agil... si a mea fuge da e grea.. se simte...si am si anvelope late pe spate.... oricum poate ne intalnim weekendu asta ma sa vedem cu sta ursake pe zapada. ce zici?

 

Te-as da cu cea mai mare placere...si eu m-as da...

Dar am 2 probleme:

Am nevoie de un cablu de vreun metru jumate, sa alimentez pompa direct...dupa ce-i bag benzina, asta fiind a 2-a problema, ca momentan nu are. Si nu l-am pornit de o saptamana. Ultima oara pe -15 imi pornea la a 3-a cheie abea...nu sta prea bine bateria...daca dau la automat pana se amorseaza instalatia sigur o omor.

Link to comment
Share on other sites

@alex, @MuciX are perfecta dreptate.

E un senzor la arborele cotit...vara trecuta chiar am avut treaba cu el si l-am schimbat...pompa functioneaza doar cand dai la automat. Sau daca o alimentezi direct de pe baterie, ceea ce vreau eu sa fac.

Edited by Winnetou
Link to comment
Share on other sites

Cauta-ti Bentley Repair Manual, gasesti acolo, ca nu imi amintesc exact care e. Ideea e ca nu e bine sa o pui chiar pe direct, trece-o printr-o siguranta ceva, sa ii taie curentul cand scoti cheia, asta ca sa previi eventuale situatii neplacute. E benzina, totusi.

 

LE: Totusi, nu ar fi mai simplu sa ii dai niste curent, pana o pornesti? Sau sa duci bateria pe un redresor?

Edited by MuciX
Link to comment
Share on other sites

Fuel Pump Relay

 

The Fuel Pump Relay is located in the engine bay, under a plastic relay holder with space for three relays only. On M20 engines, the relay holder is mounted next to the passenger side suspension turret. On M40 and M42 engines, the relay holder is mounted to the bulkhead next to the brake servo. The fuel pump relay SHOULD occupy the middle position; to confirm, check that the relay has a green/violet wire feeding it.

 

http://www.e30zone.net/e30zonewiki/index.php/Fuel#Fuel_Pump_Relay vezi si aici mai multe

Link to comment
Share on other sites

Cauta-ti Bentley Repair Manual, gasesti acolo, ca nu imi amintesc exact care e. Ideea e ca nu e bine sa o pui chiar pe direct, trece-o printr-o siguranta ceva, sa ii taie curentul cand scoti cheia, asta ca sa previi eventuale situatii neplacute. E benzina, totusi.

 

LE: Totusi, nu ar fi mai simplu sa ii dai niste curent, pana o pornesti? Sau sa duci bateria pe un redresor?

 

Corect.

Stiu ca-mi spusese fostul proprietarul ca e pe "direct" pompa...n-are releu...

Eu nu stiu acum, unde si cum arata...Oricum, merci de sfaturi.

 

LE: nu chiar. redresor nu am si nici prieteni nu prea :D

Oricum cred ca o sa fiu nevoit sa rog pe cineva sa-mi dea niste curent, e nepornita din 1 si atunci abea am pornit-o sa ajung acasa...

 

@alex foarte util, o sa verific, merci.

Edited by Winnetou
Link to comment
Share on other sites

Pai asta nu e bine. Eu zic sa o treci pe lista de prioritati. O pompa submersata duce la 100 de lei, iar instalatia electrica e cel mai des aruncata atunci cand se duc ursii la taiat, deci o poti gasi. Releul, atat timp cat stii ce tip e (si putem afla) il poti lua nou, din comert si ai terminat.
Link to comment
Share on other sites

Pai asta nu e bine. Eu zic sa o treci pe lista de prioritati. O pompa submersata duce la 100 de lei, iar instalatia electrica e cel mai des aruncata atunci cand se duc ursii la taiat, deci o poti gasi. Releul, atat timp cat stii ce tip e (si putem afla) il poti lua nou, din comert si ai terminat.

 

E trecuta...

O sa verific daca are releu...daca nu...

Anyway, instalatie ok, releu inteleg, dar cu pompa ce ai? Ca in vara am dat 800 de lei pe asta care o am acum, cea de pe masina a crapat a 2-a zi dupa ce am achizionat-o. E noua si e originala.

 

Atatea prioritati pe masina asta...

Ca nici nu stiu in ce sa investesc mai intai...uleiul trebuie schimbat, URGENT, releu trebuie daca nu e, mai si scotea un sunet ciudat si nu stiu ce e, trebuie verificat...tabla trebuie facuta si aia costa major...tot asa de urgenta...bateria nu stiu cat o mai duce. Si cam atatea-mi vin acum in cap, dar sunt sigur ca mai sunt.

Edited by Winnetou
Link to comment
Share on other sites

"Niciuna" :D

Gen...eu spuneam pe pagina precedena ca vreau sa alimentez pompa direct de pe baterie ca sa amoresez instalatia de benzina fara sa omor bateria.

In rest porneste, merge, n-are treaba...

 

 

@MuciX ...scuze daca a sunat dur...

Am facut alimentarea cap coada....sunt schimbate: pompa, furtunele, senzorul arbore cotit care-i da comanda. Am avut toate problemele astea dupa ce am luat masina.

Edited by Winnetou
Link to comment
Share on other sites

nu l-am pornit de o saptamana. Ultima oara pe -15 imi pornea la a 3-a cheie abea...nu sta prea bine bateria...daca dau la automat pana se amorseaza instalatia sigur o omor.

:)

 

Nu am nimic cu pompa ta. Nu stiam ca ai schimbat-o, am zis ca exemplu, sa stii ca ai facut alimentarea, cap coada. N-am dat cu pietre. :)

 

Atatea prioritati pe masina asta...

 

Stiu ce zici. Dar e timp. Bani si rabdare sa fie.

Link to comment
Share on other sites

E timp...dar se mai distruge intre timp...si nu vreau asta. Nu prea am mai circulat cu ea si nu m-am omorat sa-i bag benzina...tocmai de asta.

Si ma duc pe jos, ca n-am a 2-a masina...ma rog. Macar e bine ca am garaj unde s-o tin.

Timp e, bani deloc momentan, dar o sa-i facem si pe aia.

Edited by Winnetou
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.